“ΑΝΑ, ΚΑΤΑ, ΔΙΑ”, … ΞΑΝΑ !..

Φίλες και Φίλοι!

1. Πώς επιβεβαιωνόμαστε, ρε παιδί μου, τόσο γρήγορα μερικές φορές; “Χθες”, “προχθές” ρωτάγαμε τον δημοσιογραφικά πάντα σιχαμένο Κοττάκη, αν είναι πρακτοράκι της “Νέας Τάξεως”, Σορίτης, κλπ και μετά την ΔΕΘ “βγήκε” με πρωτοσέλιδο ότι τα όσα μέτρα ανακοίνωσε ο Κ.Κ.Μ. στην “ΔΕΘ” ήσαν μέτρα… Ορμπάν (!..), βάζοντας μάλιστα και “φωτό” δίπλα – δίπλα  των 2 αυτών πολιτικών, “φωτό” που ο αναγνώστης βλέπει πάντα πρώτα, ήτοι πριν διαβάσει το κείμενο!.. Καταλάβατε!..

Πού έχεις πέσει, ρε Ελλάδα; Πόσα κρυφά σκουπίδια, κατέχουν περίοπτες θέσεις και σε καταστρέφουν λίγο – λίγο; 

Υγ. Σας θυμίζουμε και μια ακόμα δημ/κή αλητεία των κρυφών αριστερών (Χουντο-Συριζαίων) δημ/φων της ε/φ “ΕΣΤΙΑ”! Όταν είχαμε τα γεγονότα στην Συρία, έγραφε πως ο Ε/ΥΠΕΞ δεν συναντάται με τον… Τσογλάνι (Αλ Σάρα), ενώ οι Τούρκοι και μπλα, μπλα, μπλα, φωνάζοντας δημ/κά “πού είναι η Ελλάδα;”, κλπ! Όταν προσφάτως ο Γεραπετρίτης συναντήθηκε στην Αθήνα με τον Σύρο ομόλογό του, (Υπουργό της “μεταβατικής” λεγομένης Κ-Β Τσογλάνι, αχαχαχαχαχαχα), έγραψε: “O Έλληνας ΥΠΕΞ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΠΡΩΗΝ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΑΛ ΚΑΪΝΤΑ”!.. Μιλάμε για ΣΑΠΙΛΑ, χειρότερη και απ΄αυτή του Συριζαίου Δντού της ε/φ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” Ριζούλη ή “Βλαχο – Τυρο” – Ριζούλη, λόγω καταγωγής!..

Αυτοί οι λυσσασμένοι ΛΥΚΟΙ διαφεντεύουν την ιστορικότερη σήμερα “εν ζωή” ε/ε-φ, λέγε με “ΕΣΤΙΑ”, ενώ “παίζουν” βρώμικα και με ιερές λέξεις για τους Έλληνες, όπως πχ μια τέτοια είναι η λέξη “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”, που την έβαλαν τίτλο σε έντυπό τους, οι σύμμαχοι, ήτοι οι σημερινοί Χουνταίοι (δεν έχουν μείνει και πολλοί πια, παρά μόνον κάτι πείσμονα υπερήφανα γερόντια…) και οι “Σόρος-Συριζαίοι”!.. 

2. Κάλεσμα, δια της “κολο-ε/φ” του, ήτοι ε/φ για “χαρτί τουαλέτας”, για όσους δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε “SOFTEX” (08-09-2025), του ψυχασθενούς “Νεο-Ναζί” Βαζελο-Χίου να βγουν οι αριστεροί στους δρόμους να ρίξουν τον Κ.Κ.Μ.!..

Πόση ακόμα ξεφτίλα και κατάντια, ρε φιλαράκο; Γενικώς έχεις γίνει όχι μόνον “το πουτανάκι της “Συριζοπούλας” Καρυστιανού”, αλλά και όλων γενικώς των γνησίων Κομμουνιστών και των πολιτικών τερατο-μεταλλάξεων τους, όπως πχ ένας τέτοιος είναι ο “Σόρος-Σύριζα”, η διασπασθείσα απ’ αυτόν “Νέα Αριστερά”, κλπ, κλπ, κλπ!..

Σύνελθε!.. Είναι όμως για σένα, τώρα πια, αυτό δυνατόν;

3. Ο μέγας προδότης της Ελλάδος αμετανόητος Κομμουνιστόψυχος “Διεθνιστής” “Σόρος-Τσίπρας” αναφέρθηκε στην πρόσφατη ομιλία του στην Θεσσαλονίκη (“ΕΚΟΝΟΜΙΣΤ” // ΈΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ), σε ανάγκη δημιουργίας ενός “Πατριωτικού”, όπως το χαρακτήρισε, Ταμείου, κλπ, κλπ, κλπ, και σταματάμε εδώ, διότι δεν μας ενδιαφέρει ο λόγος, το παρακάτω… της κουβέντας του!..

Μίλησε και πάλι για “Πατριωτισμό”, ο Κομμουνιστόψυχος “Διεθνιστής”!.. Κρυφτείτε γρήγορα, έρχεται… τσουνάμι!..

Σε ό,τι αφορά ότι το “γύρισε” στο πολιτικό “Κέντρο” δημ/φε του “ΣΚΑΪ”, της κατηγορίας των “γλειωδών – σιχαμένων”, Παυλόπουλε, πώς είναι δυνατόν αυτό να συμβεί και ένας πλασμένος Κομμουνιστής και βαθιά “Διεθνιστής”, έστω και… τερατο-μεταλλαγμένος να ταυτιστεί πολιτικά με τον Εθνάρχη μας Ελ. ΒΕΝΙΖΕΛΟ, τον Γ. και τον Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, τον ΠΛΑΣΤΗΡΑ, τον Α. Γ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, κλπ, κλπ, κλπ!.. Ακόμα όμως και “δικός” τους να ήτανε στην ψυχή και όχι Κομμουνιστόψυχος, κάτι που δεν αλλάζει, πώς ένας “καθαρά” πατριωτικός χώρος, ένας χώρος που αγωνίστηκε για την ε/ “Μεγάλη Ιδέα”, την Ελλάδα των “5 Θαλασσών και των 2 Ηπείρων”, θα μπορούσε να δεχτεί στις τάξεις του έναν Εθνο-προδότη, έναν που πούλησε την Μακεδονία στους Σκοπιανούς “αέρα”, με ξενική εντολή, ήτοι αυτήν των “Διεθνών Αφεντικών” του / μας, μεταφερθείσα από την “Χειρίστριά” του Κα Μέρκελ;

“Κόψε” λοιπόν, Παυλόπουλε, και εσύ και όποιος άλλος, τις συγκεκριμένες λεκτικές σου και κυρίως ανιστόρητες, αλλά και αντιβαίνουσες στην πολιτική λογική, (με βάση την ιδεολογική ιστορικά… “πλατφόρμα” κάθε Παρατάξεως στην χώρα μας), παπαριές!.. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ “ΚΕΝΤΡΟ” ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΈ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΤΗΝ “ΕΙΧΑΝ”ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΑΓΑΝ, ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΛΟΙΠΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΣΧΥΡΟΣ “ΠΑΙΚΤΗΣ” ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ, ΗΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ, “ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ”, Ο… ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… ΕΥΘΕΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΛΗΝ (-) ΑΠΕΙΡΟ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΕΞΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝ (+) ΑΠΕΙΡΟ!..

Άντε πια, μας “τα κάνατε μπαλόνια” και πάλι με τον… “Ρόντι”, που αντί να είχε περάσει “ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ” με την κατηγορία της “Εθνικής Προδοσίας” ως Π-Θ, και να είχε καταδικαστεί σε θάνατο (λέγε με πλέον ισόβια), είναι “έξω”, του πληρώνει ο λαός “Ινστιτούτα”, παίρνει τον μισθό βουλευτού κανονικά, αφού ως τέως Π-Θ εκλέγεται αμέσως και χωρίς λαϊκή ψήφο βουλευτής, όντας απλώς επικεφαλής στην λίστα του Κόμματός του, κάνει ομιλίες, κρίνει την πολιτική ζωή και παριστάνει αυτό το πολιτικό “λίμο”, τον… “Σύμβουλο Εσωτερικής και Εξωτερικής Πολιτικής” της Ελλάδος!..

Υγ. Κε Πρόεδρε! Κε Τσίπρα! Έχετε πολλούς και εγκάρδιους χαιρετισμούς, από τους Κους Αρτεμίου και Πετσίνη!..

4. Άρχισε η εκπ-ση των νέων Συριακών “ΕΔ”, από τις “ΤΕΔ”!.. // Η “ΜİT” ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΔΑΜΑΣΚΟ!

5. Κε Μητσοτάκη! Σε ακούσαμε τί είπες στην “ΔΕΘ” (συνέντευξη), για την Γάζα, κλπ!.. Σε ενημερώνουμε λοιπόν, πως η λέξη εκεχειρία δεν υπάρχει, όπως οι “ΑΓΓΕΛΟΙ” ισχυριζόμαστε, στο λεξιλόγιο των Ισραηλινών, διότι: 

Η λέξη “ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ” στο μυαλό και στην επχ-κή…  λογική (sic) των κυβερνητών των άμοιρων δυστυχώς Παλαιστινίων της Γάζας τρομοκρατών της “ΧΑΜΑΣ” ταυτίζεται με το κέρδος -και μόνον- από μέρους τους χρόνου, (γι΄αυτό και η διόγκωση όλης αυτής της ανθρωπιστικής κρίσεως στην Γάζα από την “ΧΑΜΑΣ”, στην άσκηση της οποιας βοηθούν και οι τ/ΜΥ), ώστε πρωτίστως να συνεχίσει να διαιωνίζεται η σημερινή σε όλη την λωρίδα κατάσταση, γεγονός που θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν να υπάρχουν ως Οργάνωση και δευτερευόντως ταυτίζεται με μια φαινάκη (!!!), με την ουτοπία (!!!) τους, ήτοι ότι δια μιας εκεχειρίας θα μπορέσουν να αναδιοργανωθούν και να επιστρέψουν κατά των “ΙΕΔ” ισχυρότεροι και αποτελεσματικότεροι στο Πεδίο, μπας και κάποια στιγμή (που βεβαίως “δεν υπάρχει αυτό”) στο… μέλλον αλλάξουν τα πράγματα και κατορθώσουν να… καταστρέψουν τους Ισραηλινούς και το Κράτος τους!.. (“Το βιολί βιολάκι”, όπως λέμε)!..

– Οι Ισραηλινοί (“έλα στην θέση τους και προσπάθησε να σκεφτείς σαν αυτούς”), γνωρίζουν ότι δεν “έφαγαν” τόσο χρόνο, από το 2023 έως σήμερα, πολεμώντας τους Παλαιστινίους τρομοκράτες και μια σειρά από συμμάχους εναντίον τους άλλους… τρομοκράτες, είτε Οργανώσεις, είτε Κράτη, γνωρίζουν ότι δεν έχυσαν τόσο αίμα, για να προσφέρουν ειρήνη στους σφαγείς τους και μάλιστα σ’ αυτούς της “ΧΑΜΑΣ”, οι οποίοι θέλουν και μόνον την Κ/Φ τους, χωρίς να παραδοθεί (!!!) η “ΧΑΜΑΣ” και χωρίς να έχουν πάρει πίσω τους εναπομείναντες ζώντες ομήρους, αλλά και τους όποιους νεκρούς έχουν ακόμα οι τρομοκράτες στα λαγούμια τους!.. Το πολιτικο-στρατιωτικό Ι/”end state” πρέπει να υλοποιηθεί!

ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ “ΙΕΔ” ΠΡΩΤΑ, ΚΑΙ Ο Π-Θ ΚΟΣ Β. ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΑΝ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΣ… ΔΗΜΙΟΣ, ΕΝΩ ΤΟ Ι/ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΖΕΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΜΗΡΙΑΣ, ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΤΟΥ… ΜΑΤΙΑ!.. (Αυτό ασφαλώς στην σφαίρα της φαντασίας και μόνον, και μάλιστα νοσηρής, θα μπορούσε να συμβεί, διότι ο νυν Π-Θ αποτελεί μόνος του… έναν ολόκληρο Στρατό και ξέρει πάρα πολύ καλά, εκτός των όποιων… ορισμών της πολιτικής επιστήμης, που υπηρετεί τόσα χρόνια τώρα με σχεδόν 100% επιτυχία, και τους όποιους στρατιωτικούς ορισμούς, όντας άλλωστε και ο ίδιος πρώην στρατιωτικός!.. Επομένως ξέρει καλά τί σημαίνει “end state”, το οποίο “βγήκε” / “ορίστηκε” μετά από εξωνυχιστική ανάλυση όλων των γεγονότων, αλλά και όλων των εξετασθέντων σεναρίων και σίγουρα σε συνεργασία μεταξύ των Ι/Πολιτικών και Στρατιωτικών!..

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ… ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ, ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΣΟ “ΧΑΛΕΠΟΙ ΚΑΙΡΟΙ” ΠΟΥ ΔΙΕΡΧΟΜΑΣΤΕ! ΕΙΘΕ ΟΧΙ, ΗΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΈ!.. 

ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΩΣ ΛΥΣΗ ΚΑΙ 2 ΚΡΑΤΗ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ, ΜΟΝΟΝ ΑΝ:

  • Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ “ΧΑΜΑΣ” ΔΙΑΛΥΘΕΙ, (ΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ Ι/ΟΜΗΡΩΝ, ΖΩΝΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ)
  • ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΘΕΙ Η “ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ”, ΑΠΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΘΕΙ ΜΕ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΜΟΙΡΟ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΗΓΕΣΙΩΝ ΤΟΥ, Π/ΛΑΟ ΠΑΡΟΝΤΑ,
  • ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΣ ΗΓΕΤΗΣ, ΝΟΥΝΕΧΗΣ, ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΑΦ’ ΕΝΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ (“Δ. ΟΧΘΗΣ” ΚΑΙ “Λ. ΓΑΖΑΣ”) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΕΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ Κ/Φ (!), ΟΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΙΣΧΥΕ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΟΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΩΝΩΝ ΚΑΙ ΔΟΛΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΠΧ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΟΙ ΙΡΑΝΟΙ, ΟΙ ΣΥΡΟΙ, ΚΛΠ, (Ο ΛΑΟΣ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΙΣΤΑ ΤΙΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΟΥ), ΚΑΙ ΑΦ΄ΕΤΕΡΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΞΕΚΑΘΡΑ ΟΤΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΙΣ Η.Π.Α., ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΗ “ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”, ΔΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΟΥΝ, ΚΑΙ ΔΙ΄ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΕΤΡΑ, ΚΛΠ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΙΔΡΥΘΕΙ ΤΕΛΙΚΩΣ ΚΑΙ (!) ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΝ!..

Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΘΛΙΒΕΡΗ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ “ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ” ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ” – “ΒΑΣΙΛΕΙΕΣ” ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ “ΕΘΝΟΠΑΤΡΙΩΤΕΣ” ΤΗΣ Νο “1” ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ! “ΠΟΛΕΜΑΕΙ” Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΔΙΟΤΙ Ο Π-Θ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ “ΕΘΝΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ” ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΆ Η.Π.Α.!.. ΕΙΝΑΙ 100% ΒΕΒΑΙΟΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΏΣΕΙ!..

ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ “ΕΕ” ΜΙΛΑΜΕ, (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΜΙΛΑΜΕ), ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΟΣ – ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΝΑ ΑΣΚΕΙ / ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΚΟ, ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΆΛΛΑ; ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ! ΠΏΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΊ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ “ΑΥΡΙΟ” ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ “ΕΝΩΣΗ”; ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!..

ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΕ Π-Θγέ! ΜΗΠΩΣ ΕΜΑΘΕΣ ΤΊ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ; ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ 6 ΝΕΚΡΟΥΣ Ι/ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!.. ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ… “ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ”, ΟΠΩΣ ΠΙΘΑΝΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΝΤΙ-ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ, ΜΕ ΤΗ ΟΠΟΙΑΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΤΑ ΕΔΩ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥΣ!..

ΑΡΚΕΤΑ ΟΜΩΣ, ΣΤΟΠ!..

Υγ. Ιστορικό το μίσος των Ισπανών για τους Εβραίους, αλλά στην παρούσα συγκυρία αξιοσημείωτη και η ταύτιση πολιτικών και άλλων πράξεων Ισπανών και Τούρκων… συμμάχων τους!..  

6. Μαζί με την φωτιά στο ΧΑΚΚΑΡΙ, είχαμε σήμερα (08-09-2025) και το θλιβερό συμβάν στο ΑΤ της ΜΠΑΛΤΣΟΒΑ, στην Σμύρνη, όπου ένας 16χρονος σκότωσε 2 Αστυνομικούς και τραυμάτισε άλλους 2, “εξ ων” ο ένας είναι σε σοβαρή κατάσταση!..

Ο 16χρονος, κουκουλοφόρος, οπλισμένος με καραμπίνα, κλπ, τραυματίστηκε από τα πυρά Αστυνομικών και συνελήφθη! Θα μάθουμε ελπίζουμε τα πάντα, κάποια στιγμή, όπως τηνκατάσταση της υγείας του, το ποιός είναι, γιατί έκανε ό,τι έκανε, κλπ, κλπ, κλπ, πριν και αυτός πάει για ΟΥΡΊ ή ό,τι άλλο στον Παράδεισο των Μουσουλμάνων!..

Πολύ κρίμα, που το 2025 μιλάνε ακόμα τα όπλα και όχι μόνον στην Τουρκία!.. Και μάλλον, “και πού ‘ σαι ακόμα”!.. 

7. Από την πρόσφατη μεγαλειώδη Κινεζική παρέλαση, στεκόμαστε στο πυραυλικό όπλο “ΛΕΪΖΕΡ”, το οποίο είναι ικανό να αχρηστεύει όλων των ειδών “ΜΕΑ”!.. Είναι απολύτως βέβαιον ότι θα πρέπει και οι “ΕΕΔ” να ασχοληθούν με το… θέμα, ειδικώς μετά τον προσφάτως εξαγγελθέντα ριζικό ανασχηματισμό τους!.. ΣΤΟΠ!

Υγ. ΕΡΩΤΗΣΗ: ΑΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΑΥΤΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΡΑΤΗ, ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η (ΔΙΑΖ) ΕΣΤΩ ΣΜΙΚΡΥΝΘΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ “ΜΕΑ”, ΑΠΟΤΕΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΝΑ…. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΜΙΑ ΜΟΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ;

8. Στα τέλη Αυγ. (28-29) οι Ρώσοι επιτέθηκαν πυραυλικά στο Κίεβο και σκότωσαν 23 ανθρώπους! Όλοι τους κατηγόρησαν, αλλά μόνον 1, 2 “άσημα” Τ/Ο Κανάλια ανέφεραν πως προηγουμένως οι Ουκρανοί είχαν επιτεθεί σε αριθμό ρ/διϋλιστηρίων! (Σας θυμίζει τίποτε αυτό; Ίσως τις τ/προσπάθειες των τελευταίων ετών -μετά το Μάτι- να ανατινάξουν την “ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ”, τις π/εγκαταστάσεις στον Ασπρόπυργο, κλπ); Επιμένουμε, τέλος, να γράφουμε ότι αποτελεί ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟΣ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ!

9. Ο άρτι συλληφθείς στην Αττική Τ/μαφιόζος ΡΕΪΣ παρεδόθη στους Τούρκους;

10. Πήγατε να μάθετε, τί ακριβώς είναι τα “BDS”; Θα τα ξαναπούμε!

11. “Χαίρετε” και η Κ-Β ΜΠΑΪΡΟΥ!.. Κε ΜΑΚΡΟΝ, αντί να υβρίζεις το Ισραήλ και τον Π-Θ του, δεν κυττάς καλύτερα να δεις, τί θα κάνεις με την Οικονομία σου; Ίσως εσύ να μην την “γλυτώσεις” τελικώς, ως χώρα εννοούμε, όπως κάποτε την είχε “γλυτώσει” ο ΣΑΡΚΟΖΙ, σε βάρος τότε της Ελλάδος, με εκείνο το “ΚΟΝΑΡ” που είχε εκστομίσει κατά του “δικού” μας ΓΑΠ, κλπ!.. Δεν πας και καμμιά επίσκεψη στα “Διεθνή Αφεντικά” σου / μας να ζητήσης βοήθεια; Δίπλα σου είναι!..

12. Να ασχοληθείτε λιγάκι και με την Έκθεση Φιλίπ ΠΕΤΕΡΣΟΝ (Ε/Φ “ΤΟ ΒΗΜΑ” 1990) // ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΝΥΞΗ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ:

Αναμένοντας τους βαρβάρους

Δρ Μάνος Δανέζης: Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών

Ενα από τα σημαντικά πολιτικά γεγονότα πάνω στο οποίο συμφωνούν σχεδόν όλοι οι Ελληνες είναι ότι ο ορίζοντας των Εθνικών μας θεμάτων έχει βαρύνει επικίνδυνα και αυτό άσχετα από το ποιος και τι φταίει για την κατάληξη αυτή.

Την κρίσιμη αυτή ώρα, είναι επιβεβλημένο, αντί κραυγών πανικού και αναθέματος, να αναλύσουμε και να προλάβουμε τα επόμενα Εθνικά προβλήματα, τα οποία, όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, θα είναι δραματικότερα αν τα αντιμετωπίσουμε με την ίδια
επιπολαιότητα και αφέλεια. Οπως γίνεται φανερό πλέον, το σχέδιο διάλυσης των προσπαθειών ενιαίας συγκρότησης της Ευρώπης, όπως καταστρώθηκε από τις ΗΠΑ και την Ρωσία, έχει τεθεί σε εφαρμογή. Η ταυτόχρονη τεχνιτή αύξηση των τιμών, των
υπό αμερικανικό έλεγχο, πετρελαίων και της τιμής του δολαρίου, το παιχνίδι των αμερικανικών επιτοκίων, ο άμεσος ή έμμεσος έλεγχος των παγκόσμιων στρατηγικών περιοχών παραγωγής ενέργειας και πρώτων υλών, δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης των υπερατλαντικών προθέσεων.

Επόμενος στόχος της προσπάθειας στρατηγικής απομόνωσης της Ενιαίας Ευρώπης αποτελεί ο έλεγχος και η ελαχιστοποίηση της δυνατότητας πρόσβασής της, προς τις εναπομείνασες πλουτοπαραγωγικές πηγές πρώτων υλών και ενέργειας του πλανήτη μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να αποκοπούν αρχικά και να ελεγχθούν στην συνέχεια, οι πλέον σύντομοι δρόμοι οι οποίοι οδηγούν προς αυτές. Οι δρόμοι αυτοί είναι τρεις:

1. Η έξοδος μέσω Βοσνίας- Αλβανίας- Σκοπίων- Ελλάδας.

2. Η έξοδος μέσω Βοσνίας- Αδριατικής.

3. Η έξοδος μέσω Μαύρης Θάλασσας- Δαρδανελίων- Αιγαίου.

Το ενδιαφέρον στοιχείο που θα πρέπει να μας προβληματίζει, διότι αποτελεί πιθανότατα το αίτιο όλων των Εθνικών μας προβλημάτων, είναι ότι όλοι οι προηγούμενοι έξοδοι οι οποίοι διεκδικούνται από τις ΗΠΑ και την Ρωσία, φράσσονται, από Ελληνικά εδάφη και θάλασσες. Αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος είναι μια σειρά προβλημάτων κατά μήκος τριών αξόνων:

α. Από την κατεύθυνση της Αλβανίας- Σκοπίων.

β. Από την κατεύθυνση Βοσνίας- Αδριατικής.

Η προσπάθεια ελέγχου των προηγούμενων περιοχών από τις ΗΠΑ, έχει οδηγήσει στην δημιουργία Τουρκικών ναυτικών βάσεων στα παράλια της Αλβανίας, την αποπομπή των ελληνικών δυνάμεων, αλλά και της ελληνικής μειονότητας, από την γειτονική χώρα, αλλά και στην απαγόρευση εκμετάλλευσης των πλουτοπαραγωγικών πηγών του Ελληνικού Ιονίου Πελάγους, από την Ελλάδα. Κατά μήκος αυτού του άξονα θα πρέπει στο μέλλον να αναμένουμε μια νέα αναζωπύρωση των εντάσεων.

γ. Από την κατεύθυνση της Μαύρης Θάλασσας- Δαρδανελίων- Αιγαίου.

Αποτέλεσμα της προσπάθειας ελέγχου αυτής της περιοχής αποτελούν οι σκέψεις αποστρατικοποίησης της Θράκης και των νησιών του Αιγαίου, η πρόταση συνεκμετάλλευσης με την Τουρκία των πλουτοπαραγωγικών πηγών της περιοχής, η προσπάθεια παρασκηνιακής αντικατάστασης των συνθηκών Λοζάννης και Μοντρέ και η εμπλοκή του παράγοντα της Χριστιανικής Ορθοδοξίας στα πολιτικά πράγματα της περιοχής.

Ελπίζουμε, όσο και αν τα πρόσφατα γεγονότα μας καθησυχάζουν, ότι τελικά η ελληνική εξωτερική πολιτική δεν θα οδηγηθεί, στην αποδοχή του Ρωσικού σχεδίου διαμελισμού της Ευρώπης σε τρεις επί μέρους ενότητες:

Το σχέδιο αυτό όπως απεκάλυψε σε έκθεσή του ο Φιλίπ Πέτερσον, ειδικός σοβιετολόγος που υπηρετούσε στο Υπουργείο Αμυνας των ΗΠΑ (ΒΗΜΑ 1 Απριλίου 1990), προέβλεπε την διάλυση της Ευρώπης σε τρείς ζώνες:

1. Το Βορειοευρωπαϊκό Συμβούλιο το οποίο θα περιλαμβάνει τα Σκανδιναβικά κράτη και τα κράτη της Βαλτικής.

2. Την Δυτικοευρωπαϊκή Συνομοσπονδία η οποία θα συμπεριλάβει όλα τα κράτη της Βόρειας Ευρώπης , την Γαλλία και την Ισπανία.

3. Την ομάδα των κρατών της Κεντρικής Ευρώπης, περιλαμβανομένων των κρατών της Ιταλίας, Αλβανίας, Μαυροβουνίου, Σλοβενίας, Βοσνίας κλπ.

Το περίεργο όμως, στο σχέδιο αυτό είναι ότι: Η Ελλάδα, η οποία βρίσκεται περίεργα ενωμένη με άλλες Βαλκανικές περιοχές, η Ελβετία, η Πορτογαλία, η Αγγλία και οι συνορεύουσες με την πρώην Σοβιετική Ενωση Ρουμανία και Πολωνία βρίσκονται εκτός όλων των Ευρωπαϊκών ενοτήτων. Ομοίως περίεργες συνοριακές διαφοροποιήσεις παρατηρούνται κατά μήκος όλων των Ελληνικών συνόρων.

Μετά όλα τα προηγούμενα οι ελληνικές πολιτικές ηγεσίες θα πρέπει να αρχίσουν να σκέπτονται σοβαρά ότι: «Αξιόμαχος πολίτης, έτοιμος να υπερασπιστεί με κάθε μέσον τα Εθνικά του δικαιώματα είναι ο καλά ενημερωμένος πολίτης και όχι ο ευνουχισμένος από τις πολιτικές ίντριγγες και τις προκατασκευασμένες εσωτερικές κοινωνικές διαμάχες.

“Οι καιροί ου μενετοί”.

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ“!

ΕΛΛΗΝΑΣ

“ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ” ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΣΩΘΗΚΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ, ΑΦΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ “ΚΥΡΙΟΝ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ”!.. 

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙΝ…………….!…………………

-/-

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ Ο “ΕΛΛΗΝΑΣ” ΘΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ 10ΗΜΕΡΟ “ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ”! ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ, ΣΤΙΣ 22 Σεπ. 2025!.. ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΤΕ ΣΤΟΝ “Ε.Θ.” ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΥΦΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ, ΚΛΠ!..

-/-