Με Δάκρυα!..
Φίλοι μου / μας!
1. Τώρα κατάλαβε και ο Κος Καρατζαφέρης την πολλαπλή αξία που είχε η… παρουσία του Κου Δημητριάδη στο Π-Θκό Γραφείο! Κάλλιο αργά, παρά ποτέ!..
2. Ναι! Και η παρουσία του εξαδέλφου Τσίπρα, στην… ουρά του Στέφανου, όταν αυτός βγήκε από την Κουμουνδούρου, κλπ, … νικητής, δείχνει ό,τι έχουμε ήδη γράψει (διαβάστε μας πχ χθες), ήτοι πως οι Τσιπραίοι στηρίζουν το… αγόρι μας!.. (Το ίδιο και ο… Τσιπρικός Ν. Παππάς)!..
Η παρουσία της Κας Τζάκρη υπό τον… Στέφανο ήταν αναμενόμενη, αφού κατά την προσωπική μας αντίληψη, η Κα αυτή είναι (και!) Όργανο των Σκοπίων! Καταλάβατε!
Όλοι κατάλαβαν, όταν ήρθε ο τύπος αυτός από τις Η.Π.Α., το γιατί ήρθε! Οι Σκοπιανοί, δηλαδή, δεν θα καταλάβαιναν, ώστε “να τον είχαν και αυτοί από κοντά”;
Για την Αυγέρη (μιλάμε για πολύ σκληρούς Κομμουνιστές η οικογένειά της), δεν ξέρουμε να σου πούμε το γιατί! Ίσως οι πρόγονοί της να ήσαν απ’εκείνους του… ιδιώματος και απ’ εκείνους που πολέμησαν με πάθος να γίνει η Ελλάδα Σοβιετική επαρχία!..
Ο άλλος, Παππάς λέγεται και αυτός, θέλει και αυτός προσοχή (!), παίζοντας όμως αυτός περισσότερο τον ρόλο του “κράχτη”!
Τέλος, σημειώνουμε πως οι Σ/ΜΥ έχουν απλώσει πολύ δυνατά πλοκάμια στην ελεύθερη γη της Μακεδονίας μας, εδώ και χρόνια τώρα!
3. ΟΚ! Άλλαξε το Κομάντος και το ΓΕΣ, με ΕΤΑ και ΓΕΕΘΑ, αλλά κράτα όλα τα άλλα που διάβασες! Όλα όμως!.. Κατ’ εμάς, υπήρξε κτύπημα από “drone”!.. To λεωφορείο “μας” έγινε… καλοκαιρινό και κάτι τέτοιο δεν γίνεται με ένα απλό τρακάρισμα, όσο σφοδρό και να ήταν αυτό!..
Ορθότατα η ε/Κ-Β* ανέφερε ότι θα ψάξει το θέμα με εικόνα – νες από δορυφόρους, (μακάρι να είναι τυχερή), επομένως λανθασμένα απέκλεισε όλα όσα ακούγονται, μέχρι της τελικής-της εμπεριστατωμένης / επιχειρηματολογημένης κρίσεως! (Αν θα την μάθουμε ποτέ!..)!..
ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ! ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΤΟΥ!
-/-
* Η ε/Κ-Β απέκλεισε ό,τι άλλο, απ’ ό,τι ακούσαμε στις ειδήσεις των 19:00 και 20:00, στις 18-09-2023, δεχόμενη μόνον δυστύχημα, που προκλήθηκε από την σύγκρουση με το φορτηγό (αρχικά είχαν πει για ΙΧ), του οποίου το ντεπόζιτο βενζίνης (;) (χωρητικότητα 200 λίτρα) ήταν προβληματικό, κλπ, κλπ, κλπ!.. (Δηλαδή η ε/Κ-Β “μίλησε” για σύγκρουση μορφής πυρπολικού 1821, με οθωμανικά καράβια! Άρα);
Τέλος, η ε/Κ-Β ορθώς ενέπλεξε στις έρευνες την “ΕΥΠ”, γεγονός που δείχνει ότι ο Π-Θ θέλει θετική απάντηση στο τί ακριβώς συνέβη και όχι εικοτολογίες!..
-/-
Ζητούμε συγγνώμη από την… “παρθένα”, ήτοι το ΓΕΣ και τον Αρχηγό του, όπως και από το ΓΕΝ, αλλά εμείς νομίζουμε πως δεν θα ήταν λάθος να είχαν πει και αυτόί “2 λόγια” στους δικούς τους, από την στιγμή μάλιστα που ο πυρήνας της αποστολής ήταν ιατρικός και είχαν εμπλακεί και οι ΔΥΓ τους!.. Ή όχι;
Προχωράμε!
Όταν γίνονται τέτοιου είδους αποστολές, όλοι ξέρουν ότι οι όποιες συνοδείες είναι ΕΔ, ΕΤΑ, ή ΒΒ, Μπλε Μπερέ, ανάλογα δηλαδή με την εθνικότητα της αποστολής! Και “φωτό” να μην υπήρχαν, πάλι θα ήξεραν όλοι για την προέλευση των συνοδών ή θα την εκτιμούσαν και θα την εκτιμούσαν ορθά! Πολύ σωστά λοιπόν το ΓΕΕΘΑ ανέφερε το τί στέλνει η Ελλάδα στην Λιβύη και ορθώς έδειξε και το ποιούς στέλνει! Πολλές φορές έτσι προστατεύεις το προσωπικό σου, ενώ προβάλλεις διεθνώς και θετικά την χώρα σου!..
ΤΑ ΛΑΘΗ ΗΣΑΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΕΠΧ-ΚΑ, ΑΦΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ Η ΟΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ… ΕΚΔΡΟΜΗ!
ΑΣ ΚΗΔΕΥΤΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΘΑΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΑΝΟΥΣΕΣ, ΑΣ ΣΩΘΕΙ Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΩΝ, ΑΣ ΑΝΑΡΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ, ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ… ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΠΧ ΤΟΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΕΤΑ, ΤΗΣ ΔΕΕ, ΙΣΩΣ, ΚΛΠ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ Η(ΔΙΑΖ) ΤΩΝ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ, ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ!.. *
* Ένας των τραυματιών φέρεται να ανέφερε πως δεν υπήρξε τρακάρισμα, αλλά έκρηξη!.. (Ειδήσεις “ΑΝΤ1″ 18-09-2023 / Χ”… ΛΑΛΑΚΗΣ)!..
Διαβάστε τώρα και το ακόλουθο: (Διότι υπάρχουν και οι Ρ/Πράκτορες, όχι μόνον η “ΜΙΤ”).
Rusya’dan Akdeniz hamlesi: Hafter’den liman istediler
Rusya’nın Akdeniz’deki etki alanını genişletmek için bazı adımlar attığı belirtildi. İddiaya göre Moskova yönetimi, Hafter’le görüşerek Libya’daki limanlar için kullanım izni istedi.
Haberde, Moskova yönetiminin, NATO’nun arka bahçesi olarak görülen Akdeniz’de etkisini artırmak için Libya’daki bir limanı Rus savaş gemilerine açmaya çalıştığı ifade edildi.
RUSYA’NIN HAFTER’DEN LİMAN TALEBİ
Hafter’e bağlı silahlı güçlerin Facebook hesabından yapılan açıklamada, aralarında Rusya Savunma Bakan Yardımcısı Yunus-bek Yevkurov’un da olduğu bir grup Rus yetkili, üç hafta önce Libya’nın doğusunu kontrol eden güçlerin lideri Halife Hafter’le bir görüşme gerçekleştirdi. O açıklamada daha fazla bilgiye yer verilmemişti.
WSJ’deki habere göre görüşmede, Moskova yönetimi, Bingazi veya Tobruk’taki limanlardan birine erişim izni isteyerek, limanların uzun süreli kullanım hakkını talep etti.
Rusya’nın limanı, savaş gemilerinin yakıt tedariki ve bakımı için kullanılacağını Hafter cephesine ilettiği kaydedilen haberde, Moskova’nın limanda personel bulundurup bulundurmayacağı belirtilmedi.
Hafter tarafının, Rus heyetine liman kullanımı konusunda ne yanıt verdiğinin de bilinmediği ifade edildi.
ABD’DE DE HAFTER’LE GÖRÜŞECEK
WSJ’nin aktardığına göre, diplomatik ve askeri yetkililerden oluşan ABD’li bir heyet de bu ay içinde Libya’ya bir ziyaret düzenlemeyi planlıyor.
İddiaya göre Amerikan heyeti, Hafter’le görüşerek onu ülkedeki Wagner güçlerini sınırdışı etmeye ve rakip örgütlerle birleşmeye ikna etmeye çalışacak.
AKDENİZ VE AFRİKA’DA SOĞUK SAVAŞ
Moskova’nın Hafter’le yaptığı görüşme, ABD ve Rusya’nın Afrika’da nüfuz savaşı verdiği bir dönemde geldi. Rusya kıtadaki etkisini derinleştirerek ABD’yi devredışı bırakmak isterken, Washington yönetimiyse Rusya’yı izole edebilmek için Afrika ülkelerine Batı ittifakından yana tutum takınmaları için baskı uyguluyor.
2008’de Kaddafi yönetimi Rus gemilerine liman erişimi için Moskova’ya teklif sunmuş ancak Kremlin o dönem bu öneriyi kabul etmemişti.
4. Παρακαλούνται οι Έλληνες “ντίλερς όπλων” στα πληρωμένα απ’ τα αφεντικά τους “σάϊτς” τους, να ασχολούνται αυστηρά με το αντικείμενό τους και να μην βγάζουν το άχτι τους κατά των Επιτελείων μας, μόλις συμβεί ένα κακό, κλπ, επειδή έχουν τα λίγα τελευταία χρόνια “φάει πόρτα” απ’ αυτά, όπως και απ’ το ΥΠΑΜ!..
Ντροπή Κε Καρβουνόπουλε, ντροπή!.. Ψήφισες άραγε προχθές στον “Σόρος-Σύριζα” και αν ναι, ποιόν; Κασσελάκη καρφωτό, έ;
Αλήθεια, ρε Πάρη! Δεν… χόρτασες ακόμα;
Ο κοντός διοπτροφόρος φίλος σου… δημ/φος (!) με τα πούρα, πού είναι; Ζει; Γιατί χάθηκε; Μας λείπει!..
Είσαι – είστε σήμερα, πιο κοντά στις Η.Π.Α. ή πιο κοντά στα αφεντικά των φίλων σας στις ε/φ “ΕΣΤΙΑ” και “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”, ήτοι Μόσχα;
Ποιές οι σημερινές σας σχέσεις με το “κύκλωμα” που ελέγχει ακόμα τις ΕΕΔ, του απόστρατου Στρατηγού Φ.Φ. ; Μιλάτε;
Ποιές οι σχέσεις σας σήμερα με τους Αφους Καλλιντερίδη;
“Δύσκολος” ο Ναύαρχος στην ΓΔΠΑΕ, αν την γράφω σωστά;
Ποιές οι σχέσεις του ε/ “PRONEWS”, πχ με το αντίστοιχο τουρκικό; Σας συνδέει κάτι και αν “ναι” τί ή απλώς… έτυχε, λόγω της κοινής αμερικανικής σας… μητρός;
5. ΧΡΗΣΙΜΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ!
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΦΙΝΤΑΝ! ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ! ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΒΡΕ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ;
6. ΑΚ-ΚΟΥΓΙΟΥ, ΣΙΝΩΠΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ… ΡΑΙΔΕΣΤΟΣ; ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ; ΤΥΡΟΛΟΗ; ΠΟΎ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΡΕ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ, ΝΑ ΦΑΜΕ… ΨΑΡΙ;
Bakan Uraloğlu, Türksat 6A için tarih verdi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’nin Türksat 1B ile başlayan uydu yayıncılığı serüveninin, ilk yerli haberleşme uydusu Türksat 6A ile taçlandığını belirtti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’nin 21. yüzyılın başında dünya sahnesinde daha etkin bir rol oynamak amacıyla uzay alanındaki çalışmalarını kararlılıkla sürdürdüğünü belirtti. Bakan Uraloğlu, ülkenin uydu yayıncılığı serüveninin TÜRKSAT 1B ile başladığını ve şimdi ilk yerli haberleşme uydusu olan TÜRKSAT 6A ile zirveye ulaştığını ifade ederek, ”Türkiye Yüzyılı’nın başlangıcında dünyada söz sahibi olmak için uzayda iz sahibi olma hususunda kararlılıkla çalışmalarımıza devan ediyoruz” diye konuştu.
TÜRKSAT 6A TEKNİK ÖZELLİKLERİ
TÜRKSAT 6A, tamamlandığında 42 doğu boylamında hizmet verecek ve yer merkezli bir yörüngede, 35 bin 786 kilometre uzaklıkta konumlanacak. 7,5 kW güce sahip yerli ve milli haberleşme uydusu, 20 aktarıcı ile donatılacak.
Uydu, Ku bantta hizmet verecek ve önceki uyduların erişmediği Güney-Doğu Asya gibi bölgelere de ulaşım sağlayacak. Bakanı Uraloğlu, “Uçuş Bilgisayarı, Güç Dağıtım Birimi, Elektrikli İtki Motoru, Yakıt Tankı gibi kritik bileşenlerin yerli imkanlarla üretilmesi, dışa bağımlılığı azaltacak ve yerlilik oranını artıracaktır. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımız ile TÜBİTAK ve TÜRKSAT arasında imzalanan protokol ile TÜRKSAT 6A’nın proje sözleşmesi, Sayın Cumhurbaşkanımızın katılımlarıyla 15 Aralık 2014’de imzalandı.
Ülkemizi dünya üzerinde haberleşme uydusu üretebilen ilk 11 arasına taşıyacak olan TÜRKSAT 6A haberleşme uydumuz; tamamlandığında, 42 doğu boylamında hizmet verecektir. 35 bin 786 kilometre uzaklıkta, yer merkezli bir yörüngede yer alacaktır. 7,5 kW güce sahip olacak yerli ve milli haberleşme uydumuz, 20 aktarıcıya sahip olacaktır. TÜRKSAT 6A uydumuz Ku bantta hizmet verecektir ve daha önceki TÜRKSAT uyduları ile kapsanmayan Güney-Doğu Asya gibi yeni coğrafyalara da hizmet sunacaktır. Uydumuzun görev süresi 15 yıl olarak planlanmıştır. Uçuş Bilgisayarı, Güç Dağıtım Birimi, Elektrikli İtki Motoru ,Yakıt Tankı, Güç İşleme ve Kontrol Birimi gibi kritik bileşenlerin yerli imkanlar ile üretilmesi ve yüksek yerlilik oranı ile uydu ve uzay sektöründe dışa bağımlılığı azaltacaktır.” dedi.
TÜRKSAT 6A’DA TAMAMLANAN ÇALIŞMALAR
TÜRKSAT 6A projesinin, TÜRKSAT, SSB ve TUSAŞ iş birliğiyle yürütüldüğünü kaydeden Bakan Uraloğlu, ”TÜRKSAT-6A uydusunun montaj, entegrasyon ve testleri, TÜRKSAT, SSB ve TUSAŞ iş birliğiyle devam etmektedir. Şu anda; Isıl Yapısal Yeterlilik Modeli, Mühendislik Modeli ve Uçuş Modeli olmak üzere 3 ayrı model üretimi planlanan TÜRKSAT 6A uydu projesinde, Isıl Yapısal ve Mühendislik Modellerinin üretim, entegrasyon ve testleri tamamlanmıştır. Sistem seviyesi ilk fonksiyonel testleri, termal vakum testi, titreşim testi, akustik testi ile elektromanyetik uyumluluk testleri bitmiştir” dedi.
TÜRKSAT 6A’DA YAPILACAK ÇALIŞMALAR
Bakan Uraloğlu, TÜRKSAT 6A’nın 31 Mart 2024’te nakliyeye hazır hale gelmesinin hedeflendiğini ve fırlatma için Space X firması ile Temmuz 2021’de yapılan sözleşme gereği 16 Haziran 2024’te uzaya fırlatılmasının planlandığını açıkladı. Bakan Uraloğlu, ”Son test aşaması olan sistem seviyesi kompakt alan anten testi (CATR) hazırlıklarına başlanmıştır. Anten ve güneş panellerinin açılma testleri Ekim ayında, Fırlatıcı Uyum ve Piro Testleri ile son hizalama testleri de Kasım ayında başlayacaktır. CATR yani kompakt alan anten testi sonrası güneş panelleri entegrasyonu ve kütle özellikleri ölçümü Şubat 2024’te gerçekleştirilecektir. Tüm bu testlerinin tamamlanmasıyla birlikte uydumuz fırlatma sahasına sevk için hazır hale gelecektir” diye konuştu.
TÜRKSAT 6A SEVK VE FIRLATMA TARİHLERİ
TÜRKSAT 6A’nın 31 Mart 2024 tarihinde nakliyeye hazır hale gelmesini hedeflediklerini de kaydeden Bakan Uraloğlu, ”Space X firması ile TÜRKSAT 6A fırlatma hizmetleri temini sözleşmesi Temmuz 2021 tarihinde imzalanmış ve yürürlüğe girmiştir. Sözleşmeye bağlı koordinasyonlar bakanlığımız uhdesindeki TÜRKSAT tarafından yürütülmektedir. Mevcut takvime göre de 16 Haziran 2024 tarihinde uzaya fırlatılmasını planlıyoruz” dedi.