ΩΦΕΛΙΜΑ!..

1. Βγήκαν οι βάζελοι και ζήτησαν οι παίκτες της ομάδος μπάσκετ, να μην παίξουν στην Εθνική!

Πόση κατάντια πια, ρε Αλαφούζε και “Ντράγκι”, με τους φανατικούς Αλβανικής καταγωγής οπαδούς σας; Ακόμα να αντιληφθείτε ότι τα άτομα αυτά έχουν αλβανική συνείδηση και σας “σκάβουν τον λάκκο”;

Μετά τα γιούχα στο ΟΑΚΑ και στο “ΜΕΤΣ”, του ε/”Εθνικού Ύμνου”, τώρα προστέθηκε και η… έκκλησή τους για την Εθνική μας Ομάδα!..

Ουστ πια, ρε, ουστ!

2. Προς Χουνταλέξη! (Από την προ μηνών ομιλία του στο “Δημοτικό Θέατρο Πειραιώς”).

– Ποιός ελέγχει, ρε συ, το παγκόσμιο χρήμα;

– Αυτός ή αυτοί που τα ελέγχουν, τί ακριβώς θέλουν;

– Ποιά ακριβώς είναι τα “Καρτέλ” που ανέφερες και πώς δουλεύουν στην Ελλάδα; Ονόμασέ τα και ανάλυσέ μας τον τρόπο ενεργείας τους!

– Τί γίνεται στην Ευρώπη και ευρύτερα στον Κόσμο, με αυτά τα “Καρτέλ”;

– Έχεις υπόψη σου ότι η Ρωσία διαθέτει σχεδόν το 80% (+) του παγκοσμίου πετρελαίου και φυσικού αερίου και μάλιστα πουλάει ή πουλούσε σε όλον τον Κόσμο, έστω, μέχρι τον πόλεμο στην Ουκρανία και από τα δύο αυτά ενεργειακά είδη, ενώ διαθέτει και τον μεγαλύτερο παγκοσμίως σιτοβολώνα;

Συνεπώς, όταν κλείνουν οι απ’ εκεί τροφοδοτικές μας… κάνουλες, δεν αντιλαμβάνεσαι ότι θα έχουμε ενεργειακή και επισιτιστική κρίσεις, με τις τιμές των υπόψη προϊόντων να εκτοξεύονται στα ύψη, επηρεάζοντας παράλληλα αρνητικά και καταλυτικά όλη την ενεργειακή αλυσίδα, όπως και την τροφοδοσία τροφίμων και σιτηρών, με αποτέλεσμα να έχουμε ακρίβεια, μια ακρίβεια που αρχικώς μεγάλωσε με την προηγηθείσα παγκόσμιο υγειονομική κρίση, λέγε με “COVİD- 19”, και ακολούθως δευρύνθηκε ακόμα περισσότερο, ειδικώς για εμάς, λόγω του ότι είμαστε μια χώρα ΥΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΗ μέχρι το 2115, (υφίσταται ακόμα ή όχι ΥΠΕΡ-ΤΑΜΕΙΟ;), μετά από μια τεράστια ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ που υποστήκαμε, ενώ -σημειωτέον- και το Ευρώ μας είναι σχετικώς… ασθενές, αφού αντιστοιχεί σε 345 δρχ, (1:3 δηλαδή, με ό,τι αυτό σημαίνει), μια ακρίβεια που (θα) αυξάνει, αν κλείσουν κάποιοι και το Σουέζ ή το Ορμούζ, κλπ, μια ακρίβεια που θα αυξάνει όσο (θα) ανοίγουν και νέες πολεμικές… πληγές, μετά απ’ αυτήν της Ουκρανίας, όπως είναι τώρα αυτή ανάμεσα σε Ισραήλ και Ιράν, κλπ, κλπ, κλπ;

Πόσο λοιπόν σανό θα συνεχίζεις ακόμα… να ταϊζεις τον λαό μας, περί “ακρίβειας Μητσοτάκη”, κλπ και θα εξακολουθείς να μιλάς και να λες ότι “η χώρα πάει σε λάθος κατεύθυνση” ή “πως θα πέσουμε σε τοίχο”, και άλλα τέτοια… μοιραία και εξόχως βαρύγδουπα;

ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ… ΣΩΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!..

3. Απαγορεύτηκε να σημαίνουν οι καμπάνες των Εκκλησιών, σε ώρες “κοινής ησυχίας”, ακόμα και για λατρευτικούς λόγους, μετά από σχετική μήνυση που κατέθεσε κάποιος στην Σύρο!..

Αρχιεπίσκοπε Ιερώνυμε;

“Και πού είσαι ακόμα”!.. Τί μας… περιμένει!..

4. Μπορεί να μας πουν όλοι αυτοί που μισούν τους Ισραηλινούς και τις Η.Π.Α…. παραδοσιακά, λόγω της προοδευτικής τάχα μου… αριστεροσύνης τους ή λόγω της κομμουνιστικής τους… τύφλας, ανάλογα, αλλά… αποθεώνουν τους Παλαιστινίους, γιατί οι Αιγύπτιοι και οι Ιορδανοί (Αραβικοί και οι 2 αυτοί λαοί) δεν τους χωνεύουν και δεν θέλουν ούτε να βλέπουν Παλαιστίνιο;

5. Κουτσούμπα, Λαμιώτη μεγαλο-τσιφλικά και Αρχι-Κομμούνη! Μετά από… Στάλιν, τώρα έγινες και ο νέος… Αραφάτ; Ουστ!..

6. Τα ονόματα των βιασθεισών γυναικών, που ανέφερε (18-06-2025) ο Κος ΦΛΩΡΙΔΗΣ στην Βουλή, είχαν δημοσιευτεί, μετά των φωτογραφιών τους, όπως και μετά σχετικών συνεντεύξεών τους για την… περιπέτειά τους, στην ε/φ “ΤΑ ΝΕΑ”, τα πρώτα έτη της 2ης 10ετίας του 21ου αι. , λίγο μετά την τελεσθείσα σε βάρος τους αποτρόπαια πράξη!..

Όλοι αυτοί οι τόσο “παραμύθι… ευαίσθητοι”, οι “προοδευτικοί του κόλου” Κομμουνιστές, πρώην Κομμουνιστές και λοιποί όμοιοι ή συμπαθούντες, ζουν σταθερά μέσα στο ψέμα, ένα ψέμα που κυριολεκτικώς τους τρέφει, ενώ μισούν όλους τους πετυχημένους Υπουργούς του Κ.Κ.Μ., όπως είναι οι Κοι Φλωρίδης, Χρυσοχοϊδης, Βορίδης, Δένδιας, και Γεωργιάδης!..

7. Ο Νεο-Ναζί “βαζελο-ΧΙΟΣ”, εσχάτως, παρουσιάζεται “ανοιχτά”  στην κολο-φυλλάδα του, ως Ρωσόφιλος!Μάλιστα!..

Έϊ, Χίε! Στο εξώφυλλο της φυλλάδας σας, της 23-06-2025, έπρεπε να βρεις μια φωτογραφία του Γεραπετρίτη με τον Αλ Σαράα ή Αλ Τσογλανί, αχαχαχαχαχαχαχαχα, στην οποίαν όμως ο Υπουργός να γελάει, διότι μόνον έτσι θα έδειχνες στην ανεγκέφαλη πλέμπα σας αυτό που ήθελες να περάσεις! Ποιό; Ότι δηλαδή η ε/Κ-Β είναι “φιλαράκι” με τους Τουρκόφιλους και Τουρκο-όρχεις Σύρους Τζιχαντιστές!.. Με μουτρωμένο Γεραπετρίτη, μάλλον… έχασες σήμερα!..

Ποινή: Να μην δώσεις το μεροκάματο (20ευρο) στον υπάλληλό σας εκεί, Υπξκό των ΕΔ ή της “ΕΛΑΣ” που ασχολήθηκε με το θέμα.

Υγ. Με αφορμή τα περί του “Ομίλου” σας, που γράφεις στο οπισθόφυλλό σας, κλπ, διαπιστώνουμε ότι μπορεί να βρίζεις σκαιότατα, λόγω της φύσεώς σου βεβαίως, κάτι Ολιγάρχες μας με “ΜΜΕ”, αλλά μάλλον έχεις και εσύ μέσα σου το μικρόβιο να θες να γίνεις τέτοιος! Μόνον που εσύ δεν θα γίνεις ποτέ, παραμένοντας πάντα “λακκές” των ολιγαρχών που χρόνια τώρα υπηρετείς, διότι και το… επάγγελμα ή η ιδιότητα του… “Ομιλάρχη” (μαφιόζου και μη) απαιτεί μυαλό, ήτοι κρίση και αντίληψη, των οποίων εσύ βαζελάκο παντελώς στερείσαι!..

8. Είδαμε στο ΕΡΤ “News”, στις 22-06-2025, κάποιον Καθηγητή Διεθνολόγο, ειδικό “λέει” σε θέματα Ισλάμ και Μ. Ανατολής, να λέγει πως οι Η.Π.Α. και το Ισραήλ, με την επίθεσή τους στο Ιράν, παραβίασαν το “Διεθνές Δίκαιο”, πως το Ιράν είναι αμυνόμενο, πως έχουμε γενοκτονία στην Γάζα, κλπ!.. Όχι δεν ισχυρίστηκε πως οι Η.Π.Α. είναι το Κράτος “Παγκόσμιος Τρομοκράτης”!.. Θα μπορούσε όμως!…

Στην ίδια γραμμή, αλλά πιο “καμουφλέ” ήταν και ένας άλλος συνάδελφός του, στο ίδιο “πάνελ”, ονόματι Σαρλής!..

Ούτε ο δημ/φος και συντονιστής της εκπομπής Κοτταρίδης αντέδρασε, ούτε ένας Οθωμανολόγος που ήταν εκεί (άτομο των Τ/Ο “πάνελ”), αλλά ούτε και ένας Ναύαρχος (ε.α.), επίσης γνωστός των Τ/Ο Καναλιών… “μαϊντανός”, είπε κάτι, ως αντεπιχείρημα, ειδικώς στον Κο Βενέτη, ων μάλλον… “Χέστης”!..

Όλοι συμφώνησαν τελικώς, στο ότι υπερισχύει το δίκαιο του ισχυροτέρου και πως ουσιαστικώς δεν υπάρχει “Διεθνές Δίκαιο”, ενώ άρεσε σε όλους η λεκτική αλλαγή της ΘΕΟΚΡΑΤΙΑΣ σε… ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΤΗΤΑ (και μάλιστα “βαθύτατη”), όπως την ανέφερε ο εκλεκτός Κος Βενέτης, ο οποίος ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ, κλπ, όπως μας τον συνέστησαν αναφέρθηκε σε -ΠΡΟΣΟΧΗ (!)- “ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝ”!.. (Το ‘πε κανά 2 φορές, για να… εμπεδώσουμε την λέξη “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”, στον προηγούμενο κρατικό τίτλο της χώρας αυτής)!..

Έχει πλέον χαθεί κάθε μέτρο, φίλοι και φίλες και δυστυχώς ΠΑΝΤΟΥ!..

Μάλιστα!

Ρωτάμε, διότι απάδει το να ασχοληθούμε με τα λεγόμενα των δύο αυτών… Καθηγητών! Τί αξία θα είχε γι΄αυτούς, αν πχ τους ρωτάγαμε να μας πουν! “Ρε Καραγκιόζηδες, η απειλή Κράτους προς άλλο Κράτος ότι θα σε καταστρέψω”, όπως κάνει εδώ και 46 χρόνια τώρα το Ιράν, προς το Ισραήλ, είναι ή όχι ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ “ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ”; Και επειδή είστε και ειδικοί τάχα μου περί το Ισλάμ, αφού έτσι σας “βάφτισαν” κάποιοι, οι Ισλαμιστές θεοκράτες του ΙΡΑΝ, ως εκ της φύσεως του ίδιου του θρησκευτικού τους “ΠΙΣΤΕΥΩ”, αποδέχονται κανένα “ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ” ή αυστηρά την ΣΑΡΊΑ;

Είναι δυνατόν να “βγαίνουν” στον ελληνικό Τ/Ο… “ΑΈΡΑ”, και μάλιστα στον κρατικό, τέτοια άτομα; Μόνο “ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΡΑΝ”, δεν είπαν, που και να το έλεγαν, ειλικρινά, πιστέψτε μας, εδώ που φτάσαμε, δεν θα μας έκανε καμμία εντύπωση, ενώ μόνον θλίψη θα νοιώθαμε για την κατάντια στην οποίαν περιέπεσε η Πατρίδα μας!..

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:

– “Ωραίους” Καθηγητές έχουν τα ε/Παν-μια! Να τους χαιρόμαστε!..

– Τα ε/Κρατικά Τ/Ο Κανάλια ελέγχονται ακόμα από τους Κομμουνιστάς, τους “Σόρος-Συριζαίους” και γενικώς από τους αυτοαποκαλούμενους “προοδευτικούς”… Σταλινίσκους 100%!..

– ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΞΕΧΑΣΕΙ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ ΟΙ ΦΙΛΟ-ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟ-ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΈΣ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΠΩΣ ΚΑΙ (!) ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΙΣΡΑΗΛ – ΙΡΑΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ Μ. ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΣΤΙΣ 07-10-2023!.. ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ, ΦΙΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΠΟΤΈ!

9. Μόνον τις τελευταίες 2 ημέρες! Φωτιά στην Χίο (απ’ εκεί μάλλον πέρασε ο… Νέρων ), στην Καβάλα, στην Ρόδο, στο Ηράκλειο, στην Μονεμβασία, πλησίον κρισίμων εγκαταστάσεων στον Βόλο και οψόμεθα και πού αλλού*!..

Ο εχθρός εργάζεται άριστα! Το θέμα είναι αν αυτός είναι εχθρός εσωτερικός (πχ τάχα μου αριστερό σύνηθες παρακράτος ή άλλης ακραίας αποχρώσεως… μισούντες τον ίδιο τους τον εαυτό, μασκαρεμένοι… άνθρωποι) ή εξωτερικός (Τούρκοι και… συνοδοιπόροι)!..

Πάντως, Κε Υπουργέ, εκ Κρήτης, που πέρασες και από το ΥΠΑΜ, αίτιοι αυτών των πυρκαγιών μάλλον δεν είναι… πουλιά σε σύρματα, όπως για κάποια φωτιά, στο πρόσφατο παρελθόν, μας είχες πει!.. Να σου θυμίσουμε πως εκεί στον Ασπρόπυργο, που κάποιοι βάζουν τα τελευταία χρόνια πολύ συχνά φωτιές, υπάρχουν και κάτι… διϋλιστήρια!..

Υγ. Αυτοί που στη Θεσσαλονίκη, τις προηγούμενες ημέρες, έβαλαν, εσκεμμένως κατ΄εμάς, φωτιά δίπλα σε 2 από τα εκεί Νοσοκομεία μας, θα συμφωνήσετε σεβαστέ Υπουργέ, πως αν συλληφθούν θα έπρεπε παρά τους κανόνες και όλα όσα άλλα λέτε, να φάνε ένα γερό “στιλιάρι” στην “ΕΛΑΣ” ή από τίποτε… -έστω- αγνώστους!..

10. Πραγματικά! Αν είχαμε Π-Θ πχ τον “Γιδογάμη” ή την “Τζερόνυμο” ή την “Αντρέσα” τον Φάμελο ή τον εγχώριο, εκ Λαμίας, Κιμ Ουν Γιουνγκ με γυαλιά, (έχει παχύνει και άλλο η μούρη του και είναι “φτυστός” ο Β. Κορεάτης ψυχοπαθής), θα ήταν σίγουρο πως Τούρκοι, Αιγύπτιοι, Σύροι, Αλβανοί, Σκοπιανοί, Λίβυοι και γενικώς όλοι οι καλοί μας φίλοι, θα έκαναν ό,τι θα τους λέγαμε εμείς, ρωτώντας μας πάντα πριν κάνουν κάτι, ήτοι παίρνοντας την άδειά μας!..

Αφού δεν συμβαίνει αυτό με τον Κ.Κ.Μ., αυτό σημαίνει πως δεν έχουμε καλόν Π-Θ και καλή Κ-Β!..

Διαλέξτε λοιπόν έναν ή μία από τους παραπάνω και ψηφείστε τους, με την πρώτη εθνική εκλογική… ευκαιρία!..

11. Οι πρόσφατες συλλήψεις των 2 Αζέρων στην Κύπρο και στην Κρήτη, σίγουρα θα σας θυμίζουν που γράφαμε εδώ σε κάποιους δικούς μας, (ακολουθεί το νόημα των λόγων μας), “μαζευτείτε, σοβαρευτείτε και ασχοληθείτε με την αντι-κατασκοπεία στην χώρα, διότι γεμίσαμε -τιγκάραμε- πράκτορες και πρακτοράκια”!..

Μόνον μπράβο λοιπόν στις Υπηρεσίες μας ταιριάζουν για τις επιτυχίες τους, μετά το σχετικά πρόσφατο εκείνο φιάσκο της Θεσσαλονίκης!..

ΔΕΝ ΛΑΘΕΨΑΜΕ, ΑΛΛ’ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΝΑ “ΣΥΝΔΕΘΕΙ” ΤΟ Ε/”FBİ”, ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΤΑΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, “ΕΥΠ” ΚΑΙ “ΕΕΔ”, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΘΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ!.. “ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ”, ΤΟ Ε/”FBİ” ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ “ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ”! ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΣ ΔΚΤΗ ΚΑΙ ΥΔΚΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΑΞΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ “ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ”, “ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ” ΚΑΙ “ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ”, ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟ-ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΗΣ “ΔΙΑ ΒΙΟΥ” ΕΚΠ-ΣΕΩΣ ΤΟΥΣ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ!..

12. Το ε/ΥΠΕΞ απάντησε άριστα στον Κο ΦΙΝΤΑΝ, στα όσα ψευδή ανέφερε το τελευταίο Σ-Κ για την κατάσταση σήμερα της Μουσουλμανικής μειονότητος στην Θράκη μας, καθώς και τον διόρθωσε, επίσης άριστα, σχετικώς με τον χαρακτηρισμό “τουρκική”, που ο Τ/ΥΠΕΞ κακώς και παρά την “εν ισχύϊ” “Συνθήκη της Λωζάννης”, της απέδωσε!..

Εμείς, το μόνο που και πάλι, τελείως φιλικά, (άλλωστε ξέρει πόσο πολύ οι “ΑΓΓΕΛΟΙ” τον εκτιμούμε), θα θέλαμε να πούμε στον Τ/ΥΠΑΜ, “να ανακρούσουν πρύμναν” στην άσκηση της εξωτερικής τους πολιτικής οι Τούρκοι και “να αλλάξουν στάση και συμπεριφορά”, λέγε με ρότα, διότι το τέλος τους ως Κράτος εγγίζει επικίνδυνα!

Από τον Οκτ. του 2023, που έκλεισαν 100 χρόνια υπάρξεως ως Κράτος και που εμείς λέγαμε ότι θα “γκρεμιστούν”, με βάση πάντα τα “μυστικά πρωτόκολλα” της υπόψη συνθήκης, μέχρι και σήμερα, έχει περάσει μόνον 1,5 χρόνος, που ως πολιτικός χρόνος είναι -για την υπόψη διάλυση της χώρας του μιλάμε πάντα- σχεδόν μηδενικός!..

Μετά τους σημερινούς μύδρους κατά των Η.Π.Α. που εξαπέλυσε σήμερα (23-06-2025) ο συγκυβερνήτης του ΡΤΕ, “Ευνούχος” και πιο γνωστός ως Ντεβλέτ ΜΠΑΧΤΣΕΛΙ ή “ΜΠΑΣΜΠΟΥΓ”, ο χρόνος ζωής της Τουρκίας ΣΤΕΝΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, αφού ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, που ΔΙΚΑΙΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΜΙΑ Τ/Κ-Φ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ “ΠΕΤΑΞΑΝ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥΣ” ΚΑΙ ΑΠΕΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΚΤΗΝΩΔΗ… ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ Η.Π.Α., ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ*!..

Είτε, σε μια πιθανή μπροστά μας παγκόσμια σύγκρουση, νικήσουν οι Ρώσοι (είναι, όπως έχουμε πει, πιο κοντά σε μια τέτοια νίκη, κυρίως λόγω του υφισταμένου διχασμού της Δύσεως, λόγω του πολέμου “Διεθνιστών” – “Πατριωτών” και ακολούθως διότι το… γήπεδο (ΚΩΝ-ΠΟΛΙΣ η… σέντρα του) της συγκρούσεώς τους με την Δύση είναι εγγύτερον της χώρας τους),  είτε νικήσουν οι Δυτικοί με επικεφαλής τις Η.Π.Α., οι Τούρκοι ως κρατική οντότητα θα διαλυθούν εις τα “εξ ων συνετέθησαν”!.. Ούτε αυτό να το λησμονήσετε, φίλοι αναγνώστες!..

* Φυσικά όχι όλοι, (ενν. δεν θα μας… θυμηθούν όλοι), αφού στην χώρα μας θα υπάρχουν ακόμα κάποιοι που θα συνεχίζουν από πολιτικό πείσμα κυρίως, να βλέπουν την Τουρκία να κυριαρχεί τάχα μου στην περιοχή, να έχει επιτυχίες που μόνον αυτοί βλέπουν, όπως πχ στην Συρία, όπου τίποτε δεν έχει ακόμα τελειώσει, σ’ αυτόν τον τόσο ιδιόμορφο εκεί βάλτο, επιτυχίες στο Αιγαίο, επειδή μας απειλεί συνεχώς ή επειδή εμείς αναδιπλούμεθα όποτε το εκτιμούμε ως καλυτέρα “δράση στιγμής”, γεγονότα που αποτελούν για τα λαμόγια μας “έκφραση ισχύος”, επειδή εμείς κρίνουμε κάθε φορά πότε, πού και πώς θα πρέπει να τους απαντάμε, κλπ, και φτάνουν να ομιλούν μέχρι και για κίνδυνο “ΟΜΗΡΙΑΣ” μας από τα Μογγόλια!..

Ρωτάμε! Λένε ακόμα τα ίδια, τώρα, πχ αυτοί οι 2 Κοι τέως Π-Θ γοί μας, μετά το “άνοιγμα” του νέου πολεμικού μετώπου ΙΣΡΑΗΛ – ΙΡΑΝ; Εσείς επίσης, σεβαστέ Κε Βαληνάκη, λέτε τα ίδια ακόμα, περί Τουρκίας;

Δυστυχώς αυτά τα πολιτικά γέρικα όντα, που στερούνται παντελώς δυνατότητος να βλέπουν εμπρός, όπως η πράξη απέδειξε μετά την νέα πολεμική… σκηνή στην Μ. Ανατολή και την 100% πια μειονεκτική θέση της Τουρκίας στο παγκόσμιο και σίγουρα στο τοπικό μας… σκηνικό, ήσαν Π-Θ γοι μας!.. Καταλαβαίνετε!.. (Αφήνουμε στην μπάντα τα λαμόγια μας της Αντιπολιτεύσεώς μας, που βλέπουν παντού ήττες και ανυπαρξία της Κ-Β, η οποία -ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ- “το πάει” πάρα πολύ καλά το ε/καράβι, διότι τα άτομα αυτά είναι γενικώς “της πλάκας”! Μην μπερδεύεστε με την ιδιότητα πχ του Αρχηγού Κόμματος που φέρουν τινές αυτών)!..

Τέλος, Κε Σαμαρά, μέχρι στιγμής στα ΕΘΝΙΚΑ μας, εμείς δεν είδαμε πουθενά να τα έχει πάει… στραβά ή ό,τι άλλο σχετικό, ο Σύμβουλος του Π-Θ μας στα θέματα αυτά και μέλος του “ΕΛΙΑΜΕΠ” , Κος Αθανάσιος ΝΤΟΚΟΣ! Επίσης, δεν αρμόζει σε έναν πρώην Π-Θ “να τα βάζει”, ουσιαστικώς με έναν υπάλληλο του ε/Κράτους, όσο υψηλήκαι να είναι η θέση αυτού, διότι κινδυνεύει να χαρακτηριστεί “πολιτική Κυράτσα”! Πώς λέγαμε κάποτε εμείς οι παλαιοί Πασόκοι, για “Κυράτσες της Αυριανής”, όταν οι συγχρεμένοι αφοί εκ Κεφαλληνίας, κάποια στιγμή, έκριναν ότι έπρεπε να προσβλάλλουν τον Π-Θ μας Α.Γ.Π., διότι τους είχε κλείσει, “επ’ ολίγον”, τις χρηματορέουσες τότε, και δη αφθόνως… κάνουλες!..

13. Το ερώτημα, ΠΙΘΑΝΩΣ (!), για εμάς τους Έλληνες, δεν θα έπρεπε να ήταν “γιατί ο Τ/Υπουργός Πολιτισμού ήρθε στην Ελλάδα για να δώσει… συνέντευξη στον Τ/μεγαλο-δημ-φο, Κον Αχμέτ ΧΑΚΑΝ”, αλλά “γιατί ο Αχμέτ ΧΑΚΑΝ επέλεξε και ήρθε στην Ελλάδα για διακοπές (!)” και είπε… να πάρει μαζί του και τον Υπουργό για καμμιά συνέντευξη και κανένα… μπανάκι στα βρωμόνερα της Ζέας!..

14. Αναγνώστης ρωτάει “γιατί ο Κος ΦΙΝΤΑΝ αναφέρθηκε σε μουσουλμάνους της Θράκης και όχι της Ελλάδος”! Απαντάμε!

Διότι, φίλε ή φίλη μας, το διεκδικούμενο από τους Τούρκους 1/2 Αιγαίο μας, “δεν πάει μόνο του”! Ο 25ος Μεσημβρινός αρχίζει από τον “Λαιμό της Ξάνθης”, περνάει από το κέντρο σχεδόν των Κυκλάδων και τέμνει στην μέση την Κρήτη! Άρα οι Τούρκοι στοχεύουν σε ακόμα περισσότερα, πέραν των μισών υδάτων του Αιγαίου μας!.. Κατάλαβες!

Να πας και να μελετήσεις το “σάϊτ” μας,στο οποίο γράφουμε μέχρι και τα τουρκικά, στο έδαφος, πολεμικά εναντίον μας σχέδια!..

Επίσης, υπάρχει και ακόμα ένας σοβαρός λόγος, που οι Τούρκοι συντηρούν την σε βάρος μας πίεση!.. Ποιός;

Διάβασε, αν και τα έχουμε χιλιοπει και γράψει δεκάδες φορές εδώ!

Οι Τούρκοι, μετά το 2016 και το αποτυχόν αμερικανο-υποκινηθέν τ/¨Στρατιωτικό Κίνημα¨, όπως είπαμε, μετέστρεψαν / άλλαξαν την θεμέλιο βάση της εξωτερική τους πολιτική από ΝΑΤΟΪΚΗ, σε ΕΘΝΙΚΗ, αλλάζοντας 100% και το πολεμικό τους δόγμα, βάση του οποίου πλέον κατέστη η “αρχή” ότι -ΠΡΟΣΕΞΕ (!!!)- “Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΚΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ -ΚΑΘΕ ΜΑΣ- ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ”, αφού βεβαίως εκτιμάται κάθε φορά το ποιός ακριβώς είναι αυτός ο αντίπαλος, ήτοι η ΙΣΧΥΣ του συνολικά και οι δυνατότητές του! Αλλιώς εκτιμούν πχ τον γείτονα Ελλάδα, και αλλιώς πχ την γείτονά τους Ρωσία!

Έτσι λειτούργησαν και λειτουργούν πλέον οι Τούρκοι και στην Αρμενία, και στην Κύπρο μας, και στο Β. Ιράκ, και στην Συρία, και με εμάς, (συνυπολογιζομένης και της άλλης βασικής αρχής τους, που λέγει ότι πρώτα θα χρησιμοποιούμε σύγχρονους ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ή και “πρόξις” (κυρίως θρησκευτικά, όπως πχ στη Αίγυπτο) και μετά τα… Τουρκόπουλα, αν όλοι οι ξένοι σκοτωθούν ή απαιτηθεί να γίνει κάτι “ειδικό” και “απόρρητο” στο Πεδίο, όπως πχ είναι οι Σύροι της νέας μεταβατικής… Συρίας του Αλ Τσογλανί, αχαχαχαχαχαχαχαχα, που πολλοί εξ αυτών, πρώην Τζιχαντιστές, κλπ, “βγήκαν” και δήλωσαν πως “σε έναν Ε-Τ πόλεμο, θα πολεμήσουμε για την Τουρκία” / είναι καταγεγραμμένες οι δηλώσεις αυτές και ας μην τις γνωρίζει, πχ ο “Γιδογάμης” ή η “Αντρέσα” ή ο “Τζερόνιμο”, κλπ, που αν μας κυβερνούσαν “θα τους έβαζαν τάχα χέρι”, κλπ, όπως και θα επιβάλλονταν του ΡΤΕ, ώστε να μην έκανε την “ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑ”, τζαμί, κλπ), αλλά τελικώς η έωλη αυτή αλαζονεία τους, που εδράζεται σε βάση με σάπιες πλέον ρίζες, που όσο και να τις απλώσουν αυτές δεν θα αναγεννηθούν, (σας το έχουμε γράψει και αυτό), ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ, διότι είναι ένα μπαλόνι που όσο φουσκώνει φαίνεται όλο και πιο ωραίο και πιο μεγάλο, αλλά που, επίσης,  όσο ανεξέλεκτα φουσκώνει κάποια στιγμή θα σκάσει με ηχηρότατο μπαμ!!!..

15. Η ΤΠΑ, διαβάζω Τ/Αναλυτή, θα πρέπει να αποκτήσει -και σύντομα- 400 πολεμικά α/φ!

Για να τελειώνουμε! Η ΤΠΑ πέθανε! Όπου πλέον θα βλέπετε ή θα ακούτε για ΤΠΑ, θα πρέπει να σκέφτεστε το… Κατάρ, το… Πακιστάν, [ίσως -ΔΥΣΤΥΧΩΣ (!)- και την Αγγλία του Στάρμερ] και τα όσα έχουμε γράψει και έχετε σχετικώς διαβάσει εδώ στον Ε.Θ.!.. Καταλαβαίνετε, πιστεύω!..

Υγ. Το ότι στην φετινή Τ/Άσκηση “ΑΕΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΑΣ” συμμετέχει και η Αίγυπτος, εμείς λέμε πως είναι πολύ καλό για εμάς!..

16. Είναι άξια συγχαρητηρίων η “ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” και η ηγεσία της, που πέτυχε να καταστεί (μετά τις επαφές με τους Ινδούς), “drone hub”, (ΚΑΤΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΕΥΡΥΤΕΡΑ), αλλά και επίσης άξια συγχαρητηρίων που παρεχώρησε σχεδόν “εν λευκώ” στους Βρετανούς (αλλά και στις Η.Π.Α., αν δεν σφάλλουμε), την αεροπορική Βάση “ΑΝΔΡΕΑΣ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ”!..

17. Ο χαρακτηρισμός “ΜΟΥΝΙ”, της Κας ΚΑΛΑΣ, από κάποιους ακραίους του “ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ”, δεν είναι ούτε ορθός, ούτε και πρέπον, λόγω της… μετα-ΡΟΥΪΤΕ παρατηρηθείσης τουρκοφιλίας της!.. Ο ορθός χαρακτηρισμός είναι “ΠΑΛΙΟΜΟΥΝΟ”!..

Δεν ντρέπεσαι, μωρή παλιο-Κυράτσα, και εσύ και η άλλη η προϊσταμένη  σου, η Γερμανίδα Φον Ντερ… Ψόλεν, που ολόκληρη Ευρώπη έφτασε στο σημείο να μην έχει δικά της όπλα και να ζητιανεύει από τους Μογγόλους, χώρα μη μέλος της “ΕΕ”, χώρα που εισέβαλε και κατέχει παρανόμως ευρωπαϊκό έδαφος, όπως είναι αυτό της Κύπρου και μετά να “βγαίνετε” να μιλάτε και να κάνετε διαλέξεις και… παπάρια, περί “”Διεθνούς Δικαίου; Ε, Κα Κάλας; (Δεν είσαι… αλάτι, έ; Αχαχαχαχαχαχα)!..

Θα μου πεις, «φιλαράκο, πού να τα ξέρω εγώ αυτά, αφού μέχρι πριν από σχετικά λίγα πίσω χρόνια, η χώρα μου είχε κομμουνιστική δικτατορία, ενώ εμένα με πήραν τότε, μόλις “έπεσε” στη Πατρίδα μου το σφυροδρέπανο, και με σπούδασαν και σήμερα με έβαλαν να τους εκπροσωπώ, στο πλαίσιο του σχεδίου “ΝΕΟΙ ΗΓΗΤΟΡΕΣ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ” οι φίλοι σου οι Δυτικοί»;

Ουστ, απ’ εδώ, σιχάματα, που τολμάτε και “σηκώνετε κεφάλι” και “ανάστημα”, ως λακκέδες βρώμικων αφεντάδων (“Διεθνείς Εβραίοι”), μέχρι και στις σημερινές Η.Π.Α. , που τις πολεμάτε χειρότερα και σκληρότερα, απ’ ό,τι ο Πλανήτης είχε πολεμήσει το κτήνος που λεγόταν ΧΙΤΛΕΡ!..

18. Ο εκδότης του περιοδικού “ΓΡΙΦΟΣ”, μετά από τόσα χρόνια τώρα που διασκεδάζουμε με το περιοδικό του, ας μας επιτρέψει να γράψουμε πως, όπως μέσα από τα τεύχη του διαπιστώσαμε:

  • Αριστερός ίσως και ΚΚΕ!
  • Είναι Αεκτζής και Ίντερ!
  • Του αρέσει πολύ ο αρακάς!
  • Είναι σχεδόν 60 ετών ή λίγο πάνω από τα 60!
  • Έιναι ίσως υπάλληλος της “ΕΥΠ”!

Ερώτηση: Εκεί, ρε φίλε, στο “ΜΠΟΟΥΛΙΝΓΚ”, μπορείς να μας πεις, πού ακριβώς δίνεται το αρχικό γράμμα της ζητουμένης λέξεως; Πολλά τα λάθη στο περιοδικό σας, φίλε, πολλά αναλογικώς με το υψηλό επίπεδο του περιοδικού πάντα!

19. Διάφορα:

– “Των υδρογονανθράκων” είναι το σωστό και όχι “των υδρογονανθρακών”, Κε Σέρμπε! Και ο Κος Συρίγος, προσφάτως έκανε ένα παρόμοιο λάθος!

Θυμίζουμε στους σεβαστούς, “των όντι”, Κους Καθηγητάς (… “Καθηγητές τρεις και εχάθη η Πατρίς”, αστείο μη ταράσσεστε), χωρίς να είμαστε… Μπαμπινιώτηδες, πως όταν η λέξη τονίζεται στην προπαραλήγουσα, τότε στην Γενική πτώση, ο τόνος πέφτει στην παραλήγουσα και στους 2 αριθμούς, ήτοι στον ενικό και στον πληθυντικό!

Το ίδιο λάθος κάνει και ο Κος “Γιδογάμης”, (και εκείνη η διαγραφείσα απ’ αυτόν βουλευτής του και παλαιά Υπουργός μας, επίσης), που λέει / λένε συνεχώς και εκνευριστικά, “του Κύριου Μητσοτάκη” και “του Κύριου Μητσοτάκη”, κλπ! Είναι -και στην Δημοτική- “του Κυρίου”, ρε σεις! Ό,τι άλλο μαρτυρά αμορφωσιά, ειδικώς για εσένα Κε Ανδρουλάκη, που θες να γίνεις και Π-Θ!.. Λέμε τώρα!..

20. Ρε Τσαπρούνη, ένστολο παλιο-κομμούνι! Πότε δουλεύεις άραγε στις ΕΔ που υπηρετείς, ρε συ; “Γιατί δεν σας βάζει χέρι” ο κακός κατά τ’ άλλα ΥΠΑΜ, Κος ΔΕΝΔΙΑΣ, έτσι όπως τον λέτε, και σας αφήνει να κολοβαράτε όλη την ημέρα, με τις συνδικαλιστικές σας Οργανώσεις, που ευελπιστούν να σώσουν τάχα τα στελέχη από την μαυρίλα και κυρίως την οικονομική; Εσύ ειδικώς, πόσες φορές την εβδομάδα πας από τον Περισσό;

ΆΪΝΤΕ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΠΑΜΙΑ, ΠΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ!

Υγ. Αλήθεια! Ποιός πλήρωσε και ποιός πληρώνει για τις συνδικαλιστικές σας αυτές Οργανώσεις;  / Α! Και πες και σε εκείνον τον Αεροπόρο, να πάει να αδυνατίσει, διότι είναι σαν… πηχτά μαζεμένα σκατά!..

21. Λένε τα Κομμούνια, γνήσια και μεταλλαγμένα! “Με τους Τούρκους πολίτες δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε”!.. Την ατάκα την πήραν και μη Κομμούνια και την πιπιλάνε εσχάτως, ώστε να γίνονται αρεστοί από τα όποια λαϊκά ακροατήριά τους, όπως νομίζουν, και κυρίως από την δημοσιογραφική ντόπια εξουσία που είναι διεθνιστική και ελέγχει την επικοινωνία!

Όλοι αυτοί όμως κάνουν πως ξεχνάνε ότι σε έναν Ε-Τ πόλεμο δεν θα μας πολεμήσει ο ΡΤΕ, ούτε ο “Ευνούχος”, ούτε ο… Ιμάμογλου, κλπ, αλλά οι Τούρκοι πολίτες!..

“Κόψτε” ρε πια, αυτά τα ηλίθια παλιά κομμουνιστικά παραμύθια!..

22. Πολλά συγχαρητήρια στον Κο ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ, για τα όσα  σήμερα το πρωϊ (23-06-2025) ανέφερε στον Τ/Ο δίαυλο “ΣΚΑΪ”, σχετικώς με τα της Μ. Ανατολής δρώμενα και τους εκεί πρωταγωνιστάς, ανέφερε!.. 100% διάνα και μπράβο σου Κε Πορτοσάλτε!..

Παυλόπουλε, έχεις καταντήσει κυριολεκτικώς αηδία! Σου ξαναλέμε, πως δεν κερδίζεις τίποτε, αν ψάχνεια να βρεις αντίλογο κάθε φορά, αναλόγως του ποιός είναι -ενν. ιδεολογικώς- απέναντί σου!..

23. Ρε συ “Σόρος-Τσίπρα”, διεθνιστάρα ελληνικής καταγωγής! Αφού είσαι και εσύ του κλίματος “τα κέρδη τους ή οι ζωές μας”, γιατί δεν πληρώνεις εσύ και όχι εμείς, για το Ινστιτούτο σου; Και πες μας! Πόσα από… τα κέρδη τους θα πάνε στο μέλλον στους γιούς σου Φοίβο και Ερνέστο, απ’ αυτά που έχεις ήδη και θα έχεις στο μέλλον ενθυληκώσει, “πρώτα -πάντα- ο Θεός”; ………………………

24. Ο μόνος Τ/δημοσιογράφος που είχε “τσιμπήσει” (και πάλι όχι στην ολότητά της), την μπλόφα ΤΡΑΜΠ-ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ, (ενν. την υποτιθέμενη ρήξη στις σχέσεις τους / γειά σου παικταρά ΙΓΝΑΤΙΟΥ), ήταν ο πραγματικά οξύνους και διεισδυτικός Κος Μεχμέτ ΑΤΖΕΤ! Ναι, «ο πρακτοράκος της “MİT”», όπως εδώ γράφαμε και τον παρουσιάζαμε!..

25. Απαντάμε φίλε ή φίλη! Ο ζων τότε στην Βασιλεία της Ελβετίας, μετέπειτα Καθηγητής ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ήταν ο υπεύθυνος του στρατιωτικού σκέλους του “ΠΑΚ” και όχι ο ΖΥΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, όπως μας γράφεις, που ζούσε στην Μπολώνια της Ιταλίας! Ο ΖΥΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ασχολήθηκε αργότερα με την ανασυγκρότηση (!!!) του στρατιωτικού σκέλους! Ο.Κ. ; // ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕ ΤΟ “ΠΡΑΪΜ ΤΑΪΜ” ΤΟΥ ΣΚΑΪ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ “ΑΝΔΡΕΑ”!..

26. Προς Άκη και Τάκη του “ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ” και πάντα με σεβασμό! ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΛΑΤΑΓΙΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ! ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΟ ΣΑΣ!..

27.  Συγχαίρουμε την ε/Κ-Β για την αναβάθμιση των σχέσεων των ΜΥ της χώρας μας με εκείνες του Ισραήλ!..

28. Διαβάζουμε! “Η ΜİT ΕΞΟΠΛΙΖΕΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”! Σωπάτε, ρε! Καλά από πότε το έχουμε γ΄ραψει αυτό εδώ; Ακόμα και σήμερα και παραπάνω, αναφερθήκαμε σε Σύρους Τζιχαντιστές (με γραββάτα πλέον) που δηλώνουν έτοιμοι να πολεμήσουν εναντίον μας, αν απαιτηθεί, και υπέρ της Τουρκίας!..

29. Πόσο μάγκες μπορεί να είστε εκεί στην “ΕΕ” και στο “ΝΑΤΟ”, ώστε να εξετάσετε την είσοδο της Ρωσίας στην αρχιτεκτονική ασφαλείας της Ευρώπης; ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΈ, ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΣΑΣ “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ” ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΑΝΙΚΑΝΟΙ!.. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ Α/ΜΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΊ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ!.. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΟΛΠΑ, ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ!..

30. Η ΩΡΑ ΤΟΥ “ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΖ“! 

Συγκίνηση: Ο θρυλικός Τζιοβάνι φόρεσε ξανά τα ερυθρόλευκα!

Συγκίνηση: Ο θρυλικός Τζιοβάνι φόρεσε ξανά τα ερυθρόλευκα!

ΤΖΙΟΒΑΝΙ, ΤΖΙΟΒΑΝΙ, ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ!

Τρίτη, 17 Ιουνίου 2025 

Τον 700ό τους αγώνα έδωσαν οι Βετεράνοι του Θρύλου, ο οποίος διεξήχθη τη Δευτέρα (16/6) στην Παλαιά Φώκαια με αντίπαλο τον Πρωτέα, προς τιμήν του αείμνηστου Σάββα Θεοδωρίδη. Στον αγώνα έδωσε το παρών και ο Βραζιλιάνος αστέρας του Θρύλου, Τζιοβάνι, ο οποίος μαζί με τον συμπατριώτη του Λουτσιάνο πρόσφεραν θέαμα στον κόσμο που βρέθηκε στις κερκίδες. Αξίζει να σημειωθεί πως ο αγώνας διεξήχθη στο γήπεδο όπου αγωνίστηκε ο Σάββας Θεοδωρίδης μετά το πέρασμα του από τον Ολυμπιακό.

Η αποστολή μετέβη στο γήπεδο με το πούλμαν της ΠΑΕ, η οποία μαζί με τον Πρόεδρό της, Βαγγέλη Μαρινάκη, στηρίζει όλες τις δράσεις του συνδέσμου Βετεράνων Ολυμπιακού.

Πριν από την έναρξη του αγώνα, ο Πρόεδρος του συνδέσμου Βετεράνων, Γιάννης Γκαϊτατζής, καθώς και ο γενικός γραμματέας Αντώνης Γλύκας, μίλησαν για την προσφορά του Σάββα Θεοδωρίδη στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τον Ολυμπιακό, ενώ στη συνέχεια τοποθετήθηκε και ο Πρόεδρος του Πρωτέα, Λεωνίδας Βαριάς. Μετά την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου ξεκίνησε το παιχνίδι, στο οποίο οι Βετεράνοι του Θρύλου επικράτησαν με σκορ 3-2, με τα γκολ των Τζιοβάνι, Λουτσιάνο και Καλύκα.

Με τα ερυθρόλευκα αγωνίστηκαν οι: Αρβανίτης Κωστούλας, Βαμβακούλας, Σιδέρης, Κοκολάκης, Μαρινάκης, Χαντζίδης, Γκόγκιτς, Λουτσιάνο, Τζιοβάνι, Καλύκας, Γεωργουδάκης, Χ. Καλτσάς, Κοτίτσας, Μπονόβας, Μπενετάτος, Κασδοβασίλης, Κατσιούλης, Δημητρόπουλος, Μπαρμπαρής, Φραγκολιάς, Παπασωτηρίου, Γλύκας, Κωττάκης, Βασιλειάδης, Κ. Καλτσάς, Μαντάσης. Στην αποστολή συμμετείχαν οι Γκαϊτατζής, Αγγελής Κελεσίδης, Σιώκος, Καραβίτης, Βαΐτσης, Νικητέας, Λάλας, Σκορδαλιός, Σορώτος, Ρηγούτσος, Κρεούζος, Τουλγέρογλου και Γιώργος Πλέσσας.

Οι Φίλοι Μάρκου Σεφερλή και Νίκου Γραμμένου στις 23 Ιουνίου, στο γήπεδο της Μάνδρας, θα είναι ο επόμενος αγώνας για τους Βετεράνους του Θρύλου.

 

ΕΛΛΗΝΑΣ

-/-