ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ!..

Για να μην νομίζετε ο,τιδήποτε!… Διαβάστε παρακάτω!
Να (!!!) οι λόγοι για τους οποίους έχασε χθες (14-01-2026), από τον Παοκ ο Ολυμπιακός!
1. Διαιτητής: Τσακαλίδης: 100 % “στημένος”!
Δεν ορίστηκε τυχαίως ξανά αυτός ο μέγας αντι-Ολυμπιακός “χειρουργός” διαιτητής, (που χθες τα έβλεπε όλα… μαύρα), παρά την συμφωνία των Ομάδων στα ντέρμπι να έρχονται ξένοι διαιτητές, όπως τυχαία δεν ήταν και η παύση, μετά τον αγώνα-μας σφαγή και συνάμα και “ματς” παρωδία με την Κηφισιά, των εβδομαδιαίων κρίσεων των φάσεων των αγώνων του κάθε Σ-Κ, από τον Γάλλο Αρχιδιαιτητή μας Λανουά!
Το ότι ο Ολυμπιακός μας είναι 1ος στο Πρωτάθλημα, παρά τα όσα σε βάρος μας έχουν κάνει και φέτος στην διαιτησία οι… “υπεύθυνοι” σε “ΕΠΟ” και “ΣΕΔ”
(ο Παοκ-τζής Πρόεδρος της ΕΠΟ Γκαγκάτσης και ο τσάτσος του στην διαιτησία έμμισθος Γάλλος Αρχιδιαιτητής Λανουά, μαζί με το σύνολο των Ελλήνων διαιτητών, ανάμεσα στους οποίους δεν υπάρχει ούτε ένας Ολυμπιακός, από τότε που οι “Πράκτορας” Σαββίδης – “Μαφιόζος” Μελισσανίδης είχαν πληρώσει αδρά και είχαν πάρει όλες τις Ποδ. /”Ενώσεις”, κλπ),
όπως πχ με όσα μας έκαναν με τον Παο στην Λεωφόρο, με τον Άρη στου Χαριλάου, με την Κηφισιά, κλπ, κλπ, κλπ, (ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ… ΜΠΛΟΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ !!!), είναι θαύμα (!!!) και αποτέλεσμα της ψυχής (!!!) της Ομάδος, όπως, ΝΑΙ (!!!), και της Θεϊκής προστασίας, εμπρός στην αδικία!..
- ΤΑ ΜΕΙΖΟΝΑ ΧΘΕΣ (ΧΟΝΔΡΙΚΩΣ) ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ, ΗΣΑΝ:
α. Στο 1ο γκολ του Παοκ, ο Σέρβος παίρνει την μπάλα, ερχόμενος από θέση “οφ σάϊντ”, πριν την δώσει (“ασίστ”) στον Μύθου! /Δεν εξετάστηκε η φάση απ’ εκείνο το σημείο, από το “VAR”, αλλά μόνον αν ο Μύθου ήταν οφσάϊντ, που δεν ήταν!..
β. Δεν έδωσε τουλάχιστον 1 πέναλτι υπέρ μας, από τις 3 τέτοιες φάσεις που έγιναν! (2 στο Α’ ημίχρονο και 1 στο Β’ ημίχρονο)!
γ. Ο Τσακαλίδης στα φάουλ που έδωσε υπέρ μας, ποτέ δεν περπάτησε τα 9 προβλεπόμενα βήματα από το σημείο που αυτά έγιναν, μέχρι εκεί δηλαδή που πρέπει να στήνεται το τείχος, με ευρύ δρασκελισμό, όπως επιβάλλεται (1 βήμα = 0,75μ.), αλλά φυσιολογικά σαν… βόλτα, άρα η κανονική απόσταση μίκραινε, μια απόσταση που μίκραινε και άλλο, αφού οι παίκτες του Παοκ κάθονταν πάντα εμπρός από την κάθε φορά γραμμή (!) και ο διαιτητής σταθερά… στα παπάρια του!..
→ Ήταν ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ επίσης πως (και!) χθες (14-01-2026), ΔΕΝ (!) ΥΠΗΡΧΕ “VAR” ΓΙΑ ΕΜΑΣ! Και οι 2 τους εκεί διαιτητές (;) ήσαν “μιλημένοι”!.. Ο Τσακαλίδης δεν (!) ζήτησε ούτε μια φορά την βοήθεια του “VAR” και η όλη του διαιτησία ήταν σαν να έπαιζε αντίπαλος του Παοκ, όχι ο Υπερ-Πρωταθλητής Ελλάδος και Πρωταθλητής Ευρώπης Ολυμπιακός, αλλά κάποια μικρομεσαία Ομάδα της “Λίγκας” μας, η οποία μάλιστα έπρεπε (!) να χάσει!..
[ΠΑΡΕΝΘΕΤΙΚΩΣ, ΟΥΔΕΙΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΧΘΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΧ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΝΑΛΤΙΣ! (ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΔΙΑΙΤΗΤΗ, ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΝ “ΠΕΦΤΟΥΝ” ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ “VAR”)! Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ Ο… ΡΕΤΣΟΣ, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΨΗ ΘΕΜΑ, “ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ”! ΞΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ “ΜΑΤΣ”, ΟΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ]!..
(Και!) Ο ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΔΕΝ (!) ΜΑΣ “ΕΣΤΗΣΕ” ΓΙΑ 1Η ΦΟΡΑ ΧΘΕΣ!
2. Ο Παοκ χθες είχε την τύχη (!) με το μέρος του, αφού πχ τα 2 γκολ τα έβαλε με τις πρώτες 2 κατεβασιές του, εξ ων η μία ήσαν άκυρη (Φάση του Σέρβου)!
3. Ο Παοκ έπαιξε έξυπνα χθες, απέναντι σε έναν “πάμε και όπου βγει”, ασύνταχτο, φλύαρο και χωρίς σχέδιο, λειψό Ολυμπιακό, με αντεπιθέσεις! “Όλοι πίσω, συντεταγμένα βεβαίως και όχι χύδην, και ό,τι -και αν- βγει”, (και “βγήκε”), ήταν ο Παοκ χθες !
4. Ο “σημερινός” όμως Παοκ, για να τα λέμε όλα, είναι μια σύγχρονη πάρα πολύ καλή Ομάδα, αφού ενδεικτικώς και μόνον:
– Είναι Ομάδα ψηλή!
– Είναι Ομάδα δυνατή!!
– Είναι Ομάδα γυμνασμένη!
– Είναι Ομάδα “δεμένη” !!!
– Παίζει πάντα με σχέδιο !!!!
– Έχει παίκτες τεχνίτες (πχ Τάϊσον, Ντέλιας*), όπως παίκτες και με πλούσιες ποδοσφαιρικές παραστάσεις, κυρίως στην Ευρώπη, όπως πχ οι Γιακουμάκης, Ζαφείρης,κλπ!
* Ο Ντέλιας δεν είναι για τον Παοκ! Είναι για πολύ μεγάλα ευρωπαϊκά “κλαμπς”! Χθες, έπαιξε ένα 50% αυτού που ξέρει, (για το επίπεδό του “σερνόταν” θα λέγαμε) και παρ’ όλα αυτά ο Κοστίνια… “έκανε εμμετό” στο ημίχρονο!.. Αν έπαιζε σε κάποια από τις μεγάλες ευρωπαϊκές Ομάδες, το ποδοσφαιρικό του επίπεδο ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΘΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ! Μένοντας στον Παοκ ο ίδιος δεν θα προοδεύσει ποδοσφαιρικά, αλλά όλοι οι συμπαίκτες του, αντιθέτως, θα ανέβουν ποδοσφαιρικά (αρκεί να δουλεύουν βεβαίως) πάρα πολύ, έχοντας αυτόν τον παικταρά δίπλα τους! Αυτό είναι ΝΟΜΟΣ σε οργανωμένους, και με ύπαρξη σχεδιασμού σε όλους τους τομείς, συλλόγους! Και ο Παοκ είναι “σήμερα” ένας τέτοιος σύλλογος!
– Έχει πάγκο και πάρα πολύ καλό επίπεδο “μικρών”, όπου είναι φανερό ότι γίνεται εξαιρετική δουλειά! Πχ ο επιθετικός Μύθου που σκόραρε χθες φαίνεται ότι έχει “στόφα” ποδ/τού, όπως και ο μέσος Χατσίδης που μπήκε αλλαγή, έστω και στα λίγα λεπτά που έπαιξε!
– Έχει πολύ καλό προπονητή!
5. Στην παρούσα φάση, είναι φανερό ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ “έχει”… γρίππη τύπου “Α”!
- “Παίζει” σε 3 θεσμούς, (πλέον σε 2), με πιο σπουδαίο τον δυσκολότερο όλων και πιο κουραστικό, αυτόν του “C.L.”, που είναι σε ένα άλλο επίπεδο, από τους 2 άλλους ευρωπαϊκούς θεσμούς. / Κούραση!
- Έχει αριθμό τραυματιών (!) βασικών παικτών, όπως πχ ο Ποντένσε, που παρ’ όλα αυτά μπήκε αλλαγή!.. / Τραυματίες!
- Έχει βασικούς παίκτες, που έχουν πάει σε άλλες-τους αγωνιστικές υποχρεώσεις, όπως πχ ο Ελ Κααμπί, με το Μαρόκο, την “Εθνική Ομάδα” της χώρας του! / Απουσίες
- Έχει μικρό αριθμό παικτών “εκτός φόρμας”, όπως πχ τον Γκαρθία, τον Ροντινέϊ, κλπ. / Ντεφορμάρισμα!
- Έχει επείγουσα ανάγκη μεταγραφών, όπως και ανάγκη περατώσεως κάποιων συνεργασιών! Κατ΄εμάς, οπωσδήποτε και ”κατά σειράν”, η Ομάδα θέλει 2 εξτρέμ (δεν αρκούν μόνον οι Μαρτίνς, Ποντένσε / ο Στρεφέτσα είναι για “χαίρετε”), 1 αριστερό και 1 δεξιό -θα λέγαμε εμείς- οπισθοφύλακες, της μορφής όμως “πάνω – κάτω”, κοινώς “μηχανάκια” (ο “Κουρασμένος” έχει τερματίσει… , ενώ ο Ορτέγκα “παίζει” με τα “φεγγάρια” του), 1 κεντρικό αμυντικό (“στόπερ” / έχουμε εδώ τον παικταρά τον Καλογερόπουλο και τον τρώει ο πάγκος, χωρίς βεβαίως η Ομάδα να έχει παίκτη επιπέδου πχ ενός Μέλμπεργκ) και τέλος θέλουμε και 1 μεσο-επιθετικό (ένα 10άρι δυνατό, έναν… Κέλητα)! Παράλληλα, απαιτείται να φύγει αντίστοιχος αριθμός παικτών στις ίδιες θέσεις!.. / Ανάγκη Μεταγραφών – Λύσεις Συνεργασιών!
- Φαίνεται ότι δεν υπάρχει Ομαδικό πνεύμα! Πχ Δεν είναι δυνατόν να μην τρέχουν όλοι μαζί στον διαιτητή, όταν κρίνεται πχ κάτι σημαντικό, κλπ, όπως πχ μια φάση ενδεχομένου πέναλτι, κλπ! / Έλλειψη της απαραίτητης για επίτευξη στόχων συσπειρώσεως!
- Φαίνεται ότι δεν έχει αναπτυχθεί ποτέ στους παίκτες, σε ποιά ε/Ομάδα παίζουν! / Συλλογική Ολυμπιακή Α-παιδεία!
- Υπάρχει και η βάσιμη εκδοχή να έχουν κάποιοι (!) εκ των παικτών μπουχτίσει από τους τίτλους!.. / Έλλειψη υγιούς ποδοσφαιρικής νοοτροπίας!
- Τέλος, ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ (!!!) πια προπονητής μας Κος Χοσέ Λουϊς ΜΕΝΤΙΛΙΜΠΑΡ (ανώτερος και από τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ κάποτε Μπούκοβι), λόγω του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ Κυπέλλου που μας πήρε, (ο Μπούκοβι μας είχε πάρει Βαλκανικό Κύπελλο), έχει υπερβολική εμπιστοσύνη στον εαυτό του, πιστεύοντας ότι κάθε φορά μπορεί να ανατρέπει τις άσχημες παρουσιαζόμενες στα “ματς” καταστάσεις! Όμως ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ 100 ΣΤΑ 100, ΕΙΣ Ο,ΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ, ΣΥΝΕΠΩΣ… “ΚΑΛΛΙΟΝ ΤΟ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙΝ“… ΔΟΝ ΧΟΣΕ!..
- ΣΤΟΠ εδώ!..
ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ:
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗ – ΠΡΟΚΡΙΣΗ!
“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
ΥΓ.
1. ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ, ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΩΝ “ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΤΩΝ” ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ “ΣΑΪΤ” ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ “ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ”, ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΚΑΙ Η Κ-Β ΘΕΛΕΙ “ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ” ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΘΕΣ ΝΑ ΗΤΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ Ε/ΚΥΠΕΛΛΟΥ, ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΕΚ…!..
2. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ (!!!) “ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ, ΚΕ ΜΕΝΤΙΛΙΜΠΑΡ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ 49 ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 5ο ΑΣΤΕΡΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ ΜΑΣ!
ΚΑΤ΄ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ “ΣΦΙΞΕΙΣ”, ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΑΣ ΒΑΣΚΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΑΣ, ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΜΑΣ! ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ !!!
-/-
“ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΤΙ ΜΑΓΙΚΟ, ΟΠΟΥ ΠΑΣ ΕΣΥ, ΘΑ’ ΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΩ…“!..
-/-

-/-
