ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ Τ/… ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!.. (ΤΕΛΙΚΟ)!

Φίλες και Φίλοι!

Α. Προ ολίγου μόλις καιρού, με αφορμή το εσκεμμένως διαρρεύσαν από την Τουρκία (για έλεγχο των αντιδράσεών μας), προς κατάθεση στην “ΤΒΜΜ”, προκειμένου αυτό να εγκριθεί και αποτελέσει Νόμο του τ/Κράτους, Νομοσχεδίου που αφορά την λεγομένη τ/”Γαλάζια Πατρίδα” (αλλά και τον αντίστοιχο… ουρανό της), είχαμε αναλύσει το τί σκέπτεται ακριβώς να πράξει η γείτονα, “σφίγγοντας” πια, και μάλιστα όσο δεν πάει άλλο, την σε εξέλιξη, εδώ και σχεδόν 10 έτη τώρα, διπλωματική επίθεσή της προς εμάς / “σφίξιμο” γύρω από το λαιμό μας, [με βάση το δόγμα της ότι “η άμυνα της χώρας ξεκινάει από το έδαφος του αντιπάλου”, δόγμα που τέθηκε σε ισχύ μετά το ανόητο και ερασιτεχνικά επιχειρηθέν αμερικανοκίνητο (Ομπαμικό) αποτυχόν τ/στρατιωτικό “Κίνημα” του 2016], γράφοντας τότε ότι η Τουρκία θα φτάσει, στο πλαίσιο της εκ μέρους της διεκδικήσεως του ημίσεως του Αιγαίου π. (Ακώς του 25ου Μεσ/νού), να καταστήσει “ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ” / “CASUS BELLİ”, (ήμασταν οι πρώτοι που μάλιστα την είχαμε χαρακτηρίσει ως 2η “ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ”, μετά την 1η και γνωστή “τοις πάσι”), την όποια δραστηριότητα της Ελλάδος πέραν (!!!) των 6 ΝΜ, γεγονός που σημαίνει ότι η Ελλάδα δεν θα μπορεί να δράσει εντός περιοχών της απολύτου κυριαρχίας της, χωρίς (κατ’ ελάχιστον) την άδεια (!) της Τουρκίας, με “Δαμόκλειο Σπάθη” πάνω από το κεφάλι της την άμεση κήρυξη ΠΟΛΕΜΟΥ απ’ αυτήν εναντίον μας!!!.. (Παρακαλούμε, με… τον καφέ σας, να πάτε χρονικά μια… βόλτα “εδώ και πίσω” και να διαβάσετε και πάλι, τί είχαμε γράψει σχετικώς! Είναι βασικό αυτό, ώστε να υπάρξει εντός σας, και κυρίως στο μυαλό – κρίση σας, λογική συνέχεια, των όσων σήμερα, “εδώ και τώρα”, σας παρουσιάζουμε και διαβάζετε)!..

Κατ΄ουσίαν έτσι, η Ελλάς θα έλεγε “ΑΝΤΙΟ” (!) κυρίως στα νησιά της, πχ παρά τα Μικρασιατικά παράλια και όχι μόνον, νησιά που θα έπεφταν αμέσως σε έμμεση τ/αιχμαλωσία, εκτός αν η χώρα μας θα πήγαινε σε συζητήσεις με την Τουρκία (συνακόλουθος τ/στόχος) σχετικώς με νησιά αμφισβητούμενης κυριαρχίας από την Τουρκία (ο τ/αριθμός φέρεται να έχει πια “καθήσει” στα 152 νησιά, νησίδες, βραχονησίδες, κλπ), καθώς και σε συζητήσεις για αποστρατικοποίηση των νησιών μας, που είναι στο Ακώς του 25ου* Μεσημβρινού μέρος του Αιγαίου, αλλά και συζητήσεις και για άλλα πολλά θέματα, που σίγουρα αυτές οι πρώτες…  νησιωτικές συζητήσεις θα ανεδείκνυαν, θα “γεννούσαν”, κλπ, κλπ, κλπ!

* Σημειωτέον ότι ο 25ος Μεσημβρινός διέρχεται από τον “ΛΑΙΜΟ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ”, το θεωρητικώς πιο αδύνατο σημείο αμύνης μας στο “ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΘΡΑΚΗΣ”, ένας “ΛΑΙΜΟΣ” που -ΠΡΟΣΟΧΗ(!)- χωρίζει την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μας (αυτή που μας έμεινε τέλος πάντων / γειά σου “Βαζελάκο-Αλέξη”), με την ελεύθερη ΘΡΑΚΗ μας!.. 

Είχαμε επίσης γράψει πως, κάποιες επιπλέον τότε τ/… δράσεις, όπως πχ η ανακοινωθείσα -επίτηδες και πάλι- από τις “ΤΕΔ” πολύ πρόωρη αποστολή “Δελτίων ΕΠΣ” σε Τούρκους εφέδρους (“Πυρήνες”), για γνωστή ετήσια τ/άσκηση “ΕΠΣ” κάθε Φθινόπωρο (!), κλπ, (άρα, σκεφτήκαμε, οι προσκλήσεις μπορεί να αφορούν άλλους λόγους και σχεδιασμούς), η προ καιρού μετάβαση του Τ/Α/ΓΕΣ στα “ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ” της “Κυπριακής Δημοκρατίας” για επιθεωρήσεις εκεί Μονάδων και “Μεγάλων Μονάδων” των “ΤΕΔ”, η μεταφορά επιπλέον τ/πυραυλικών συστημάτων στο “νησί της Αφροδίτης”, η έναρξη – προοδευτικώς αυξανομένων σε ισχύ και ένταση – επιθέσεων προς τον νυν ιστορικόν Γενάρχη μας “Οικουμενικό Πατριάρχη”, μια ιδιαίτερη “ανθρώπινη ένταση” σε σταθμούς των τ/σιδηροδρόμων, λεωφορείων, μια παρατηρηθείσα αυξηθείσα δραστηριοποίηση της “MİT”, όπως και της τ/”ΥΣΠ”, του τ/ΓΕΕΔ, κλπ, κλπ, κλπ, μας οδηγούσε / μας οδήγησε στην εκτίμηση – θέση ότι οι Τούρκοι το πάνε για σύγκρουση μαζί μας, λέγε με ΠΟΛΕΜΟ, ως τελική λύση του εκβιασμού τους, αν βεβαίως οι Έλληνες, δια της Κ-Β μας και του Π-Θ μας δεν “κάνουμε πίσω” και δεν δεχθούμε την τ/αιτίαση περί μισού (1/2) τουρκικού Αιγαίου!

Σε πόλεμο λοιπόν με τους Έλληνες, οδηγούν οι Τούρκοι “το όλον θέμα”, σε ένα πλαίσιο (αυτό το γράφουμε σήμερα), αποπείρας “αλλαγής… βασιλισσών” στην Ε-Τ σκακιέρα, μετά από την πανωλεθρία της τ/εξωτερικής πολιτικής τα τελευταία 7 χρόνια, εξ αιτίας των όσων τους έκανε, ανατρέποντας σχεδιασμούς τους και αναγκάζοντάς τους να αλλάξουν πάγιες πολιτικές τακτικές προς εμάς και στάσεις – συμπεριφορές 10ετιών, (μέχρι και σε αλλαγή ΥΠΕΞ υποχρεώθηκαν να “πάνε”), ο “γκραντ-μάστερ”, όπως απεδείχθη “έργοις”, Ε/Π-Θ, Κ.Κ.Μ.!.. (Τέτοια ακραία, αλλά όχι πρωτόγνωρη για Τούρκους, πολιτική συμπεριφορά, οι Τούρκοι είχαν να επιδείξουν από την “ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ”, επί Α. Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και μάλιστα τότε την είχαν… εκφράσει στο Πεδίο με όχι τόσο πολύ μεγάλο βαθμό οργής, όσο σήμερα)!..

Οι Τούρκοι εκτιμούν ότι η… Βασίλισσα της Ελλάδος και του παίκτη-της Κ.Κ.Μ. στην μεταξύ μας παρτίδα είναι κυρίως (!) το μη φιλοπόλεμον της Ελλάδος, εκτιμώντας ότι ο Ε/Π-Θ “θα κάνει πίσω”, μπροστά στην απειλή πολέμου της Τουρκίας, λόγω των μεγάλων λαϊκών αντιδράσεων, που ορθώς εκτιμούν οι Τούρκοι ότι θα ξεσπάσουν στο εσωτερικό μας, το οποίο εξουσιάζουν οι Διεθνιστές Κομμουνιστές και οι λοιποί, λεγόμενοι “Αριστεροί”, που αποτελούν πολιτικά μεταλλαγμένα… αποκόμματά τους, σε μια συγκυρία που οι Κοσμοκυρίαρχοι Διεθνιστές – Παγκοσμιοποιητές “Διεθνείς Εβραίοι” έχουν κυριολεκτικώς “σκυλιάσει” για να “ρίξουν” τον Ε/Π-Θ από την εξουσία  (το σχετικό τ/Νομοσχέδιο θα εγκριθεί 100% από την “Μεγάλη Τ/Εθνοσυνέλευση”), και έτσι οι Τούρκοι πιστεύουν ότι θα δεχτεί να πάει σε… διάλογο μαζί τους, δηλαδή ότι θα “πουλήσει” την Βασίλισσά του, που του την απειλούν τώρα με το “CASUS BELLİ-2”, για να αποφύγει την σύγκρουση, γεγονός που, αν (!) συμβεί, εκ προοιμίου θα σημαίνει ότι η Ελλάς θα έχει ηττηθεί χωρίς πόλεμο και πως ό,τι μέχρι τώρα έχει πετύχει (και ήσαν / είναι πολλά) ο Ε/Π-Θ στα όσα χρόνια κυβερνά την χώρα μας, όπως πχ στα ενεργειακά, στις σχέσεις του με τις λοιπές όμορες χώρες μας, στις συμμαχίες του, στις “ΑΟΖ” που κήρυξε με κάποιες απ’ αυτές, τα “πάρκα”, οι όποιες επεκτάσεις στα 12 ΝΜ ακόμα και στο Ιόνιο, όπως πχ με την Ιταλία (ναι και εκεί, αφού ας θυμίσουμε ότι η Τσιλέρ είχε πει πως τους ενδιαφέρει και το Ιόνιο, σε ό,τι πάντα αφορά την επέκταση της Ελλάδος στα 12 ΝΜ), η υπό εξέλιξη διευθέτηση των “ΑΟΖ” μας, κλπ, με άλλες χώρες, (όπως πχ με την τουρκο-ελεγχόμενη Αλβανία του Ράμα), στα εξοπλιστικά μας για την άμυνα της χώρας μας συνολικά, σε νησιά και στην ηπειρωτική χώρα, ακόμα και τον επιτευχθέντα απόλυτο εγκλωβισμό της Τουρκίας που πέτυχε ο Μητσοτάκης, με τις πρωτοφανείς σε κέρδη συμμαχίες μας, πρωτίστως με το Ισραήλ, γεγονός που “ξύπνησε” όσο ποτέ άλλοτε, όπως εμείς οι “ΑΓΓΕΛΟΙ” υποστηρίζουμε το ιστορικό τ/”σύνδρομο περικυκλώσεως”, κλπ, κλπ, κλπ…!… Όλα αυτά δεν θα πάνε ούτε καν στις… καλένδες, αλλά θα καταλήξουν στον ιστορικό Ε-Τ… “κάδο σκουπιδιών”, αφού σε ποσοστό άνω του 90% θα είναι σαν να μην έγιναν ποτέ!.. (Εξαιρουμένων μόνον των εξοπλιστικών μας προγραμμάτων που έως τώρα υλοποιήθηκαν)!..

Στο τ/Νομοσχέδιο, όπως πια είναι γνωστό ευρέως:

– Φέρεται ότι θα υπάρχουν θαλάσσιες περιοχές που θα απαιτείται Προεδρική έγκριση για να εισέλθει σ’ αυτές ο οιοσδήποτε, (ουσιαστικώς αυτές έχουν ήδη κριθεί 100% τουρκικές / προφανώς με εισήγηση των “ΤΕΔ”), με απειλή προσβολής των μη συμμορφωμένων (sic)! Αυτές οι περιοχές θα ονομασθούν “ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ” ή “ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ” ή κάτι λεκτικά / νοηματικά συναφές / παραπλήσιο!

– Το παραπάνω σημαίνει ότι οι όποιες τ/”ΝΑVTEX” θα είναι πια περισσότερον τυπικές, αν όχι μόνον τυπικές, από ουσίας, ειδικώς για τις περιοχές αυτές του τ/”ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ”!..

– Τέτοιες περιοχές “ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ” θα μπορούσε πχ να ήσαν ενεργειακοί δρόμοι ή και περιοχές πέριξ ε/νήσων εξεχούσης στρατηγικής σημασίας για την συνολική ε/άμυνα, όπως πχ είναι η ν. Λέσβος** (ήδη ενταγμένη πολλαπλώς στα τ/επιθετικά σχέδια / είναι “ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ” / “İLK HEDEF”, ελεγμένο 100% από τους “ΑΓΓΕΛΟΥΣ”), η ν. Χίος, η νησιωτική περιφέρεια της Σάμου, κλπ, κλπ, κλπ!..

** ΑΝ “ΠΕΣΕΙ” Η ΛΕΣΒΟΣ, ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΑΝ ΟΧΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΝΑ “ΚΡΑΤΗΘΕΙ” ΕΛΛΗΝΙΚΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Δ. ΘΡΑΚΗ!.. 

Με το τ/Νομοσχέδιο, επίσης: 

– Δεν θα αναμένουν οι Τούρκοι το πότε εμείς θα ασκήσουμε / θα ασκούσαμε το νόμιμο δικαίωμά μας να επεκτείνουμε στα 12 ΝΜ τα σημερινά προς αυτούς όριά μας! (Η καλυτέρα χρονική στιγμή, όπως πολλές φορές έχουμε πει και γράψει, θα ήταν αυτή, ακριβώς λίγο πριν από μια Ε-Τ σύγκρουση / πόλεμο, ώστε να “έκλεινε”, θεωρητικώς βεβαίως πάντα, τον τ/στόλο στα σημερινά του… Λωζανικά 3 ΝΜ)! Με το “CASUS BELLİ-2” οι Τούρκοι πιστεύουν -και ορθώς (!)- ότι ανατρέπουν το ε/πλεονέκτημα του πότε εμείς θα ασκούσαμε το δικαίωμά μας αυτό, “πετώντας” από πάνω τους ένα πολύ σοβαρό γι΄αυτούς… άγχος – δέσμευση, όπως είναι το “CASUS BELLİ-1”!

– Οι Τούρκοι “μεταφέρουν” την “Γαλάζια Πατρίδα”-τους από επίπεδο θεωρίας που ήταν μέχρι τώρα, σε επίπεδο πράξεως και αναμονής, από της εφαρμογής της στο Πεδίο, ήτοι από ψηφίσεως του σχετικού Νομοσχεδίου, θετικών (!!!) γι΄αυτούς αποτελεσμάτων, όπως γίνεται αμέσως αντιληπτό και κατανοητό!

Με την έγκριση του Νομοσχεδίου αυτού: 

– Λήγει και επισήμως (!) η περίοδος των λεγομένων “Ήρεμων Νερών”, αφού ξαφνικά η… βελόνα από το “Ναδίρ” της κλίμακος της Ε-Τ εντάσεως, θα έχει μεταφερθεί απ’ ευθείας στο “Ζενίθ”!

Β. Γιατί όμως επανήλθαμε σήμερα αγαπητές και αγαπητοί, φίλες και φίλοι, στο θέμα αυτό;

Επανήλθαμε, διότι οι Τούρκοι μας δικαίωσαν στο ότι πάνε για ΠΟΛΕΜΟ, (δια του εκβιασμού τους με το “CASUS BELLİ-2”), αφού η επίσημη ημερησία… φυλλάδα, του Αρχηγού των Τ/Ευρασιανιστών Ντο(γ)ού ΠΕΡΙΤΣΕΝΚ, “AYDINLIK”, [ένας ΠΕΡΙΝΤΣΕΚ, που αυτός και η πολύ μεγάλη στρατιωτικο-πολιτική παρέα του, μαζί με το Κόμμα του, (πρώην “Εργατικό”), ελέγχουν πλέον όχι μόνον τις “ΤΕΔ” και την πολιτική τους, αλλά και την ίδια την εξωτερική πολιτική της Τουρκίας, αφού ταυτίζονται πια ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ, (στα εθνικά θέματα 100% πια), με τον συγκυβερνήτη του Τ/ΠτΔ ΡΤΕ, Ντεβλέτ ΜΠΑΧΤΣΕΛΙ ή “ΜΠΑΣΜΠΟΥΓ” ή -περισσότερον γνωστού- ως “ΕΥΝΟΥΧΟΥ”], έγραψε σήμερα (01-06-2026), ευθέως, πρωτοσέλιδα και με κεφαλαία γράμματα, πωςΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ“!*** / Καταλάβατε τώρα κάποιοι, γιατί αρκετές φορές, σε παρεμβάσεις μας, γράφουμε την φράση, “αν έχουμε ειρήνη και πάμε σε εκλογές το 2027”; Ένας τοπικός ή παγκόσμιος πόλεμος είναι πάντα στο μυαλό μας, όταν αναλύουμε θέματα εσωτερικού ενδιαφέροντος κυρίως, και πιστεύουμε πως ορθότατα είναι, αν “δει” κανείς σήμερα το παγκόσμιο περιβάλλον!

Δείτε το πρωτοσέλιδο παρακάτω, και διαβάστε προσεχτικά, τί γράφει ο, από την 10ετία του 1960 ακόμα, πράκτορας αυτός της “MİT”, ουσιαστικώς ο κατ΄εμάς σημερινός επικεφαλής της σημερινής (!) τ/στρατιωτικής… “ΒΑΡΙΑ”!…

*** Οι πρόσφατες, σχεδόν “χθεσινές”, δηλώσεις του Τ/ΥΠΑΜ, του μεγαλυτέρου αυτού στρατιωτικού ΑΡΧΙΤΣΑΤΣΟΥ, μεγαλυτέρου σε όλη την, μετά από την ίδρυση της τ/Δημοκρατίας, ιστορία των “ΤΕΔ”, (Οκτ. 1923), Στρατηγού Γιασάρ ΓΚΙΟΥΛΕΡ, στην Αδριανούπολη, (από στρ-δο Κομάντος, αν δεν σφάλλουμε), ήσαν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΕΙΣ σχετικώς με τις σχεδιασθείσες… τ/προθέσεις, έναντι ημών, προθέσεις που μέλλει να γίνουν πράξεις κάτω από συγκεκριμένες  συνθήκες, όρους, κλπ και εντάσσονται στον συνολικό εναντιον μας τ/σχεδιασμό !.. ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΠΡΑΞΕ Ο Ε/ΥΠΑΜ, ΚΟΣ Γ. Ν. ΔΕΝΔΙΑΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥ Π-Θ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 4 ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΩΝ 4 ΕΠΙΤΕΛΕΙΩΝ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΤΟΥ, “ΒΓΗΚΕ” ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ, ΠΩΣ, “ΟΙ ΕΕΔ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ”!..

Aydınlık Gazetesi İlk Sayfası

ΣΑΣ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΣΤΟΝ “Ε.Θ.” ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΑΚΟΜΑ, ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ… ΒΟΥΝΑ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΜΜΕΣΕΣ ΒΟΛΕΣ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΥΣΤΟΧΙΑΣ! (9/10 ΤΩΝ… ΒΟΛΩΝ)!..

Γ. Τί θα πρέπει να κάνει η Πατρίδα μας!

– Ασφαλώς, υπομονή να δει τί ακριβώς θα περιλαμβάνει το υπόψη τ/Νομοσχέδιο! (Κε Κωστίδη, μην ξανα-αναφερθείς έστω και έμμεσα, καλέ μας… Φιλειρηνιστή δημ/φε, στο γνωστό ανέκδοτο, με τον Χότζα, που αφού έβαλε “Χ” γαϊδούρια στο σπίτι του Οθωμανού που διαμαρτυρόταν ότι δεν έχει μεγάλο χώρο στο σπίτι του, κλπ, κλπ, κλπ, μετά άρχισε να του “βγάζει” γαϊδούρια, ώστε ο Οθωμανός υπήκοος στο τέλος… ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ τον Χότζα, κλπ, διότι ΑΥΤΗ Η ΕΠΟΧΗ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΕΝΩ -ΘΑ ΜΑΣ ΘΥΜΗΘΕΙΣ- ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΠΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ, ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ Ε-Τ… “ΤΟΥΝΕΛ” / ΣΤΟΑΣ, ΑΥΤΗ Η ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ!.. (Αποτελείς, Μανώλη μας, καλό μας παιδί, γνήσιο απόγονο των διπλωματών Φαναριωτών, που έφτασαν, ως Σύμβουλοι των Σουλτάνων, να κυβερνήσουν ουσιαστικώς την “Οθωμανική Αυτοκρατορία”)!..

– Να έχει ετοιμασθεί για την χειρότερη των περιπτώσεων πολιτικο-στρατιωτικά!

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ: 

Στον Κο Π-Θ:

  • Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΕ Π-Θγέ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ “ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ”… ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑΚΑ (SİC) ΤΟ “ΣΧΟΙΝΙ” ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ… , ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΟΝ “ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ” ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΩΣ ΤΟ… Ε/”ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ”, ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ -ΑΡΧΙΚΩΣ- ΣΤΟ “ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ” ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ!.. ΤΟ “Α” ΑΥΤΗ, ΤΟ “Β”ΕΜΕΙΣ Ή ΤΟ “Β”+”Γ” ΕΜΕΙΣ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ! ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ (ΘΑ) ΥΠΑΡΧΕΙ! ΔΕΝ ΘΑ “ΠΟΥΛΗΣΕΙ” ΤΗΝ… ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ (SİC) Ο Ε/Π-Θ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Κ. Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, Ο,ΤΙ ΩΣ ΝΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΑΓΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟΥ ΑΛΑΖΟΝΟΣ ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΟΥ, (ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΟΥ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΟΥ Τ/ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ) ΔΙΚΤΑΤΟΡΟΣ ΡΤΕ!
  • “ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ”, ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ, ΚΕ Π-Θγέ, ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΣ ΣΤΟΝ Α/ΥΠΕΞ, ΣΕΒΑΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΟΝ ΡΟΥΜΠΙΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ Α/ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ “ΜΕΓΑΛΟΥΣ” ΤΟΥ ΣΑ/ΟΗΕ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΥ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΠΙΑ ΚΑΙ ΤΕΙΝΟΝΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΡΦΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ Ο.Η.Ε.), ΑΣΦΑΛΩΣ ΣΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ “ΕΕ” “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ”, ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΟΤΗΣ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΤΥΠΟΥ Π-Θ ΤΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΣΕΒΑΣΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΣ ΦΟΝ ΝΤΕΡ ΛΑΪΕΝ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ, ΚΛΠ, ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ, ΕΚΕΙΝΟ Ή ΤΟ ΑΛΛΟ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ… ΕΚΕΙ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!.. ΟΧΙ, ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ, ΚΛΠ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΔΙΟΤΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ “ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ”, ΚΛΠ!..
  • ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΜΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ Ε/ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ  ΚΟΜΜΑΤΩΝ, (ΑΝ ΤΟ ΚΡΙΝΕΤΕ ΟΡΘΟΝ ΚΕ Π-Θγέ, ΑΦΟΥ ΚΑΤ΄ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ, ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ !!!), ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΛΗΣΕΩΣ ΣΥΣΚΕΨΕΩΣ, ΣΤΟ “ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ”, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥ ΠτΔ Ή ΚΑΤΑ ΜΟΝΑΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΑΣ! (Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΠτΔ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤ΄ΙΔΙΑΝ ΚΑΙ ΔΙ΄ΗΜΩΝ)!
  • “ΑΝΟΙΧΤΗ” ΔΙΑ ΤΗΣ “ΕΤ” ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ Ε/ΛΑΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ – ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΕΙΣΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΝΟΣ “ΚΥΣΕΑ” ΠΟΥ, ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ”, ΘΑ ΣΥΓΚΑΛΕΣΕΤΕ!.. Ο Ε/ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΒΙΟΥΝΤΩΝ ΕΔΩ ΞΕΝΩΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΟΎ -ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ Η ΕΛΛΑΣ- ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ, ΑΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ………….. , ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΊ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ, ΑΝ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ… , ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΑΦΟΥ Ο ΜΕΜΕΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ Ή ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ… ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!..
  • ΤΕΛΟΣ, ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟ, ΜΕ ΚΗΡΥΞΗ ΑΥΤΗΣ ΣΕ “ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ”, ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ! (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΣ ΚΗΡΥΞΕΩΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ, ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ, ΚΛΠ)!..

Στους Κους ΥΠΑΜ και Α/ΓΕΕΘΑ:

ΟΥΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΜΕΘΑ, ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ “ΕΕΔ” ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΑΝΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ “ΙΔΙΟΡΥΘΜΩΝ” “ΦΑΣΙΣΤΟ-ΜΕΜΕΤΙΩΝ” ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ!.. ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΜΟΝΟΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ-ΨΥΧΟ-ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚ ΘΕΟΥ ΔΥΝΑΜΗ!

ΑΝ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΤΙ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ “ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ”, ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΛΑΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΑΘΟΛΟΥ! (ΑΝΤΙ-ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΩΝ)!… ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!

ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ “ΕΕΔ”, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΟΝΤΕΣ ΑΡΙΟΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΕΧΟΥΝ………. ΗΘΟΣ!!!!!!!!!!!……. ΚΑΙ ΟΙ 4 ΑΡΧΗΓΟΙ!!!

ΑΣΧΕΤΗ ΤΣΟΝΤΑ:

Με την ευκαιρία!.. Είδαμε στο “ΤΣΑΤΣΟ-ΣΑΪΤ” τον Στρατηγό Κο ΓΑΚΗ (“φωτό” του από Ρόδο) και συγκινηθήκαμε πάρα πολύ! Άσπρισε, ενώ με το χαμόγελό του θυμίζει τον παλαιό τερματοφύλακα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας Π. ΚΕΛΕΣΙΔΗ, σε πιο κοντή βεβαίως… έκδοση! Να είσαι πάντα καλά Στρατηγάρα μας! Σ’ αγαπάμε και ελπίζουμε ότι όταν έρθει “η ώρα και η στιγμή” ΔΕΝ (!) θα “σε φάνε”, όπως έπραξαν και με άλλους πολλούς στο παρελθόν Αξκούς, τουλάχιστον ισαξίους σου, όπως πχ με τον Στρατηγό ΦΛΑΡΗ Νικόλαο, και λοιπούς..!.. (Και ο Καπράλος δίπλα σου, Στρατηγέ, είναι πολύ “δυνατός”)!..

ΕΛΛΗΝΑΣ

-/-

ΥΓ.

1. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ / ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ Τ/ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ  ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ… ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ Τ/ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ, ΙΣΩΣ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!..

2. ΡΕ ΣΥ ΦΙΛΕ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΠΟΥΛΙΑΝΙΤΗ! ΓΙΑ “ΑΝΔΡΕΪΚΟ” ΣΕ ΞΕΡΑΜΕ, ΒΡΕ! ΤΊ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΠΡΙΕΣ ΠΟΥ “ΠΟΥΛΗΣΑΝ” ΤΗΝ ΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΓΕΣΑΙ, ΛΕΓΕ ΜΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΑΛΛΟΥΜΕ ή ΠΟΥ ΖΕΙΣ… ΕΣΤΩ; ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ, ΒΡΕ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ!.. ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ!…

ΔΟΚΑΡΙ… Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΣΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΕΝΑΛΤΙ, ΕΝΑΣ ΑΞΚΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ “Χ. ΑΥΓΗ” ή ΠΟΥ ΤΗΝ “ΓΥΡΟΦΕΡΝΕ” ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΤΟΝΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΣΟΥΤΑΡΕΣ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΕΝΑΛΤΙ, ΣΤΑ… ΠΟΥΛΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ (;) NA ΓΙΝΕΙΣ… “ΕΛΑΣ-ΙΤΗΣ”!.. ΝΤΡΟΠΗ, ΒΡΕ, ΝΤΡΟΠΗ!..

ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ!…

3. ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΖ:

-/-