ΣΠΟΤΑΚΙΑ, ΑΛΑ ΓΚΟΛΑΚΙΑ ΕΛ ΚΑΪΜΠΙ!..

Φίλες και Φίλοι!

1. Δεν είναι δυνατόν να είναι το… “Ροτσιλντόπαιδο” “παιδί” των παγκοσμιοποιητών – διεθνιστών και αριστερών, όπως έξυπνα αυτοί πλασσάρονται στον κόσμο, “Διεθνών Εβραίων” και να μην έχει η “ΜΙ6” “άνθρωπό” της ή και “ανθρώπους” της ακόμα, μέσα και (!) στο νέο… αριστερό (!) Κόμμα του! Συνεπώς γιατί να εντυπωσιάζει κάποιους η… είδηση ότι ο Κος Μαραντζίδης είναι, όπως εγράφη στον Τύπο μας, πράκτορας των Β/”ΜΥ”;

Με την προηγούμενη Κ-Β και με το πρώην Κόμμα του… “Αλέξης”, λέγε με “ΣΟΡΟΣ-ΣΥΡΙΖΑ”, πάλι τα ίδια δεν είχαμε; Ο Κος Τσακαλώτος, (παντρεμένος μάλιστα με Βρετανίδα), δεν εφέρετο (και δεν φέρεται ακόμα) ομοίως, ως “άνθρωπος” της “ΜΙ6” και συνεπώς (!) των “Διεθνών Εβραίων”, αφού είναι γνωστό “τοις πάσι” πως οι “Μ.Υ.” στον Πλανήτη μας (οι 9 στις 10 “σάβουαρ”), ενδιαφέρονται, εξυπηρετούν και εργάζονται για τα συμφέροντα των Κοσμοκυρίαρχων ιδιοκτητών του σχεδόν 90% του παγκοσμίου πλούτου;  (Οι “Μ.Υ.”, κυρίως των λεγομένων “Μεγάλων Δυνάμεων”, έχουν και αυτές τους “δικούς” τους μέσα σε ξένες Κ-Β, Υπουργεία, Οργανώσεις, κλπ, κλπ, κλπ, συνήθως υψηλόβαθμα στελέχη, μέχρι και τους ίδιους ακόμα τους Π-Θ (!) πολλές φορές!

Οι “Διεθνείς Εβραίοι” φυσικά έχουν και απ’ ευθείας “δικούς” τους, πέραν αυτών των “ΜΥ”, αλλά και πέραν όσων μελών “Μασονικών Στοών” εργάζονται γι΄αυτούς και ελέγχουν!

Για παράδειγμα, στην Κ-Β του “Χουνταλέξη” είχαν τον Βαρουφάκη ως εκτελεστικό “στρατιωτικό” Όργανο Πεδίου, ο οποίος ήταν ο αντίστοιχος Έλληνας Οσμάν Καβαλά, με χειριστή του τον Τζορτζ Σόρος, ενώ στο “πολιτικό” Πεδίο είχαν τον ίδιον τον “Πρεσπιώτη”, ο οποίος είχε τον ίδιον με τον “Γιάνης” χειριστή!..

Η επιλογή των Βαρουφάκη – Τσακαλώτου δεν ήταν τυχαία, αφού τοποθετήθηκαν (με εντολή και βάσει του… βιογραφικού τους), σε οικονομικές θέσεις, ώστε να “πάρουν” το Γ’ Μνημόνιο οι “Δ.Ε.” και τα 99 χρόνια υποθηκεύσεως της χώρας μας, συνεχίζοντας την ίδια… βιόλα τους με την Ελλάδα, βιόλα που θέλει τους “Διεθνείς Απάτρηδες Εβραίους” να δανείζουν κάθε 100 χρόνια την χώρα μας, δηλαδή να την “αιχμαλωτίζουν” και να την καταστούν ουσιαστικώς “οικονομική αποικία” τους!..

Να θυμίσουμε, επίσης παραδειγματικά, τον τέως Α/”ΕΥΠ”, Κον Αποστολίδη* Παύλο, ο οποίος φέρεται ότι ήταν και αυτός “άνθρωπος” της “ΜΙ6”! [Η γυναίκα του μάλιστα ήταν  / είναι και αυτού Βρετανίδα (Σκωτσέτζα)]!.. Να θυμίσουμε επίσης ιστορικά, παραδειγματικά πάντα, τον λεγόμενο “Αόρατο” Ταξίαρχο ΙΩΑΝΝΙΔΗ Δημ. , του οποίου η αδελφή είχε παντρευτεί τον Ελληνο-Εβραίο Μεγαλο-Γιατρό Ζακ ΑΛΖΑΡΑΚΗ, ιδιοκτήτη της Κλινικής “ΚΥΑΝΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΣ” (απέναντι σχεδόν από την Αμερικανική Πρεσβεία Αθηνών) και πράκτορα των Ι/”Μ.Υ.”, Ι/”Μ.Υ.” που είναι το “απόλυτο τέκνο” των Β/”Μ.Υ.”, πιο πριν τον… αριστερό και πρώην, αχαχαχαχαχαχα, Κομμουνιστή Τσιριμώκο, και πολλούς άλλους!..

Είναι ολόκληρο θέμα, το “πώς”, για το “πού” και το “ποιά” άτομα επιλέγονται από τις “Μ.Υ.” να πρακτορέψουν γι΄αυτές μέσα στο εχθρικό έδαφος… διαστρωματικά, ήτοι από τα πιο χαμηλά επίπεδα τομέων της “ζωής” του εχθρού, μέχρι και τα πιο υψηλά, σαν αυτά που αναφέραμε πιο πάνω και πρώτα μέσα στα εχθρικά Υπουργεία, “ΕΔ”, Π-Θ κά και Προεδρικά Γραφεία!…….

* Δεν επελέγη τυχαίως από τον Σημίτη ο Κος Αποστολίδης, όπως εμείς πιστεύουμε, να πάει να φέρει τον Καλλιντερίδη και την “παρέα” του από την Κένυα… τότε, μια “παρέα” που δεν θα την άφηναν με τίποτε οι Τούρκοι χωρίς να την συλλάβουν, κάτι που θα μπορούσαν “τότε και εκεί” εύκολα!.. Οι Τούρκοι ήσαν και παραμένουν βαθιά Αγγλο-ελεγχόμενοι και επομένως ο Σημίτης, που το ήξερε αυτό, έβαλε τον “δικό” τους Κο Αποστολίδη να πάει “να βγάλλει το φίδι από την τρύπα”, ποντάροντας ότι οι Τούρκοι δεν θα ήθελαν να… στεναχωρήσουν (sic) τους φίλους τους Άγγλους!.. Καταλάβατε!.. (Μετά βεβαίως και από πρότερα τηλέφωνα που έκανε τότε ο Π-Θ μας Σημίτης ή Αβουρί και προς τον αδελφό του, ο οποίος ήταν Υποδιοικητής των Γερμανικών “ΜΥ”, άρα “άνθρωπος” της “Διεθνούς Εξουσίας” / “Διεθνών Εβραίων”, οι οποίοι δεν θα ήθελαν ασφαλώς ένα γνήσιο πολιτικό τους, στην Ελλάδα, υποσύνολο, όπως ήταν ο συγχωρεμένος “Ελιάς”, να έχει και επιπλέον προβλήματα στην διακυβέρνησή του)!..

2. “Άρχισαν και πάλι το βιολί τους” οι Τούρκοι! Είχαμε πρόσφατα τις πρώτες φωτιές σε ΑΣΠΡΌΠΥΡΓΟ και ΑΓΙΟΥΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ!.. Προσοχή λοιπόν, ιδιαιτέρως σε όσες περιοχές είναι κρίσιμες – ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ* – για την χώρα μας!.. Καταλάβατε!.. Ας προσθέσουμε σ’ αυτές και όσες πια περιοχές ενδιαφέρονται να “υιοθετήσουν” οι Η.Π.Α., όπως πχ τα καρνάγια Ελευσίνος και Σύρου, τις περιοχές πέριξ της Αλεξανδρουπόλεως, κλπ, κλπ, κλπ, και σίγουρα – ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ – την… αεροπορική (sic) ΗΛΕΙΑ!!!..

* “Μας την έκαναν” τουλάχιστον 3 φορές οι Τούρκοι, από το 2017, το Μάτι, και μέχρι σήμερα! Τώρα πια δεν έχουν στόχο μόνον τον… “ΤΖΙΓΓΕΡ” (διυλιστήρια), αλλά και τον “ΛΑΤΣΗ” (διυλιστηρια), που είναι δίπλα, αν όχι μέσα, στην Αθήνα!.. // Θα πρέπει – ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ – να “σβήσει” η εικόνα στον οποιονδήποτε φίλο ή εχθρό μας, του ευκόλως δραν / επιχειρείν, εντός της χώρας μας!.. Είμαστε πρωτίστως “1ος” στόχος για Τούρκους, Αλβανούς, Ρώσους σαμποτέρ ή όργανά τους /μισθοφόρους, αλλά και “1ος” στόχος ξένων τρομοκρατών (“Χαμασιτών” – “Χιζμπολλαχ-ιτών”… Τσιπρο-φίλων, αφού ο “Πρεσπιώτης” αυτός ζήτησε προσφάτως στο Θησείο, από το… κακό Ισραήλ να πάψει να τους βομβαρδίζει στον Λίβανο…) και ντόπιων υποστηριχτών τους, αν όχι και συνεργατών τους!.. Χρειάζεται να γράψουμε ποιοί είναι αυτοί;

3. Πρώην Α/ΓΕΕΘΑ, Χρήστος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ: ΕΛΑΣ-ίτης και αυτός!.. Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΙΣΧΥΝΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΝΤΡΟΠΗ!..

ΟΙ “ΑΓΓΕΛΟΙ” ΛΕΜΕ:

ΟΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ, (ΑΠΟ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ… ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥ!!!), ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ, ΟΡΘΟΤΕΡΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ Η (ΔΙΑΖ) ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ (ΔΙΟΤΙ ΠΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ “ΕΕΔ” ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΛΛΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΕ “ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ” ΚΑΤ΄ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ) ΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ “ΠΟΥΛΗΤΑΡΙ” ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΕΝΑ “ΠΟΥΛΗΜΑ” ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Π-ΘΓΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ… ΚΑΡΙΕΡΑ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ “ΠΡΟΔΟΤΗΣ”, ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ “ΕΘΝΙΚΗ ΚΟΠΡΙΑ”, “ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΒΟΘΡΟΣ”!..

Υγ. Κρίμα όμως και για τον τέως Υδκτή της “Αντι-Τρομοκρατικής”, Κον Φώτιο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, που και αυτός συνυπέγραψε την ιδρυτική διακήρυξη του νέου Κόμματος “ΕΛΑΣ”! (Αναμένεται βεβαίως η απόφαση του “ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ”)!..

4. Προσέξατε, στην ολότητά τους, το τί είπε ο Ράμα, απαντώντας σε εμάς, με αφορμή τα ΑΘΛΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (μορφής “ΥΑΙΝΑΣ”), που έλαβαν χώρα πρόσφατα στο Σβέρνατζ, αν το λέμε καλά;

Αν όχι, να σας πούμε ότι δήλωσε απαντητικά και (!) πως οι Αλβανοί βασανίζονται στις ε/Φυλακές!..

Ο Ράμα δεν νοιάζεται για τους απλούς (!) Αλβανούς στην Ελλάδα, που για κάποιον λόγο καταλήγουν στην “Φυλακή”!.. Ο Ράμα νοιάζεται για τους λεγόμενους Αλβανούς “Ποινικούς”, οι οποίοι είναι Όργανα των Αλβανικών “Μ.Υ.” , και εργάζονται… “διττά”, ήτοι για τον Αρχιμαφιόζο Αρχηγό τους Ελληνο-Γενίτσαρο Έντι Ράμα και τα… οικονομικά του, αχαχαχαχαχαχα, συμφέροντα (καταλάβατε!), αλλά και για το ίδιο πάλι άτομο, ως Π-Θ πια της χώρας τους!.. ΔΕΝ “ΠΕΡΑΣΑΝ” ΜΟΝΟΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ, ΟΤΑΝ ΕΔΩ ΓΡΑΦΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΚΑΙ (!) ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ!..

Ο Ράμα… “πιάνοντας” τα παπάρια του, (όπως ακριβώς το διαβάζετε), απάντησε και στον Αρχι-Ελασίτη “ΑΛΕΞΗΣ”*, που του έστειλε επιστολή, τάχα μου διαμαρτυρίας, και του μιλούσε για το  “πώς πρέπει να στεκόμαστε απέναντι στους Εθνικισμούς”, κλπ!.. “Τρία Πουλάκια”!… Ο Ράμα θέλει 10 τουλάχιστον τέτοιους “ΕΛΑΣ-ίτες”, μόνον… για “πρωϊνό”, αφού τους έχει “για πλάκα”!…

* Το βαζελο – “Ροτσιλντ-ό-παιδο” και Αρχι-ΕΛΑΣίτης “ΑΛΕΞΗΣ”, είναι μια ελληνική πια έκδοση ΡΤΕ! Υπό ποίαν έννοια; Ο ΡΤΕ θέλει να αναδειχθεί -και πλέον το έχει πετύχει απολύτως- ως ο ΚΕΜΑΛ των Τ/Ισλαμιστών, ώστε να μπει η “φωτό” του δίπλα σ’ αυτήν του ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΚΕΜΑΛ (“ΑΤΑ-ΤΟΥΡΚ”) από την ίδια την τ/Ιστορία, και όχι απλώς στους τοίχους, δίπλα σ’ αυτήν του Μ. Κεμάλ, κάτι που ήδη συμβαίνει / υφίσταται!.. Ο διεθνιστής Τσίπρας, ως ο σύγχρονος “ΑΡΧΙ-ΕΛΑΣ-ΙΤΗΣ”, θέλει να μπει η “φωτό” του δίπλα α’ αυτήν του άλλου, του πραγματικού όμως… ΑΡΧΙ-ΕΛΑΣ-ΙΤΗ, ήτοι του Θανάση ΚΛΆΡΑ ή Άρη ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ ή “ΚΙΝΑΙΔΟΥ” ή “ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ” ή “ΣΦΑΧΤΗ”!.. Όπως ακριβώς το διαβάζετε! Αυτή είναι η ψυχολογία του ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΥ … Λυκο-ανδρός “ΒΑΖΕΛΟ-ΤΣΙΠΡΑ”!..

Με αφορμή το συμβάν, 2 παρατηρήσεις – σημειώσεις και 1 Υγ:

  • Οι Αλβανοί θα αποδειχτούν χειρότεροι των Τούρκων εχθροί μας!
  • Αγαπημένε μας Πρόεδρε, Κε Τραμπ! Πρόσεξε τις δουλειές που κάνει ή που θέλει να κάνει ο γαμπρός σου στην Αλβανία, διότι θα είναι κρίμα να τεθείς, ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, σ’ ένα φανταστικό… “εκτελεστικό απόσπασμα” της ελληνικής Ιστορίας, που είναι ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ και ΑΔΥΣΩΠΗΤΗ για όλους… ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ!!!..

Υγ. Κε Ράμα! Αρχικώς, επειδή αναφέρθηκες ειρωνικά στο ότι δεν ήξερες ότι υπήρχαν Έλληνες στο χωριό αυτό, κλπ, πήγαινε χρονικά “εδώ και πίσω” και διάβασε άρθρα μας, σχετικώς με το ποιά είναι η πραγματική Β. Ήπειρος, μέχρι πού φτάνει, κλπ, ποιοί είναι οι πραγματικοί Αλβανοί, κλπ, “ψάξε” επίσης και για την… συνείδηση των 120 κατοίκων του χωριού, αλλά, προηγουμένως και κυρίως, δες πρώτα την πραγματική… ταυτότητά σου, ήτοι την γενιά σου, δηλαδή την εθνική καταγωγή της μάνας σου και μετά αναρρωτήσου, πώς ένας Έλληνας το Γένος και μάλιστα… Π-Θ, δηλαδή εσύ, ευρίσκεται… στα Τίρανα, δηλαδή αρκετά χλμ πιο πάνω από το χωριό αυτό, από την ν. Σάσωνα που σας την παραχωρήσαμε, κλπ, κλπ, κλπ!..  Και τον προβληματισμό σου να πας και να τον συζητήσεις με τον… Έντι, στο τελευταίο πάτωμα του Ουρανοξύστη στον… Πειραιά των Τιράνων, ήτοι στο… Δυρράχιο, (αυτό που λέτε… Ντούρσι) και ορθότερα “Νέα ΕΠΙΔΑΜΝΟ”, που ήταν ΑΠΟΙΚΙΑ των ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, και πιο συγκεκριμένα των ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ και των ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ! Μπορείς όμως, διότι και εκεί είναι ωραία και πιο ήσυχα για… προβληματισμό, να πας και μέχρι το Μουσείο σας στην “Φουσ Κρούγιε” και δίπλα στον Βυζαντινό Έλληνα (!)… εθνικό σας Ήρωα Γεώργιο – Αλέξανδρο ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ, να μελετήσεις το μέχρι πού, ήταν εκεί στην σημερινή Αλβανία σου / σας, Ελλάδα!..

Τέλος, ρωτάμε, επειδή είπες ότι δεν υπήρξε κρατική βία! Οι Αστυνομικοί σου εκεί γιατί ήσαν θεατές και δεν επενέβησαν, ως όφειλαν, να σώσουν τους Αλβανούς πολίτες, ελληνικής και μη καταγωγής, όπως και τον Έλληνα ομογενή, καταγόμενο απ’ εκεί, αλλά κυττούσαν τους “ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ” να χτυπάνε τους ανθρώπους; Καλά, ρε Έντι! Οι υπάλληλοι εταιρειών “ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ” στην Αλβανία έχουν άδεια να βαράνε τον κόσμο; Εδώ, σε εμάς, ο ρόλος τους είναι εντελώς… διακοσμητικός!.. Εκτός, αν έπρεπε να γίνει ό,τι έγινε, για να γλείψεις λίγο την οικογένεια Τραμπ, και δη τον γαμπρό, στέλνοντάς του το μήνυμα, “και καλά”, ότι “δες Κε Τραμπ, πώς εμείς εδώ διαφυλάσσουμε το σχετικό με την περιοχή… θέλω σου / σας”!..

5. Κε Πιέρρε!

Παράτα την εκπομπή που διευθύνεις και πήγαινε και πούλα λεμόνια, ρε! Δεν κάνεις για την δουλειά αυτήν! Σε κάνει ρόμπα, κάθε φορά, η “Κομμουνιστο-Βαζελο-Τσιπρο- Οχιά”, Κα Καλογεροπούλου και εσύ… “δεν τρέχει τίποτε” και… “λος παπάριος”, ήτοι “στα παπάρια σου”!..

Κρίμα όμως, διότι φαίνεσαι “καλό παιδί”, όπως μας είχε πει και (!) ένας στρατιωτικός που σε ήξερε καλά! (Αντγος ΜΑΣΟΥΡΑΣ Κων-νος / ΣΣΕ: 1984)!..

6. Ο Γκρουέφσκι πήρε την Ουγγρική υπηκοότητα και την έχει πια “κάνει” στην Ουγγαρία, αφού στα Σκόπια διώκεται, έχων δικαστεί σε 2 χρόνια Φυλάκιση, για διαφθορά!.. [Τα 2/3 (+) του Σκοπιανού “πολιτικού κόσμου” είναι βουτηγμένα μέσα στην σήψη και στην διαφθορά! Να θυμήσουμε και τον χρηματισμό στον οποίον – κατά τον Π. ΚΑΜΜΕΝΟ ή “ΜΠΟΥΛΗ”- είχε προβεί ο Ε/ΥΠΕΞ ΚΟΤΖΙΑΣ, προκειμένου να… “πείσει, αχαχαχαχαχαχα, αριθμό… ανένδοτων (sic) Σκοπιανών βουλευτών να υποστηρίξουν τις… “ΠΡΕΣΠΕΣ” και να μην εγείρουν, πέραν των όσων η συγκεκριμένη συμφωνία παρείχε στα Σκόπια, περισσότερα αιτήματα – αξιώσεις!.. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ Ε/ΥΠΕΞ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΠΟΤΈ ΤΟ Ε/ΥΠΕΞ !!!

7. Ό,τι έπαιρνε ο “Λαγός” ή “Κούνελος” απ’ το “Predator”, (από ποιόν άραγε; / μήπως από τον Σ. Καλλιντερίδη;), φέρεται να τα “έδινε” αμέσως στον… φερόμενο ως φιλο-Σκοπιανό, Συριζαίο “Τσιπρο-τσάτσο” Κον ΡΑΜΜΟ!… Αχαχαχαχαχαχαχαχα!… (Τα σχόλια δικά σας)!.. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ “ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ” (SİC) ΤΟΥ… “ΣΟΡΟΣ-ΣΥΡΙΖΑ”!..

8. Είναι πολύ μεγάλη ντροπή (!) για εσάς, ρε Τούρκοι, να γράφετε, χωρίς προηγουμένως να το έχετε ψάξει άριστα το όλο θέμα, πως καβγαδίζει ο Βασιλέας Κάρολος ο Γ΄ με τον γιό του Ουϊλιαμ, για το θέμα του χρόνου της διαδοχής του θρόνου, λόγω της γνωστής ασθενείας του Βασιλέως!.. Γι’ αυτό όμως, θα μας αντιτείνατε, πως είστε… Τούρκοι!.. Από “κόλο γαϊδάρου”, όπως εσείς, τί περιμένετε να ακούσετε, μουσικές συναυλίες, άριες, σονατίνες, κλπ, ή “γαϊδουρο-πόρδους”;

9. Δεν προλάβαμε να γράψουμε για την επίσκεψη της αδελφής του Καρόλου του Γ’ στην Ελλάδα, μετά του συζύγου της, προκειμένου το Βρεττανικό ΠΑΛΑΤΙ να ΤΙΜΗΣΕΙ τους πολεμιστές της Κοινοπολιτείας, πεσόντες και μη, αλλά και τους Έλληνες ομοίους, οι οποίοι πολέμησαν εκεί τους ΝΑΖΙ την Άνοιξη του 1941!.. (85η Επέτειος της “Μάχης της Κρήτης”)!..

Η Πριγκήπισσα Άννα έγινε δεκτή από τον Ε/ΠτΔ, ενώ επισκέφθηκε:

Αθήνα
  • “Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων” (“ΕΣΚΕΔΙΚ”): Ενημερώθηκε για τις επιχειρησιακές δυνατότητες και την λειτουργία του κέντρου. 

Χανιά
  • Μνημείο Μάλεμε: Παρέστη στην επίσημη επιμνημόσυνη δέηση και κατέθεσε στεφάνι για τους πεσόντες της Μάχης της Κρήτης.
  • Μητροπολιτικός Ναός Χανίων: Παρακολούθησε την επίσημη δοξολογία και την παρέλαση.
  • Ναυτικό Μουσείο Κρήτης: Ξεναγήθηκε στις εκθέσεις που αφορούν τη ιστορική μάχη του 1941.
  • Αεροπορική Επίδειξη: Παρακολούθησε τη διέλευση των ιστορικών αεροσκαφών Red Arrows της Βρετανικής Βασιλικής Αεροπορίας.

Επίσης:

Η πριγκίπισσα Άννα συναντήθηκε με την κορυφαία Ελληνίδα εφοπλίστρια Μελίνα Τραυλού, η οποία είναι η Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ)
Η συνάντησή τους πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαΐου 2026 στην Αθήνα. Η Μελίνα Τραυλού, μαζί με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης, παρέθεσε επίσημο γεύμα προς τιμήν της πριγκίπισσας στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Βασικά σημεία της συνάντησης:
  • Αφορμή: Η πριγκίπισσα Άννα παρέστη υπό την ιδιότητά της ως Πρόεδρος του διεθνούς φιλανθρωπικού οργανισμού για ναυτικούς Mission to Seafarers.
  • Στόχος: Η ανάδειξη των ισχυρών, διαχρονικών δεσμών της ελληνικής ναυτιλίας με το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και η συζήτηση για το παγκόσμιο αποτύπωμα του κλάδου. 
  • Παράλληλη δραστηριότητα: Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο μουσείο, η πριγκίπισσα και ο σύζυγός της, Σερ Τιμ Λώρενς, ξεναγήθηκαν στις αρχαιολογικές συλλογές.

ΟΙ “ΑΓΓΕΛΟΙ” ΖΗΤΑΜΕ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΗΚΟΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΠΡΙΓΚΗΠΙΣΣΑ ΑΝΝΑ, ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΊΑ ΟΜΑΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΛΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥΣ… ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΔΡΑΜΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΤΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΗ ΑΥΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ / ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΘΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΡΟΣ ΚΕΡΔΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΑΩΝ ΜΑΣ!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΣΤΗΝ 3Η 10ΕΤΙΑ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ 10ΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1950 Η (ΔΙΑΖ) ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1970, ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΛΗΓΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΛΑΟΥΣ ΜΑΣ!..

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ, ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΣ ΠΡΙΓΛΗΠΙΣΣΑ, Η Μ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΛΦΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ… ΤΟΥΣ ΝΟΜΑΔΕΣ (SİC) ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΕΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (!) ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΥΠΙΚΕΣ Η (ΔΙΑΖ) ΕΣΤΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ, ΣΧΕΣΕΙΣ; ΤΊ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ; Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ!.. ΟΨΟΜΕΘΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΥΧΟΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΕΝΩ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΚΑΣ ΤΡΑΥΛΟΥ “ΦΟΡΟΥΜ”, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ “ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ”, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ, ΗΤΟΙ ΑΓΓΛΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΣΤΕ, ΩΣ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ, Ο ΚΑΤ΄ΕΞΟΧΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ, Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ!..

WITH ABSOLUTE RESPECT !!!

ΥΓ. ΟΙ “ΑΓΓΕΛΟΙ” ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ – ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ή ΛΟΓΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ “ΔΙΑΥΛΟΙ” ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ “ΜΙ6” ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΥΣ!..

10. Κε Κωστίδη! Σε παρακαλούμε ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΓΛΕΙΦΕΙΣ ΠΙΑ (ΝΑ ΛΕΙΧΕΙΣ… ) ΤΟΝ ΚΟ ΠΑΠΑΧΕΛΑ! ΠΡΩΤΟΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΟΠΟΤΕ “ΟΚ” ΦΤΑΝΕΙ, “ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΙ ΣΟΥ”, ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ, ΣΕ ΤΡΟΠΟ ΚΥΡΙΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΟΡΦΕΣ ΓΛΕΙΨΙΜΑΤΟΣ, ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΩΪΜΟ “ΕΛΑΣ-ίτη”, ΔΗΜ/ΦΟΝ ΚΟΝ ΑΚΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ή “ΑΚΗ,ΟΧΙ ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ” !!!..

11. Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ* ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ “ΕΛΑΣ” ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΟΣ ΝΥΦΟΥΔΗΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΓΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟΝ… ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ!.. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟΨΥΧΩΝ “ΕΛΑΣΙΤΩΝ”!..

* ΚΑ ΚΟΥΦΟΝΙΚΟΛΑΚΟΥ, ΚΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ “ΕΛΑΣ”! ΕΠΑΝΕΛΘΕΤΕ ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ… ΤΗΣ ΚΩΦΩΣΕΩΣ, ΑΠΟΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΘΕΜΑ “ΚΟΥΦΟ” ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΣΑΣ, ΑΠΟΚΤΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΚΟΗ  ΓΕΝΟΜΕΝΗ ΑΠΛΩΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΑΣ, ΑΝ  ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΕΤΕ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ… ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΗ (!!!) ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΣΑΣ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΗ!

ΟΜΟΡΦΟΥΛΑ ΕΙΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ, ΑΝ ΓΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ΕΣΤΩ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΛΟ ΜΕΙΔΙΑΜΑ… ΣΚΑΕΙ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ, (ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΣΑΣ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ), ΕΝΩ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ… “ΤΡΕΧΑΔΕΡΗ” (SİC) ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΑΣ, ΤΟΣΟ… ΝΙΑΓΑΡΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΤΊ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΊ ΛΕΤΕ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ ΤΊ ΛΕΤΕ! ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΙΟΤΙ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΙΤΑΛΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ ΠΟΥ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΑΚΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΤΟΥΣ, ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ -ΤΟ ΠΟΛΥ- 5, 6 ΜΕΤΡΑ!.. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!..

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙΤΕ ΤΟ ΠΏΣ ΝΑ “ΣΤΗΝΕΣΤΕ” ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠ’ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ “ΕΛΑΣ”, ΑΣΤΥΝΟΜΟ ΚΑ ΔΗΜΟΓΛΙΔΟΥ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ, ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ, ΚΛΠ, … ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΑΤΣΙΝΕΣ, (ΚΑΤ΄ΕΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ)!.. 

-/- 

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΤΩΡΑ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!

  • ΣΥΡΙΖΟΠΟΥΛΑ και μάλλον επικείμενη ΕΛΑΣΙΤΙΣΣΑ και τέως υποψήφια ΠτΔ (!!!), Κα Λούκα ΚΑΤΣΕΛΗ: Φέρεται ότι είναι στο “Δ.Σ.” εταιρείας διαχειρίσεως “κόκκινων δανείων” και συγκεκριμένα της εταιρείας “Pepper Hellas”!..
  • Ο ρηθείς, σε άλλη εδώ πιο πάνω παράγραφο Κος ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ, με τον γνωστό του Νόμο, “άνοιξε” τον δρόμο για τα “Φαντς” και τους “Σέρβισερς”!..

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΝΟΝ ΤΟ “ΠΟΥΛΗΤΑΡΙ”, Ο “ΒΑΖΕΛΟ-ΤΣΙΠΡΑΣ”, ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΥΡΙΣΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ “ΠΗΔΗΞΕ” ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ… ΑΣΤΟΥΣ!.. (Ο ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ΚΟΤΤΑΚΗΣ, ΔΗΜ/ΚΉ ΠΕΟΤΡΙΧΑ ΤΟΥ “ΡΑΦΙΝΙΩΤΗ” ή “ΓΥΡΟΒΟΛΙΑ”, “ΒΓΗΚΕ” ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ “ΚΙΧ” ή ΤΟΥ “ΡΙΞΤΕ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΦΑΡΜΑΚΙ”, ΔΗΜ/ΦΟΥ ΚΑΙ ΤΕΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ, ΥΠΑΜ*, ΚΛΠ, ΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ “ΚΟΝΤΡΑ” ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ,ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΜΕ ΤΗΝ… ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΤΟΥ ΓΙΟΥΝΚΕΡ)!..

* ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΑΜ, ΑΛΛΑ “ΥΠ.Ε.Γ.Ε.ΞΕ.Π”, ΗΤΟΙ “ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΟΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ ΠΟΤΩΝ”! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!..

-/-

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ “ΠΟΥΛΑΕΙ” ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ “ΤΣΙΠΡΟ-ΚΟΛΟΠΑΙΔΟ” ΚΑΙ ΟΙ “ΣΥΝ ΑΥΤΩ”, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ, ΩΣ Π-Θ, ΤΟΥΣ… ΚΑΚΟΥΣ “ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ-ΜΠΑΤΣΟΥΣ” (ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ), ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΕΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΟΔΟΥΣ, 30΄ ΠΡΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ… ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ, ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΚΥΨΕΛΗ – ΜΑΞΙΜΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ… ΠΟΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΜΠΙΝΕΛΙΚΟ-ΚΑΤΑΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ “ΑΛΕΞΗΣ” ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ !………

12. Η ΩΡΑ ΤΟΥ “ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΖ”:

Καραπαπάς για ΕΠΟ/ΚΕΔ: «Πραξικοπηματική η παραμονή Λανουά, θα σας καταγγείλουμε στην UEFA»!

Καραπαπάς για ΕΠΟ/ΚΕΔ: «Πραξικοπηματική η παραμονή Λανουά, θα σας καταγγείλουμε στην UEFA»
Τρίτη, 2 Ιουνίου 2026 

Αναλυτικά:

«Δυστυχώς η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου δεν συνεδριάζει όσο συχνά πρέπει και δεν ασχολούμαστε ουσιαστικά και σε βάθος με τα μεγάλα και σημαντικά θέματα του ποδοσφαίρου. Πρώτα από όλα ζούμε σε μια εποχή που λόγω των επενδύσεων των ιδιοκτητών κυρίως, οι ομάδες μας πηγαίνουν θαυμάσια στα ευρωπαϊκά κύπελλα και θα μπορούσαμε και καλύτερα και φαντάζομαι στόχος όλων θα είναι ή θα έπρεπε να είναι η επιτροπή επαγγελματικού ποδοσφαίρου να λειτουργεί πιο συστηματικά και πιο παρεμβατικά. Να μπορεί να επεξεργάζεται θέματα που ταλανίζουν το ποδόσφαιρο.

Όπως η αποτυχία της Εθνικής Ομάδας ως τώρα με το καλύτερο υλικό, όπως το ότι το προπονητικό κέντρο της Εθνικής δεν είναι έτοιμο παρά τις εξαγγελίες σας, όπως σημαντικά και τεράστια προβλήματα του ποδοσφαίρου, όπως το τερατούργημα που λέγεται ΔΕΑΒ, όπως το ότι έχουμε αφήσει το κράτος να επιβάλλει αδιανόητους νόμους που αφορούν στις ομάδες μας και μπορούν να καταστήσουν ποινικά διωκόμενους παίκτες και προπονητές, κι εμείς απλά κοιτάζουμε και φυσικά και για το σημαντικό για όλους μας θέμα της διαιτησίας!»

«Για μια ακόμα φορά μας αιφνιδιάζετε αρνητικά με την πρόχειρη αυτή εισήγηση και μάλιστα για δυο χρόνια!

Η εισήγηση του Προέδρου και όσων των κατηύθυναν σε αυτή την απόφαση να προτείνει και εν τέλει να κρατήσει τον Λανουά ως αριχιδιαιτητή είναι ακατανόητη και απαράδεκτη. Ξεκάθαρα δηλώνουμε ότι η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι κάθετα αντίθετη στην παραμονή του Γάλλου διαιτητή και θα παραθέσω εν συνεχεία τους λόγους. Εμείς θεωρούμε ότι ο κύριος Λανουά έπρεπε να βρίσκεται εδώ και να απαντήσει στις ερωτήσεις του επαγγελματικού ποδοσφαίρου και όσων το εκπροσωπούν. Σε μια επιτροπή που το ξαναλέω έπρεπε να είναι πιο θεσμική και πιο παρεμβατική.»

«Πάμε λοιπόν στον κύριο Λανουά και απαντήστε μας εσείς, αφού ο κύριος Λανουά δεν μας έκανε την τιμή.

– Πώς είναι δυνατόν να μένει στη θέση του ένας Αρχιδιαιτητής για τον οποίο όλες σχεδόν οι ομάδες εξέφρασαν επίσημα παράπονα με ανακοινώσεις και όχι μόνον, για διαιτησίες, απόδοση διαιτητών, αλλοίωση αποτελεσμάτων αλλά και για τον τρόπο ορισμών και τις τιμωρίες διαιτητών. Και μην ακούσω το παιδικό «όταν φωνάζουν όλοι». Στο τέλος αυτοί που ήταν στόχοι, αυτοί αδικήθηκαν!

– Γιατί εμμένουμε σε έναν αρχιδιαιτητή που μας έδωσε αγώνες με τεράστια λάθη, έναν αρχιδιαιτητή που δεν εξέλιξε τους διαιτητές και που οι αποφάσεις του προσβάλλουν το επαγγελματικό ποδόσφαιρο; Εκτός αν υπάρχει κανείς που θεωρεί ότι δεν προσβάλλεται η αξιοπιστία του ποδοσφαίρου όταν ξαφνικά αποφασίζει να κόψει την προβολή των αμφισβητούμενων φάσεων, εμείς λέμε σε σημείο καθόλου τυχαίο, ή αποφασίζει να εξαφανιστεί από τα γήπεδα και τα ντέρμπι λες και είναι υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και όχι αρχιδιαιτητής.

– Οι διαιτητές υπό την καθοδήγηση του Λανουά δεν αποφασίζουν με τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά και έχουμε δει ακόμα και στην πιο κρίσιμη φάση του πρωταθλήματος, ίδιες φάσεις πανομοιότυπες να σφυρίζονται διαφορετικά ανάλογα με την ομάδα. Αυτό προκάλεσε ΑΛΛΟΙΩΣΗ της βαθμολογίας και έφερε σύγχυση στις εξέδρες των γηπέδων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και σύγχυση γενικώς στους φιλάθλους για το τι ακριβώς βλέπουμε.

– Η εκπαίδευση των διαιτητών είναι σε χαμηλό επίπεδο και ο ρόλος των παρατηρητών απολύτως προσχηματικός. Τιμωρίες των διαιτητών επιβάλλονται ασύμμετρα, απολύτως στο σκοτάδι και οι ομάδες δεν ενημερωνόμαστε με τίποτα, αλλά τα μηνύματα περνάνε μια χαρά στους διαιτητές. Μην τυχόν και δώσετε κανένα πέναλτι στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ για να μην πάψετε να ορίζεστε για κανένα δίμηνο… Να είσαστε καλά παιδάκια για να παίρνετε ορισμούς ξανά και ξανά.

– Έχουμε διαιτητές που διαιτητεύουν ξανά και ξανά στις ίδιες ομάδες και αρκεί να παρατηρήσει κανείς το μοτίβο των ορισμών, για να καταλήξει σε συμπεράσματα. Είναι κάποιοι τέταρτοι που είναι σαν φροντιστές μόνιμα δίπλα στον ίδιο πάγκο.

– Ακούμε για συναντήσεις του κυρίου Λανουά σε σουίτες ξενοδοχείων και καφέ με παράγοντες και παραπαράγοντες του ποδοσφαίρου που ποτέ δεν διαψεύστηκαν.

– Ο άνθρωπος είναι Γάλλος, ήταν επικεφαλής διαιτητής στη Γαλλία και θα έχει πραγματικά σημασία για όλους σας να βάλετε τα στατιστικά, να δούμε πόσους Γάλλους τοπ διαιτητές έχει φέρει αυτά τα χρόνια που είναι εδώ και παίζει τον αρχιδιαιτητή; Τι λέει αυτό σε όλους μας;

– Θα φτιάξει ο κύριος Λανουά τις λίστες διαιτητών Β και Γ Εθνικής; Το πιστεύετε τώρα αυτό; Το πιστεύει κανείς; Ή ο μέγας Δαμιανός Ευθυμιάδης που μπορεί να μην έκανε καριέρα σοβαρή στη διαιτησία, αλλά τώρα είναι ο Δερβέναγας των διαιτητών των μικρών κατηγοριών, μαζί με κάποιους διάσημους του παραποδοσφαίρου;

– Πότε θα μας ενημερώσετε για τις λίστες διαιτητών; Με ποια κριτήρια μπαίνουν στις λίστες και βγαίνουν; Πώς προβιβάζονται ή υποβιβάζονται; Ανάλογα με το πόσο υπάκουοι είναι;

– Έχω ξαναπεί ότι λογικά κάτι συμβαίνει με τα παιδιά στη Βόρεια Ελλάδα. Πρέπει τα τελευταία χρόνια να μην παίζουν ποδόσφαιρο και να γίνονται από μικρά διαιτητές. Έχει τρομερό ενδιαφέρον να δείτε ποσοστιαία πόσοι διαιτητές υπάρχουν και από ποιες περιοχές σε σχέση με τους γεωγραφικούς πληθυσμιακούς δείκτες. Θα εντυπωσιαστείτε από το διαιτητικό ταλέντο στη βόρεια Ελλάδα. Στη Β’ Εθνική πχ ο Πειραιάς, η Εύβοια, το Ηράκλειο, περιοχές με πολύ πληθυσμό, πόλεις μεγάλες έχουν ένα διαιτητή, ενώ η Καβάλα και οι Σέρρες έχουν δύο. Αξίζει να μπείτε να δείτε τα ποσοστά παρουσίας σε διαιτητές και το τι χτίζει ο Ευθυμιάδης και οι εντολείς του στη Γ’ Εθνική.

Κοιτάξτε. Καταλαβαίνουμε σε τι πίεση έχετε βρεθεί κύριε Πρόεδρε, αλλά εμείς θα σας καταγγείλουμε και στην UEFA τα έργα και τις ημέρες του Λανουά και τονίζουμε ότι θεωρούμε ότι είναι απολύτως ακατάλληλος.

Και δεν ξέρω γιατί λέτε ότι είναι ευχαριστημένη η UEFA. Από που τεκμαίρεται αυτό; Έχετε κάποιο έγγραφο; Κάποια επίσημη θέση ή κάποιος το είπε σε εσάς;

Επίσης κάποτε υπήρχε ομοφωνία των ομάδων του Big 4 για την επιλογή. Τώρα γιατί δε φέρνετε έναν άλλο αρχιδιαιτητή, ο οποίος να έχει την συγκατάθεση όλων, για να υπάρχει ηρεμία;

Ο Λανουά έχει αποτύχει πλήρως και δυστυχώς και το επόμενο πρωτάθλημα θα αρχίσει μέσα σε σκοτάδι».

-/-

ΕΙΚΟΣΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΛΕΟΝ ΜΑΓΚΕΣ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΣΤΡΙΕΣ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΛΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΚΟΜΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΕΙ, ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ  ΔΙΕΞΑΓΟΜΕΝΑ, “ΦΑΪΝΑΛ ΦΟΡ” ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΟ ΠΟΛΟ, ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!..  “ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ” ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΑΣ!…

ΕΛΛΗΝΑΣ

-/-