ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΝ ΑΡΧΗΓΟΝ ΤΗΣ “ΕΛΑΣ”!
Κε Αρχηγέ της “ΕΛΑΣ”!
– Χαίρετε!
– Πολύ γρήγορα 3 θέματα και με βάση τα όσα εσχάτως συνέβησαν και είδαμε στα “Κανάλια”!
→ Πάει η γυναίκα (στην κάτω Αχαϊά / Αχαγιά) χτυπημένη όλη και μαυρισμένη από το πρόσωπο, έως και τα σπασμένα πλευρά της, στον Ταξίαρχο της “ΕΛΑΣ”, επικεφαλής προφανώς της Αστυνομίας εκεί στα μέρη της, και μεταξύ των άλλων αυτός της λέει: “Τα χτυπήματά σου δεν είναι δική μου δουλειά, να πας στο Νοσοκομείο”!.. (Κρατήθηκε κιόλας, λόγω της -κατ΄έθος- μυνήσεως που οι δράστες συνήθως υποβάλλουν)!..
→ Πάνε οι “Ρομά” στην Γαστούνη δέρνουν τον Περιπτερά, κάνουν θερινό το μαγαζάκι του, του λένε να φύγει από την περιοχή και “δεν ανοίγει μύτη”!.. Περνάει λίγος καιρός και όταν ο άνθρωπος αυτός ξαναφτιάχνει το περίπτερό του, πάνε οι ίδιοι, τον προπηλακίζουν και πάλι και του καίνε το μόλις κατασκευασθέν περίπτερο, χωρίς, για άλλη μια φορά, “να ανοίξει μύτη”!.. Το πιο φοβερό είναι ότι την ώρα που έκαιγαν την περιουσία του ανθρώπου οι γύφτοι, όχημα της “ΕΛΑΣ” με Αστυνομικούς εντός αυτού παρακολουθούσε τα τεκταινόμενα χωρίς να επέμβει !!!. (Δείτε το “ΒΙΝΤΕΟ”).
→ Και πάμε και στην δολοφονία του Νικήτα Γεμιστού στην Κρήτη, από τον Παρασύρη! Είδαμε χθες την μεγάλη αδελφή του στην συνέντευξή της στον Ευαγγελάτο και ακούσαμε τί είπε, όπως και ακολούθως αυτής ο πατέρας της! Αξίζει να τους δείτε (ενν. το “ΒΙΝΤΕΟ”) και να τους ακούσετε!.. Εμείς, απ΄εδώ, δεν θα σας γράψουμε τίποτε περισσότερο σχετικό με την δολοφονία αυτήν, πλην ενός! Διαβάστε παρακάτω:
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙ, ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΗ Η ΚΡΗΤΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΛΟΣ Ο Ν. ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΤΟ ΠΟΙΟΝ (!) ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΥΡΗ [ΕΜΠΟΡΟΣ ΟΠΛΩΝ, ΝΑΡΚΕΜΠΟΡΟΣ, ΙΔΟΚΤΗΤΗΣ Ν. ΚΕΝΤΡΟΥ, ΠΟΡΝΟΒΟΣΚΟΣ, και, και, και… / “πασίγνωστη” οικογένεια (μαζί με 2, 3 άλλες) οι ΠΑΡΑΣΥΡΗΔΕΣ στο Ρέθυμνο / “STOP” εδώ], παράλληλα “Χ” φορές να έχει πάει η οικογένεια του δολοφονηθέντος στην “ΕΛΑΣ” να ζητήσει βοήθεια για τον Νικήτα, ώστε να μην τον δολοφονήσει ο τελικώς φονιάς του και οι Αστυνομικοί να τους μεταχειρίζονται απάνθρωπα (σίγουρα θα γνωρίζετε από ανακριτικές μεθόδους, οπότε θα διαπιστώσετε παρακολουθώντας-την ότι η αδελφή του νεκρού Νικήτα έλεγε αλήθεια, στα όσα είπε για το πώς τους φέρθηκαν στην τοπική Αστυνομία) και με μια νοοτροπία σαν η “ΕΛΑΣ” να είναι μαγαζί τους και όχι “ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ”; Αλήθεια, Κε Αρχηγέ, πού είναι το “FBİ” μας στο νησί;
Κε Αρχηγέ!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ:
– Το κοινό (ΠΡΩΤΟ και ΚΥΡΙΟ για εμάς), στα 3 παραπάνω τραγικά γεγονότα είναι η συμπεριφορά των στελεχών της “ΕΛΑΣ” και μετά η όποια, κατά περίπτωση, κρίση και κριτική (!) της όποιας και πάλι αναλήψεως ή μη επιχειρησιακής δράσεως! Λυπούμεθα να πούμε ότι, εκτός από “ειδική εκπ-ση” που είναι φανερό πια πως δεν υπάρχει, σε μια μειοψηφία βεβαίως στελεχών της “ΕΛΑΣ”, για το πώς θα πρέπει να μεταχειρίζονται γενικώς οι Αστυνομικοί τους πολίτες, ειδικά (!) τα στελέχη των κατά τόπους “ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”, όπου σ’ αυτά θα πρέπει να τοποθετούνται στελέχη μετά από πολύ “πόνο σκέψεως” και όχι “όπως λάχει” (sic), ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ “Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ” σε όλον τον Οργανισμό της “ΕΛΑΣ” (υπάρχει τρόπος), ώστε να αποκαθαρθεί η Υπηρεσία κατά το μείζον ασφαλώς, αφού πλήρως αποκλείεται, (ο ίδιος ο Κύριός μας είχε ανάμεσα σε 12 μαθητάς και 1 Ιούδα), από ενστόλους που προσβάλλουν με την συμπεριφορά τους την “ΕΛΑΣ” και κατ΄επέκτασιν την ίδια μας την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, αφού φαινόμενα, όπως πχ αστυνομικοί να γίνονται πληροφοριοδότες πολιτών και μάλιστα “επί χρήμασι”, όπως ακούσαμε για το ΑΤ ΑΜΜΟΥΔΆΡΑΣ, (και όχι μόνον… ), είτε διότι θέλουν να έχουν παραπάνω… εισόδημα (sic) / “STOP”… / είτε διότι είναι συμπατριώτες με τον “ενδιαφερόμενο” πολίτη, είτε ακόμα διότι φοβούνται και οι ίδιοι για την ζωή τους, είτε διότι θεωρούν εαυτούς τοπικούς -και ΠΡΟΣΟΧΗ (!)- ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΥΣ “Σερίφηδες” ή ό,τι άλλο, ΕΊΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ, ΟΠΟΙΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ!..
Φυσικά ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ και ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ προς όλους, αλλά και εκπ-ση γενικότερη, για το πώς ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ τα στελέχη της “ΕΛΑΣ”, ασχέτως του ότι θα έχετε δίκιο, αν μας ρωτήσετε, πχ «θα διορθωθεί δηλαδή, ως προς τους τρόπους του “φέρεσθαι”, ο Ταξίαρχος που μίλησε, όπως μίλησε, στην αγριο-δαρμένη, από τους μαφιόζους ενός… ΧΩΡΙΟΥ (!), 75 ετών πρώην νοσηλεύτρια, αφού ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, από τα χρόνια μας τα μαθητικά και σίγουρα και από την οικογένειά μας;»
– Κε ΑΡΧΗΓΕ!
ΖΟΥΜΕ ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ! (ΗΔΗ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟ)! ΕΣΕΙΣ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ, ΣΥΝΕΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΩΡΑ “ΔΕΝ ΚΟΜΙΖΟΥΜΕ ΓΛΑΥΚΑΣ ΕΣ ΑΘΗΝΑΣ” !..
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΣΑΣ, ΕΝΑ 20% ΚΑΤ΄ΕΜΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΕΥΣΧΗΜΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ!.. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΣΥΜΒΑΝΤΑ, ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤ΄ΕΜΑΣ ΝΑ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ Η “ΕΛΑΣ”, ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟ, ΟΠΟΥ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ… 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!.. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ Η “ΕΛΑΣ” ΜΑΛΛΟΝ… “ΟΧΙ”!.. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!..
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΡΙΜΑ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ, ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ, ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΧΤΟ ΕΡΓΟ, NA EXETE ANAΒΑΘΜΙΣΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ, ΜΑΖΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ, ΤΗΝ “ΕΛΑΣ”, ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΙΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΑΘΕΝ “FBİ” ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΊ ΣΗΜΑΙΝΕΙ “ΕΛΑΣ”.. ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ… ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ (ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟ ΔΚΤΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ “FBİ” ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ / ΩΣ “ΑΓΓΕΛΟΙ” (ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΣ ΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ…”Η/Υ”) ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΠΛΑΓΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ… ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ, ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΕΚΤΕΘΕΙΣΕΣ!.. (ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ, ΩΣ… ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ)!..
- ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ “ΕΝ ΤΗ ΓΕΝΝΕΣΕΙ” ΤΟΥ, ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!..
ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ:
→ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ “ΕΛΑΣ” ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ, ΚΕ ΑΡΧΗΓΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΑΣ, ΜΑΖΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΤΟ “ΕΙΝΑΙ”, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΗ ΔΑΡΜΕΝΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΧΑΜΟ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟΥ, (Ο ΣΤΥΓΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ, ΓΝΩΣΤΩΝ… ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΠΑΤΗΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ), ΜΑΣ ΩΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΘΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΣΑΣ, ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ, ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ, ΕΧΕΤΕ, ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 3 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΒΑΝΤΑ, ΕΠΕΜΒΕΙ!..
→ ΑΝ, ΠΑΡ’ ΕΛΠΙΔΑ, ΚΑΠΟΥ ΘΕΩΡΗΣΑΤΕ ΟΤΙ “ΞΕΦΥΓΑΜΕ”, ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ), ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ!..
ΕΙΘΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΣΑΣ, ΚΕ ΑΡΧΗΓΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ (!!!) ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ!..
– ΜΕ –
ΤΙΜΗ!
“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
ΥΓ.
1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΑΤΟΜΑ… ΑΖΑΤΙΚΑ, ΤΕΛΙΚΩΣ ΖΕΥΟΝΤΑΙ!.. Ο ΥΠΟΨΗ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ, ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ ΠΧ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ -ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ- ΓΙΝΕΙ ΓΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ “ΕΛΑΣ”, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ, ΚΑΤΙ ΛΙΑΝ ΠΙΘΑΝΟ!.. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΜΕ!.. // ΑΣΦΑΛΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΜΕ, Ο Κ. ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ ΕΧΑΣΕ ΑΔΙΚΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΗΦΘΕΙΣΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΔΡΑΣΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ (!) ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΣΥΜΒΑΤΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΧΑΡΟΚΑΜΕΝΟ ΠΑΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΜΑ ΚΑΙ (!) ΑΝΑΝΔΡΗ!!!
2. ΚΕ ΑΡΧΗΓΕ! ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ!
“ΔΕΙΤΕ” ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ “ΕΥΠ” (“ΤΗ ΓΝΩΣΕΙ” ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΟΥ ΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΚΛΠ), ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ! (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ “ΕΥΠ”, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΥΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ)! ΑΛΛΑΞΤΕ, ΟΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΔΚΤΕΣ ΣΤΑ “ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΔΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ, ΠΧ ΓΙΑ 9 ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΤΕ “ΜΟΝΑΔΕΣ”, ΣΑΝ ΠΧ ΑΥΤΗΝ ΣΤΗΝ “ΘΗΡΑΣ”, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η “ΥΔΝΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ” ΚΑΙ ΤΟ “ΑΤ ΚΥΨΕΛΗΣ”, ΟΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ / ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΣ Υ-ΠΟ-ΔΕΙ-ΓΜΑ-ΤΙ-ΚΑ !!!..
-/-
