ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ; ΙΣΩΣ!..

Φίλες και Φίλοι!

1. Φέρεται ότι έγινε, προ μηνών, απόπειρα δολοφονίας του επικεφαλής των Κούρδων της Συρίας (“Στρ-κή Πτέρυγα”), Φερχάντ Αμπντί Σαχίν, από μέλη της φρουράς του και πως αυτός τελικώς διεσώθη με ελαφρά τραύματα! 

2. Η επιτροπή της τ/Βουλής για την “Τουρκία χωρίς τρομοκρατία” αποτελείται από 21 μέλη του “ΑΚΡ”, 10 του “CHP”, 4+4 από “DEM” και  “MHP” και 3 από “ΥΥΡ”. Κανένα νεότερο, ρε Τούρκοι; 

3. Έγινε τελικά, στα τέλη Ιουλίου 2025, εκείνη η συγκέντρωση στην Πόλη με θέμα τα πυρηνικά του Ιράν ανάμεσα σε Ιράν, Γερμανία, Γαλλία και “Η.Β.”; Αποτελέσματα θα μάθουμε; 

4. Ο “Ε.Θ.” δικαιώθηκε απολύτως για τα όσα έγραφε για την “CİA” και τον ρόλο της, επί εποχής Κ-Β “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ”, μετά τα όσα είπε σχετικώς με αυτήν, προ ολίγου πίσω χρόνου, ο Α/Πρόεδρος,Κος Ντ. ΤΡΑΜΠ. (Σίγουρα και με τις αλλαγές στις οποίες προέβη στην Υπηρεσία αυτήν). Ο Κος ΤΡΑΜΠ ανέφερε πως “ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ, ΟΙ ΚΟΙ ΤΖΕΪΜΣ ΚΟΜΕΪ, ΜΠΡΕΝΑΝ, ΤΖΕΪΜΣ ΚΛΑΠΕΡ (τ. Δντης “Εθνικών Πληροφοριών”), ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑ ΣΟΥΖΑΝ ΡΑΪΣ”!.. Οψόμεθα!

5. Το “ΜΟΝİΤΟΡ” είναι “FETÖ” και ελέγχεται από την “MİT”! Προσοχή λοιπόν!.. 

6. Όχι, Τούρκοι! Ο Ι/”ΣΙΔΗΡΟΥΣ ΘΟΛΟΣ” δεν ξέμεινε από πυραύλους! Μην ανησυχείτε σχετικώς! Ο όγκος της Οικονομίας αυξήθηκε στα 100 δις $ Η.Π.Α. και η αμυντική βιομηχανία συνεχίζει… ακάθεκτη το έργο της!.. Ο.Κ.; 

7. “Η μητέρα της γειτονιάς”, είπε προ καιρού ο ΡΤΕ, είναι η Τουρκία! Μας άρεσε, ως λεκτική… καινοτομία και το “κρατήσαμε”, αφού έως τώρα μόνον ως “Πατερούλης” και ως ο “από μηχανης Θεός” – “Σωτήρας” εμφανιζόταν… αυτοπαρουσιαζόμενη! Στην ίδια δήλωση είχε εκφράσει την ανησυχία του για την χώρα του το 2100!.. Χαλάρωσε λίγο, ρε συ “Αγάμπεϋ”!.. // Είχαμε ακούσει επίσης τον Πρόεδρο να λέγει πως, στην Γάζα οι Τούρκοι, την ημέρα που θα ελευθερωθεί η Γάζα (sic), θα κάνουν προσευχή μαζί με τους Παλαιστινίους!.. Πρόεδρε! Δεν μας ρωτάς καλύτερα, να σου πούμε εμείς, πότε και κυρίως το “γιατί”, θα πρέπει να αρχίσεις εσύ και το συνάφι σου να προσεύχεστε; Για την “τεχνητή” χώρα σας θα έπρεπε να έχετε αρχίσει από καιρό την προσευχή στον Αλλάχ, μετά γονυκλισιών!.. 

8. Καμιά σαν την Καρολάϊν ΛΙΒΙΤ, (“Εκπρόσωπος Τύπου” του “Λευκού Οίκου”), θα δούμε στην χώρα μας, σε κανένα μας Κόμμα; (Και όχι μόνον από πλευράς ομορφιάς βεβαίως)!

9. Κατά το “CNN” (T/O Κανάλι των “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ”), οι Η.Π.Α. δίνουν 30 δις $ Η.Π.Α. στο Ιράν,προκειμένου αυτό να ασχοληθεί με “πολιτικά πυρηνικά προγράμματα”!.. Είναι αλήθεια αυτό, φίλοι της α/Κ-Β; 

10. Το “CNN” και οι “Ν.Υ ΤİMES” ήσαν, και δυστυχώς παραμένουν, τα δύο πιο βρωμερά “Μέσα” των “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ”, που έγραφαν (και τάχα μου με… στοιχεία), πως το αμερικανικό αεροπορικό χτύπημα στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν, δεν πέτυχε να τις καταστρέψει στην ολότητά τους!.. Ο Πρόεδρος Τραμπ έχει ζητήσει από τα “Μέσα” αυτά να απολύσουν, όσους δημ/φους έγραψαν όλα αυτά τα ψεύδη, παρά τις διαβεβαιώσεις και τις επίσημες ανακοινώσεις της α/Κ-Β!.. 

11. Για τον φίλο που μας ρώτησε! Δεν γνωρίζουμε κάτι σχετικά με το “βιογραφικό” του Ι/ “Υπευθύνου Στρατηγικών Υποθέσεων”, Κου Ρον ΝΤΕΡΜΕΡ! Εκτιμούμε όμως (και μόνον από τον τίτλο του), πως θα πρέπει να πρόκειται για σπουδαίο πρόσωπο, μιας και στο Ισραήλ δεν (!) είναι… “τραμπαρίφες” στην απονομή και (!) των όποιων θέσεων!.. Η έννοια του Πατριωτισμού στο Ισραήλ είναι πολύ ψηλά!

12. Εμείς εκτιμούμε ότι, θα υπάρξει συμφωνία, μέχρι το τέλος του 2025, ανάμεσα σε Ισραήλ και Συρία, μόνον αν επιστραφούν – δοθούν στο Ισραήλ συγκεκριμένα εδάφη που αυτό εκτιμά ότι απαιτούνται για την ασφάλειά του και σίγουρα το όρος Ερμών!.. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα υπάρξει καμία συμφωνία!.. Οψόμεθα!

13. Είναι ολοφάνερο ότι ο Κος ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ είναι σε ρήξη με την Ευρώπη των “Διεθνιστών”!..

14. “Βγήκε” σε κάποια των πολλών στα τ/Κανάλια Τ/Ο εκπομπή και (!) ένας τέως Σχης των “ΤΕΔ”, ονόματι ΝΑΛΤΖΙΟΓΛΟΥ (“Ο γιος του Πεταλωτή”) και δήλωσε πως, “ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΚΥΠΡΟ”!.. Σώπα, ρε και δεν το ξέραμε!.. // Θα ήθελε η εκκλησία της Κύπρου να μας πει, τί ακριβώς είναι ή ήταν η “Επχ-ση Απελευθέρωση 25”;

15. Προς τους φίλους Ινδονησίους! “Αφήστε, ρε σεις, να τα φτιάξουν πρώτα τα ΚΑΑΝ οι Τούρκοι και μετά τα παίρνετε τα 48 κομμάτια, που θέλετε”!

16. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, φίλε ή φίληπου μας ρωτάς, αν ήταν αληθινή ή ακριβής έστω, η πληροφορία που θέλει παλαιό Ισραηλινό ΠτΒ (της “Κνεσέτ”), να λέγει: «Εμείς στείλαμε “ΜΕΑ” στους Ρώσους για να τα χρησιμοποιήσουν κατά της Ουκρανίας, αλλά αυτοί δεν μας έδωσαν S-400»! Κατά τους “ΑΓΓΕΛΟΥΣ” είναι… εντυπωσιακή πάντως η πληροφορία αυτή, αν φυσικά υφίσταται ως γεγονός, και ως προς τα 2 μάλιστα σκέλη της δηλώσεως του Ισραηλινού αυτού πολιτικού, διότι οι Ισραηλινοί δεν γνωρίζουν πως οι Ρώσοι έχουν στρατηγικό σχεδιασμό να φτάσουν στα σύνορά τους; Καταλαβαίνετε, τί θέλουμε να πούμε!..

17. Δεν μπορούμε να ξέρουμε, αν τα “ξαναβρήκαν” οι Κοι Μπένι ΓΚΑΝΤΖ και Γκούντι ΑΪΣΕΝΚΟΤ!.. Ο.Κ.; Φέρεται πάντως πως, “ναι”!

18.  Ο μουσουλμάνος Μαμαντάνι Ζαχράν, που μας ρωτάς και ο οποίος θέλει να γίνει Δήμαρχος της Ν.Υ. είναι ακόμα σε διαδικασία να λάβει το σχετικό χρίσμα (δηλαδή κάνει εσωτερικό αγώνα), από το “Δ.Κ.”! Είναι ενδιαφέρουσα η υπόθεση αυτή, καθ’ όσον – και ορθώς (!) κατ΄εμάς – ο Πρόεδρος Ντ. ΤΡΑΜΠ δεν θέλει μουσουλμάνο για Δήμαρχο, ειδικώς στην παγκόσμιο αυτή μεγαλούπολη και πρωτεύουσα του παγκοσμίου Καπιταλισμού!..

19. Ήδη πέρασε ένας μήνας από την 01-08-2025 και την επιβολή δασμών από τις Η.Π.Α. σε διάφορες χώρες του Πλανήτη μας, με βάση το πρόγραμμα της νυν α/Κ-Β για την “εξωτερική Πλανητική οικονομική πολιτική” των Η.Π.Α.! Για να δούμε πώς θα πάει όλος αυτός ο σχεδιασμός τελικά και στον Κόσμο, αλλά και τί αντανάκλαση θα έχει εσωτερικά των Η.Π.Α. !

20. Κε Α/”ΕΛΑΣ”!

Δεν έχουμε μάθει να λείχουμε κανέναν, συνεπώς ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ δεχθείτε ως απολύτως ΑΛΗΘΙΝΗ την παρακάτω εκδήλωση των προς Εσάς και κυρίως προς το “Αστυνομικό Σώμα” αισθημάτων μας!..

Θέλουμε εγκαρδίως να συγχαρούμε την “ΕΛΑΣ” για την εξάρθρωση σε βαθμό μεγαλύτερο του 90% της “ΜΑΦΙΑ” στην Κρήτη, διότι περί αυτού πρόκειται και όχι απλώς για μια πολυμελή “Εγκληματική Οργάνωση”!.. Θεωρούμε βέβαιο ότι μας είχαν διαβάσει οι αναλυτές της “ΕΛΑΣ”!.. Η υπόψη… “Οργάνωση” έχει χρονικές… ρίζες από τα τέλη του 20ου αι. !!! Απλώς μέσα στον χρόνο άλλαζε, στα ιεραρχικά επίπεδά της, … Διοικήσεις (sic)! (Υπάρχουν επομένως άτομα που έχουν… αποστρατευτεί, παρά την σχετική ευρύτερα παράδοση της διεθνούς ΜΑΦΙΑ, που θέλει όποιον, και να σκεφτεί ακόμα, να αποχωρήσει από κάποια Οργάνωση τέτοιας μορφής να εκτελείται)!..

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ Ε/ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ!.. 

Οι “ΑΓΓΕΛΟΙ” γνώριζαν, φίλοι Αστυνομικοί, προσπάθησαν (και γι’ αυτό το θέμα*) να πλησιάσουν την “ΕΥΠ”, αλλά ο τότε στρατιωτικός Υδκτής της απαξίωσε να μας ακούσει, ενώ είχε πει πως θα μας τηλεφωνούσε!..

Η… μαχητική Βάση αυτής της “Εγκληματικής Οργανώσεως” δεν ήταν στα Χανιά, αλλά στο Ρέθυμνο! Εισηγούμαστε στους επιχειρησιασκούς της “ΕΛΑΣ” να ερευνήσουν και όλα τα Γραφεία Τελετών, των 2 αυτών Νομών, ήτοι Χανίων και Ρεθύμνης, καθ’ όσον πολλές των διακινήσεων ναρκωτικών και όπλων γινόταν (και!) με νεκροφόρες!..

Σε ό,τι αφορά τους ενστόλους των “ΕΕΔ”, δεν είναι μόνον αυτοί που συνελήφθησαν! Είναι και άλλοι! Ενεργείστε!..

Να σας θυμίσουμε ξανά (ξανά, αφού τα έχουμε γράψει εδώ κατά το παρελθόν όλα αυτά… / “τα γραπτά μένουν” / ψάξτε το “σάϊτ” μας /σας), πως, κατά το παρελθόν, είχαμε αναφερθεί επ’ αρκετόν σε συγκεκριμένες απώλειες πυρομαχικών από αποθήκες του Στρατού στα Χανιά, καθώς και σε μια αυτοκτονία ενός Σχη στα Χανιά!..

“Αιφνιδιαστήκαμε” ακούγοντας για κέρδη των υπόψη εγκληματιών μόνον (!) 1.000.000 Ευρώ!.. Έχουμε άλλη άποψη, αλλά η “ΕΛΑΣ” θα ξέρει καλύτερα!..

Αυτά!

Α! Να μην το ξεχάσουμε! Και νέα συγχαρητήρια σας υποβάλλουμε και για την πρόσφατη σύλληψη των 2 ατόμων στην Κυψέλη με τα 7 κιλά κάναβη!.. Τους είχαμε εντοπίσει προ πολλού χρόνου, αλλά δεν έχουμε… συνεργασία!.. Ασφαλώς είναι και άλλοι, αλλά τους “φυλάμε” μόνοι μας!..

Προσπαθήσαμε κάποτε με τον ψηλό Αστυνομικό της Ασφαλείας στον Άγιο Παντελεήμονα, (την πήγαμε “λάου – λάου” την… προσέγγιση), αλλά αυτός μας… “πέταξε” έξω από το Γραφείο του, κατακρατώντας και ουσιαστικώς… κλέβοντάς μας μάλιστα και σχετικές σημειώσεις μας, που του είχαμε δώσει για να δει, απειλώντας πως θα μας στείλει στον Εισαγγελέα, επειδή δεν του λέγαμε πού βρήκαμε στοιχεία και αριθμούς κυκλοφορίας ΙΧ , κλπ!.. “Πολεμήσαμε” σε Τουρκία και Αλβανία, και στην Πατρίδα μας θα ήμασταν μάλλον άχρηστοι!…

Εκνευρίζεται εύκολα ο συνάδελφος αυτός με κάποιον που πάει να βοηθήσει την “ΕΛΑΣ” σε θέματα ασφαλείας και παρά τις δγες του Υπουργείου “ΠΡΟ-ΠΟ”, στο τέλος, “πετάει” και από το Γραφείο τον συνάδελφό του, λέγοντας “έφυγες, έφυγες και τράβα όπου θες”!.. Προφανώς, έχει την άποψη ότι η “ΕΛΑΣ” είναι τσιφλίκι του και όχι περιουσία του ε/λαού!.. Άραγε, σε έναν κρατούμενο και γενικώς σε έναν μη συνεργάσιμο, πώς θα φέρεται; Και αυτός είναι Δκτης στην περιοχή του Αγίου Παντ/νος; Και όταν ρωτάμε κάποιους άλλοιυς συναδέλφους “πώς γίνεται να τοποθετούνται τέτοια στελέχη στην περιοχή αυτήν των Αθηνών”, μας απαντάνε πως, “εκεί στέλνονται παραδοσιακά, όλοι οι προβληματικοί”!

Δεν θέλουμε να αναφερθούμε σε τραγικότερο συμβάν για τον κατά την άποψή μας ανεκπαίδευτο και σίγουρα.. “ελλειματικό” για το αντικείμενο “ΑΣΦΑΛΕΙΑ” Αστυνομικό αυτόν, (μας είπε μέχρι ότι δεν σχετίζονται τα ναρκωτικά, με πορνεία, με εμπόριο όπλων. εκβιασμούς, κλπ), διότι πρόθεσή μας και στόχος μας δεν είναι να κάνουμε κακό σε κανέναν (!) Συνάδελφο, (άλλωστε είμαστε τόσο λίγοι οι Έλληνες), ούτε και σ’ αυτόν τον ασεβή απέναντι μάλιστα σε ένστολο συνάδελφό του και μάλιστα πολύ μεγαλύτερό του, (αυτός προφανώς θα είναι αιώνιος στην “ΕΛΑΣ”… ), αλλά η υλοποίηση της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στις εκεί γειτονιές μας, που γενικώς… ξενοκρατούνται, ούσες άκρως επικίνδυνες και για εμάς, αλλά επικίνδυνες και για -ΠΡΟΣΟΧΗ- ένα μη αισίως, πιθανώς, εξελισσόμενο ελληνικό μέλλον!.. (Ενν. μη ειρηνικό)!

Τέλος, χρήζουν πολύ μεγάλης προσοχής επίσης, στην υπόψη ευρύτερη περιοχή Κυψέλη – Πλ. Βικτωρίας – Άγιος Παντελεήμονας – Πλ. Αττικής, κλπ, και κάποια από τα μέλη της αλβανικής οικογενείας ΡΟΥΣΝΤΙ!.. (Οι Αλβανοί εδώ έχουν τον “1ο λόγο”)!..

Να πούμε ότι την “ΘΗΡΑΣ” την έχετε επανδρώσει με στελέχη που πρωτίστως (!) ξέρουν να φέρονται στους πολίτες!.. Αν ένστολος, φέρεται σε ένστολο σαν σκουπίδι, τότε σε έναν απλό ιδιώτη, μη ένστολο, πώς θα φέρεται;

Σας εισηγούμαστε, με σεβασμό πάντα, Κε Αρχηγέ, να δείτε τα ακόλουθα:

– Μήπως θα πρέπει να αλλάξετε τα όρια ευθύνης των ΤΑ κυρίως, αλλά και των ΑΤ, αφού -δεν υπερβάλλουμε, όπως τυχόν θα νομίσετε- τα συζητούν, σε στιγμές βεβαίως που έρχεται η κουβέντα, και μέσα σε συγκεκριμένα καφενεία της περιοχής!..

– Ακόμα! Δεν μπορεί να πηγαίνει κάποιος πχ στην ΓΑΔΑ, ή και σε όποιο άλλο Αστυνομικό Κατάστημα (sic), για κάποιο θέμα, και να τον ρωτάνε στην είσοδο τί θέλετε ακριβώς , γιατί πρόκειται, κλπ, αφού τότε οι Συνάδελφοι αυτοί δεν θα ήσαν απλώς σκοποί, κλπ, αλλά οι καθ΄ύλην των διαφόρων θεμάτων αρμόδιοι!.. Επίσης, σου λένε! Να πάτε πρώτα στο ΤΑ ή στο ΑΤ της περιοχής σας! Και αν υπάρχουν λόγοι που ο πολίτης δεν επιθυμεί να πάει εκεί, γιατί να πράξει ΑΝΟΗΤΩΣ η “ΕΛΑΣ” και να χάσει ίσως και κάτι έως πολύτιμο ακόμα; Ο πολίτης, λέμε εμείς, θα μπορούσε να μεταβεί στην οικεία Δνση, όπου “ειδικός” της “ΕΛΑΣ” Αστυνομικός θα τον υποδέχεται και θα τον ακούει σχετικά! Καταλάβατε!..

-/-

* Άλλα θέματα που θελήσαμε να αναφέρουμε, αλλά μας “συνέδεσαν” στην “ΕΛΑΣ”, στο πρόσφατο παρελθόν, ήσαν τα εξής:

→ Τον Αλβανό “ΕΣΚΟ” που συνελήφθη στην Παν-λη και ο οποίος είναι πράκτορας των α/ΜΥ! (99,99%). // Είχαμε εντοπίσει τυχαίως, ψάχνοντας πρώην “ΕΠΟΠ” “Αδελφή” που έπαιρνε στο σπίτι του το υπηρεσιακό του αυτόματο, 3 κάσες με τελευταίου τύπου “ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ” με διόπτρες, κλπ!.. Πήραμε τότε μέχρι και το Υπασπιστήριο της “ΓΑΔΑ”, (ο… “Άγιος Παντ/νας”, όπου ζητήσαμε να δούμε τον Δκτη του ΤΑ, μας είπε πως δεν είναι αυτός ο Δκτης… , κάνοντάς μας πλάκα), ζητώντας να μιλήσουμε στον Κο ΓΑΔΑΡΧΗ ή έστω στον Υπασπιστή του και αφού μας κορόϊδεψαν, “αφήστε το κινητό σας και θα σας πάρουμε εμείς” (δηλαδή ολόκληρος ΓΑΔΑρχης και ΔΕΝ “ΒΓΑΙΝΕΙ” ο αριθμός του τηλεφώνου όποιου του τηλεφωνεί;), μας έκλεισαν το τηλέφωνο! Δεν μας πήρε κανείς ποτέ, έστω και εκ περιεργείας και παρ’ ότι δώσαμε τα πλήρη στοιχεία μας!..

→ Φίλο – Συνεργάτη του καταζητούμενου (;) / εμείς πιστεύουμε “τύποις”, Β. ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑ! Ακόμα τον “έχουμε”, αλλά προφανώς κάποιοι τον θέλουν έξω!.. (Πήγαμε μέχρι και στο γραφείο του… Τσούκαλη, εκτιμώντας ότι θα έχει αυτός “κονέ” μαζί σας, αλλά μας “έδιωξε”, μόλις του έστειλε συνθηματικό τεχνικό σήμα, όπως εκτιμήσαμε, ο προφανώς Αστυνομκικός (;) καταγραφέας της συνομιλίας μας, πίσω από την τζαμαρία (ας την πούμε έτσι), που χωρίζει τον χώρο του Γραφείου του, από τον… τεχνικό χώρο του Γραφείου, στον ίδιο ουσιαστικά χώρο!..

Κε Αρχηγέ της “ΕΛΑΣ”!

Μόνον ένας ΔΙΜΕΤΡΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ, ΕΚ ΜΑΝΗΣ, ΥΔΚΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΝΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΗΣ “ΓΑΔΑ”, ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΜΑΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΟΡΘΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΕΝΩ Η “ΔΝΣΗ” ΤΟΥ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΘΡΩΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΧΕΤΙΚΩΣ, ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΔΡΑΣΕΩΣ ΤΗΣ, ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΑΛΒΑΝΩΝ Β’ ΓΕΝΙΑΣ), ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΟ, ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ, ΜΕ ΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΠΟΡΝΕΙΑ, ΚΛΟΠΕΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΡΥΦΟΥΣ “ΟΙΚΟΥΣ ΑΝΟΧΗΣ” (ΣΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΩΝ), ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ “ΔΙΚΟΙ” ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ “ΤΣΑΤΣΟΙ”, ΗΚΙΛΙΩΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ, ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤ΄ΕΜΑΣ ΠΟΙΝΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΧΡΕΗ ΜΠΡΑΒΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΚΥΡΙΩΣ, ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΚΑΙ ΣΥΡΟΙ!..

«Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ “ΕΛΑΣ”

-/-

ΜΕ – 

ΤΙΜΗ!

ΕΛΛΗΝΑΣ

-/-

ΥΓ. ΤΟ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΝΤΟΡΒΑ, ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, ΚΕ ΑΡΧΗΓΕ! ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ! ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΛΟΥΝ ΕΠΑΞΙΩΣ ΣΤΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΤΟΤΕ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΔΟΞΑΣΜΕΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΩ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΑΥΤΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ!.. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ, ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΣΤΗΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ… ΜΑΣ !!!

-/-