“ΣΑΛΑΤΑ ΤΟΥ… ΚΑΙΣΑΡΑ”!..
Φίλες και Φίλοι μας!
1. Συγχαίρουμε τον Ι/Πρέσβη στην Αθήνα, που όταν ο νυν Δήμαρχος Αθηναίων ΔΟΥΚΑΣ θέλησε να δείξει τις Παλαιστινιακές… ευαισθησίες του, ώστε να είναι και αυτός “μέσα στην μόδα” του… καιρού μας, τον κάλεσε να ασχοληθεί με την καθαριότητα της πόλεως των Αθηνών, μια πόλη που επί ημερών ΔΟΥΚΑ ΒΡΩΜΑΕΙ και ΖΕΧΝΕΙ και να αφήσει το… Μεσανατολικό!.. Αχαχαχαχαχαχαχα!..
Δεν είμαστε επομένως μόνον εμείς, που έχουμε καλέσει, “Χ” φορές, τον ΠΑΣΟΚ-ο αυτόν… σπουδαίο (sic) Δήμαρχο να ασχοληθεί, επιτέλους, με αυτό το τόσο σοβαρό θέμα, ήτοι με το θέμα της καθαριότητος της νυν πρωτευούσης της χώρας μας και ευρύτερα να ασχοληθεί με τα… καθήκοντά του!..
2. Οι χάρτες του Α/ΥΠΑΜ, στο περιοδικό του “ΣΤΡΑΤΌΣ”, που έφταναν την λεγόμενη “Εθνική Αλβανία” έως την Πρέβεζα και τα Γρεβενά, αποδεικνύουν τα όσα, κατά καιρούς, γράφαμε για την… μεγάλη αγάπη των Τουρκαλβανών προς εμάς τους Έλληνες!..
Σημειώνουμε πως οι Αλβανοί, πλην της στρατηγικής σημασίας συμφωνίας που έχουν υπογράψει με την Τουρκία, (επανάληψη αυτής του 1922, αλλά σε σύγχρονη μορφή και… έκδοση, αχαχαχαχαχαχα), μόλις πρόσφατα υπέγραψαν και “συμφωνία στρατιωτικής συνεργασίας” με το Κόσσοβο και την Κροατία!.. “Χαίρετε”!.. Αχαχαχαχαχαχαχαχα!..
3. Το ξαναγλέντησαν και φέτος στην Μελίτη του Ν. Φλωρίνης στην εορτή του Προφήτου Ηλιού, στις 20-07-2025, οι ντόπιοι φιλο-Σκοπιανοί (ε/καταγωγής, αφού είναι “τύποις” Έλληνες βεβαίως) συμπατριώτες μας, αλλά και όσοι Σκοπιανοί (αρκετοί σε αριθμό) ήρθαν από τα Σκόπια, … Κε “Σόρος-Τσίπρα”… προοδευτικέ προδόταρε (!), και όσοι άλλοι όμοιοί σου ασφαλώς ανθέλληνες διεθνιστές, με το ε/Κράτος να παρακολουθεί… άλαλο!..
4. “Πατριώτη” Βελόπουλε, δεν “τα βάζουμε” με τους εφοπλιστές και μάλιστα με τον Κο ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ (Ναυπηγεία ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ!!!), σε ομιλία του στην Βουλή!..
Ναι, φίλοι μου, ο φιλο-Ρώσος αυτός “Πατριώτης”είναι τόσο… ηλίθιος, που δεν μπορεί, εκ των πραγμάτων, να είναι Πατριώτης, αλλά μόνον “Πατριώτης”!..
5. Ο Βρετανός ΑΚΑΜ στην Αθήνα, Πλοίαρχος Κος Σαμ Λόου / Sam Low, αλλά και η επικεφαλής του “Τμήματος Αμύνης” της ίδιας Πρεσβείας, Κα Γιοχάνα Χάρισον, άραγε πώς εκτιμούν την ελληνική αλλαγή της ελληνικής στρατιωτικής δομής των δυνάμεών μας; (Διάλυση 1ης Στρατιάς, κλπ).
Ειδικότερα ο Κος ΑΚΑΜ, τί ανέφερε άραγε εγγράφως, (αν βεβαίως ανέφερε κάτι πλην μιας απλής… επικεφαλίδος / καταλάβατε), σχετικά με αυτήν την αλλαγή της δομής των ε/δυνάμεων, στα… κεντρικά του, στο… Λονδίνο;
6. Για να μην… μπερδεύεστε (!..), διαβάζοντας, κλπ, πως Συριακή αντιπροσωπεία, αποτελουμένη από τους “νέους” Σύρους ΥΠΑΜ, Α/ΜΥ και ΥΠΕΞ, μετέβησαν στην Άγκυρα, είχαν συνομιλίες με τους Τ/ομολόγους τους, κλπ, σας θυμίζουμε πως οι Τούρκοι, εδώ και χρόνια τώρα, είχαν -βάσει εκπονηθέντος σχεδίου τους φυσικά- συχνότατες συγκεκριμένες επαφές και πολλαπλή συνεργασία με τους Τζιχαντιστές του “ΣΆΑΡΑ” ή Αλ Τσογλανί, αχαχαχαχαχαχα, (“Χαγιάτ Ταχρίρ Αλ Σαμ”), ο οποίος ήδη, ως Πρόεδρος πια της Συρίας, έχει υπογράψει συμφωνία στρ-κής συνεργασίας μαζί τους, αρχίζοντας να κάνει “σιγά- σιγά” την χώρα του, την κάποτε κραταιά και άκρως ιστορική Συρία, δορυφόρο της Τουρκίας, … ενός Στρατού με Κράτος, μιας υπό συγκεκριμένης πλέον μικράς διαρκείας ζωής χώρας!.. Θυμηθείτε! Τουρκία και Συρία, ούσες και οι δύο πια, μέσα σε ένα πάρα πολύ μεγάλο βάλτο, σαν αυτόν της Συρίας, στο τέλος θα βυθιστούν σ’ αυτόν!.. (Άλλωστε και σήμερα βυθισμένες με το κεφάλι είναι στον βάλτο αυτόν και διατηρούνται στην ζωή, διότι αναπνέουν με… φυσοκάλαμο)!..
7. Ο Σύρος Κομμουνιστής ηγέτης Αμάρ ΜΠΑΓΚΝΤΑΣ πέθανε προ ολίγου πίσω χρόνου στην Αθήνα, όπου ζούσε… εξόριστος και το ΚΚΕ τέλεσε την κηδεία του!..
Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα, αν θα μπορούσατε να δείτε και να ακούσετε το πώς τον κήδεψαν!..
Αυτό είναι το διεθνιστικό ανθελληνικό ΚΚΕ, που είναι τόσο με σιδερένιες παρωπίδες, ώστε δεν θα καταλάβει το πώς και τό πότε θα έχει καταληφθεί απ’ όλα αυτά τα ξένα (Ασιατικά, Αφρικανικά και άλλα)… φιντάνια που “τσουβαλιάζει” στο Κόμμα του, με στόχο την… ελληνοποίησή τους!.. Δεν απέχει πολύ ο χρόνος μεταλλάξεως (συνολικής μάλιστα λέμε εμείς) του πιο Σταλινικού “ever” στον Κόσμο, Κομμουνιστικού Κόμματος!..
8. Με την 6η Γενιά πολεμικών α/φ ασχολούνται οι εταιρείες “ΝΤΑΣΟ” (Γαλλία), “ΙΝTΡΑ” (Ισπανία)και “ΕΡΜΠΑΣ” (Γαλλία-Γερμανία).
9. Η αντάρτισσα δασκάλα Ειρήνη Γκίνη / ΓΚΙΝΟΒΑ, που τίμησαν και πάλι φέτος οι φιλο-Σκοπιανοί, ντόπιοι ε/καταγωγής πολίτες, αλλά και οι ξένοι ανθέλληνες, ελθόντες εδώ, Σκοπιανοί, η οποία εκτελέστηκε στις 26-071946, μετά από απόφαση του ε/Στρατοδικείου των Γιαννιτσών, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΙΑ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗ, ήταν Κομμουνίστρια και αγωνιζόταν μέσα από τις τάξεις του ΚΚΕ, για την αποκοπή της Μακεδονίας μας από τον εθνικό μας κορμό και την Βουλγαροποίησή της!.. Πολλά φιλάκια, … Κεντρώε, αχαχαχαχαχαχα, Κε… “Χουνταλέξη”!.. Νέος μεγάλος οπαδός σου Αλέξη “Ινστιτουτάρχη” είναι ο αθλητικά ομόσταβλός σου «Άκης με το “Ρ”», πιο γνωστός και σαν “ο δημοσιογραφικά σιχαμένος Άκης” ή και “ο Αηδίας”!..
10. Ο πόλεμος Καμπότζης – Ταϋλάνδης θα συνεχιστεί μετά από την λήξη των Ρ-Ο και Μεσανατολικού θεμάτων, έ;
11. Ο Πρόεδρος ΤΡΑΜΠ θα δώσει 500 δις $ Η.Π.Α. για το “Stargate Project”, ένα πρόγραμμα για την δημιουργία, αρχικώς, υποδομών, κλπ!..
12. Γνωρίζετε κάποιοι ότι υπάρχει “Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού”; Ποιών λέτε να ήταν η ιδέα της… γεννήσεώς του; Ποιός, επίσης, λέτε να είναι ο ρόλος του;
13. Οι Κινέζοι με την “START UP” “Deep Seek” προκάλεσαν ζημιές 1 τρις $ Η.Π.Α. στα διεθνή Χρηματιστήρια, παρουσιάζοντας ένα νέο μοντέλο “Αİ”!
Αυτό έμαθε και ο Αρχιναρκέμπορος Ελληνο-Γενίτσαρος ΡΑΜΑ και απεφάσισε να “στρέψει” την Αλβανία προς την μόδα της εποχής μας, ήτοι την “Τεχνητή Νοημοσύνη” (“ΤΝ”)!.. Αχαχαχαχαχαχα!..
Πάντως, να πούμε εδώ, πως η “Στρατηγική Πυξίδα” της ΕΕ και το “Στρατηγικό Σχέδιο” του ΝΑΤΟ, δίδουν πολύ μεγάλη σημασία στην “ΤΝ”!.. Προφανώς θα έχουν αμφότεροι πάρα πολύ δυνατά μυαλά στις τάξεις τους, ικανά να… παράξουν “ΤΝ”και ακολούθως και να την… οδηγήσουν / κατευθύνουν στην υλοποίηση των όποιων “end states” των!.. Να θυμίσουμε εδώ ότι το “Σχέδιο Καινοτομίας” των σχεδόν ανύπαρκτων Ευρωπαίων, κοστίζει -είπαν- 2 δις Ευρώ!..
14. Ρε δύσμορφο Κομμούνι, Υπολοχαγέ (ΥΠ), Βάϊε ΤΣΑΠΡΟΥΝΗ, υπεύθυνε του Τομέως “Τεχνολογιών Αιχμής” και “ΤΝ” του ΚΚΕ, κάθεσαι που κάθεσαι όλη την ημέρα, ως μέγας συνδικαλιστ…αρχίδης που είσαι, ξύνοντας τα παπάρια σου με τον κασμά, δεν λες εκεί, σε κανέναν απ’ τους “μεγάλους” που συναγέλαζεσαι, να κάνεις και καμμιά ομιλία στο προσωπικό, σχετικά με μια σειρά από σύγχρονα θέματα που ασχολείσαι και απασχολούν σήμερα την παγκόσμιο κοινότητα και φυσικά τους στρατούς ή έστω τους περισσότερους απ’ αυτούς; Δεν είναι κρίμα να πληρώνεσαι τζάμπα, ρε κοκκινο-φασιστο-οχιά από τον ε/λαό και μάλιστα μετά να βγαίνεις και να λες “για την πενία των στελεχών”, για τα προβλήματά τους, κλπ, κλπ, κλπ;
15. Κε Α/”ΕΛΑΣ”! Επανερχόμαστε! Τί έγινε σχετικά με εκείνες τις 2 ληστείες στα ΕΛΤΑ Καλαβρύτων και στην Φωκίδα; Υπάρχει κανένα νεότερο;
16. Βάζουν κάποιοι… προοδευτικοί τις φωτιές (ως εγκέφαλοι βεβαίως) και μετά (καινούργιο αυτό και υποτίθεται έξυπνο /σ’ αυτά είναι μανούλες όλα τα Κομμούνια, γνήσια και μεταλλαγμένα) στέλνουν τον “ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ (ένας από τους τίτλους “σφραγίδα”, ένα από τα πρόσωπα Οργανώσεως του “Σόρος-Συριζαιϊκου” παρακράτους) και το “ΠΑΜΕ” (τα “παιδάκια” των “ΚΝΑΤ”, ήτοι τα κομμουνιστικά… “ΜΑΤ” με τα κοντάρια, τις έξυπνες αυτές… λαϊκές σάρισες) να βοηθήσουν στην κατάσβεσή τους!.. (Αυτό πρωτοέγινε στην Λαυρεωτική προ ημερών)!.. // Παράλληλα, όντας μέσα στις φωτιές και βοηθώντας και καλά στην κατάσβεσή τους, είναι εύκολο να βάλλουν και καμμία ακόμα στο “αδιάφορο”, όπως ο 25χρονος στην Πάτρα, που κατέθεσε πως ξεμάκρυνε των άλλων, διότι είδε μια σπίθα και πήγε να την σβήσει, αλλά δεν τα κατάφερε να την σβήσει και μόλις έφυγε απ΄εκεί, έπιασε φωτιά!.. Βεβαίως το βίντεο έχει καταγράψει την αλήθεια!..
Ακόμα! Τί είπε ο 19χρονος που συνελήφθη στην Πάτρα; “Καθόμασταν, πίναμε μπύρες, κάναμε χασίς και μετά είπαμε, “δεν βάζουμε και καμμιά φωτιά”; Ο έτερος συλληφθείς, 27χρονος, κατέθεσε πως είχαν πιεί πολύ και είχαν κάνει και χασίς και δεν θυμάται, διότι είχε, όπως είπε, “κενά μνήμης”!..

Μήπως θυμάστε τί γράφαμε παλιότερα εδώ; Μήπως θυμάστε ότι γράφαμε πως το αριστερό (κομμουνιστικό και μη) Παρακράτος έχει κάνει “στρατό” από ψυχάκηδες, και τους χρησιμοποιεί και θα (!) τους χρησιμοποιεί, με αντίδωρο κανένα 20ρικο ή το πολύ – πολύ με κανένα 50ρικο, σε διάφορες αποστολές, όπως φωτιές τώρα, ξυλοδαρμούς, κλπ, αλλά δολοφονίες και ευρείες καταστροφές “αύριο” (αναλόγως με την πολιτική περίοδο και την κρίσιμη ή μη εθνική και άλλη επικαιρότητα), αποστολές που διευκολύνουν (στα αρρωστημένα πάντα μυαλά των πολιτικών επικεφαλής των ΚΚΕ, Σόρος-Σύριζα / “Νέας Αριστεράς”, “ΑΝΤΑΡ-CİA”, “ANTİ-FA”, κλπ), την πολιτική προώθηση των ιδεών τους και την επικράτησή τους (όχι βεβαίως απαραίτητα), την προσβολή της Κ-Β της… πόρνης και… “εσχατο-προδοτικής” Δεξιάς ή “Δεξιάς” (γειά σου “Σόρος-Τσίπρα” με τις ιδέες σου), κλπ, κλπ, κλπ! Καταλάβατε!..
Η “ΕΥΠ” (θα μας πείτε, “ποιά ΕΥΠ; αυτή η Χουντο-Συριζαϊϊκη που υφίσταται ακόμα στο… Χουντικό Κράτος του Μητσοτάκη;”), πρέπει να ψάξει καλά αυτούς τους… ατυχείς συλληφθέντες (οι άλλοι, που κάπως ανάλογα έβαλαν φωτιές, την “γλύτωσαν”) και το Κράτος επιτέλους να μας δείξει τις φάτσες τους, να μας πει και το ποιοί είναι οι συλληφθέντες
(όπως και εκείνους τους 2 χασισο-ποινικούς στην ορεινή Κορινθία, τον Έλληνα και τον Καζακστανό που έβαλαν τη φωτιά / “τους κατάπιε η γη”; / πού είναι αυτοί; / τους δημεύτηκε τάχα η ανύπαρκτη περιουσία τους, ενώ τους υπεβλήθη και πρόστιμο 11.000 ευρώ, αχαχαχαχαχαχα),
να μας πει και ποιά η εθνική τους καταγωγή, η πολιτική τους θέση και άποψη (λέμε τώρα), ακριβώς όπως κάνουν – ΠΡΟΣΟΧΗ (!) – όλα τα Κομμούνια, είτε τα γνήσια ΜΑΜΟΥΘ, (ο Περισσός βρίθει “φακελωμάτων”), είτε τα μπάσταρδα και μεταλλαγμένα του “Σόρος-Σύριζα”, κλπ, που κουράστηκαν να “τρώνε” αγώνες και αγώνες και είπαν να “μασήσουν” γνήσια αμερικανικά δολάρια, όταν, εδώ και κάποια πίσω χρόνια, αυτά βρέθηκαν μπροστά τους, μαζί με δελεαστικές για το μέλλον τους προτάσεις προς αυτούς, των… “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ” των Η.Π.Α. και της τότε “CİA” τους!..
Αλήθεια! Πότε καμμιά Ευρωπαία… αντίστοιχη και υποτιθέμενη “καθαρή”… αριστερή ΚΟΒΕΣΙ θα κάνει αληθινούς ελέγχους στις “ΜΚΟ” στην Ελλάδα, ώστε να δούμε πόσα δις $ Η.Π.Α. έχουν διακινηθεί και “φαγωθεί” από αυτο-αποκαλούμενους προοδευτικούς, ήτοι προοδευτικούς “του κόλου”, αλλά και από “νεο-φιλελέ”, συγκριτικά πιο λίγους από τους… “προοδευτικούς”, άτομα που ξαφνικά έκαναν περιουσίες τεράστιες και συνεχίζουν να πουλάνε ακόμα… ανθρωπιά;
Για παράδειγμα, αυτόν τον ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ, αυτήν την πανέξυπνη σουπιά, που έξυπνα απεσύρθη της πολιτικής για να φάει τα… ανθρωπιστικά χρήματα που κέρδισε στο Πεδίο της μάχης για την… ανθρωπιά, κλπ, καταλάβατε, αχαχαχαχαχαχαχαχα, θα τον ελέγξει ποτέ καμμιά αριστερή ΚΟΒΕΣΙ;
Με αφορμή αυτούς τους… άτυχους (!) 2 που πιάστηκαν θυμίζουμε στους όποιους “καθαρούς” συναδέλφους της “ΕΥΠ” πως:
– Θα έπρεπε ήδη να είχαν διεισδύσει σε όλες τις υφιστάμενες Οργανώσεις στην χώρα μας, Κομματικές και μη!
– Θα έπρεπε να είχαν ήδη ησύχως “κόψει” κάποιους… θρασείς και… ασύδοτους κόλους που θεωρούν εαυτούς ανεξέλεκτους… Σερίφηδες στην χώρα μας!..
[ΕΔΩ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ-ΦΑΣΙΣΤΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΕΩΝ, ΠΕΛΕΤΙΔΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ Ο… ΛΑΟΣ ΤΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ! ΤΟ ΦΟΒΙΚΟ ΟΜΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ Κ.Κ.Μ. , ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΙΣΑΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΟΣΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΠΡΑΞΕ, (ΠΑΝΤΑ “ΤΟΣΟ ΟΣΟ”), ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΕΩΣ Η (ΔΙΑΖ) ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΩΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΒΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΟΥ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΕΝΟΣ ΗΠΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… ΑΓΑΠΗΣ”, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΣ]!..
– Ο έλεγχος του εσωτερικού εχθρού είναι η μία πτέρυγα του θέματος και η άλλη είναι η εξωτερική δράση αλλοεθνών εχθρών, που στοχεύουν στην διάλυση της χώρας μας, από του καιρού της ειρήνης!..
Υγ. ΕΊΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ (ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ… ΜΟΔΑ / ΤΖΑΝΕΙΟ, ΚΑΡΑΜΑΝΔΑΝΕΙΟ, ΤΟΥ “ΡΙΟΥ”, ΚΛΠ), ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΑ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ, ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ, ΚΛΠ, ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΚΛΙΜΑ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Κ-Β ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΙΣΟΥΝ ΘΑΝΑΣΙΜΑ, ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΠΟ ΜΙΣΗΤΟΥΣ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ, ΗΤΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ… “ΚΟΙΝΟΚΤΗΜΟΣΥΝΗΣ”, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ… “ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ”, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!
ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΦΩΤΙΕΣ ΤΕΘΕΙΣΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ!.. ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΒΑΖΕΛΟ-ΝΑΖΙ ΡΩΣΟ-ΧΙΟΣ (Ω! ΤΗΣ ΙΔΙΑΖΟΥΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΣ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ… ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΝΕΟ-ΧΟΥΝΤΑΙΟΥΣ… “ΚΟΥΝΕΛΟΣ” ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ “ΑΝΙΚΑΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ”, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!.. ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ (2 ΦΟΡΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΑΛΛΟΥΜΕ), ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΟΥΠΟΛΗ, ΗΤΟΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ!.. ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΜΥ ΕΜΠΕΠΛΕΜΕΝΕΣ, 100% ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΟΤΙ Η “ΕΥΠ” ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ “ΜΕΣΑ” ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΑ ΤΟΣΑ… ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, … ΚΕ ΠΟΛΛΑΚΗ ΚΑΙ ΚΕ ΜΠΑΡΚΑ, ΠΟΥ ΣΑΣ ΡΩΤΑΜΕ! ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ, ΣΥΜΠΑΘΗ ΠΡΕΒΕΖΑΝΕ ΜΑΣ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΥΜΠΑΘΗ ΟΜΟΣΤΑΒΛΗ ΣΑΣ ΑΡΤΙΝΙΑ ΤΕΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΣΚΙΩΔΗΣ ΥΠ. “ΠΡΟ-ΠΟ”;
ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ, ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ (ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ) ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ “ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ”, ΠΩΣ Η ΦΩΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ! ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΠΧ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΛΟΤΩΦ Ή ΤΩΝ… ΝΑΠΑΛΜ (ΜΙΑΣ -ΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΜΕ- ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ… ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ);
17. Δεν πρόκειται για Παλαιστινιακή σημαία, αυτήν που βλέπετε να έχουν μαζί τους τα γενικώς Κομμούνια, είτε όταν διαδηλώνουν για την “λευτεριά στην Παλαιστίνη”, είτε όταν πάνε στα λιμάνια, για να εμποδίσουν τους Ι/τουρίστες να κατέβουν στην χώρα μας, προκειμένου να προσβάλλουν την Ε-Ι συνεργασία, που είθε να προχωρήσει και σε στρατηγικής σημασίας στρατιωτική συμφωνία ανάμεσα στις 2 χώρες μας!.. Γιατί πρόκειται; Για ψάξτε και λίγο μόνοι σας λοιπόν!..
18. Για το τί έγινε στο Άνκορατζ (έστω στην εγγύς αυτού α/αεροπορική Βάση), θα γράψουμε 2, 3 πράγματα προσεχώς και ξεχωριστά, όπως και για την εκτίμησή μας για το μέλλον του πολέμου “ΕΘΝΟΠΑΤΡΙΩΤΩΝ Η.Π.Α. / ΤΡΑΜΠ” – «ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ / ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΩΝ “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ”»!.. Συντονιστείτε!..
19. Το ΙΣΡΑΗΛ ετοιμάζεται για ΜΕΊΖΟΝΑ (!!!) επίθεση στο ΙΡΑΝ!..
20. Ο ΡΤΕ είναι “στα τελευταία του”! Κρατείστε το αυτό!.. (SOS!)
21. Πέθανε ο μέγας Χαλκ ΧΟΓΚΑΝ! Κρίμα! Ο καλύτερος, κατ΄εμάς, Αμερικανός “ΚΑΤΣΈΡ”!..
22. Πέθανε και ο παλιός ποδοσφαιριστής Θόδωρος ΠΑΛΛΑΣ (75), ένα πραγματικό κάποτε διαμάντι του Άρεως, του Ολυμπιακού μας και της Εθνικής μας!.. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ!..
Αρχίζουν και τελειώνουν οι “ωραίοι” Έλληνες και όσο… ξυπνούν οι αναμνήσεις, το γήρας “κτυπάει την πόρτα μας”!..
23. Το πρώτο που επιβεβαίωσαν (!) οι Τούρκοι, όταν άκουσαν για την νέα δομή των ε/δυνάμεων, κλπ, ήταν ότι οι “ΕΕΔ” αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα ελλείψεως προσωπικού!.. // Εμείς έχουμε αυτό το πρόβλημα και οι “ΤΕΔ” την εσωτερική τους ΜΕΙΖΟΝΑ ΔΙΧΟΝΟΙΑ, αφού το 50% μόνον του σημερινού προσωπικού τους υπακούει στην Ιεραρχία, ενώ το άλλο μισό είναι έτοιμο “να πετάξει τα όπλα και να φύγει”, όπως λέμε εδώ, παρά τις τόσες, συνεχείς και οργανωμένες διώξεις που λαμβάνουν στοχευμένα χώρα εντός των “ΤΕΔ”, εναντίον Γκιουλενιστών, Κούρδων, Αλεβιτών, κλπ, κλπ, κλπ!..
24. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ!
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΝΟ ΤΟΥ!
ΤΊ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ, ΑΝΤΩΝΗ; ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ή ΤΗΝ Π-Θγία ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗΣΕΣ;
ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΣΧΟΥΜΕ! “ΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΔΟΞΑ, ΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ”!..
ΣΟΥ ΛΕΜΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΑ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!.. ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΛΙΨΗ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΑΠ’ ΟΣΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟ ΣΘΕΝΟΣ ΕΙΠΕΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΗΔΕΙΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΛΕΝΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠ’ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ “Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ”, ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΣΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΟ ΓΙΟ ΣΑΣ, ΚΩΝ-ΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΑΛΛΟΥΜΕ, ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ, ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΑΓΑΣΤΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ!..
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΦΤΩΧΑ, ΑΛΛΑ Η ΠΙΣΤΙΣ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΕΛΈΙΩΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΝ, ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΌΣ ΜΑΣ, ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ, ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ, ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΣΕ ΑΜΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΙΦΙΑ!..
25. Η συμφωνία Τ-Σ στρατιωτικής συνεργασίας περιλαμβάνει την δημιουργία 3 Βάσεων, στο ΧΑΛΕΠΙ (α/δ ΜΙΝΑΝΓΚ), στην ΧΟΜΟΥΣ (Τιφόρ) και στην ΠΑΛΜΙΡΑ (“Τ4”). Το ΙΣΡΑΗΛ ισχυρίζεται ότι τ/Στρατός θα πάει (ή πήγε) στην Βάση στην Χάμμα! (Ι/Δίκτυο, “ΥΝΕΤ”).
26. Σου απαντώ, και ελπίζω να μην είσαι στις “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ”, αφού θα έπρεπε να ψάξεις μόνος σου, απ’ τα αρχικά, κλπ! Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο για σένα, αν είσαι Τουρκομαθής, οπότε είσαι αδικαιολόγητος!
ΤÜGVA= “Τürkiye Gençlik Vakfı” / “Ίδρυμα Νεολαίας Τουρκίας”.
Κάποτε, ένας Στρατηγός είπε ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΑ (!!!) σε έναν Τουρκομαθή Αξκό! Γι΄αυτό πληρώσαμε και σε σπουδάσαμε, για να μας λες, πως δεν μπορείς να κάνεις αυτό, κλπ, κλπ, κλπ; Μας θύμισες το άλλο άκρο εσύ! Για περισσότερα, πάρε μας τηλέφωνο!..
27. Ακούγεται πως πάλι τα έτη 2026 και 2027 θα έχουμε ΠΑΝΔΗΜΙΑ, ανάλογη αυτής του “COVİD”! Λέτε; Βρήκαν την μηχανή οι “Διεθνείς Εβραίοι”, ώστε να ρίξουν και πάλι τον ΤΡΑΜΠ; Εμείς λέμε πως θα τους προλάβουν οι παγκόσμιες εξελίξεις!..
28. Η Ρωσία έχει , έως τώρα, απωλέσει 112.500 στρατιωτικούς της, από την έναρξη του Ρ-Ο πολέμου, στις 24-02-2022, εξ ων τους 20.000 απ’ αυτούς τον Ιούλιο του 2025! Και ο ΤΡΑΜΠ δηλώνει με… νόημα! “Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΪΝΤΕΝ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ! ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ”!..
29. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΗΣ Ε/ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ “ΠΕΣΕΙ” Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ή ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΣΚΝΑΔΑΛΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΟΛΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ!.. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ 2027 ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΆΛΙ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ, ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣΣΟΝΟΣ, ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΑΟΙΔΟΥ Γ. ΜΑΖΩΝΑΚΗ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΟΤΕ, (ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΕΩΣ ΤΟΤΕ), ΤΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΛΟΧΙΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ, Γ. ΜΑΖΩΝΑΚΗ!.. ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ, ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ, ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ! ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ “ΘΗΒΩΝ” ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΣΑΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ!.. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!..
30. ΣΚΑΪ: ΚΟΡΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ! “ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΡΠΙΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ”! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!.. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΥΡΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ!.. // ΤΗΝ ΣΩΖΕΙ ΟΜΩΣ Η “ΦΙΛΕΛΕ”… ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΥΝΗ ΤΗΣ! ΕΙΠΕ: ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ ΣΤΟ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Ο ΤΡΑΜΠ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ!..
ΚΑΜΜΙΑ ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΗΝ “ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ”, ΑΛΛ΄ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ! Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΡΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΟΦΡΟΥΡΑ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΗ ΟΙ ΒΑΡΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ, “ΦΑΡ ΓΟΥΕΣΤ” ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ… “ΝΤΟΤΖ ΣΙΤΙ”, ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΣΕΡΙΦΗ ΜΑΤ ΝΤΙΛΟΝ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!… ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!..
ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ “ΣΚΑΪ”, Ο,ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ!.. ΕΔΩ… ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΦΙΛΗΣ (“ΦΤΙΑΓΜΈΝΟΣ” ΣΤΙΣ Η.Π.Α.) ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΙΕΩΝΕΙ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ, Η ΚΟΡΙΝΑ ΜΑΣ ΕΦΤΑΙΞΕ; ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΗ “ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ”, ΑΦΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ “ΣΕΓΑΣ”, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, Ο ΒΑΖΕΛΑΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ Α/”ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ”, ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!..
31. ΜΟΝΟΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ, ΚΟΝ ΕΥΑΓΕΛΟ ΜΑΡΙΝΑΚΗ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ, ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ, ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ! “ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΠΕΘΑΜΕΝΑ ΣΟΥ”, ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΑΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΟΥ!..
32. ΤΊ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΓΑΜ… ΝΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ, ΚΕ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ Κ-Β ;
33. “Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΖ”:
Απωθημένα, ζουρνάδες και η ευρω-παρθένα Σαμσουνσπόρ…

Το ανύπαρκτο πράσινο ευρω-dna, τα αφηγήματα για ατυχία, διαιτησία, κληρωτίδα και στο βάθος Σαμσουνσπόρ!

Πάνω: Πρόκριση με 6 γκολ σε ευρωπαϊκά ημιτελικά Μαΐου απέναντι σε αγγλική ομάδα 700 εκατομμυρίων.
Κάτω: Πρόκριση στα πέναλτι σε ευρωπαϊκά προκριματικά Αυγούστου απέναντι σε αποδεκατισμένη ομάδα εμπόλεμης χώρας που έπαιζε με παίκτη λιγότερο και σε ουδέτερη χώρα.
Αν σας ρωτήσουν τη διαφορά του dna των δύο συλλόγων, δείξτε τους αυτή τη φωτογραφία.
Πανηγύρια, χοροί και ζουρνάδες, επειδή προκρίθηκαν στον επόμενο προκριματικό γύρο του Αυγούστου!

Και φυσικά συνεχίζεται η εμμονή ότι οι αντίπαλοί τους είναι ομάδες επιπέδου Champions League.

Είναι σαν έθιμο. Όπως λέμε Χριστός Ανέστη το Πάσχα, έτσι λέμε ότι ο Παναθηναϊκός απέκλεισε ομάδα Τσάμπιονς Λιγκ σε κάθε του πρόκριση.
Το έλεγαν πέρυσι για τη Λανς, η οποία έχει κουνήσει σεντόνι λιγότερες φορές και από την ΑΕΚ.

Το έλεγαν και για την Φιορεντίνα που είναι ομάδα Τσάμπιονς Λιγκ πάντα, με εξαίρεση φυσικά τον Μάιο του ’24 που έκανε ένα διάλειμμα και δεν ήταν.

Το είπαν και με τη Σαχτάρ…

Ως ένα βαθμό, καταλαβαίνουμε. Διαχρονική ευρωπαϊκή ανυπαρξία και 15 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα, είναι κάτι πολύ σκληρό, οπότε στο πρώτο φτερούγισμα, ενθουσιάζονται…
Διαβάσαμε και το άλλο καταπληκτικό, ότι οι καλοκαιρινές προκρίσεις του Παναθηναϊκού τα τελευταία χρόνια, ισούνται με πορεία κατάκτησης Europa League.

Όχι μην γελάτε, εκεί τους έχει καταντήσει ο Ολυμπιακός! Πάντως για την ιστορία, στις τελευταίες τους συμμετοχές σε ομίλους Europa League, τερμάτισαν στις εξής θέσεις:
– Προτελευταίος το 2012/13.
– Τελευταίος το 2014/15.
– Τελευταίος το 2016/17.
– Τελευταίος το 2023/24.
Τώρα που το σκεφτόμαστε αν αθροίσουμε και τις νίκες τους στα πρωταθλήματα από το 2010 μέχρι σήμερα, βγαίνει μια κατάκτηση πρωταθλήματος.
Προσπαθούμε να θυμηθούμε τις τελευταίες φορές που πέρασε ο Ολυμπιακός από προκριματικά, γιατί πλέον είναι σε άλλο level και συμμετέχει απευθείας.
Το 2021, 2022 και 2023 που μπήκε Europa ή το 2019 και το 2020 που μπήκε Τσάμπιονς Λιγκ βλέπαμε τέτοια πράγματα; Μάλιστα το 2019 πέρασε 3 προκριματικούς γύρους και έριξε 4 στην Κρασνοντάρ. Συνέβη αυτό που συμβαίνει τώρα;
Και περνάμε στην Σαμσουνσπόρ που είναι ο αντίπαλος του Παναθηναϊκού στα playoffs του UEFA Europa League.
Πρόκειται για μία ομάδα που δεν έχει κατακτήσει κανέναν τίτλο στην Τουρκία και δεν έχει αγωνιστεί ποτέ σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, ούτε καν σε προκριματικά! Ούτε στο Champions League/κύπελλο πρωταθλητριών, ούτε στο Europa League/κύπελλο ΟΥΕΦΑ, ούτε στο Conference League, ούτε στο παλιό κύπελλο κυπελλούχων…
Συνολικά 33 τουρκικές ομάδες έχουν αγωνιστεί σε μια εκ των ανωτέρω ευρωπαϊκών διοργανώσεων, αλλά η Σαμσουνσπόρ ποτέ!
Με λίγα λόγια, τεράστια αδικία και πάλι για το τριφύλλι από διαιτησία, τύχη και κληρωτίδα. Η διαιτησία άφησε με 10 παίκτες την Σαχτάρ (όπως και πέρυσι την Λανς), η τύχη έφερε δοκάρι στις καθυστερήσεις για να περάσετε στη ρουλέτα των πέναλτι και η κληρωτίδα έφερε την ευρωπαρθένα Σαμσουνσπόρ στο διάβα σας!
ΥΓ: Για μια ακόμα φορά φάνηκε η οπαδική ανυπαρξία του μονοτμηματικού κόσμου. 500 οπαδοί στη Σκωτία κόντρα στους Ρέιντζερς ενώ μπορούσαν να πάρουν πάνω από 2.500 εισιτήρια και μόλις 50 άτομα χθες βράδυ στην Πολωνία, ενώ μπορούσαν να πάρουν όσα εισιτήρια ήθελαν..
ΤΕΛΟΣ, ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΩΝ ΟΥΚΡΑΝΩΝ ΝΑΖΙ ΤΟΥ “ΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΖΩΦ” ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΒΙΣΛΑ ΚΡΑΚΟΒΙΑΣ… “ΠΡΟΧΘΕΣ”, ΣΤΟ ΕΚΕΙ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΣΑΧΤΙΟΡ!.. ΠΟΣΟ, ΛΕΤΕ, ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΧΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΝ ΧΙΤΛΕΡΙΚΩΝ “ΕΣ-ΕΣ”; ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ!.. ΕΣΕΙΣ;
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ!

“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
