ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ, ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ! – ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗΣ Κ. Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!..

Φίλες και Φίλοι!

– “Ελπίδα για την Δημοκρατία” το νέο Κόμμα, με την Κα Καρυστιανού (“Ποντίκι”)!..

– Οι Ρώσοι δεν τα έχουν καταφέρει με τον Βελόπουλο και επειδή θέλουν Ο-ΠΩΣ-ΔΗ-ΠΟ-ΤΕ να “ρίξουν” και αυτοί [όπως και οι “Διεθνείς Εβραίοι” (“Δ.Ε.”)], για τους δικούς τους λόγους, τον Κ.Κ.Μ. θα υποστηρίξουν τώρα την Ελληνίδα… Πέπε ΓΚΡΙΛΟ!

– Είχαμε γράψει από πολύ νωρίς, μετά την εμφάνιση της “Μαρίας”, ότι θα κάνει Κόμμα και θα κατέλθει στις επόμενες εκλογές! Απλώς είχαμε γράψει ότι θα ενώνετο, κάποια στιγμή μετά, με το “Ροτσιλντ-ο-παιδο” και πάντα υπ’ αυτόν, όπως και τα αριστερά (Κομμουνιστο-μεταλλαγμένα) Κόμματα, όπως είναι ο “Σόρος-Σύριζα”, η “Νέα Αριστερά”, ο “Ανταρ-CİA” (“CİA” της κυβερνητικής εποχής των “Δημοκρατικών” στις Η.Π.Α.), κλπ!

– Τώρα είναι λίγο δύσκολο να “πάει” η Καρυστιανού υπό τον “Χουντ(Α)λέξη”, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, αφού αφ’ ενός στο Κόμμα Καρυστιανού περιέχονται (sic) μέσα και Αριστεροί και Οικολόγοι και Βαρουφακικοί και άτομα εθισμένα, κατά δήλωσή τους, στο… σεξ (ηθοποιός βιντεο-ταινιών, 10ετίας 1980, Ζιάγκος), κλπ, κλπ, κλπ και όχι μόνον Ακρο-δεξιοί, (Χουνταίοι και μη), Χρυσαυγίτες, και αφού, αφ’ ετέρου, το “Μακεδονο-Πουλητάρι” έχει μάθει να συνεργάζεται με τέτοιους… “τύπους” και “τύπισσες”, αν θυμηθούμε την συγκυβέρνησή του με τον Π. Καμμένο, ενώ να προσθέσουμε και πως οι σχέσεις του μεταλλαγμένου Κομμουνιστή της… “Κεντρο”-Αριστεράς, αχαχαχαχαχαχαχα (εδώ το γέλιο είναι για το πρώτο συνθετικό “Κέντρο”….. / έχουμε γράψει σχετικά), με την Μόσχα, απ’ την εποχή του “Σόρος – Σύριζα” ακόμα, είναι πάρα πολύ καλές!..

– ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2027 ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ “ΠΑΜΕ” ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΤΟΤΕ ΑΝ Ο Κ.Κ.Μ. ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ, ΑΣ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ (..!..), ΤΟΤΕ, ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΝΑ “ΡΙΞΟΥΝ” ΤΟΝ Κ.Κ.Μ. , ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΩΣ ΛΙΑΝ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ Κ-Β, ΠΙΟ… “ΤΕΡΑΣ” ΑΠ’ ΕΚΕΙΝΗ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΑ – ΚΑΜΜΕΝΟΥ !!!

– Επίσης, να σημειώσουμε στο σημείο αυτό, πως και το Κόμμα Σαμαρά, που εικάζεται (μέσω… διαρροών “κύκλων” του “Αντωνάκη” μας ή “Βρούτου” Χ 3 της παρατάξεώς του) ότι θα ανακοινωθεί στις 29-05-2026 (επίτηδες για να “παίξει” ο Σαμαράς με τον Πατριωτισμό των Ελλήνων), είναι δυνατόν, εμπρός στην ηδονή που θα νοιώσει ο εκ Πύλου ορμώμενος μέγας πολιτικός νεποτιστής (νεποτιστής όχι βεβαίως του μεγέθους των Παυλόπουλου – Βενιζέλου), να “σκοτώσει” πολιτικά και τον γιό, μετά από τον πολιτικό ευεργέτη του, τον πατέρα του νυν Π-Θ, να εισέλθει σε μια Κ-Β υποτιθέμενης “Εθνικής Ενότητος”, ακόμα και υπό τον “Χουντ(Α)λέξη”, όχι ο ίδιος, κάτι που είναι και αυτό πολύ πιθανό, αλλά αυτός που θα είναι επικεφαλής του νέου του Κόμματος, αφού εκτιμούμε πως ο Σαμαράς θα είναι… ο “από πίσω”!..

Καταλάβατε!..

– Επανερχόμενοι στο εμφανισιακά “Ποντίκι”, θέλουμε να την ρωτήσουμε! (Ελπίζουμε η Κα Μουτσάτσου, που δήλωσε ότι ασχολείται με το “Διαδίκτυο” και πως μ΄αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να βοηθήσει το νέο αυτό Κόμμα, να μας διαβάζει και να την ενημερώσει σχετικά)!

Εμείς εδώ, Κα Πρόεδρε, είχαμε γράψει (μεταξύ των τόσων σχετικών με την τραγωδία των “Τεμπών” γραπτών παρεμβάσεών μας, που καλουμε εσάς και όλους τους φίλους και φίλες μας να πάτε και να τις ξαναδείτε), πως είναι πιθανό, να είναι η Ρωσία, μέσω “σαμποτάζ”, ένας (!) εκ των αναφερθέντων εκτελεστών / δραστών του υπόψη δυστυχήματος, αν δεχτούμε ότι αυτό δεν ήταν ένα απλό λάθος του Σταθμάρχη*, καθώς και των Μηχανοδηγών των 2 συρμών!..  Πιο απλά! Είναι πιθανό, να είναι η Ρωσία ο ΦΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ / ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ στα “Τέμπη”, αφού εντός του Ρ-Ο πολέμου είχαμε μια σειρά σιδηροδρομικών δυστυχημάτων στην Ευρώπη, δυστυχήματα στα οποία είναι σχεδόν απολύτως ΣΑΦΗΣ ΚΑΙ ΟΡΑΤΗ Η Ρ/ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΥΘΥΝΗ!

* Θα επιδιώξουμε να είμαστε στην κατάθεση στο Δικαστήριο την ημέρα της καταθέσεως του μοιραίου Σταθμάρχη, ώστε να ακούσουμε την εκδοχή του για εκείνο το βράδυ, με… λεπτομέρειες όμως, όπως πχ αν εγκατέλειψε την θέση του και γιατί (!), κλπ, κλπ, κλπ!.. 

Πώς λοιπόν “βλέπει” την περίπτωση να έχει το Κόμμα της ρωσική… βαριά επιρροή, μια Ρωσία, οι “Μ.Υ.” της οποίας σκότωσαν τον “κόσμο” στα “Τέμπη” και συνεπώς και την κόρη της ;;;

– Μια τέτοια, σαν την παραπάνω, σοβαρή πιθανότητα,

(που ορθότατα δυνατόν να κρύβει για λόγους “Εθνικής Ασφαλείας” το ε/Κράτος), πιθανότητα που θα πρέπει να την “δει” η Κα Καρυστιανού,

οι “ΑΓΓΕΛΟΙ”, την εκτιμούμε, ως πράξη, αν τελικώς την αποδεχτεί και στην πορεία καταστεί το Κόμμα της ένας ακόμα ρωσικός δυνατός “δάκτυλος”

(παρασάγγας πιο δυνατός “δάκτυλος” του ρωσόφιλου Κόμματος Βελόπουλου, αφού τώρα οι Ρώσοι με την Καρυστιανού “παίζουν” με τον ακραίο -εκ φύσεως- συναισθηματισμό των Ελλήνων, εμπρός στο δράμα της απωλείας τόσων νέων παιδιών… ),

πολύ χειρότερη και από την ανήθικη (με βάση τα… προγονικά μας ε/ήθη) απόφασή της να δημιουργήσει Κόμμα, εκμεταλλευόμενη τον θάνατο της κόρης της, όπως βεβαίως και των λοιπών -απάντων και απασών- θυμάτων των “Τεμπών”, “πατώντας” ουσιαστικά πάνω στον τάφο τους!..

– Να πούμε, στο σημείο αυτό, πως πλην του Έλληνος δημ/φου Αθανασίου ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ, πρώην Κομμουνιστή και νυν -λίαν πιθανώς- “ελεγχόμενου” από τις ρ/”Μ.Υ.”… “Νεο-Ρώσου”, ιδεολογικά ασφαλώς πάντα, καθώς και πλην του Έλληνος επιχειρηματίου, που τον ακούσαμε στα Κανάλια να μιλάει ρωσικά, κλπ, στο νέο Κόμμα ακούσαμε ότι θα ανήκουν και ο Αντγος Αθανάσιος ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ, (ΣΣΕ: 1985), πρώην υποψήφιος βουλευτής με την “Χρυσή Αυγή”, στέλεχος το οποίο “τιμήθηκε” με πολλά εξωτερικά από τις “ΕΕΔ”, όπως στις Η.Π.Α. και γενικώς στην λεγόμενη Δύση, (!!!), με ό,τι αυτό σημαίνει, καθώς και ο νεαρός και φέρελπις (!) διεθνολόγος Σταύρος ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗΣ, της γνωστής οικογενείας, μιας οικογενείας που δεν θα μπορούσε με τίποτα να απουσιάζει και (!) απ’ αυτό το Κόμμα, αφού τα έχει αλώσει ΟΛΑ !!!..

Θα θυμάστε, όλες και όλοι σας άλλωστε, ότι ο Σ. ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗΣ, ως σύμβουλος του φανατικά αντι-Μητσοτακικού “ΤΙΓΡΕΩΣ”, μαζί με την ελληνική… “ΒΑΡΙΑ”, υπό την… “ΑΡΑΧΝΗ”, αχαχαχαχαχαχαχα, Στρατηγό ΦΡΑΓΚΟ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ή “Φ.Φ.” , είχαν “αγκαλιάσει” πολύ γερά τον Ρώσο πράκτορα Ιβάν ΣΑΒΒΙΔΗ, απ’ την πρώτη στιγμή που αυτός ήλθε με αποστολή των ρ/ “Μ.Υ.” στην Ελλάδα / Θεσσαλονίκη και με όχημα τον λαοφιλή στην Θεσσαλονίκη Παοκ προσπάθησε να διεισδύσει στο ε/πολιτικό σύστημα, να κυριαρχήσει αρχικώς στην Β. Ελλάδα, με αγορά των λιμένων Θεσσαλονίκης και Καβάλας, και για να βοηθήσει, ώστε το ξεπούλημα του ονόματος της Μακεδονίας μας στους Γυφτο-Σκοπιανούς να έχει και ρωσική… αύρα, πλην του γερμανικού κυρίως αρώματός του, κλπ, κλπ, κλπ!.. (Ο Σαββίδης ήταν και παραμένει, μέχρι σήμερα ασφαλώς, το καλύτερο Όργανο των ρ/”Μ.Υ.” στην χώρα μας, ένας σύγχρονος… “κρυφός ρωσο-πρεσβευτής”… Νικολάϊ Παύλοβιτς ΙΓΝΑΤΙΕΦ, όχι φυσικά ως επίπεδο μυαλού, αφού ο Σαββίδης, εμπρός στον… “Σούπερ-Λιγκ-ίστα” Ιγνάτιεφ είναι Γ’ Εθνική “και βάλε”, αλλά ως ρωσική σημερινή, αντίστοιχη της τότε, επί Οθωμανών, ρωσικής δράσεως)!..

– Η κάποτε δηλαδή ηγεσία των “ΕΕΔ”, μιας Ελλάδος που ανήκε και ανήκει στην Δύση, συναγελαζόταν με τους Ρώσους και τα όποια ενεργά… υποκείμενά τους στην χώρα μας, ενώ την ίδια στιγμή, μέχρι και πρώην Αρχηγός του ΓΕΣ, (ήθους Γ’ Εθνικής), μέλος της “Ομάδος” του “Φ.Φ.”, προσελήφθη στην ρωσική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου “ΓΚΑΣ-ΠΡΟΜ”!

– Επίσης! Ο “Φ.Φ.”, ο “Τίγρης” και η “Ομάδα” του (ο Σ.Κ. ήταν ο σύνδεσμος μεταξύ του “Φ.Φ.” και του “Τίγρεως”), πολλά από τα Συριζόπουλα, όπως πχ οι Τσακαλώτος και Αχτσιόγλου, αν δεν σφάλλουμε, παρέστησαν μέχρι και στον γάμο του ενός των υιών του Κου Σαββίδη!..

– Ο “Φ.Φ.” είναι το ίδιο πρόσωπο που στήριξε τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ, όταν αυτός έλαβε, μετά τις Κάννες, εντολή από τους “Δ.Ε.” να “ρίξει” από την Π-Θγία τον “ΓΑΠ”, με την επιστροφή εκείνου στην Ελλάδα, από την Γαλλία και αυτός που διαβεβαίωσε (εμμέσως πλην σαφώς, αλλά και αμέσως), τον “Χουντ(Α)λέξη” ότι ο Στρατός δεν πρόκειται να αντιδράσει, σε μια Κ-Β “Σόρος-Σύριζα”, όπως και ήταν εκείνος που επίσης διαβεβαίωσε πως δεν θα άφηνε “το πράγμα” να διολισθήσει σε αστάθεια (sic), όταν ο τότε “Σόρος-Τσίπρας” και νυν “Ροτσιλντ-ό-παιδο” έκανε εκείνο το βρώμικο δημοψήφισμα και ακολούθως την… παρθενο-ραφή των 2ων εκλογών, προκειμένου το “Πουλητάρι” της Μακεδονίας μας να λάβει από την κατ΄αυτόν… πλέμπα, λέγε με ε/λαό, το συγχωροχάρτι της πουστιάς του (συγγνώμη αλλά δεν λέγεται αλλιώς), να κάνει δηλαδή το “ΟΧΙ”, “ΝΑΙ”, κλπ, κλπ, κλπ!…

– ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΤΟΥ “Φ.Φ.” ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ… ΛΑΜΠΡΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ “ΑΟΡΑΤΟΥ” ΙΩΑΝΝΙΔΗ, ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΣ “ΕΕΔ”, ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Σ’ ΑΥΤΕΣ!.. Η Κ-Β ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ Κ-Β ΓΝΗΣΙΟΥ (!!!) ΠΑΣΟΚ ΔΥΣΤΥΧΩΣ], ΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΜ ΚΟΥ Γ. Ν. ΔΕΝΔΙΑ ΠΕΤΥΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ  ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΙΣ “ΕΕΔ”, (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ “ΕΥΠ”), ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤ’ ΕΜΑΣ ΤΙΤΛΟ “ΕΠΧΣΗ ΝΕΑΣ ΗΠΙΑΣ ΑΠΟΧΟΥΝΤΟΠΟΙΗΣΗΣ”, ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ, ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΩΝ “ΕΕΔ” ΓΙΑ 10ΕΤΙΕΣ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!..

– Οι “τύποι” αυτοί ήσαν και με τον “ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ” και τον “ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ” και πάντα η μεγάλη τους πλειοψηφία ήταν ερωτευμένοι με την δόξα και το χρήμα, κοινώς με τις τσέπες τους, ΕΝΏ ΑΠΑΝΤΕΣ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΕ “ΠΤΩΜΑΤΑ” ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΙΣΧΡΩΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΑΝ, “ΕΦΤΙΑΞΑΝ” ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΟΤΙ “ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ”!..

ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ:

– Η ΝΔ ΚΑΙ Ο ΝΥΝ Π-Θ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ, ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ, ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ Β/ΕΚΛΟΓΩΝ, ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ Σ’ ΑΥΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΑΧΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΝΔ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΓΑΓΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΣ ΝΙΚΕΣ! “ΠΑΜΕ” ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ:

→ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ.Κ.Μ ΤΩΝ “Δ.Ε.”, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΣΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ, ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ (ΚΑΙ!) ΤΗΝ “ΕΕ”, ΚΟΣΜΟΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ” ΝΑ “ΡΙΞΟΥΝ” ΤΟΝ Κ.Κ.Μ., ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ “ΠΟΥΛΗΣΕ” ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΕ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΙΣΗΤΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥ, “ΕΘΝΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΗ” ΝΥΝ Α/ΠΡΟΕΔΡΟΥ, ΚΟΥ ΤΡΑΜΠ, ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ!..

→ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ “Δ.Ε.” ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΩΣ:

  • Το “Μη (!!!) Πασοκ” του πολιτικά “ελάχιστου” “Γιδογάμη”!
  • Τον “Χουντ(Α)λέξη” ή “Ροτσιλντ-ό-παιδο” ή “Ψευδο-Σοφιστή” ή “Ινστιτουτάρχη…” ή “Μακεδονο-Πουλητάρι”, κλπ!..
  • Τον “Σόρος-Σύριζα” του Φάμελου ή “Χορεύτριας” ή “Τσιπρο-Τσάτσου”!
  • Την “Νέα Αριστερά”! (Πιθανότατα οι πιο “καθαροί”, απ΄όλους τους μεταλλαγμένους πρώην Κομμουνιστές)!..
  • Τον “ΑΝΤΑΡ-CİA” και γενικώς όλο το αναρχο-αριστερό διεθνιστικό ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ!
  • Το Κόμμα της… αναζητουμένης, με “SİLVER ALERT”, από όλα τα ντόπια “Ιδρύματα Ψυχικής Υγείας” (sic) Ζωής ή “Τζερόνιμο” ή  “Βασανιστο-Ναζί”!..
  • Το “ΚΚΕ”, το πιο σκληρό και “ζωντανό” Όργανο των “Δ.Ε.”, (ειδικώς για τις “δουλειές” τους στην Ελλάδα), από της ιδρύσεώς του ακόμα!..
  • Το Ρωσόφιλο Κόμμα του ανερυθρίαστα εμπόρου του Κυρίου μας, Κυριάκου Βελόπουλου ή “ΚΙΣΣΑ”, λόγω γενικώς της… πνευματικής κλεπτομανίας του!.. (Από σκέψεις, μέχρι και ολόκληρες ιδέες άλλων / “τρίτων”, που θρασύτατα οικειοποιείται)!.. Το Κόμμα αυτό χρηματοδοτείται, κατ’ εμάς πάντα, από τις ρ/ “Μ.Υ.”, μέσω του πράκτορος των Ρ. Ιβάν ΣΑΒΒΙΔΗ!
  • Το Κόμμα του Νατσιού, ο οποίος έχει μεταφέρει την θεία διδασκαλία στην Βουλή, μια Βουλή που εμπρός στον “Θείο Λόγο” είναι ένα ΠΟΡΝΕΙΟ (!), δημιουργώντας ένα αντίστοιχο παράδειγμα της φράσεως του Κυρίου μας, (τότε που είχε πάρει το μαστίγιο….) “μετατρέψατε τον Οίκο του Πατρός μου, σε Οίκο Εμπορίου”!.. Τί δουλειά έχει, ρε κακομοίρη, ο ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΟΥΣΙΑΝ ΑΝΕΡΜΗΝΕΥΤΟΣ Βασιλιάς μας Κύριος Ιησούς Χριστός μας, όπως και η Κυρία Θεοτόκος που ανέφερες σήμερα (22-05-2026) στην Βουλή στην ομιλία σου, με τα γήϊνα, φτηνά, βρώμικα, ζοφερά και χοϊκά “δικά” μας;
  • Το Κόμμα της Κας Καρυστιανού ή “Ποντικιού”, ένα Κόμμα “Πολιτικό… ΛΟΑΤΚΙ” (ΔΕΝ εννοούμε βεβαίως τους ανήκοντες στο υπόψη Κίνημα ομοφυλοφίλων, τρανς και άλλων διαφορετικών, αλλά την πολυ-συλλεκτικότητα του Κόμματος αυτού, αχαχαχαχαχα), που προφανώς χρηματοδοτούν οι ρ/”Μ.Υ.”, δια του επιχειρηματίου, (μας διαφεύγει τώρα το όνομά του), αλλά εννοούμε αυτόν που είδαμε να μιλάει ρωσικά, κλπ, κλπ, κλπ! (Σε -ίδης και αυτός, σαν τον Σαββίδης, αν δεν σφάλλουμε)!..
  • Το “υπό… εκκόλαψιν” Κόμμα Σαμαρά ή αλλιώς το Κόμμα του ανταλλάξαντος ΝΑΒΑΡΙΝΙΩΤΗ την διάλυση της Γ/Β με την Π-Θγία και την πτώση το 1993, του… “αντάρτη” και τότε προς τους “Δ.Ε.”, στο Σκοπιανό βεβαίως, Κων-νου ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ένας Σαμαράς που είναι πολιτικό ον, το οποίο “πλάστηκε” (εκπ-κε, σπούδασε, κλπ) από τους “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ” των Η.Π.Α. και εκτελεί εντολές τους ακόμα, όπως φυσικά και των “Δ.Ε.”, των οποίων παραδοσιακά οι “Δημοκρατικοί” των Η.Π.Α. είναι Όργανά τους! // Οι ανήκοντες στον Σαμαρά βουλευτές της ΝΔ, έως ώρας, δεν έχουν εκδηλωθεί “ανοικτά” υπέρ του, επιδιώκοντας μια διάσπαση της ΝΔ, ενδεικτικό του πολιτικού ήθους του… “ΣΚΟΡΠΙΟΥ” ΣΑΜΑΡΑ! Ο ΠΛΗΡΩΣΑΣ 21.000 ΔΡΧ. ΓΙΑ ΕΞΑΓΟΡΑ ΔΙΨΗΦΙΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΗΝΩΝ ΘΗΤΕΙΑΣ (24 ΜΗΝΕΣ)… “ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ” ΣΑΜΑΡΑΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ “ΚΟΝΤΑ” ΤΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕΙΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝ-ΜΙΩΝ! ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΡΗΣΗ: “ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΑΘΗ Η ΠΑΤΡΙΣ”!..
  • Την εύμορφη μελαχρινή Εβρίτισα, Κα ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, που η δόλια κινδυνεύει να γίνει… “ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ”!..
  • Τον “ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ τον Β΄”, αχαχαχαχαχαχα, ή “Βούδα” ή “Γυροβολιά”, κλπ, που είναι ό,τι παραπάνω και ο Ναβαρινιώτης, σε ό,τι αφορά το ποιοί τον “έπλασαν” πολιτικά και σε ποιούς εκτός Ελλάδος χρωστάει!.. Είναι σαφές ότι και αυτός εκτελεί εντολές των “Δ.Ε.”, ΏΣΤΕ ΝΑ “ΠΕΣΕΙ” Ο Κ.Κ.Μ., ενώ διακατέχεται από το… Καραμανλικό σύνδρομο “ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ”!.. Αχαχαχαχαχαχαχα!.. 
  • Τον Δένδια ή “Άρχοντα” ή “Κωνσταντάρα”, λόγω του… κυπαρισσένιου του παραστήματος!.. Είναι ξεκάθαρα Όργανο των “Δ.Ε.”, χωρίς όμως μέχρι τώρα να έχει υπονομεύσει τον Π-Θ, με τον οποίον συνεργάζεται εισέτι αγαστά! Το γεγονός αυτό δείχνει πράγματι ότι ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ, ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΘΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΙΝΑΤΣΑ, ΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΣΑΒΟΥΡΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΥ Π-Θ, Κ.Κ.Μ.!..
  • Τον “Μπουχέσα” ή πολιτικό “Βοναπάρτη” του… “Κύκλου Ιδεών”!… Αχαχαχαχαχαχα!.. Ναι, τον Γαμπρό του κάποτε… “ΛΑΜΠΡΑΚΗ” της Β. Ελλάδος, ο οποίος είναι ένα από τα πιο δυνατά εκτελεστικά Όργανα των “Δ.Ε.” στο εσωτερικό μας… μέτωπο, όπως απέδειξε η πτώση από την Π-Θ γία του “ΓΑΠ”, αλλά και η όλη υπονόμευση που είχε κάνει στον πολιτικό ευεργέτη του Α.Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!..

– ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Ο Κ.Κ.Μ. ΑΠΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ… ΓΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΤΑΜΟΝΟΣ!..

– ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ, Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΟΥ ΤΗΝ “ΕΠΝΙΞΕ” ή ΑΛΛΙΩΣ “ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ” ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Π-Θ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ, ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΣΕΙ, ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ή ΦΙΔΙΑ ΤΗΣ “ΕΕ”, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΣ ΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΩΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ, ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!..

ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ Κ.Κ.Μ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ, ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ, ΑΦΟΥ ΚΑΤΑ 99,999% ΘΑ ΕΙΝΑΙ 1ΟΣ (Ο “ΤΥΠΟΙΣ” 1 ΧΡΟΝΟΣ ΑΚΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΛΥΣ!), ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ, ΣΕ Ο,ΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ… ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΤΡΑΓΩΔΙΑ, ΚΑΤ΄ΕΜΑΣ ΠΑΝΤΑ!

ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ, ΓΙΑ ΤΑ… ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ!..

ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Η.Π.Α. ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ… ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΝΑ ΜΙΣΟΥΝ, ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 2Η ΦΟΡΑ, (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Κ/Β-ΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΡΑΜΠ), ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΜΕ ΤΟΥΣ “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ” (“Δ.Ε.”)! ΟΙ 2 ΑΥΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΚΕΣ Η.Π.Α. ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΥΝ Π-Θ Κ.Κ.Μ.!.. ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ (!) ΓΙΑ ΤΙΣ Η.Π.Α.!.. “DON’T YOU FORGET THİS, GUYS”!..

ΑΥΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ, ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΟΜΩΣ! “ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ” ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ “2 ΛΟΓΙΑ” ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ -ΚΑΤ΄ΕΜΑΣ ΠΑΝΤΑ- ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΤΟΥ Γ’, (ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ “ΤΟΥ Γ'”** ΕΙΝΑΙ), ΠΡΙΓΚΗΠΊΣΣΗΣ ΑΝΝΗΣ!..

** ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ Α’ , Β΄, Γ΄… ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ… ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΜΑΣ, ΚΛΠ!.. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!..

ΕΛΛΗΝΑΣ

-/-

ΥΓ. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΑΤΙΑΖΑΜΕ, ΣΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ Π-Θ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ! ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!..

-/-