ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ!..
Φίλες και Φίλοι!
1. Ο νυν Γενάρχης μας, Οικουμενικός Πατριάρχης μας, Κος Κος ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, είπε πως το “Ο.Π.” θέλει το “Ρωμαίϊκο”, λέγε με ελληνικό, Ορφανοτροφείο στην Πρίγκηπο / Büyükada, το οποίο έκλεισε, να γίνει “Κέντρο Για τον Διαθρησκευτικό Διάλογο”, κάτι όμως που τελικώς δεν έγινε δεκτό από την τ/Κ-Β και έτσι απεφασίσθη να γίνει ξενοδοχείο!..
Όσες απαγορεύσεις και να βάλετε, ρε Τούρκοι, για πόσο καιρό νομίζετε πως μπορείτε να θάψετε άλλη μια αλήθεια; Ναι, ρε, καλά κάνετε και φοβάστε, αφού ο ιστορικός Γενάρχης μας Πατριάρχης εκεί στην Πόλη, στην σκλάβα ακόμα Πρωτεύουσά μας, είναι ΟΙ-ΚΟΥ-ΜΕ-ΝΙ-ΚΟΣ, ρε Μεμέτια, ό,τι και να κάνετε, είναι το Νο “1” της παγκοσμίου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !!!.. Εσείς όμως συνεχείστε να τον έχετε υποδεέστερο και ουσιαστικώς… υπάλληλο του Νομάρχη της Πόλεως και κάποια ημέρα, για εμάς όχι μακρινή, θα τα λάβετε τα… χαμπέρια!..
2. Άλλη μια αλήθεια είναι και η κωμωδία που συνεχίζετε, χρόνια τώρα, να παίζετε και να μην αποδέχεστε την ελληνικότητα της Μ. Ασίας, ενώ μας αποκαλείτε… Γιουναν-λι-λάρ, ήτοι Ίωνες, δηλαδή Έλληνες, την χώρα μας Γιουνανιστάν, κλπ ή να μην αποδέχεστε την ελληνικότητα του Πόντου, ενώ αποκαλείτε την περιοχή “Pontus”, ήτοι θάλασσα (“Εύξεινος Πόντος” = “Φιλόξενη Θάλασσα”), την σημερινή σας γη και προσωρινή Πατρίδα σας Ανατολία, όπως οι Έλληνες προσδιορίζαμε γεωγραφικά το μέρος αυτό, σε σχέση με την σημερινή μητροπολιτική Ελλάδα, κλπ!
Την Πόλη δεν την ξεχάσαμε, αλλά τί να γράψουμε για την ελληνικότητά της, μιλάνε γι’ αυτήν ακόμα και… οι πέτρες της, όσα τζαμιά και να κτίσετε, όσες εκκλησίες της και αν γκρεμίσετε ή να τις κάνετε τζαμιά, όταν εσείς διαμαρτύρεστε για τον δήθεν (!) “δικό” σας Ναό του Σολομώντος στα Ιεροσόλυμα, κλπ, ενώ μολύνατε, “τζαμι-ο-ποιώντας”-την μέχρι και την… Μέκκα των Ορθοδόξων, τον Ι. Ναό της “ΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑΣ”, ενώ το ίδιο ισχύει και για την επίσης ιστορικά ελληνικότατη Σμύρνη μας, “την Σμύρνη των Απίστων”, όπως την λέγατε!..
Τώρα, λόγω της “Γαλάζιας σας Πατρίδος”, (μας) λέτε ξανά ότι δεν θα λέτε το “ΑΙΓΑΙΟ Πέλαγος” “ΑΙΓΑΙΟ”, αλλά “Θάλασσα Των Νήσων”, διότι σας ενοχλεί η ελληνικότητά της, διότι η θάλασσα αυτή πήρε το όνομά της από τον Αιγέα, τον Πατέρα του Θησέως, που σκότωσε μεν τον Μινώταυρο στην Κρήτη μας, αλλά στον γυρισμό ξέχασε… δε να βάλει στο πλοίο του λευκά ιστία / πανιά, αντί για τα μαύρα που είχε και έτσι όταν ο Αιγέας, που ανέμενε στο Σούνιο, είδε το πλοίο του γιού του να γυρίζει με μαύρα πανιά, νομίζοντας ότι το… τέρας σκότωσε και (!) τον γιό του, έπεσε και πνίγηκε στην θάλασσα, η οποία πήρε το όνομά του!..
Επίσης, δεν θέλετε να μιλάμε για… “ΒΥΖΑΝΤΙΟ”, διότι αυτό θυμίζει τον Έλληνα Βύζαντα τον Μεγαρέα, ο οποίος “έστησε” την Πόλη!.. (Το ίδιο φυσικά και κάποιοι αρκετοί Ευρωπαίοι ανθέλληνες)!..
Αλήθεια, πόσο ξεφτιλισμένοι μπορεί να είστε τελικά, ρε μπινέδες Τούρκοι; Δεν έχει πάτο πια η βρωμιά σας!………….
3. Διαβάζουμε τώρα με περισσότερη προσοχή!
Α. Δεν υπάρχουν στην Τουρκία του ΡΤΕ παράνομα εργοστάσια κατασκευής / παραγωγής όπλων, (πόσο μάλλον παράνομα, ήτοι κατ΄ουσίαν κρυφά, “στρατιωτικού τύπου και ενδιαφέροντος”), όπως ακούσαμε να λέγεται με αφορμή τον οπλισμό που μετέφεραν οι 2 Τούρκοι που “τσίμπησε” η “ΕΛΑΣ” στην Β Ελλάδα!
[Ο ΡΤΕ είναι ΑΒΔΟΥΛ ΧΑΜΗΤ, ο Β’ Χ 3 τουλάχιστον, ένας Αβδούλ Χαμήτ ο Β’ που ήταν ο (!) “Γκραν μάστερ” της κατασκοπείας, με όλες τις δυνατές σημασίες της λέξεως αυτής, ήταν αυτός που μετέβαλε, στο τέλος του 19ου αι. και στις αρχές του 20ου αι., το τότε Οθωμανικό Κράτος, (από ολόκληρη αυτοκρατορία είχε τότε απομείνει ένα μικρό εδαφικά μέρος στους Οθωμανούς, σε σχέση πάντα με τα παλαιότερα εδαφικά οθωμανικά… μεγαλεία), σε Κράτος ρουφιάνων, δοσιλόγων και όλα τα συναφή, τότε που ο ένας “κάρφωνε” τον άλλον, τότε που ο “Α” παρακολουθούσε τον “Β”, αλλά τον “Β” τον παρακιολουθούσε ο “Γ”, κοκ! Αχαχαχαχαχαχαχαχα]!..
Είναι βέβαιον ότι οι, εδώ και 3 10ετίες, άριστες σχέσεις, των Τούρκων με τους Ουκρανούς, έδωσαν την ευκαιρία στους Τούρκους να “κλέψουν” ή και να ζητήσουν και να “πάρουν” “από τους Ουκρανούς “οπλική τεχνολογία”, Ουκρανοί, η χώρα των οποίων, ως Σοβιετική Επαρχία, ήταν “ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΟΠΛΙΚΗΣ ΡΕΠΛΙΚΑ”, κλπ, σε ό,τι κυρίως αφορούσε και.. αφορά στρατιωτικό και συναφές υλικό! Κατά πολλούς, η Ουκρανία ήταν επί “ΕΣΣΔ”, αλλά και παραμένει, μια τεράστια “ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ”, ανατολικού τύπου και όχι μόνον!..
Σημειώστε εδώ πως, η σημερινή ρωσική, φερόμενη ως κρατική, εταιρεία “ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΥΛΙΚΩΝ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ”, κλπ, “ΡΟΣΟΜΠΟΡΌΝ ΕΞΠΌΡΤ”, για κάποιους λόγους, (προφανώς διεισδύσεως με τρόπους – μεθόδους μαφίας στην δυτική οπλική… γνώση), θεωρείτο, μέχρι πρότινος, ότι ήταν υπό τον απόλυτο έλεγχο της μαφία, όπως πιθανότατα και η “Ε.Υ.Π.” γνωρίζει, με τους “δικούς” της ανθρώπους του είδους αυτού, που βρέθηκαν ή και βρίσκονται ακόμα ίσως, στο διεθνές (!)… γήπεδο, “ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ”, εμπορίας παρανόμου στρατιωτικού υλικού, οπλικών συστημάτων, κλπ, που είναι κυρίως στην Ινδονησία!..
Οι Τούρκοι, σε γνώση του Κράτους, χωρίς άδεια ασφαλώς των εταιρειών εμπορίας όπλων, κλπ, φέρεται να κατασκευάζουν στην χώρα τους, με τεχνολογία που έχουν λάβει παρανόμως ή και επισήμως ακόμα, (από τους Ουκρανούς και άλλους με τους οποίους κατά καιρούς συμβάλλονται), και σε γνώση πάντα της Κ-Β, πάσης φύσεως όπλα! (Από πιστόλια, έως ανταλλακτικά… πυρηνικών)!.. Το υπόψη θέμα παρακολουθείται κυρίως από την “MİT”, αλλά και από τις “Μ.Υ.” των “ΤΕΔ”!
Συνεπώς! Τα όπλα που “τσίμπησε” η “ΕΛΑΣ” / Β. Ελλάδος (η “ΓΑΔ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ” λειτουργούσε και λειτουργεί, χρόνια τώρα, υ-πο-δει-γμα-τι-κά!!!), οι 2 (;) συλλήψεις που έκανε, κλπ, ΚΑΤ΄ΕΜΑΣ ΠΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ Τ/ ΜΑΦΙΑ, αλλά με τις τ/”Μ.Υ.” και με τον τρόπο / – ους που αυτές έχουν τα τελευταία 20 χρόνια αποφασίσει να διεισδύσουν και να… “υπνώσουν”, ούσες έτοιμες για δράση, στην χώρα μας! Έτσι, οι 2 (;) συλληφθέντες είναι λίαν πιθανό να είναι Όργανα της “MİT”, (να μην γράψουμε “πράκτορες”, διότι η λέξη μεταφέρει βαρύ φορτίο), και η αποστολή τους ήταν να διοχετεύσουν οπλισμό σε Τούρκους πράκτορες και όχι μόνον Τούρκους, αλλά και σε άλλων εθνικοτήτων – χωρών άτομα, χώρες με τις οποίες συνεργάζονται οι τ/”Μ.Υ.” εξωτερικού, λέγε με “MİT”!
To να συλληφθείς ως δήθεν… Μαφιόζος, διαφέρει πολύ και ουσιαστικά από το να κατηγορηθείς ως Όργανο ξένης δυνάμεως, το οποίο επιχείρησε να δράσει ή έδρασε σε ξένο έδαφος!
Επίσης! Η σύλληψη του… “Τίτι”, που ακόμα τον “φυλάνε” και δεν δίνουν την μούρη του “ανοικτά” σε όλα τα Κανάλια, στον Τύπο, κλπ, (τί νόημα έχει να δείχνεται κάποιος με “πίξελ”;), ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ Β. ΕΛΛΑΔΑ!
Οι Αλβανοί, στις 9 των 10 των περιπτώσεων, τουλάχιστον έως τώρα, χρησιμοποιούν ως πράκτορες μαφιόζους και, όπως έχουμε πει και γράψει, άτομα ηλικιών από 25, έως 45… κυρίως!.. Συνεπώς ο “Τίτι” για τους “ΑΓΓΕΛΟΥΣ” είναι Αλβανός πράκτορας, (πιθανότατα και οι 2 Κυρίες που ήσαν μαζί του να είναι το ίδιο ή να λειτουργούσαν ως “Σύνδεσμοι”, κλπ), όπως πράκτορας των Αλβανών ήταν και παραμένει και ο προ ολίγων ετών πίσω συλληφθείς στην “Πανεπιστημιούπολη” “Έσκο”, στον οποίον επίσης είχε βρεθεί… “Χ οπλισμός”!..
Θυμίζουμε ότι οι Αλβανικές “Μ.Υ.” συνεργάζονται στενά και αγαστά (και!) εντός της χώρας μας με την “MİT”, ενώ τα στην Ελλάδα ενεργούντα / δρώντα μέλη και των 2 αυτών “Μ.Υ.” αναφέρονται και ελέγχονται κεντρικά από τις στην Αθήνα ευρισκόμενες Πρεσβείες τους και ασφαλώς και από τα κατά τόπους Προξενεία τους σε όλη τη Ελλάδα, αναλόγως του μέρους που κάθε φορά δρουν!
Επομένως, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΤΗΣ “ΕΥΠ” (ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΡΘΟΤΕΡΑ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ!!!), ΣΕ Ο,ΤΙ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 24ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ… ΦΛΕΓΟΜΕΝΟ ΑΚΟΜΑ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΎ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΤΟΥ Ε/ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Π., ΕΝΑΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΠΟΥ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο “ΤΙΤΙ”, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Β. ΕΛΛΑΔΑ, ΟΠΟΥ “ΤΣΙΜΠΗΘΗΚΑΝ” ΟΙ ΑΛΛΕΣ 2… ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΕΣ, ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ… “ΠΙΞΕΛ”, ΚΕ ΝΥΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΗΣ “ΕΥΠ”!.. (Με την ευκαιρία, επειδή έχει γίνει “πουτάνα” το “Ανακριτικό Κέντρο” της Αγίας Παρασκευής, εισηγούμαστε στην “ΕΥΠ” να “ανοίξει” και κανένα νέο και… άγνωστο στην μάζα, και σίγουρα και… στον “ΓΙΔΟΓΑΜΗ”, ο οποίος δεν κρατάει… μυστικά, όπως μας έδειξε! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)!..
Αυτά τα ολίγα!
Β. “Πάμε” τώρα να δούμε “χονδρικώς” και γρήγορα τον βασικό τρόπο διεισδύσεως των τ/”Μ.Υ.” και κυρίως της “MİT” (!) στην χώρα μας τα τελευταία 20 χρόνια, μια διείσδυση που πια μοιάζει να θέλει να… αναβαθμιστεί!..
Β1. Πρώτα οι Τούρκοι “φτιάχτηκαν” στο αντικείμενο “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ” στο εσωτερικό τους παντού (!!!), ήτοι στην Κ-Β, στην “MİT”, στις “ΤΕΔ”, στην “Κρατική Ασφάλεια”, κλπ, κλπ, κλπ!
Β2. Η Κ-Β και πλέον πιο σωστά το τ/Κράτος, λέγε με “ΠτΔ”, αφού δεν υπάρχει πια Π-Θ, συνέστησε μια “Ομάδα” (ας την πούμε έτσι), 25 ανθρώπων, των επικεφαλής των επί μέρους και παραπάνω αναφερθέντων Οργανισμών – Θεσμών, κλπ, “Πληροφοριών – Ασφαλείας”, “Ομάδα” στην οποίαν προϊσταται ο ΠτΔ και η οποία συνεδριάζει, (συνήθως κρυφά), όταν κρίνεται ότι απαιτείται!
Β3. Στην τ/Κ-Β θεωρητικώς / “τύποις” και πλέον ουσία στην “Προεδρία Της τ/Δημοκρατίας” συνεστήθη τμήμα, επιπέδου “Υπουργείου Επικοινωνιών”, το οποίο ασχολείται με την “ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ” γενικώς, αφού οι Τούρκοι ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΑ… ΔΕΔΟΜΕΝΑ, που θέλουν πάντα -και στις ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ- η πρώτη νίκη να είναι ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ!
“Μιλάμε” για 2 αντικείμενα άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους, αυτό των “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ – ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”, με τις κάποτε λεγόμενες “Ψυχολογικές Επχσεις”, που πια ορθώς κατέστησαν υποσύνολο των “ΕΠΧ-ΣΕΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ”!!! (1 χρόνο να άφηνε ακόμα η ε/ “ΒΑΡΙΑ” ενεργό τον θανόντα “ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ” θα τους είχε δομήσει τον καλύτερο τρόπο αντιμετωπίσεως, αμυντικά και επιθετικά, των Τούρκων στο υπόψη αντικείμενο, αφού ήδη τότε είχε συντάξει ένα πολύ… γαμάτο προσχέδιο, τότε που ο Κος ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ, δεν είχε λεφτά να δώσει σχετικά, διότι ησχολείτο με την… ούρηση των στελεχών στο ΓΕΕΘΑ, αναβαθμίζοντας τις “WC”, ενώ στο ΓΕΣ ήταν ο γενικώς “ΝΑΝΟΣ” Τελίδης, ένα ακόμα πιόνι της ε/ “ΒΑΡΙΑ”)!..
Σ’ αυτό το τ/Υπουργείο συνεστήθη επίσης και Υπηρεσία ελέγχου αληθείας – ακριβείας, κλπ, των καθημερινώς διακινουμένων πληροφοριών, που πρωτίστως αφορούν την Τουρκία!..
Β4. Η “ΜİT” ανέλαβε να ασχολείται πια μόνον με το εξωτερικό και σε κάποιες των περιπτώσεων, όταν κρίνεται ότι απαιτείται, δύναται να παρέχει όποιας σχετικής αιτουμένης αρρωγής πληροφορίες… εσωτερικού!.. (Άλλαξαν έδρα τα κεντρικά της στην Άγκυρα / μετεφέρθησαν στο αυτό μέρος με το τ/”ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ”, όπου θα ευρίσκεται ο βάσει του νυν Συντάγματος επικεφαλής των “Τ.Ε.Δ.” Τ/”ΠτΔ” και “για την ώρα” ο ΡΤΕ)!.. (Οι “ΑΓΓΕΛΟΙ” δεν έχουμε ακόμα μπορέσει να εισέλθουμε στο κτίριο της νέας “MİT”, παραμένουμε όμως απ’ έξω και πολύ κοντά)!..
(Στην πραγματικότητα, η “MİT” παρακολουθεί ακόμα, χωρίς όμως να επεμβαίνει, λειτουργούσα μάλλον ως… ο αόρατος “Επιθεωρητής” εις ό,τι συμβαίνει στο εσωτερικό της χώρας)!..
Η “MİT”, (μια πλήρως πια εκσυγχρονισμένη Υπηρεσία), κυρίως:
- Συνεργάζεται ή επιδιώκει να συνεργαστεί με την όποια “ΜΑΦΙΑ”, στο έδαφος του αντιπάλου! (Η λέξη “ΜΑΦΙΑ” είναι σχετική πια, ως προς τον ορισμό της)!..
- Συνεργάζεται με άλλες ξένες “Μ.Υ.” εντός του ελληνικού εχθρικού εδάφους και για εμάς κυρίως με αυτές των Αλβανών – Κοσσοβάρων και Σκοπιανών! Από τις χώρες αυτές αναζητεί πληρωμένους φονιάδες – εκτελεστές! (Κυρίως Κοσσοβάρους! Θυμηθείτε αίφνης πχ τους Κοσσοβάρους που φέρεται να έκαψαν επί ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ του Β’, αχαχαχαχαχαχα, την Ηλεία, δολοφονώντας 30+ ανθρώπους και καταστρέφοντας “περιουσίες και περιουσίες” και ευρύτερα ελληνική γη!..
- Σχετίζεται ή προσπαθεί για εύρεση και ανάπτυξη “κονέ” με ξένες, μη τουρκικές, διπλωματικές αποστολές εκτός της Τουρκίας!
- Έχει σχεδόν στρατικοποιήσει τις διπλωματικές της αποστολές στην χώρα μας, με πρώτη αυτήν στη Κομοτηνή, ενώ με την ευκαιρία να σημειώσουμε πως η “MİT” έχει και η ίδια σε πολύ μεγάλο βαθμό στρατικοποιηθεί! (Έχει δικιά της εσωτερική “Μονάδα Ασφαλείας”, ενώ υπηρετεί σ’ αυτήν και αριθμός “Ειδικο-Δυναμιτών”, λέγε με “Bordo Bereli”)!..
- Έχει άριστες σχέσεις, 10ετίες τώρα, με την “ΜΙ6”!
- Προσπαθεί να διεισδύσει σε Κόμματα, Οργανώσεις, Συλλόγους, Πολιτικές Νεολαίες, “Μ.Κ.Ο.”, στις όποιες “Μασονικές Στοές” μας, στις “ΕΕΔ”, στα συνδικάτα μας, κλπ, κλπ, κλπ, ακόμα και στην ίδια την ε/Κ-Β και εμψύχως και αψύχως, με τεχνικά μέσα!.. Όπως εδώ έχετε διαβάσει κατά το παρελθόν, η “MİT” έχει σημειώσει αρκετές και σοβαρές επιτυχίες στην… προσπάθειά της αυτή!.. (Όπως πχ στο “ΜΑΞΙΜΟΥ” επί Κ-Β “Χουνταλέξη”, στην Προεδρία της Δημοκρατίας, επί “Πάκη”, στον “ΑΝΤΑΡ-CİA”, είχε προσεγγίσει βουλευτές της ΝΔ, όπως και βουλευτές του παλαιού και γνησίου ΠΑΣΟΚ, Καθηγητές Παν-μίων, που είχαν και ίσως να έχουν ακόμα πρόσβαση στα Γενικά μας Επιτελεία και στην “ΕΥΠ”, στις “ΕΕΔ” και (!) πχ με στελέχη που συνειδησιακά -ελάχιστα βεβαίως- νοιώθουν “εθνικά Μακεδόνες”, ήτοι Σκοπιανοί και γνωρίζουν – ομιλούν το ιδίωμα, με νέους Αλβανικής καταγωγής, που έχουν εισέλθει στις “ΕΕΔ” και στην “ΕΛΑΣ”, όπως πχ κυρίως στην “ΔΙΑΣ”, κλπ, κλπ, κλπ!
Β5. Τις “Πληροφορίες Εσωτερικού” έχει αναλάβει το τ/Υπ. Εσωτερικών, (όπου ουσιαστικώς υπάγεται και η λεγόμενη τ/”Κρατική Ασφάλεια”), η οποία έχει οργανώσει ένα άτυπο “Κέντρο Συλλογής Πληροφοριών” στην έδρα της, πληροφορίες που συλλέγουν οι κατά τόπους (οι κατά τ/Νομό ορθότερα) τ/”Διευθύνσεις Ασφαλείας”!..
Β6. Οι “ΤΕΔ”, χρόνια τώρα, έχουν την λεγόμενη “Υπηρεσία Στρατιωτικών Πληροφοριών”, στο τ/ΓΕΕΔ, που ελέγχει τα πάντα εντός του συνόλου των “ΤΕΔ”, ήτοι τα τεκταινόμενα και στους 3 Κλάδους! (Και στο τ/Λ.Σ.)!
Όμως! Οι “ΤΕΔ” συνέστησαν, εδώ και μερικά χρόνια, “Μονάδες (Προκεχωρημένες και Μη) Συλλογής Πληροφοριών”, ανεξάρτητες πληροφοριακά από τις κατά τόπους Μονάδες και “Μεγάλες Μονάδες” τους, επιπέδου Συγκροτήματος, (κάτι σαν μια στρατιωτική τ/εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών “ένα πράγμα”), οι οποίες αναφέρονται στο τ/ΓΕΕΔ και ασφαλώς συνεργάζονται, όπου δει, με την “MİT”, την “Κρατική Ασφάλεια”, όπως βεβαίως και με τις εκτός χώρας ευρισκόμενες τ/διπλωματικές αποστολές, των ομόρων ασφαλώς χωρών, όπως πχ της Ελλάδος, με την οποίαν Ελλάδα οι Τούρκοι έχουν ένα ιδιαίτερο πληροφοριακά, και όχι μόνον*, ενδιαφέρον!..
Οι επικεφαλής αυτών των “Μονάδων Πληροφοριών” είναι βαθμού Σχου, οι υπηρετούντες “κυκλοφορούν” κυρίως με πολιτική περιβολή και πρόκειται για άτομα που -κατά καιρούς- έχουν υπηρετήσει σε Υπηρεσίες Πληροφοριών, είτε στις “ΤΕΔ”, είτε ακόμα και στην “MİT”!.. Ως κύρια αποστολή τους έχουν την συλλογή στρατιωτικών (!) πληροφοριών στα υφιστάμενα, σε ό,τι μας αφορά τις 2 χώρες, 3 “Θέατρα Επχσεων”, Θράκης, Αιγαίου και Κύπρου! (Έχουν και στα “Κατεχόμενα” αντίστοιχη “Μονάδα” των “ΤΕΔ”)!..
* Το “όχι μόνον” δηλοί ότι οι Τούρκοι ασχολούνται και με ενέργειες – δράσεις από ανταρτικές, έως και ανατροπής του υφιοσταμένου καθεστώτος στην χώρα μας! Παραδοσιακά οι Τούρκοι θέλουν την σπορά, την καλλιέργεια και την διατήρηση στην χώρα μας της γνωστής ε/διχόνοιας, τα αρνητικά αποτελέσματα της οποίας οι Έλληνες ιστορικά τα γνωρίζουμε άριστα!
Γ. ΜİT” και «Στρατιωτική “MİT”» (ας την πούμε έτσι) στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια!
Παραδειγματικά πάντα και “εν ολίγοις”! Διαβάστε:
– Έστειλε και στέλνει (από τις αρχές ακόμα της 10ετίας του 2010) στρατιωτικούς στην Αθήνα με διάφορες ταυτότητες και κυρίως, όπως το έχουμε γράψει, στελέχη της “ΤΠΑ”, ειδικευμένα όχι μόνον στην συλλογή πληροφοριών, αλλά ένιοι αυτών και σε “σαμποτάζ” παντός είδους! Τα άτομα αυτά αναφέρονται στην Πρεσβεία τους, η οποία αποτελεί και τον Σύνδεσμό τους με την Άγκυρα! (Οι Τούρκοι έχουν “κομμάτι” της “MİT” στην εδώ Πρεσβεία τους, ενώ οι Αλβανοί έχουν ως “Νο 2” στην Πρεσβεία τους τον επικεφαλής της σύγχρονης… “ΣΙΓΚΟΥΡΙΜΙ”! Αχαχαχαχαχαχα)!..
Τα άτομα αυτά “έπιασαν” κυρίως ως μέρη διαμιονής τους το κέντρο των Αθηνών και δη τις περιοχές Κυψέλης, Αγίου Παντελεήμονος, Πλατείας Αττικής, Αγιου Νικολάου, κλπ!.. Λίγοι πλέον πηγαίνουν πχ στο Π. Φάληρο, όπου ζει μεγάλος αριθμός Ελλήνων που έχουν έρθει από την Πόλη κυρίως, αλλά και από άλλες σημερινές πόλεις της Τουρκίας! Πάνε πιο πέρα πια, ήτοι προς Γλυφάδα, Βουλιαγμένη, κλπ!..
Συνδέθηκαν, οι περισσότεροι αυτών, με την εδώ αλβανική ΜΑΦΙΑ, στην οποίαν -ΠΡΟΣΟΧΗ (!) – μέλη είναι και (!) αρκετοί πρώην Αξκοί και Υπξκοι των “ΑΕΔ”, Κομμουνιστές στην ιδεολογία, άρα φανατικοί εχθροί της Ελλάδος, που πλέον νοιάζονται μόνον για την προσωπική… συσσώρευση χρήματος! Πολλοί εξ αυτών εργάζονται σε κρίσιμα πόστα, όπως πχ στο Α/Δ των Σπάτων, στο λιμάνι του Πειραιά, Θεσσαλονίκης, πλησίον Α-Δ μας, κλπ!..
Με πολλούς τρόπους ξεκαρφώματος, κυρίως Αλβανοί “επί τ/χρήμασι” (φερόμενοι ως ποινικοί, αλλά και κάποιοι λίγοι των στην χώρα μας εργαζομένων Αλβανών / έχουμε γράψει το πώς είναι οργανωμένοι οι Αλβανοί στην χώρα μας) ή και οι ίδιοι οι εδώ Τούρκοι βρέθηκαν πλησίον ε/Α-Δ και έκαναν τα πάντα!!! (Κατ΄ εμάς σχετίζονται μέχρι και με την φωτιά στα… στρατιωτικά / αεροπορικά πέριξ του Βόλου Α-Δ / στρατόπεδα!
Πρώτος πληροφοριακός στόχος για την “ΤΠΑ” είναι η Ηλεία και ακολούθως η περιοχή της Τανάγρας, όπως και η κατάσταση των κατά τόπους Α-Δ μας στην λοιπή Ελλάδα! “Καίγονται” πρωτίστως για την “ΕΠΑ”, λόγω της αιφνιδίου, κατ΄αυτούς πάντα, αναβαθμίσεώς της, επί Κ.Κ.Μ., γι’ αυτό και θέλουν να προσβάλλουν πχ την “ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ”, τα “Ε.Π.”, κλπ, (το επεχείρησαν, αν δεν σφάλλουμε “τρις” / 3 Καλοκαίρια), χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν νοιάζονται για το “ΕΠΝ”, αν δούμε πόσες φωτιές άναψαν πλησίον πχ Ναυστάθμων μας, αλλά και στο Πέραμα, στον Σκαραμαγκά, κλπ!
Η προσήλωσή τους στους 2 παραπάνω Κλάδους μας, έδωσε την ευκαιρία στον “ΕΣΞ” να μπορέσει… “απαρατήρητος” να στείλει και να εγκαταστήσει στα νησιά μας παρά τα Μ. Ασιατικά παράλια, τα νέα Ισραηλινά μας όπλα, κλπ, κλπ, κλπ, “χωρίς να ανοίξει κυριολεκτικώς μύτη”, όπως αντιθέτως έγινε με τους “Πάτριοτ” και την Κάρπαθο προσφάτως, θέμα για το οποίο συγχαίρουμε από καρδιάς τον νυν Κο Α/ΓΕΑ, ο οποίος είπε σχετικώς την αλήθεια, βάζοντας τα” ΠΑΤΡΙΟΤ-ικά θέματα” (sic) στην θέση τους!..
Όπως έχουμε γράψει και επιχειρηματολογήσει, η “MİT” ήταν “πίσω” και από το “Μάτι”, αλλά και δυνητικά (!) πίσω από τα “ΤΕΜΠΗ”, είτε μόνη της, είτε ως… τάκος (sic) των δραστών Ρώσων, κλπ, κλπ, κλπ!..
– ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ, ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΠΟΥΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ Τ/ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΥΤΩΝ (ΤΗΣ “MİT” THΣ… ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ), ΠΩΣ ΠΧ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ (ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ), ΖΟΥΣΕ Ο “ΕΣΚΟ”, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙ… ΟΠΛΩΝ, ΖΟΥΣΕ Ο ΓΙΑΖΙΤΖΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ Π-Θ ΜΑΣ ΚΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ, ΚΑΙ Ο “ΚΟΛΛΗΤΟΣ” ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΟΣ… ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΓΡΑΦΑΜΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ – ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΚΟΣΣΟΒΟ, (ΟΥΤΕ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΧΙΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ, ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ “ΤΣΙΠΡΟ-ΜΑΛΕΔΟΝΙΚΟ”), ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ! (ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ “ΜΟΣΑΝΤ” ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ “ΑΓΓΕΛΟΙ” ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ! ΑΥΤΟΙ “ΠΕΡΑΣΑΝ” ΜΕΣΩ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΓΧΩΡΙΑ “ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ” ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ)!
ΣΥΝΕΠΩΣ, ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΤΕ ΝΑ ΛΕΝΕ ΠΧ… “ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ”, ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ, ΕΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΙ 9 ΣΤΟΥΣ 10 ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ Α/”Μ.Υ.”!
ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ, ΜΕ “ΓΡΑΜΜΗ” (!), ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΕΝΩ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΓΙΑ “ΞΕΠΛΥΜΑ” “ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ” ΑΠΟ ΠΟΡΝΕΙΑ, “ΠΑΛΙΑ” ΚΑΙ “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ”, (ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ “ΕΛΑΣ”), ΑΠΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΑΠΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΛΑΣΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ, ΠΩΛΗΣΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΓΡΑΦΩΝ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΣΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ, ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΣ ΠΑΤΙΝΙΩΝ, ΚΛΠ!…
– Η “MİT” ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΣΑ… ΑΞΙΟΖΗΛΕΥΤΗ ΔΡΑΣΗ / ΠΑΡΟΥΣΙΑ!.. (ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ “ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ”, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ “ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΡΟΦΙΜΩΝ”, ΜΕ ΑΔΗΛΑ, ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ “MİT”, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ 100% ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ “Μ.Υ.” ΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ)!..
Αυτά τα ολίγα, επίσης!..
Αντιλαμβάνεστε ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ “ΑΝΟΙΚΤΑ” ΚΑΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ “ΕΥΠ”, ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΑΝΤΑ, ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟ Α/”ΕΛΑΣ” ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ “Τ.Α.” ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΥΤΩΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ, (ΟΠΩΣ ΠΧ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΚΟΜΑ, ΟΠΟΥ ΔΕΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ “Τ.Α.” ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ, ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ “ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ”, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ), ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΗΝ ΟΔΟ “ΘΗΡΑΣ” ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑ “ΥΔΝΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”! ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΊ ΓΡΑΦΟΥΜΕ!..
4. ΚΑΛΟΥΜΕ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΟΝ ΓΑΚΗ, ΝΑ “ΔΕΙ” ΛΙΓΟ Ο,ΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΣΤΗΝ “ΕΦΕΣΣΟ – ’26” ΟΙ Τ/”ΕΙΔΙΚΟ-ΔΥΝΑΜΙΤΕΣ” , ΛΕΓΕ ΜΕ “BORDO BERELİ”!
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ “B.B.”, ΠΧ ΣΗΜΕΙΑΚΕΣ (!) ΠΤΩΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΩΝ, ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ Ο ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΣ, (ΣΕ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΚΥΡΙΩΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ), ΕΠΙΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ Τ/ ΠΕΖΟΝΑΥΤΕΣ, ΤΟΥ “ΤΠΝ”, ΚΛΠ!..
ΤΟ Τ/”ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ” ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ, ΤΕΛΟΣ, ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ… “ΤΟΥΑΛΕΤΟ-ΦΥΛΑΚΑ ΜΑΣ”… , ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΟΠΛΟΥ Η (ΔΙΑΖ) ΣΩΜΑΤΟΣ! ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ, ΣΤΡΑΤΗΓΕ, ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ, ΠΟΛΛΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ “ΠΡΕΦΟΥΡΕΣ” ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ, ΗΤΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΟ Τ/”ΑΠΟΒΑΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ” (ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ), ΤΊ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΜΑΣ ΕΥΡΥΤΕΡΑ!..
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!
5. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ Νο “1” ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ Ε/ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Π., ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΞΙΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ 4ΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ-ΤΗΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΟΛΥ-ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ, ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ Ε/ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ!..
Ατελείωτος ο πόνος σε Βόθρο και μονοαθλητικούς για το Ευρωπαϊκό του Θρύλου μέσα στο ΟΑΚΑ!

Ατελείωτος ο… πόνος. Πολύ μεγάλος. Η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού από τον Θρύλο του Μπαρτζώκα μέσα στο ΟΑΚΑ, μάλλον δεν έκατσε… καλά σε κάποιους. Είχαν ετοιμάσει τα κείμενα τους για να σπιλώσουν τον Ολυμπιακό, σε περίπτωση που δεν θα τα κατάφερνε και να πανηγυρίζουν ως γνωστοί αντί-Ολυμπιακοί!
Από την στιγμή που η ομάδας της τσέπης και της καρδιάς είναι εκτός Ευρώπης, άστο, μην γίνεσαι προκλητικός και σήμερα, ρε φίλε. Κοινή λογική είναι.
Αλλά όταν… πονάς, τι θα μπορείς να κάνεις από το να προκαλέσεις!
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. Τα φιλιά μας! Από τον Πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακό!
“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
