ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ!..
Φίλες και Φίλοι!
1. Ποιοί είναι οι χρηματοδότες του “Ροτσιλντ-ό-παιδου” (Τσίπρας) και του “Ποντικιού” (Καρυστιανού); Θα μας πουν άραγε;
2. Όπως την 1η φορά με τον Τραμπ, που οι “Δ.Ε.” τον “έριξαν” με τον “ΚΟΒΙΝΤ-19”, σε συνεργασία με τους Κινέζους, έτσι και τώρα λέτε να επιχειρήσουν το ίδιο με τον “ΧΑΝΤΑΪΟ”; Πολύ δύσκολο, αλλά όχι απίθανο!..
3. Η πολύ ηθική… Ανδρουλάκη, που έπεσε στα βράχια των χρημάτων του στο εξωτερικό και στο κτίριο στο Ηράκλειο της Κρήτης, που το νοικιάζει στο Κράτος, απέδειξε περιτράνως την αλήθεια της απόψεως, που λέγει πως “όταν ακούς κάποιους να μιλούν συνεχώς και πολύ για ηθική, να τους προσέχεις και να φυλάγεσαι”!..
4. Ακόμα ο “Γιδογάμης” να μας πει γιατί τον παρακολουθούσαν οι Ευρωπαίοι, όταν ήταν Ευρωβουλευτής!..
5. Για το θαλάσσιο “Ντρόουν” στο Ιόνιο γράψαμε, Φιλαράκο, και δεν επανερχόμαστε! Πήγαινε πίσω χρονικά και διάβασέ μας!.. Αν βαριέσαι, “κράτα” ότι εμείς πιστεύουμε πως το “έριξαν” εκεί Ουκρανοί και Τούρκοι μαζί, σε συνεργασία με την… “υψηλής κλάσεως” “Μαφία”,
(έτσι δικαιολογείται η παρουσία των 2 Βουλγάρων, Βούλγαροι που γενικώς έχουν πολλά “Κονέ” με τους Ουκρανούς, οι οποίοι τα τελευταία 2 χρόνια, επισήμως ως Κράτος, προσπαθούν να κερδίσουν γενικώς τεράστια ποσά από τον πόλεμό τους με την Ρωσία! / Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε πόσο διεφθαρμένη ήταν και είναι η Ο/Ηγεσία και τα μέλη της, όταν κάποτε τελειώσει ο Ρ-Ο πόλεμος),
μια “Μαφία”, η οποία διακινεί, εμπορεύεται, κλπ, από πάσης φύσεως όπλα, “ντρόουν” μέχρι και… ανταλλακτικά πυρηνικών στα Βαλκάνια, στην Τουρκία (Ευρωπαϊκή και Ασιατική) και αλλαχού!.. (ΔΕΝ ΞΕΧΝAME: “Μαφία” χωρίς Αλβανό δεν υπάρχει, έστω και ως… “Τουαλετο-Φύλακα”)!
6. Τρομερός ο “Ο.Π.” στην “ΕΡΤ”, όπου “έβγαλε” μια φοβερή ομιλία για την ε/γλώσσα!.. “Δεν παίζεται” ο νυν Γενάρχης μας!.. / Το άλλο πάλι που είπε στην Καππαδοκία, όπου την επισκέφθηκε μαζί με τον νυν Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας (με ειδική άδεια από το τ/Κράτος); Όχι άλλη έτοιμη τροφή! Ψάξτε το τί είπε! “2 Λόγια” ανέφερε, μιλώντας για προσκύνημα των ιερών οστέων των προγόνων μας της εκεί περιοχής!.. Με μόνον “2 λόγια”, αλλά απολύτως στοχευμένα, συγκίνησε και διέγειρε όσους είναι Έλληνες και Χριστιανοί στην ψυχή και στο πνεύμα!.. Προσκυνούμε “Πατέρα” μας!..
7. Ο Νεποτιστής Βενιζέλος… του “Κύκλου Ιδεών”, αχαχαχαχαχαχαχα, δεν αντέχει χωρίς προβολή! (Το σύνδρομο αυτό το έχουν και άλλοι πολιτικοί μας ή “πολιτικοί” μας, όπως ο “Πάκης”, ο λεγόμενος και “Αθηνο-Μπουρδελοποιός”, ο “Προδότης” του ευεργέτη του και της Παρατάξεώς του ή αλλιώς “ο Πατριώτης που εξαγόρασε 26 μήνες θητεία” ή Σαμαράς και η “Γυρο-Βολιά” της Ραφήνας ή “Βούδας”, λέγε με Καραμανλής ο Β’, αχαχαχαχαχα, αλλά αυτός φυσικά πολύ λιγότερο, σε σχέση με τους 2 πρώτους, κλπ, κλπ, κλπ)!..
Ο Βενιζέλος λοιπόν ουσιαστικά… αυτο-βραβεύτηκε προσφάτως, γενόμενος και Δρ της Νομικής Σχολής Αθηνών! Πολύ του “πήγαινε” η τήβενος!.. Αχαχαχαχαχαχαχαχα!..
Τέλος, τον ενημερώνουμε πως, άσπονδοι φίλοι του, στη Θεσσαλονίκη κυρίως, τον αποκαλούν “Παπαδόπουλο της… Δημοκρατίας”, διότι ενίοτε συμπεριφέρεται προς τους κοινούς θνητούς, λέγε με πόπολο, χειρότερα ή ορθότερα “βγάζει εικόνα” χειρότερη και απ’ εκείνη του Δικτάτορα Παπαδόπουλου, όταν αυτός είχε αναφερθεί στον… ασθενή, που η κατάστασή του απαιτούσε εγχείρηση ή γύψο, κλπ, κλπ, κλπ! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Ειδικά σε κάτι “πάνελ” που είχε κάνει ο “Γαμίκος Μπένυ” και “άστραψε και βρόντηξε”, συμμετέχοντες ακροατές του έφυγαν… “κατουρημένοι”!..
8. Μην φοβάστε Τούρκοι και το υπογραφέν πρόγραμμά μας με τους Γάλλους, τον Ιούνιο του 2023, για προμήθειά μας με “ντρόουνς”, κλπ, ουδόλως θα επηρεαστεί με την συμφωνία του Κου Μπαϊρακτάρ με την “SAFRAN”! Και κάτι ακόμα! Στα “link” είμαστε πολύ δυνατοί, οπότε ούτε και γι’ αυτό το θέμα να (μας) φοβάστε! Τέλος, μην ασχολείστε με το τί γράφουν οι εδώ δημ/φοι, διότι εδώ είμαστε… αχαλίνωτη Δημοκρατία και ο καθείς εξ αυτών δύναται να γράψει ό,τι παπαριά θέλει, με το… αζημίωτο! Δεν είναι όπως σε εσάς, όπου άπαντες και άπασες στην δημ/φία σας είναι 100% “πιασμάν” του τ/Κράτους, είτε της “Προεδρίας της Δημοκρατίας”, είτε της “MİT”, είτε της “Κρατικής Ασφαλείας”, κλπ!..
Αυτοί που πρέπει όμως να ανησυχούν πραγματικά, είστε εσείς, ρε Τούρκοι! Γιατί; Διότι ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ… ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ “ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ -λεγομένης- ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ”, (αληθινά και παπάντζα), δυνατόν να είναι ΧΑΡΤΙΝΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ή ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΟΥΝ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΣ!.. ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν πονηρά Μεμέτια!..
9. Οι Τούρκοι πάνε να κάνουν εσωτερικό τους Νόμο την περίφημη “Γαλάζια Πατρίδα”, ήτοι κυρίως την διεκδίκηση του ημίσεως του Αιγαίου πελάγους και ό,τι υπάρχει εντός αυτού, διότι βλέποντας να πλησιάζει επικίνδυνα ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θέλουν να έχουν ήδη έτοιμη την απάντηση προς εμάς, όταν εμείς, τότε ακριβώς, θα επεκτείνουμε ΝΟΜΙΜΩΣ (!) στα 12 ΝΜ τα χωρικά μας ύδατα στο Αιγαίο, “κλείνοντας” ουσιαστικώς (διπλωματικώς βεβαίως) τον τ/Στόλο στα Στενά και στα Μ. Ασιατικά παράλια, γεγονός που θα ευνοεί τότε στρατιωτικά και την Δύση ως “ΕΔ”!
Τότε οι Τούρκοι, και εφ’ όσον οι γενικότερες επικρατούσες τότε συνθήκες θα τους το επιτρέψουν (!!!), θα μας κηρύξουν τον πόλεμο, (έναν πόλεμο που όμως δεν θα μπορούν να μας τον κάνουν όπως τον φαντάζονται, πλην της Κύπρου βεβαίως όπου εκεί θα επιχειρήσουν 100%, έστω και υπό μορφήν “απονενοημένου διαβήματος”), ενώ ο ΡΤΕ θα κηρύξει επίσης τότε κάποιες υποδεδειγμένες από το Τ/ΥΠΑΜ – “ΤΠΝ” θαλάσσιες περιοχές, γνωστές από τώρα, ως περιοχές “ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ” (στρατιωτικού ασφαλώς ενδιαφέροντος), προκειμένου η Τουρκία να πάει και (!) ένα βήμα πιο μπροστά από εμάς και (!) διπλωματικά, (κάτι στο οποίο αρέσκονται παραδοσιακά οι Τούρκοι), όταν θα έχουν τελειώσει όλα και “πάμε” σε διαπραγματεύσεις για Ειρήνη, κλπ!.. Στόχος τους τότε θα είναι να “περάσουν” σε μια… νέα Λωζάννη τα “θέλω” τους, ανατρέποντας -ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ- την σημερινή ισχύουσα, και υπό μορφήν μάλιστα βαρέως πονοκεφάλου για τα Μεμέτια, συνθήκη της Λωζάννης! (Ιούλιος 1923) / [Η “Λωζάννη” που είναι μια ευρύτερη συμφωνία, παγκόσμια θα την χαρακτηρίζαμε, (τα Ε-Τ της είναι ένα μικρό ρυάκι στο μεγάλο ποτάμι που είναι η Συμφωνία αυτή, μια πολύ μικρή παρωνυχίδα), θα αλλάξει μόνον με μια νέα, μόνον μετά από έναν Π.Π.]!..
ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΝ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ… ΟΡΑΜΑΤΙΚΟ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ “CASUS BELLİ-2”, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΔΩ, ΠΡΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ “ΕΝ ΙΣΧΥΙ”,ΜΕΤΑ ΤΟ 2016 ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΥΧΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΙΝΗΤΟ Τ/ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ “ΚΙΝΗΜΑ” ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ Τ/ΔΟΓΜΑ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΤΟΥΣ!
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΡΑ!!! ΤΊ ΞΕΧΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ;
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ… ΤΟ “ΜΑΤΣ” ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ 2 ΜΕΙΖΟΝΕΣ “ΜΗ ΣΤΑΤΙΚΕΣ” ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ,
[ΛΕΓΕ ΜΕ Η.Π.Α. + ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΡΩΣΙΑΣ + ΑΝΕΠΙΣΗΜΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΗΣ, (Η ΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ “ΣΤΑΤΙΚΗ” ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΗΣΣΟΝΟΣ, ΤΩΝ 2 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΩΝ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ)],
ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΝΗΚΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΑΦΟΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΟΡΘΟΤΑΤΑ “ΑΝΑΤΟΛ’ΙΑ”, (αυτό που όλοι γνωρίζουμε ως Τουρκία), ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΟΡΟ 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΟΗΤΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΥΓΕΙ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΑΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΦΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥΣ!.. (ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ, ΗΤΟΙ ΩΣ “ΓΙΟΥΝΑΝ” ΚΑΙ “ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ”, ΔΗΛΑΔΗ “ΕΛΛΗΝΑΣ” ΚΑΙ “ΕΛΛΑΔΑ”, ΔΗΛΑΔΗ “ΙΩΝΕΣ” ΚΑΙ “ΙΩΝΙΑ”! ΜΕ ΤΟ “ΑΝΑΤΟΛΙΑ” ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΑΡΤΗ! “ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΑΤΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΕΩΣ”)!..
ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ, ΕΝΑ ΕΔΑΦΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ… ΜΗ (!) ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ!.. ΑΡΑ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΜΑΚΡΟΠΝΟΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ “ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ”, ΚΛΠ, ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ” ΤΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΟΣ… ΓΗΠΕΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΙ Ο “ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ”!..
ΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΥΧΑΙΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ… “ΣΤΗΘΕΙ” “ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ” ΤΟΥ ΝΑΤΟ (ΧΕΡΣΑΙΟ “ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΧ-ΣΕΩΝ”) ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ;
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ! ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;
ΑΥΤΟ, ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ “ΤΕΔ”, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΤΟ 50% ΤΩΝ “ΤΕΔ” ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ 60% ΤΟΥ Τ/ΛΑΟΥ (ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟ “ΠΕΙΡΑΤΙΚΕΣ”… ΣΦΥΓΜΟ-ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ), ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ (!!!) ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ!!!.. [ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ (!) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ “ΤΕΔ” ΑΠΕΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ “ΚΟΜΑΝΤΟ-ΚΟΠΟΙΗΣΗ” ΤΟΥΣ]!..
ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΤΣΟΝΤΑ:
ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΩΡΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ… “ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΟΣ” (ŞİC) ΤΟΥ Η/Υ ΜΑΣ, ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ… “ΠΟΥΤΑΝΑ”;
10. Ακούμε συνεχώς διαφόρους αναλυτές ή “αναλυτές”, που οι περισσότεροι είναι Όργανα του Α/”Δ.Κ.” , άρα εμμέσως δουλεύουν για τους “Δ.Ε.”, να λένε πως ο Πρόεδρος ΤΡΑΜΠ, τάχα εγκλωβίστηκε στο Ιράν και δεν ξέρει πώς να απεμπλακεί, κλπ!.. Τώρα και μετά από την επίσκεψη του Α/Προέδρου στην Κίνα, γράφουμε (χωρίς να περιμένουμε την επίσκεψη Πούτιν στο Πεκίνο στις 19-20/05/2026), ότι:
→ ΟΥΔΕΙΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ… “ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΙΡΑΝ”!..
- ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΠΙΑ ΩΣ ΧΩΡΑ ΚΑΙ… ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΟΙ Η.Π.Α., ΣΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ “ΡΙΞΟΥΝ” ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΙΡΑΝ! [ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ Α/ΠΡΟΕΔΡΟ, ΠΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ “ΠΑΛΕΨΕΙ” ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΡΑΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΕΙ Η(ΔΙΑΖ) ΜΕΤΑΠΕΙΣΕΙ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΛΟΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥ Ι/ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ, ΓΡΑΦΑΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ, ΜΟΡΦΗΣ “ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ”, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΧ-ΣΗ! ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΊ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ Η.Π.Α. , ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΦΙΩΣ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΝ Α/”ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ, 16-05-2026]!..
- ΤΟ ΘΕΜΑ, ΩΣ “ΣΚΕΨΗ-ΕΜΠΟΔΙΟ” ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ! Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΙΑΣ ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΕΩΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ ΙΡΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΗΜΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ, ΑΦΟΥ ΜΙΑ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΣΤΟ ΙΡΑΝ, ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΕΚΔΥΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΥΤΗΣ, ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΚΑΥΚΑΣΙΑΣ (ΝΟΤΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ “ΑΡΚΟΥΔΑΣ”, ΕΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ “ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ” ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΡΩΣΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ, ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΚΑΥΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΙΣΡΑΗΛΙΝΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ Α. ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ!..
→ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΡΜΟΥΖ:
- ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΒΑΡΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΠΡΟΣ ΤΗΝ “ΕΕ” ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΥΡΥΤΕΡΑ, ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΥ ΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΥΣΕΣ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ “Δ.Ε.” “ΠΟΥΛΗΣΑΝ” ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑΝΙΚΕΣ Η.Π.Α., ΛΟΓΩ ΤΟΥ “ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ” ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ! (ΟΙ “Δ.Ε.” ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ Ρ-Ο ΠΟΛΕΜΟΥ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ… ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ)!..
- ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΪΚΕΣ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!..
-/-
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ Η.Π.Α., ΑΛΛ’ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΑΝΗΛΕΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ… ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟΙ “Δ.Ε.”, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ… ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ Ο ΤΡΑΜΠ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΙΡΑΝ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ “ΧΑΜΑΣΙΤΕΣ” ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΎΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΚΛΠ, (ΙΣΩΣ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ “ΧΑΝΤΑΪΟΥ” ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ… ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΡΑΜΠ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟΝ “ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ”, “ΑΛΑ ΤΖΟΝ ΚΕΝΕΝΤΙ”), ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ (ΚΑΤΙ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Α-ΔΥ-ΝΑ-ΤΟΝ!!!), ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ… ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΦΩΝΕΣ, ΣΚΟΥΞΙΜΑΤΑ, ΚΛΠ!.. (ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ)!..
-/-
Τέλος, να θυμίσουμε (σε ρυθμό… “ταχύ”) προς όλους σας, το περιεχόμενο του διαγγέλματος του Α/Προέδρου, στις 01-04-2026, προς τον αμερικανικό λαό, σχετικώς με το Ιράν: (Θυμηθείτε τα λόγια του… χαζού τάχα και σίγουρα… κακού Τραμπ! Αχαχαχαχαχαχαχα)!..
– Το Ιράν μας απειλούσε με θάνατο!
– Αν δεν επεμβαίναμε, δεν θα υπήρχε Μέση Ανατολή!
– Ήταν ακριβώς πάνω στο να φτιάξουν οι Ιρανοί πυρηνικά όπλα!
– Οι Η.Π.Α. παράγουμε πολύ περισσότερο πετρέλαιο, απ’ ότι η Ρωσία και η Σ. Αραβία μαζί!
– Είμαστε ακριβώς στο σημείο να πετύχουμε τους στόχους μας!
– Οι Η.Π.Α. δεν έχουν ανάγκη το Ορμούζ !!!*
– Σε 2, 3 εβδομάδες θα κτυπήσουμε σκληρά! (Έχουν περάσει 6, αλλά “πάλεψε” ειρηνικά ο Πρόεδρος και το Επιτελείο του και ορθώς)!..
– Το Ιράν πλέον ΔΕΝ (!!!) είναι απειλή!
* Ποιοί το έχουν ανάγκη; Μα οι Ευρωπαίοι!.. Γι’ αυτό και ο Τραμπ τους είπε, αφού οι Η.Π.Α. ήσαν εξ αρχής μόνες στον αγώνα τους κατά του “Κράτους -Τρομοκράτη” Ιράν!.. “Οι Η.Π.Α. πλέον δεν πρόκειται να σας βοηθήσουν! Πάτε και πάρτε το δικό σας πετρέλαιο”! / “ABD artık size yardım etmeyecek! Gidin kendi petrolünün alın”!!!..
11. Οι “ΤΕΔ” μετέφεραν (σχευικώς πρόσφατα) στα “ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ” το σύστημα “πολλαπλών εκτοξευτών” “ΤΙΓΡΗΣ”! (Με αυτό θα έχουν στοχοποιήσει όλες τις ελεύθερες περιοχές της “Κ.Δ.”, με πρώτες τις μεγάλες πόλεις της)!
12. Ο Κος Μωϋσής ΦΙΛΙΠΣ, (“AFSI”), έγραψε πως η Τουρκία θα πρέπει να βγει από το ΝΑΤΟ, και πως σ’ αυτό θα πρέπει να μπουν Ισραήλ και “Κ.Δ.”!..
13. ΡΤΕ: “Η Τουρκία είναι ασφαλές λιμάνι για τους επενδυτές”! / Οι Τούρκοι ισχυρίζονται πως θα είναι το νέο αφεντικό στην Μ. Ανατολή! Και μετά… ξύπνησαν!..
14. Τραμπ: “Στείλαμε όπλα στους Κούρδους”!
15. Τ/”Συνταγματικό Δικαστήριο”: “Εφεξής κάθε τ/πόλη με πληθυσμό μικρότερο από 2000 άτομα θα θεωρείται χωριό”!
16. Κε ΡΤΕ! Μέχρι πότε θα “περπατάτε” με το στρατιωτικό Σύνταγμα του 1982, αυτό της Χούντας του Στρατηγού Κενάν ΕΒΡΕΝ; 44 χρόνια , έ;
17. 20 (!!!) χρόνια “έφαγε” από τ/Δικαστήριο ο τέως υπάλληλος ασφαλείας Χαμζά Τουρχάν ΑΪΜΠΕΡΚ, με την κατηγορία ότι παρείχε πληροφορίες στην “ΜΟΣΑΝΤ”! Επίσης, σε άλλους 7 επεβλήθησαν για τον ίδιο λόγο, ποινές που αθροιστικά είναι 4 χρόνια και 2 μήνες! ΣτηνΤουρκία οι όποιοι “Καμπανισμένοι” εκτίουν τις ποινές τους κανονικά στα σχετικά… ιδρύματα! Εκεί δεν είναι όπως… εδώ!..
18. Ξαναρωτάμε! Φτιάχτηκε η γέφυρα στο ΜΙΛΑΣ, Τούρκοι;
19. Ο γερο-ξεκούτης εβραϊκής καταγωγής Αμερικανο-Κομμουνιστής Γερουσιαστής Σάντερς (“Δ.Κ.”) συμμετείχε, προ μηνός (+), σε αντι-Αμερικανική διαδήλωση στις Η.Π.Α.! (Ενταγμένη στο δήθεν “Κίνημα” “ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ” / “NO RİNGS”)!
Μετά λέμε για τα “δικά” μας εδώ Κομμούνια, που εξυπηρετούν τα “θέλω” των “Δ.Ε.” και γι’ αυτά είναι και τα μόνα που “ζουν” στην Ευρώπη!…
20. Όριο Πείνας στην Τουρκία: 32.000 ΤΛ, ενώ οι πιο χαμηλές συντάξεις είναι 20.000 ΤΛ! Ο Οζγκιούρ Οζέλ (Αρχηγός της Α/Αντιπολιτεύσεως και Πρόεδρος του “CHP”/ “ΡΛΚ”), δήλωσε πως το Κράτος (“ΑΚΡ”) παίρνει τα λεφτά του λαού (ουσιαστικώς “τα κλέβει” εννοούσε) και τα στέλνει στις βρεττανικές Τράπεζες !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Σας θυμίζει τίποτε αυτό; Τί γράφουμε, χρόνια τώρα εδώ εμείς, για τη σχέση Τουρκίας και “Δ.Ε.”; Οι Τούρκοι λειτουργούν έως σήμερα, ως ο τελευταίος ελεγκτικός… Ταμίας, (άρα και ως ο τελευταίος διαμετακομιστικός Σταθμός της κινήσεως του παγκοσμίου πλούτου), πριν ο παγκόσμιος χρυσός και ό,τι άλλο σχετικό με το Χρήμα στην Γη, καταλήξει στις Τράπεζες των “Δ.Ε.” σε Λονδίνο, Φραγκφούρτη, Παρίσι, κλπ!.. Απλώς εδώ ο Κος ΟΖΕΛ, μας είπε πως και το τ/χρήμα δεν δίνεται στον λαό, αλλά κλέβεται και στέλνεται στο… Λονδίνο!.. Καταλάβατε!..
Γι΄αυτό μετά απ΄τις δηλώσει αυτές ο ΡΤΕ και οι “δικοί” του ξεκίνησαν εκστρατεία κατά του Οζέλ, με σκοπό να τον παρουσιάσουν ως ΚΛΕΦΤΗ, τον ΙΔΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ! Εμφάνισαν μέχρι και Δήμαρχο να λέγει πως προκειμένου να τον βάλλει στις εκλογικές λίστες για Βουλευτή ο Οζέλ, του έδωσε 1.000.000 ΤΛ και άλλα πολλά! Γενικώς τον ξέσκισαν και τον ξεσκίζουν ακόμα τον φουκαρά τον Οζέλ!.. Η “MİT” θα του “βγάλει” ή θα του “βρει” όλες τις βρωμιές!……
21. Η Τουρκία, φίλη μας, είναι στο “5G” ήδη από τον Μάρτιο του 2026!..
22. Πότε ακριβώς, ρε Τούρκοι, θα παραδοθεί στις “ΤΕΔ”, μέσα στο 2026 όπως (μας) είχατε πει, το “ΑΝΚΑ-3”;
23. ΠΡΟΣΟΧΗ: (“ΣΤΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ” ΚΙΝΑ)!
Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Κ/ “ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ” (“Κ.Π.”)* ΒΙΚΤΩΡ ΓΚΑΟ, ΔΗΛΩΣΕ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ:
“Η ΚΙΝΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΡΡΑΞΗ! ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ 1Η Π/ΒΟΜΒΑ (ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η 1Η Π/ΒΟΜΒΑ), ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ 2Η (ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η 2Η ΒΟΜΒΑ)! ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΜΒΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ, ΤΗΝ “61”, ΜΕ 60 Π/ΚΕΦΑΛΈΣ! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΣΤΟΧΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΗ”!
* “Κ.Π.”: ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ… ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ Κ/”ΣΕΑ” Η (ΔΙΑΖ) ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ “ΚΑΘΑΡΑ” ΚΡΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΠΕΙΛΩΝ, ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΤΗΡΗΤΕΑ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΣΤΑΣΗ !..
24. “ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ” Ι. Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ!
Ο ΚΟΣ Ι. Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΕ 43 Α,ΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ!..
25. ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΑΛΛΑ… ΠΙΣΤΕΥΤΆ, ΤΊ ΗΘΕΛΕ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Ο ΟΛΛΑΝΔΟΣ ΥΠΕΞ, ΚΟΣ ΜΠΕΡΕΝΤΣΕΜ; / ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ… ΖΗΛΕΨΕ (SİC) ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ, ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΑΤΗ ΜΑΤΘΙΛΔΗ ΚΑΙ ΜΕΤΕΒΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΌ 450 ΑΤΟΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ;
-/-
ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΖ:
A.
Το δικό σας το σπίτι σε ΓΑΥΡΟΥΣ νοικιάστηκε! Πάνω από 8.000 «ερυθρόλευκοι» θα είναι στο ΟΑΚΑ!
ΚΑΙ
Η ΟΠΑΔΟΣ ΜΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΔΑ ΠΡΕΣΒΕΙΡΑ, ΚΑ ΚΙΜΠΕΡΛΙ ΓΚΙΛΦΟΪΛ! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ!!!..

Ο Παναθηναϊκός θα δει το Final Four από το σπίτι του και έτσι ο Ολυμπιακός θα είναι μοναδική ελληνική ομάδα που θα δώσει το παρών στο μεγάλο μπασκετικό γεγονός.
Από εκεί και πέρα, σημαντική παρουσία θα έχει και η Φενέρμπαχτσε, με την περσινή πρωταθλήτρια να φαίνεται πως θα ταξιδέψει στην Αθήνα με 2.500 έως 3.000 οπαδούς.
Όσον αφορά τις δύο ισπανικές ομάδες, η εικόνα είναι πιο ξεκάθαρη: Η Ρεάλ Μαδρίτης έλαβε 550 εισιτήρια και τα έχει ήδη εξαντλήσει, ενώ η Βαλένθια αναμένεται να έχει τη στήριξη περίπου 1.000 φιλάθλων. Φυσικά, υπάρχουν και αρκετά εισιτήρια σε ουδέτερους φίλους του μπάσκετ.
Στην προσπάθεια αυτή φυσικά θα είναι και ο πύρινος λαός του. Κάπως έτσι, για πρώτη φορά μετά το Βελιγράδι (2022) η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα θα παίξει ένα Final 4 στο οποίο θα μοιάζει σαν να παίζει εντός έδρας. Σίγουρα θεωρείται πλεονέκτημα, παραμένει όμως ένα τουρνουά δύο παιχνιδιών.
B.

Γ.
«Αυτοκράτορας» Θρύλος, κατέκτησε το 67ο πρωτάθλημα Γενικής και 61ο Ανδρών!

«Αυτοκράτορας» ο Ολυμπιακός. Το τμήμα κολύμβησης του Θρύλου κατέκτησε το 67ο πρωτάθλημα Γενικής Βαθμολογίας της ιστορίας του και 61ο Ανδρών! Η «ερυθρόλευκη» αποστολή πρωταγωνίστησε στο 95ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Open στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ, κατακτώντας τον τίτλο της Γενικής Βαθμολογίας και των Ανδρών, ενώ απώλεσε στις λεπτομέρειες των Γυναικών, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση.
Ο σύλλογός μας διατηρεί και την σεζόν 2025-26 τον τίτλο του πρωταθλητή στην κολύμβηση, τον οποίο κατακτά συνεχώς από το 1996, για 31η διαδοχική φορά!
Στην τέταρτη και τελευταία «στροφή» του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Open στην Αθήνα, οι αθλητές και οι αθλήτριες του Ολυμπιακού έκαναν σπουδαίες κούρσες στους τελικούς και κατέκτησαν άλλα 17 μετάλλια, εκ των οποίων τέσσερα χρυσά, επτά ασημένια και έξι χάλκινα, φτάνοντας τα 46 το τετραήμερο, ενώ αφιέρωσαν τους τίτλους στον αρχηγό, Απόστολο Χρήστου!
Υπενθυμίζεται, ότι ο αρχηγός της ομάδας μας δεν αγωνίστηκε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Open στο ΟΑΚΑ, λόγω αδιαθεσίας και προληπτικών εξετάσεων.
Κυρίαρχος ο Ολυμπιακός, με 1.485 βαθμούς και 46 μετάλλια!
Με τις επιδόσεις του το τετραήμερο της διοργάνωσης στο κλειστό κολυμβητήριο των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, ο «Αυτοκράτορας» Θρύλος συγκέντρωσε 1.485 βαθμούς στη Γενική Βαθμολογία (1.410,5 ο ΑΟΠ Φαλήρου), 788 στη Βαθμολογία Ανδρών (695,5 ο ΑΟΠ Φαλήρου) και 697 στων Γυναικών (715 ο ΑΟΠ Φαλήρου).
Τα «ερυθρόλευκα» μετάλλια την τέταρτη και τελευταία ημέρα του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Open στην Αθήνα:
Χρυσά (4): Στέργιος-Μάριος Μπίλας (100μ. ελεύθερο, 49.17), Ελένη Κοντογεώργου (200μ. πρόσθιο, 2:29.18), Βαγγέλης Ντούμας (200μ. πρόσθιο, 2:11.26), Κωνσταντής Χουρδάκης (1.500μ. ελεύθερο, 15:22.85)
Ασημένια (7): Αννα-Αυγούστα Βλάχου (100μ. ελεύθερο, 55.03), Αντωνία Ρακοπούλου (200μ. πεταλούδα, 2:17.41), Μάριος Ζαφειρόπουλος (200μ. πρόσθιο, 2:12.80), Νίκος Παπαθεοδώρου (50μ. ύπτιο, 25.69), Δέσποινα Πυρίλη (50μ. ύπτιο, 28.97), 4Χ100 μικτή mixed (3:53.12), 4Χ100μ. ελεύθερο (3:30.17)
Χάλκινα (6): Φίλιππος Ανδριαδάκης (100μ. ελεύθερο, 49.74), Παναγιώτης Μπολάνος (100μ. ελεύθερο, 49.74), Αλκης Κυνηγάκης (200μ. πεταλούδα, 2:01.19), Αγγελική Ζαμαρία (200μ. πεταλούδα, 2:17.58), Λεωνίδας Σμετάνκιν (50μ. πεταλούδα, 26.65), Παναγιώτης Βλαχογιαννάκος (1.500μ. ελεύθερο, 15:29.44).
Δ.
Βγήκαν ξανά σαν τα… σαλιγκάρια, αλλά θα «επιστρέψουν» στην φυσική τους θέση!

Δεν τους βλέπουμε στο μέτρο… Tο είδαμε με την ΑΕΚ που κατέκτησε το πρωτάθλημα και έβγαλε όλο το κόμπλεξ της στον Ολυμπιακό, από τον Ηλιόπουλο μέχρι τον τελευταίο οπαδό. Τόσο πολύ τους έχει πονέσει ο Θρύλος! Τόσα αλησμόνητα γλέντια και ένα ευρωπαϊκό μέσα στο σπίτι της!
Τώρα όσον αφορά τα πρωταθλήματα τελικά δεν μας έχει πει η ΑΕΚ ισχύει το παλιό ΑΦΜ ή το καινούριο; Δεν γίνεται να τα έχουμε και τα δύο βρε παιδί μου.
Όπως και να έχει η μεγάλες γλώσσες, γρήγορα κόβονται και αυτό το έχει δείξει η ιστορία, η οποία εκθέτει τους αλαζόνες σε χρόνο ρεκόρ.
“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
