Ο ΡΤΕ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΚΑΙ 2, 3 ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ!..
Φίλες και Φίλοι!
Σήμερα απευθυνόμαστε μόνον σε όσους μας παρακολουθούν συνεχώς και κυρίως μας μελετούν!!! Όσο μπορούμε πιο σύντομα, κατά το “εστέ σύντομοι, σαφείς και περιεκτικοί”, αν και αυτή η ρήση σπανίως “παίζει” ή πρέπει να “παίζει” σε ό,τι αφορά το αντικείμενο “Πληροφορίες – Ασφάλεια”!
Α. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΡΑΜΠ – ΡΤΕ ΣΤΙΣ Η.Π.Α.
1. Απολύτως τίποτε δεν πέτυχε ο ΡΤΕ στις Η.Π.Α., πλην των φιλοφρόνων λόγων και αρκετών ρητορικών… “ταρατατζούμ” του πραγματικώς ταλαντούχου και (!) στην πολιτική διπλωματία Α/Προέδρου, Κου Ντόναλντ ΤΡΑΜΠ!!!.. [Είναι δυνατόν, ρε λαμόγια, να είναι ένας τόσο πετυχημένος επχ-τίας, κάτι που ασφαλώς απαιτεί και (!) εμπορική (ας την πούμε έτσι) διπλωματία και να μην είναι το ίδιο καλός και στην πολιτική];
Να πούμε εδώ ότι, και ο Π-Θ του… Τζιμπουτί (συγγνώμη φίλοι από το Τζιμπουτί…) να πήγαινε για επίσημη επίσκεψη στις Η.Π.Α., προσκληθείς μάλιστα, της ιδίας -κατά το πρωτόκολλο- αντιμετωπίσεως θα ετύγχανε, όχι μόνον από τον Τραμπ, αλλά απ’ τον οποιοδήποτε Α/Πρόεδρο! Το ίδιο συμβαίνει παντού και πάντα!..
Άρα, μην “στέκεστε” στο αν ο Τραμπ του γέλασε του ΡΤΕ, πχ 2′ αντί 1′ και δεν ξέρω και εγώ τί άλλο… “κουφό” θα μπορούσατε να σκεφτείτε!..
Όλη αυτή η κατάσταση, ήτοι η εσκεμμένη στην χώρα μας, αντιπολιτευτική κυρίως, αυτή ασχολία, είναι, πέρα από κόμματα, πολύ ανησυχητική και συνάμα αρκούντως θλιβερή, διότι δεικνύει την έλλειψη κριτικής αντιλήψεως σε αυτούς που την μεταχειρίζονται, που την μετέρχονται καλύτερα ως μέθοδο επηρεασμού των μαζών!
Και δεν αρκεί δυστυχώς μόνον αυτό για όλους αυτούς τους… Κους, ότι δηλαδή ασχολούνται με το “τίποτα”, αλλά απ’ αυτό το “τυπικό” και “άνευ ουσίας” “τίποτα” της “Εθιμοτυπίας” εξάγουν και… βαρύγδουπα δήθεν πολιτικά συμπεράσματα οι της ε/Αντιπολιτεύσεως, με τα οποία επιχειρούν να επηρεάσουν τις ε/μάζες και κυρίως την… πλέμπα, μην ξεχνώντας πάντα (!) να εμπλέκουν τα της εξωτερικής μας πολιτικής με τα εσωτερικά απασχολούντα την χώρα γεγονότα, τα οποία, και αυτά (!), αυτοί ιεραρχούν και αναλόγως κάθε φορά προβάλλουν, αφού απολύτως τα χειραγωγούν, θέλοντας και μόνον να “ρίξουν” τον Κ.Κ.Μ. από Π-Θ και την Κ-Β του από την εξουσία!
2. Ο ΡΤΕ έγινε δεκτός από τον Τραμπ όχι σε χρόνο ξεχωριστό και διακριτό, (αυτό θα εσήμαινε άλλα), αλλά στο περιθώριο της ΓΣ/Ο.Η.Ε., κατά το οποίο συνάντησε σχεδόν 40 ηγέτες, ήτοι έγινε δεκτός ο ΡΤΕ εντός ενός “full” προγράμματος του Α/Προέδρου και όπως εμείς εκτιμούμε στην νοοτροπία του “άντε να τελειώνουμε και μ΄αυτόν, διότι μας έχει παραζαλίσει”!.. (Ειδικώς μετά από την επίσκεψη εκεί του σημερινού Γενάρχη των Ελλήνων, “Οικουκενικού Πατριάρχου” Κου Κου ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, αν ο ΡΤΕ δεν γινόταν δεκτός από τον Πλανητάρχη, θα έπρεπε, γυρίζοντας στην Τουρκία, να επισκεφθεί Ψυχίατρο)!..
Σε χρόνο 40′ – 50′ δεν προλαβαίνεις να συζητήσεις τίποτε ουσιαστικώς και στην ρίζα του!.. Έγινε μνεία απλώς, από πλευράς κυρίως Τουρκίας, των “θέλω” της και μέχρις εκεί, “θέλω” που ακούσαμε για άλλη μια φορά, ενώ η πραγματική αμερικανική απάντηση ήταν… “κτυπήματα στην πλάτη”… και μόνον!..
Επρόκειτο λοιπόν, και ειδικώς για τους αλλιώς μαθημένους Τούρκους, για μια “συνάντηση του ποδαριού”!..
ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΣ:
Ο Τραμπ ξεφτίλισε τον ΡΤΕ και την Τουρκία, λέγοντάς του ότι “εσύ ξέρεις από στημένες εκλογές”!.. Ουσιαστικώς τον ύβρισε με χαμόγελο και δη με πολύ χαμόγελο, και ο ΡΤΕ το “κατάπιε αμασητί”, αντί, ως υπερήφανος -υποτίθεται- Τούρκος που είναι, (έχουν οι μεν Ισλαμιστές την Οθωμανική, οι δε Κεμαλιστές την Πρωσσική οίηση, κενή βεβαίως περιεχομένου τις περισσότερες φορές), να σηκωθεί και να φύγει, ως μεγάλος μάλιστα ηγέτης που διαφημίζεται, για το επίπεδο φυσικά της ισχύος της χώρας του (δεν είναι στο επίπεδο των “Μεγάλων Δυνάμεων” η Τουρκία) ή αλλιώς για την “κατηγορία ισχύος” που ανήκει η Τουρκία! (Γράφουμε αυτήν την λέξη, την λέξη “ΙΣΧΥΣ”, διότι αυτήν και μόνον αντιλαμβάνονται και σέβονται οι Τούρκοι)!..
Θυμηθείτε όμως, το πώς είχε αντιδράσει ο Γεώργιος ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, όταν σε επίσημη επίσκεψή του στις Η.Π.Α. (αρχές δεκαετίας του 1960), απεκλήθη από τον τότε “Γκάνγκστερ” Α/Πρόεδρο Τζόνσον “μπάσταρδος”, σε συνολική και τάχα μου αόριστη μάλιστα (όχι “κατά πρόσωπον” δηλαδή) αναφορά του Τζόνσον για τους Έλληνες! Διαφορά ημέρας από νύχτα!.. (Έχουμε γράψει σχετικώς 2, 3 φορές… τουλάχιστον)!..
ΣΑΣ ΡΩΤΑΜΕ! ΑΝ Ο ΤΡΑΜΠ ΗΘΕΛΕ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ Η (ΔΙΑΖ) ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Η (ΔΙΑΖ) ΗΘΕΛΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΤΕ, ΘΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΟΤΈ “ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ”, ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΤΟΝ ΕΦΤΥΝΕ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΑΝ Ο ΡΤΕ ΝΟΜΙΣΕ ΠΩΣ… ΨΙΧΑΛΙΣΕ; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ, “ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΩΣ”!
Αυτή η στάση του ΡΤΕ στην ΗΧΗΡΟΤΑΤΗ (!!!) προσβολή προς αυτόν του Α/Προέδρου, (καλύτερα να τον… σκαμπίλιζε, παρά αυτό που του είπε), ενόχλησε βαθύτατα το Επιτελείο του ΡΤΕ και δη την νέα ακολουθούσα πολιτική Ισλαμική “φουρνιά”, με πρώτον ενοχλημένο το αγαπημένο “παιδί” του ΡΤΕ, τον νυν ΥΠΕΞ, Χακάν ΦΙΝΤΑΝ, ο οποίος ήδη αντέδρασε… μιλώντας! (Συνεχίζετε να διαβάζετε και θα καταλάβετε παρακάτω)!..
3. Αντιθέτως ο ΤΡΑΜΠ είπε στον ΡΤΕ [ως έμμεσο (!!!) μήνυμα βεβαίως, αλλά πολύ σαφές και ευκόλως αντιληπτό], κάτι πολύ σπουδαίο ως σκέψη και ακολούθως ως αφήγημα! Τί; Διαβάστε παρακάτω!
«Θα έχεις ό,τι θέλεις, αρκεί να πάψεις να προμηθεύεσαι από την Ρωσία πετρέλαιο και φυσικό αέριο, προϊόντα που θα παίρνεις από εμάς, ενώ, επίσης, (δεν μας φτάνει μόνον αυτό), θα “ανοίξεις” πυρηνικές παρτίδες (πυρηνική ενέργεια για ειρηνικούς σκοπούς) με εμάς και θα “πάψεις” τους Ρώσους και τους Ιρανούς! Κάνε αυτά και μετά βλέπουμε!»
Ο Τραμπ συνεπώς, επειδή τον Ρώσο έχει “εν δυνάμει” αντίπαλο, αυτόν στόχευσε έχοντας απέναντί του τον ΡΤΕ (και ορθότατα αφού για τα δικά τους συμφέροντα νοιάζονται πρωτίστως οι Η.Π.Α.), παιρνώντας του το μήνυμα, ότι δεν είσαι του επιπέδου μου φίλε, και απλώς θέλω να κάνεις αυτό για μένα, ώστε να μπορέσω να αντιμετωπίσω καλύτερα τον πραγματικό μου εχθρό! Σε θέλω, δηλαδή, όσο θα με βοηθάς στην υλοποίηση των στόχων μου! Αν το κάνεις, τότε ίσως να σε δω και εγώ διαφορετικά!
Ο ΤΡΑΜΠ (ΚΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΥΡΥΤΕΡΑ) ΔΙΔΑΞΕ ΜΑΘΗΜΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΡΤΕ, ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ, ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΣΥΜΜΑΧΑ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ “ΒΛΕΠΟΥΝ” ΠΑΝΤΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ “ΠΟΎ ΦΘΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ”, ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΤΑ ΑΠΛΩΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΝ! // “ΚΛΙΝΗ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ”!..
4. Παράλληλα όμως, με αυτό που είπε / που ζήτησε ο Τραμπ στον / από τον ΡΤΕ κλόνισε ΣΥΘΈΜΕΛΑ την τ/εξωτερική πολιτική! Διαβάστε γιατί!
Ο ΡΤΕ θα… ευχόταν αντί της παραπάνω παραγράφου, (δικής μας νοηματικά μεταφερθείσης… Τραμπικής αποστροφής), ο Τραμπ να του έλεγε “άλλαξε άρδην την Τουρκία πολιτικο-οικονομικο-στρατωτικά”, αφού αυτό θα ήταν πιθανότατα πιο εύκολο να συμβεί, παρά αυτό που του ζήτησε ο Τραμπ!.. Καταλάβατε τί εννοούμε!..
Για πείτε μου εσείς τώρα! Πώς η Τουρκία, που “ζει”, 10ετίες τώρα, λόγω του ρωσικού φυσικού αερίου και πετρελαίου (μιλάμε για συντριπτικά ποσοστά εξαρτήσεως της χώρας αυτής από τα 2 αυτά ενεργειακά προϊόντα απ’ την Ρωσία // 80% κατά Μ.Ο.), θα “πει” στην Ρωσία «τελειώσαμε μαζί, τώρα πια θα μεταφερθούμε στην αμερικανική… “Μονάδα Εντατικής Θεραπείας” (“Μ.Ε.Θ.”)»;
Και άντε να πούμε πως η Ρωσία -λέμε τώρα- δέχεται κάτι τέτοιο, θα το δεχτεί όμως δίχως να… “αποσωληνώσει” (ενν. ενεργειακά) την Τουρκία, η οποία τότε θα κινδυνεύσει με άμεσο θάνατο; Εκτός αν η… αρκούδα… τρελλαθεί και βοηθήσει την ευρισκόμενη στην… ρ/”Μ.Ε.Θ.” Τουρκία να αλλάξει… “Μ.Ε.Θ.”!..
Μια τέτοια διαδικασία άρδην / εκ θεμελίων ουσιαστικώς “ανατροπής δεδομένων” θα ήθελε τουλάχιστον από 25 έως 50 χρόνια, ανάλογα πάντα με τα χαρακτηριστικά του κάθε Κράτους όπου θα εφαρμοζόταν, ενώ για τους Τούρκους που είναι πολύ ΔΥΣΚΙΝΗΤΟΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΔΟΜΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΝΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΣ, ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΣΙΓΟΥΡΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ, ΧΡΟΝΟ 50 ΕΤΩΝ!.. (Μόνον για τα τελευταίου τύπου “ΛΕΟΠΑΡΝΤ” που είχε παραλάβει την προηγούμενη 10ετία και σχεδόν το όλον αυτών το απέστειλε στην Α. Θράκη του Ν. Κων-πόλεως, οι χειριστές έκαναν για να τα “μάθουν” από 5 έως 10 χρόνια!!! Για τον χειρισμό τους στο Πεδίο, θα “δείξει” τί έμαθαν το πολεμικό με εμάς / μαζί μας… μέλλον, αν φυσικά υπάρξει τέτοιο)!..
Σκεφτείτε λοιπόν τώρα, σοβαρά όμως, τί ζήτησε ο τάχα μου Τουρκόφιλος και… κακός ΤΡΑΜΠ από την Τουρκία!
Άρα, εμπρός σ’ αυτό το… ενεργειακο-πυρηνικό “αίτημα – διαταγή” των Η.Π.Α., (θα μπορούσε να ονομαστεί και ΒΑΣΙΚΟΣ Α/ΟΡΟΣ – ΒΑΣΙΚΗ Α/ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ πιθανής υλοποιήσεως των τ/αιτημάτων), το θέμα του εκσυγχρονισμού αριθμού τ/ “F-16”, της προμηθείας αριθμού νέων “F-16”, το θέμα της επαναφοράς της Τουρκίας στο πρόγραμμα παραγωγής νέων F-35, κλπ, πόσο μάλλον των τουρκικών πια και στην Τουρκία ευρισκομένων… ρωσικών “S-400”, δεν είναι ούτε καν παρωνυχίδα!.. (Κατά το τ/ΓΕΕΔ μάλιστα οι “S-400” είναι σε “στοκ”, κάτι που ελέχθη από το τ/ΓΕΕΔ λίγο πριν από την επίσκεψη του ΡΤΕ στις Η.Π.Α. // Μέχρι πρότινος όμως το τ/ΓΕΕΔ έλεγε πως οι “S-400” είναι στις επιλεγείσες απ’ αυτό επιχειρησιακές θέσεις, έτοιμοι προς ανάπτυξιν, ήτοι προς χρήσιν)!..
Φυσικά, όλα αυτά τα ήσσονος σημασίας θέματα, ήσσονος εμπρός βεβαίως στα “ενεργειακο- πυρηνικά” μείζονα για τις Η.Π.Α. τεθέντα θέματα, όπως είναι λογικό και όπως είθισται άλλωστε, θα συνεχίσουν να συζητούνται από εκατέρωθεν επιτροπές, των οποίων ο πραγματικός ρόλος είναι η συντήρηση του πιο πάνω “Αμέσου – Εμμέσου” προς τον ΡΤΕ Τραμπικού μηνύματος!.. (“Αμέσου” υπό την έννοια ότι ο Τραμπ είπε ευθέως τί ζητά από την Τουρκία, και “Εμμέσου”, διότι ο πραγματικός 1ος στόχος στο μυαλό του Τραμπ και των συνεργατών του που ήταν η Ρωσία δεν ανεφέρθη)!..
5. Μια άλλη παρατήρηση είναι ότι υπάρχει ειλικρίνεια και προγραμματισμός στην εξωτερική πολιτιή των Η.Π.Α.! Προσέξτε!
Τί έδειξε ότι ενδιαφέρει τις Η.Π.Α., κατά την συνάντηση ΤΡΑΜΠ-ΡΤΕ;
Απ. : Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ!
- Τί είχε πει η νέα Α/Πρέσβειρα στην χώρα μας Κα Γκιλφόϊλ; “Θα ασχοληθώ με τα ενεργειακά πρωτίστως, όταν έλθω στην Ελλάδα!..”
- Ποιός ήρθε στην Ελλάδα πριν από την Κα Γκιλφόϊλ, που είχε μιλήσει για τα ενεργειακά; Ο Α/Υπερ-υπουργός ενεργείας και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ “ΣΕΒΡΟΝ”!..
- Τί ακούγεται όλο και πιο πολύ εσχάτως; Ότι πλην της ενεργειακής συμμαχίας των 3+1 (Ελλάς – “Κυπριακή Δημοκρατία” – Ισράηλ + Η.Π.Α.), θα έχουμε και ευρύτερη στρατηγική συμμαχία αυτών, η οποία θα περιλαμβάνει και άλλα πράγματα!..
- Τί έκανε, “εν αιθρία” για κάποιους ασχέτους βεβαίως, ο Σίσι, μόλις; Απέρριψε το παράνομο και ανυπόστατο συνάμα “Τ-Λ Μνημόνιο”, παρ’ ότι οι Τούρκοι του έταζαν περισσότερη… θάλασσα, αν θα συντασσόταν μαζί τους!..
- Αυτά όλα σημαίνουν ότι οι Η.Π.Α. εργάζονται μεθοδικά για την υλοποιηση των στόχων τους και είναι ΗΛΙΘΙΟΙ, ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ή ΕΧΘΡΟΙ των Η.Π.Α. όποιοι δεν το βλέπουν αυτό!..
Συνεπώς βλέπουμε όλο και πιο καθαρά, πού πάει “σιγά – σιγά” το πράγμα, κάτι που οι δόλιοι Τούρκοι το είχαν δει και αντιληφθεί πρώτοι, σε σχέση ή συγκριτικά τουλάχιστον με την πλειοψηφία των Ελλήνων, (εξαιρώ τον Π-Θ μας), και γι’ αυτό, επειδή είναι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ και δουλεύουν πάντα ή έστω στις περισσότερες των περιπτώσεων με το χειρότερο γι’ αυτούς σενάριο, “βγήκαν” δια του συγκυβερνήτου του ΡΤΕ Μπαχτσελί ή “Ευνούχου” (ο “Μπασμπούγ” Μπαχτεσλί είναι επικεφαλής, μαζί με τον Ντογού Περιντσέκ, του άξονος “Τούρκο”, του ισχύοντος σήμερα στην Τουρκία Εβρενικού “ΤΟΥΡΚΟ-ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΥ” και λίαν πιθανώς και ηγέτης του τ/”Βαθέως Κράτους”), προ ακόμα της μεταβάσεως του ΡΤΕ στις Η.Π.Α. και είπε ότι “είναι καλύτερο για την Τουρκία να αποκοπεί από την Δύση και να συνταχθεί με τις Ρωσία – Κίνα”, κάτι που επανέλαβε “μο τα μο”, μετά από την επιστροφή του ΡΤΕ στην Τουρκία, λαμβάνοντας υπόψιν τα αρνητικά για την Τουρκία τεχθέντα στις Η.Π.Α.!
Σημαντικό και αξιοσημείωτον (!!!), επίσης, είναι ότι, με την επιστροφή του στην Τουρκία, ακριβώς τα ίδια με τον “Ευνούχο” είπε και ο ΥΠΕΞ ΦΙΝΤΑΝ, παρά τον Πρόεδρό του ΡΤΕ, (ίσως και για να “εκβιάσει”, ως ΥΠΕΞ, τις Η.Π.Α., αφού όλοι ξέρουν ότι πάντα οι Οθωμανοί και οι απόγονοί τους Τούρκοι “πούλαγαν” την Γεωγραφία τους στους “Μεγάλους” κάθε εποχής, ιδίως αυτής του 20ου και 21ου αι., έχοντάς την ως μέσον “τελευταίας τους αμύνης” στα δύσκολά τους), ο οποίος ΡΤΕ επανέλαβε ευρισκόμενος στην χώρα του, απευθυνόμενος ουσιαστικά στις Η.Π.Α. και απαντώντας έτσι στο ενεργειακο-πυρηνικό “αίτημα – όρο – διαταγή” των Η.Π.Α., πως “η Τουρκία εφαρμόζει και θα εξακολουθήσει να εφαρμόζει την πολιτική του δικέφαλου αετού των Σελτσούκων”!.. (Μια ζωή κλέφτες των πάντων που ανήκουν σε άλλους λαούς οι Τούρκοι, ήτοι από κλέφτες ιδεών, σκέψεων, και ό,τι άλλο… ανώδυνο, μέχρι κλέφτες πολιτισμών, εδαφών, θρησκειών, κλπ, κλπ, κλπ // Πήραν και τον “Δικέφαλο Αετό” από το Βυζάντιο, όπως και την ημισέληνο και άλλα πολλά σύμβολα και τα έθεσαν επί των λαβάρων τους, από εποχής των Σελτσούκων ακόμα)!..
Μετά από τα παραπάνω:
Οι “ΑΓΓΕΛΟΙ” εκτιμούν πως, (ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΙΡΗΝΗ), έχει ξεκινήσει στην Τουρκία η διαδικασία αποκαθηλώσεως του Προέδρου ΡΤΕ από τους ίδιους τους “δικούς” του και νομίζουμε ότι είναι κάτι που θα φανεί σχετικώς σύντομα! Λέτε ο Φιντάν να εξελιχθεί σε Τούρκο… Βρούτο;
Ο ΦΙΝΤΑΝ ανέφερε και κάτι ακόμα! Τί; Ότι οι Η.Π.Α. δεν δεσμεύτηκαν ούτε και για τους κινητήρες των “ΚΑΑΝ”!
Απ’ όσα είπε χθες (29-09-2025) ο Τ/ΥΠΕΞ “κρατείστε” ό,τι μόλις παραπάνω διαβάσατε! Τα “ΚΑΑΝ” και οι αμερικανικοί κινητήρες “F-110” (αν δεν απατώμεθα), είναι θέμα που εντάσσεται στα άλλα προς τις Η.Π.Α. τ/αιτήματα, για τα “F-16”, “F-35”, κλπ!.. Θυμάστε όμως που σας γράφαμε ότι δεν υπάρχει κανένα “ΚΑΑΝ” και παπάρια και “λέγαμε” στους Ινδονήσιους “Αδελφούς Μουσουλμάνους” που κυβερνούν σήμερα την χώρα τους, “αφήστε πρώτα να τα παράξουν, βρε, τα “ΚΑΑΝ” οι Τούρκοι και μετά παραγγέλνετε, όσα θέλετε”!.. Με τα “ΚΑΑΝ” οι “ΤΕΔ”, και γενικότερα οι Τούρκοι, θα γίνουν, ως θέμα, πιο ρόμπα, απ’ ό,τι έγιναν με τα “ΑΛΤΑΪ”!..
Δικαιωθήκαμε και για τα “ΚΑΑΝ”, όπως και για την στην εντατική ευρισκομένη γενικότερα ΤΟΥΡΚΙΑ, μια Τουρκία που έχουσα ακόμα εντός της το “Σύνδρομο Της Λωζάννης”, είναι σήμερα (και ιδιαιτέρως μετά από την τελευταία, μετά από 6 χρόνια, «συνάντηση – “χαιρετισμός”» ΡΤΕ – ΤΡΑΜΠ), σε κατάσταση πολιτικού πανικού και εσωτερικών μειζόνων πολιτικών τριβών, σχετιζομένων με την ακολουθητέα της χώρας πολιτική… εξωτερική πορεία / ρότα!..
Στην συνέχεια!
Θέλετε να “αγγίξουμε” και την αμερικανική ουσιαστικώς αποστροφή (ΔΙΑΤΑΓΗ ξαναλέμε “υπό μορφήν” αιτήματος και αυτή, κατά την συνάντηση), περί τουρκικής απεξαρτήσεως από την ρ/πυρηνική ενέργεια, κλπ; ‘
Οχι, δεν θα το κάνουμε, προς κέρδος χρόνου και μόνον, αφού είπαμε να είμαστε και σύντομοι, αφού μάλιστα εσείς έχετε πια από μόνοι σας βρει την απάντηση, στο ερώτημα στο πώς η Τουρκία θα μπορούσε να απεξαρτηθεί από την πυρηνική ρωσική… αρκούδα, μετά από το τεράστιο και λίαν κοστοβόρο για την Τουρκία πυρηνικό έργο του “Ακ-Κουγιού” και ό,τι αυτό ως… “ουρά” έφερε ή δημιούργησε, και κυρίως ως “ανάγκες” για την Τουρκία!..
6. Αυτά λοιπόν πιστεύουμε, για όσους μας μελετάτε, για την πρόσφατη συνάντηση ΤΡΑΜΠ-ΡΤΕ στις Η.Π.Α., και έχουμε την άποψη πως είναι υπερ-αρκετά και απολύτως σαφή! Προβληματείστε πάνω στην οπτική μας για την συνάντηση ΤΡΑΜΠ- ΡΤΕ και σε ό,τι εδώ διαβάσατε! Είμαστε βέβαιοι ότι και πάλι θα μας δικαιώσουν οι εξελίξεις! Σας επιτρέπουμε να μας λέτε εγωϊστές, να μας υποτιμάτε, να μας συκοφαντείτε, να μας έχετε “κλείσει” σχεδόν το “σάϊτ”, αλλά χαιρόμαστε και σας φτύνουμε ταυτόχρονα, κάποιους φυσικά όχι όλους, όταν εσείς χρησιμοποιείτε την… τροφή που σας δίνουμε εδώ κάθε φορά, την οποίαν σας την δίνουμε με στόχο το εθνικό όφελος, οικειοποιούμενοι μάλιστα εσείς το έργο μας και λίαν πιθανώς παίρνοντας και χρήματα απ’ αυτήν την ΑΗΘΗ ΑΛΗΤΕΙΑ, απ’ αυτήν την ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΑΣ!..
Πριν κλείσουμε! Διαβάστε!
Λυπόμαστε ειλικρινώς για κάτι λαμόγια (κομματικά και μη) που μέσα τους ζει το μίσος και μόνον, αυτό το εθνικό μας δηλητήριο / φαρμάκι που αναφέρει και ο εθνικός μας ποιητής Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ στον “Ύμνον Προς Την Ελευθερίαν”, λαμόγια που έσπευσαν, κινούμενα κυρίως από αντιπολιτευτικό μένος και μόνον, να γίνουν ακρίτως και… “εκ συνηθείας”… Τούρκοι, υμνώντας τους και πάλι και συγκρίνοντας απολύτως ανοήτως τα Τ-Α θέματα με την ελληνική εξωτερική πολιτική, την οποίαν “έστησαν, για άλλη μια φορά, στον τοίχο”, με πρώτον τον Νο “1” εκπρόσωπό της, Ε/Π-Θ Κ.Κ.Μ., που κατ΄εμάς αρχίζει να αποδεικνύεται, αν όχι ΚΑΡΠΩΦ και ΚΑΣΠΑΡΩΦ, στα της εξωτερικής μας πολιτικής, σε ΤΑΛ κατ΄ελάχιστον!.. (Φυσικά, … λαμόγια, τα της εξωτερικής μας πολιτικής και ευρύτερα τα της διεθνούς πολιτικής, είναι δυναμικά και αλλάζουν, αναλόγως των καιρών, αλλά και αναλόγως και… αλλαγής ακόμα μέχρι και κάποιων… λεπτομερειών που κανείς πιθανώς δεν ανέμενε)!..
Αυτά και… χαίρετε Κε… ΑΫΦΑΝΤΗ, (τόσο ρόμπα δεν σε νομίζαμε, Κε τ. Πρέσβη), Κε Σ. ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗ (πήγες να το “σώσεις” μιλώντας στο κανάλι σου για “εθνική ενότητα” κατ΄ουσίαν, αλλά σε λιγότερο από 1′ ό,τι είπες πριν το αναίρεσες μετά), αναλυτάδες του… “ΣΚΑΪ”, των Χουντο-Συριζαίϊκων ε/φ “ΕΣΤΙΑ”, “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”, κλπ, κλπ, κλπ!.. Είστε για γέλια συνολικώς όλοι εσείς… Κουασιμόδε Κοττάκη!.. Παυλόπουλε είπες ότι βιαστήκατε να καταδικάσετε τον Κ.Κ.Μ. και την ε/Κ-Β, έ; Φτου σου ρε εμμετικό λαμόγιο! “Λαλάκηηηηηη! Όχι στα βαθιά παιδί μου”!.. ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΣΤΕ Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΡΠΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ, ΟΝΤΕΣ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΣΚΟΡΠΙΟΙ!..
ΚΕ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ! ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΟΜΗΜΕΝΟΙ! ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΩ, ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!.. Α! ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΨΗΦΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΟΙΚΙΏΝ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ!.. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟΝ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟΝ ΓΡΑΒΒΑΤΑ, ΡΕ ΦΙΛΕ;
Β. Το αμερικανικό σχέδιο των “Χ” σημείων (21 είπαν, αλλά μάλλον είναι πιο πολλά, έτσι όπως εμείς διαβάσαμε το… χαρτί…) για την Μ. ΑΝΑΤΟΛΗ (Γάζα), για το οποίο έσπευσε μέχρι και το προσφάτως από τον Πρόεδρο ΤΡΑΜΠ… “δαρμένο σκυλί” ΡΤΕ να συγχαρεί τον Α/Πρόεδρο, και το οποίο ΑΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΙ “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΙ” ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΘΝΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ, θα αρχίσει μέσα σε 72 ώρες να υλοποιείται, ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ, “ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ” ΟΜΩΣ, ΠΌΣΟ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ – ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ Η.Π.Α. – ΙΣΡΑΗΛ, ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΣ ΕΔΩ ΣΤΟ “ΣΑΪΤ” ΜΑΣ/ ΣΑΣ ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3Η ΜΕ 4Η ΦΟΡΑ;
ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ! ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!.. ΕΙΘΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΑ “ΠΑΙΖΕΙ” ΔΥΝΑΤΑ Η ΕΚΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ” – “ΕΘΝΟΠΑΤΡΙΩΤΩΝ” ΚΥΒΕΡΝΗΤΏΝ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ! ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΝΙΚΟΥΝ ΟΙ “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΙ”, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ! (ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ “ΕΘΝΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ”, ΠΛΗΝ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΕΝΝΟΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΙ “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΙ” ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ “ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΣΑΝ ΑΥΓΑ”, ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ… ΖΩΝΤΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ, ΜΕ ΚΥΡΙΟ… “ΕΛΙΚΑ ΑΛΛΑΓΗΣ” ΤΙΣ Η.Π.Α. ΤΩΝ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ”)!..
ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΜΑΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΥΑΛΑ!..
Γ. ΜΕΤΑ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ “ΠΟΝΤΣ”, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο Π-Θ ΜΑΣ ΣΤΗΝ “ΒτΕ” ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ “ΜΥ”, ΔΙΑ ΤΗΣ Γ/Κ-Β ΒΕΒΑΙΩΣ, ΠΕΡΙ ΕΥΡΕΙΑΣ ΔΡΑΣΕΩΣ ΡΩΣΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ ΣΤΟ Γ/ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞ ΥΜΩΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΊ ΓΡΑΦΑΜΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ “ΤΕΜΠΗ”, ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΏΣ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ; ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ “ΠΑΤΕ” ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!..
ΑΡΚΕΤΑ ΟΜΩΣ, ΣΤΟΠ!..
Δ. ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΟΥ ΚΟΥ ΡΟΥΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ 100%!
ΛΥΠΟΥΜΕΘΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ – ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΚΥΝΩΝ ΤΗΣ Ε/ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ, ΚΑΙ ΔΗ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ, ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΑΝΑΡΧΟ-ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟ… ΑΚΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ!
ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ 100% ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ, ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΒΡΙΖΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΔΩ ΑΛΒΑΝΟΙ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΩΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ, ΗΤΟΙ ΒΙΑΙΩΣ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΛΕΤΕ, “ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΕΜΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΕΣΤΩ… ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΖΕΨΕΙ”! ΕΤΣΙ ΕΣΥ, ΠΑΝΕ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΟ ΙΕΡΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΑΖΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ “ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ” ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ Ε/Κ-Β, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ-ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!..
ΔΕΚΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΣ ΤΟ ΔΕΧΘΟΥΜΕ… ΠΟΥ ΛΕΝΕ, ΑΦΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ;
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ! ΠΧ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΚΩΝ-ΝΟΥ ΚΑΤΣΙΦΑ, ΠΟΥ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ Τ/ΜΥ Π-Θ ΣΑΣ ΕΝΤΙ ΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΟΡΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 150 (!) ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΗΣ “ΡΕΝΕΑ”, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ, ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ, ΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΚΟΥΦΑΡΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΑΨΟΥΝ, ΣΕ ΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΗΣΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΡΑΜΑ, ΟΙ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ, ΤΊ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΧ Ό,ΤΙ ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΧ ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ Ή ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΒΥΑΝΤΙΝΟΥ ΠΡΙΓΚΗΠΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ (ΙΣΚΕΝΤΕΡ-ΜΠΕΗΣ) ΤΊ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΡΕ… ΠΑΝΟ; (ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ ΠΟΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ);
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ, ΠΟΥ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΚΑΒΑΛΗΣΑΝ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ, ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΕΡΙΞΑΝ ΚΑΤΩ ΣΕ ΕΝΕΔΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΟΥΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ!..
ΓΙ΄ΑΥΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΠΑΝΕ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ;
ΟΧΙ!
ΓΙΑΤΙ;
ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ… ΚΙΜΑ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ – ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΡΑΜΑ, ΠΟΥ ΑΦΘΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ! ΕΝΩ ΤΩΡΑ, ΕΣΥ ΕΔΩ, ΣΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΑΧΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΆΝΕΙΣ ΚΑΤ΄ΕΝΤΟΛΗΝ (!!!) ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ!…………….. ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ, ΠΑΝΕ, ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΑΕΙ!…
ΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ (!) ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΙΔΕΟΛΙΚΑ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑ – ΓΝΩΡΙΣΕ (!) ΤΟΝ ΘΕΟ, ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠ’ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ, ΔΙΟΤΙ Η ΖΩΗ, ΠΑΝΕ, ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΔΩ!.. ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!
ΑΡΓΑ ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΧΑΡΟΚΑΜΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ! “ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ”, ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ!.. ΠΑΨΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΡΟΣ, ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΤΩΝ Ε/ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ! ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ “ΨΑΞΑΜΕ”, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΟΥ, ΑΛΛΑ, ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΛΒΑΝΟΣ, ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΟΥ;
ΠΏΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΛΑΚΙ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΟΤΑΝ ΠΧ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ; ΠΏΣ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ “ΤΕΜΠΗ”; ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΛΟΓΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΤΟ Ε/ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο Κ.Κ.Μ. ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ!..
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΟΥΜΕ, ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΕΔΩ, ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΣ!..
ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ! ΑΡΑ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ ΣΟΥ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΙ ή ΌΧΙ, ΚΛΠ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Α/”ΜΥ”!
ΥΓ. ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΡΟΥΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ “ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ” ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟ “AKSOY” ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΑΝΕ; ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΡΩΤΑΜΕ, ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΡΟΥΤΣΙ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ!… ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ!…
ΧΑΙΡΕ!..
Ε. ΚΑ ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ!
ΤΙΠΟΤΕ “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ” Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ… ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ Κ.Κ.Μ., ΤΟΥ ΦΙΛΟ-ΜΠΑΪΝΤΕΝΙΚΟΥ, ΚΛΠ, ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ” ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!..
Ο Κ.Κ.Μ., ΟΝΤΑΣ 100% ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, “ΓΥΡΙΣΕ” ΟΡΘΟΤΑΤΑ, ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ, ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ… ΒΙΟΛΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ Η.Π.Α. ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΩΣ Π-Θ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΟΣΟ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΡΙΣΙΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΟΙ Η.Π.Α. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ… ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ… ΗΡΩΪΣΜΟΥΣ ΚΑΙ… ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΗΤΟΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΕΧΘΡΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ Η.Π.Α., ΑΝ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΡΥΦΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΠΛΟ!.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΩΡΑ, ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΙΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ!..
Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΕΙΤΕ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΕΙΝΑΙ 100% ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΝ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΩΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ Κ-Β ΤΩΝ Η.Π.Α. , ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ¨BACK – GROUND¨, ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΕΥΣΕΙ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΡΙΝΕΙ, ΜΕ ΤΙΣ Η.Π.Α.!.. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΙ “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΙ” ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ 100% ΤΗΝ “ΕΕ” ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ “ΡΙΞΟΥΝ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!.. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ!..
ΚΟΠΡΑΝΕΒΟΥ;
ΤΕΛΟΣ, ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΠΕΛΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Ε/Π-Θ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΘΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ; ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΧΑΜΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠ’ ΕΔΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ, ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΖΑΜΕ, (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ), ΑΝ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΠΏΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΣΥ, ΤΟΥΣ “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ”, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΘΝΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΩΡΑ ΤΙΣ Η.Π.Α.!.. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!..
“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
ΥΓ.
1. ΚΕ ΣΕΡΜΠΕ!
Των υδρογονανθράκων είναι το σωστό και όχι των υδρογονανθρακών! Άντε, είσαι και Καθηγητής Παν-μίου, έστω και “Αμερικανοφτιαγμένος” και “Αμερικανοδοτός” των Α/”ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ”!..
Α! ΚΑΙ ΒΑΖΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ, ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ!…
2. Κε Φίλη!
Μαθαίνουμε ότι έρχονται σύντομα στην Ελλάδα Α/”ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ” να σε βραβεύσουν για την υποστήριξη που τους παρέχεις, χρόνια τώρα, ενώ τρέχουν διαδικασίες, ώστε να έρθουν και εκπρόσωποι των “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ” να σε βραβεύσουν, για την σε παραλληλία με την σταθερά αντι-Τραμπική σου στάση, φιλο-Παλαιστινιακή σου “γραμμή”!.. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ λοιπόν εκ των προτέρων!.. Αχαχαχαχαχαχαχα!…
ΟΥΣΤ ΑΠ΄ ΕΔΩ ΠΟΛΥ-ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΜΑΙΟ, ΤΩΝ “ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ” ΦΥΣΙΚΑ, ΠΑΛΙΟ “ΛΙΜΟ”!..
3. ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ (ΠΕΝΑΛΤΙ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΓΚΟΛ ΚΑΜΠΕΛΑ) ΚΑΙ “ΣΤΗΜΕΝΟ” ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ “ΒΑΡ” ΜΟΛΙΣ Η ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ 2-2 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΦ ΣΑΪΝΤ!.. ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ!..
4. ΠΡΟΣΟΧΗ:
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ “ΚΛΕΙΣΕΙ” ΤΟ ΣΑΪΤ ΜΑΣ! ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ “WİNDOWS” 10 ΣΤΟ “G – MAİL”ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ 11 Ή 12, ΚΛΠ!
ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ “ΔΕΙΤΕ”, ΠΏΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΤΟ “OUTLOOK LIVE. COM”, ΠΟΥ “ΕΚΛΕΙΣΕ” ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΕΚΕΙ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΗ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑΤΟ (ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ);
ΜΑΝΥ THANKS!..
-/-
