ΘΥΡΑ… “6” ΚΑΙ ΠΟΛΥ… “SEXY”!..
Φίλες και Φίλοι!
1. Στρατηγέ, Κε Χούπη!
Σου αξίζουν συγχαρητήρια που έγραψες αυτό το κείμενο… των 4 “Πυλώνων”, για τις “ΕΕΔ” μέχρι το 2035! Δεν έγινες τυχαίως Αρχηγός ΓΕΕΘΑ! Όμως, ο τρόπος που έγραψες απευθύνεται σε άτομα με έναν υψηλό δείκτη γνώσεως (!) της ε/γλώσσης!.. Προς τούτο, αν θες, βάλε κάποιον εκ των Επιτελών σου, με δικές σου ασφαλώς κατευθύνσεις να το “ελαφρύνει” λεκτικά, εστιαζόμενος στους 4 αυτούς “Πυλώνες”, όσο πιο απλά μπορεί / μπορείς!
Το περιεχόμενο αυτό θα πρέπει να φτάσει μέχρι και στον τελευταίο Έλληνα και να γίνει αντιληπτό! Άκουσέ μας!
ΜΕ ΑΓΑΠΗ!
ΥΓ. Μπράβο στον Κον Α/ΓΕΣ, για την πρόσφατη απάντησή του στο “ΤΣΑΤΣΟ-ΣΑΪΤ”! / Ακόμα! Κε Αρχηγέ του ΓΕΣ! Αυτός ο Σχης ΓΚΟΥΛΟΥΣΗΣ, που ανέλαβε Δκτης στην “ΕΛΔΥΚ”, είναι γιος του παλαιού Αντγου (Ε.Α.) ΓΚΟΥΛΟΥΣΗ; Αν ναι, θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε, αν λόγω των πατρικών “πλατών” προωθείται, εκτός αν αξίζει πραγματικά, οπότε δεν έχουν καμμία σημασία οι ρίζες του!.. Όμως! Δείτε λίγο! Όχι άλλη πια εκμετάλλευση της σχετικής στρατιωτικής… γονεϊκότητος! Νομίζουμε ότι κάτι άλλαξε στις “ΕΕΔ” και ευχόμαστε να μην το χαλάσει ΚΑΝΕΙΣ!.. “ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ”, “όπως και να ‘χει το πράγμα”, ευχόμαστε στον συγκεκριμένο Κο Σχη και ελπίζουμε να καταλάβει πως “δεν τα έχουμε μαζί του”, ούτε ασφαλώς με το ΓΕΣ και την σεπτή ηγεσία του, αλλά με νοοτροπίες και αντιλήψεις 10ετιών στις “ΕΕΔ”, που μία εξ αυτών ήθελε τα παιδιά των στρατιωτικών που γίνονται στρατιωτικοί να προωθούνται στην ιεραρχία, είτε αξίζουν, είτε όχι!.. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΤΕ ΣΤΡΑΤΗΓΕ, ΚΕ Α/ΓΕΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ “ΕΕΔ”, Ο ΙΩΑΝΝΙΔΙΚΟΣ ΖΟΦΟΣ, ΠΟΥ “ΕΘΑΨΕ ΚΟΣΜΟ” ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΛΑΜΠΡΕΣ ΚΑΡΙΕΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ!!!..
2. Κε Πιέρρε ή “Βαζελίνη”! (“ACTİON 24” / “Πίσω Από Τις Γραμμές”!)
Σε ρωτάμε! Δεν είναι άδικο να σε μπινελικώνουμε, σχεδόν κάθε βράδυ; Είσαι ανίκανος να διευθύνεις την εκπομπή σου; Είσαι ανίκανος να βάλλεις ένα φρένο στην Καλογεροπούλου; Τί είναι αυτή, ρε; Τί φασιστόμουτρο είναι αυτό; Πόσο προβληματική μπορεί να είναι αυτή η γυναίκα; Toν “μάγκα” ξέρεις να τον κάνεις μόνον στον Κο (πραγματικός όμως Κύριος) Τάκη, τον οποίον έχεις μερικές φορές και προσβάλλει ακόμα, ενώ στην «Τσιπρο-πούλα την βαζελο-“Οχιά”» είσαι μούγγα!..
Επίσης! Γιατί δεν αφήνετε, εσύ και η “ΕΛΑΣίτισα” “Οχιά”, τους ΝΔτες που καλείτε να μιλούν; Μόλις πάνε να απαντήσουν, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, τους διακόπτετε, ενώ όταν διακόπτονται από τους άλλους σας καλεσμένους, κάνεις και κάνετε τον “Αλέκο”;
Τέλος, έχεις πάρει χαμπάρι ότι όταν φωνάζετε όλοι μαζί, ακούγεται απλώς ένας οξύς θόρυβος, ο οποίος μας ανεβάζει την ένταση στο νευρικό μας σύστημα;
Ουστ, ρε πια!..
3. “ACTİON 24” / “Πίσω ΑΠό Τις Γραμμές” / 26-05-2026:
- Αυτός ο εκπρόσωπος του “Σύριζα”, Κος Παπαγεωργίου ή “Κομμωτήριο”, πρώην δάσκαλος στο επάγγελμα, είναι η επιτομή και ταυτοχρόνως το καλύτερο παράδειγμα του πραγματικού πολιτικού! Γιατί; Διότι, εις ό,τι ερωτηθεί, έχει το φοβερό ταλέντο να λέει, λέει, λέει, ουσιαστικά να μην λέει τίποτα και τελικώς κανείς να μην καταλαβαίνει τί έχει πει!.. Χωρίς πλάκα, θα πρέπει να προωθηθεί στο πολιτικό σύστημα, που, ειδικώς σήμερα, τέτοιους θέλει!..
- Ο Σπυρόπουλος, πρώην ΓΓ/Πασοκ (και για εμάς του σημερινού “Μη Πασοκ”), απαντώντας για τα εθνικά, ούτε ήξερε τί έλεγε, μιλώντας απλώς κομματικά, ήτοι πάντα αρνητικά προς την Κ-Β και εις ό,τι αυτή έχει πράξει ή πράττει, αφού η εντολή είναι να λενε όλοι ότι όλα στην χώρα μας πάνε χάλια και είναι από μαύρα, έως κατάμαυρα! Προσπάθησε να τον “σώσει” ο ΝΔούλης ΥΦΕΞ, Κος Λοβέρδος ή “Κωνσταντάρας”, αλλά “εις μάτην “! (“Εν τω μεταξύ”, στα “Εθνικά” μας, και κυρίως στα Ε-Τ, του ΡΤΕ ο κόλος έχει σφίξει τόσο πολύ τα τελευταία 7 χρόνια με Π-Θ στην Ελλάδα τον Κ.Κ.Μ. , με αποτέλεσμα να… προσεύχεται νυχθημερόν ο Αρχι-Τούρκος να “πέσει” από την εξουσία ο Κ.Κ.Μ.! Αχαχαχαχαχαχαχα)!..
- Οι άνθρωποι στο Πασοκ, απ’ όλους αυτούς που κάθε ημέρα “παρελαύνουν” στα Κανάλια, είναι και (!) άσχετοι με την πραγματική πολιτική πράξη, τις τακτικές στην πολιτική και με το “πότε – πώς” θα πρέπει η κάθε μια να χρησιμοποιείται, αλλά και (!) έχουν -πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- σαφή έλλειψη γνώσεων, ακόμα και γενικών..!..
- Ο Σπυρόπουλος “έκανε” για ΓΓ 100%, ων μάλιστα και νέος άνθρωπος, παρ’ ότι δεν είχε και δεν έχει σε πολύ μεγάλο βαθμό την απαιτουμένη, για την θέση αυτήν, λεγομένη “παπάντζα”! Τώρα “έβαλαν” (ψήφισαν δήθεν στο Συνέδριο την… “γραμμή” του “Γιδογάμη”) αυτόν τον γέροντα, τον Βαρδακαστάνη ή αλλιώς ο “Για Κλωτσιές” και θα περιμένουν… να ανταποκριθεί!… Μάλιστα!..
- Είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο και υποτίθεται στο… Πασοκ; Να θυμίσουμε ότι κάποτε ΓΓ ήταν στο Κόμμα ο Κ. ΛΑΛΙΩΤΗΣ, που άφησε γενικώς “εποχή”!.. Τί είναι αυτά, ρεεεεεεεεεεεεεεε;
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ “Μη Πασοκ” ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΓΩΤΑ!.. Δεν το κλείνετε καλύτερα το μαγαζί σας, ρε… νεο-Συριζόπουλα;
4. Και ο ” ΣΚΑΪ ” πια υπέρ του νυν “Ροτσιλντ-ό-παιδου” και πρώην “Σόρος-Τσίπρα”! Μέχρι και ο “Πολύς” δημ/φος Κος ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ “την γύρισε την βιόλα”! Είναι πολλά τα λεφτά… Δημήτρη, έ; Ουστ!.. Α! Πες στον άλλον δίπλα σου, ναι αυτόν τον αηδή γλείφτη του συγχρόνου Αρχι-Ελασίτη “ΧΟΥΝΤ(Α)ΛΕΞΗ”, δημ/φον Κον Παυλόπουλο ή αλλιώς “Λαλάκη, Όχι Στα Βαθιά Παιδί Μου” να μην φωνάζει, διότι εσχάτως το κάνει συνεχώς και πρωϊνιάτικα μας “ερεθίζει” αφάνταστα το… βασανισμένο μας “ΚΝΣ”!..
5. Και το όνομα αυτού “ΕΛΑΣ”! “Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη”!
- Χρόνια τώρα γράφουμε εδώ πως ο Κομμουνιστής ή αλλιώς ο “Κόκκινος Φασίστας” ή ο οπαδός της λεγομένης “Δικτατορίας Του Προλεταριάτου”, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΟΤΈ! Το ίδιο και το “Ροστιλντ-ό-παιδο”!!!.. Φάνηκε αυτό από το όνομα του Κόμματος που διάλεξε, όνομα που παραπέμπει σε μαύρες ημέρες για τον τόπο μας, παραπέμπει και εκφράζει όλα τα ψυχο-πλέγματα των Κ/Σ μετά από την συντριβή τους στον Εμφύλιο (1944-1949) και το όνειρό τους να πάρουν ΕΚΔΙΚΗΣΗ από τους αστούς, ΕΚΔΙΚΗΣΗ που αυτό το πολιτικά 52άχρονο… παλιόπαιδο και οι όμοιοί του απεφάσισαν να την πάρουν φεύγοντας από το ΚΚΕ και δρστηριοποιούμενοι μέσα στο εχθρικό γι’ αυτούς αστικό περιβάλλον, με σκοπόνα το αλώσουν “εκ των έσω”!.. (Πρόκειται για θέμα που απασχόλησε ιστορικά το εσωτερικό του ΚΚΕ, ήτοι το “πώς θα επιβληθούμε στην χώρα που λέγεται Ελλάδα”, με αποτέλεσμα να υπάρχουν στο Κόμμα, ακόμα και επί “ΕΣΣΔ”, εσωτερικές / ενδο-κομμουνιστικές πολιτικές διαφωνίες και διαμάχες! Θα θυμάστε αίφνης τα 2 αρχικώς ΚΚΕ, ήτοι το εξ. και το εσ., αλλά και τους Μαοϊκούς Κομμουνιστάς (η ε/φ “ΚΟΝΤΡΑ” έγραψε στις 26-05-2026 πρωτοσέλιδα για “μεγάλη επανεκκίνηση”, θυμίζοντας με το ουσιαστικό αυτό τον “ΜΑΟ ΤΣΕ ΤΟΥΝΓΚ”), τους Μ/Λ ΚΚΕ και τους Λ/Μ ΚΚΕ, κλπ, κλπ, κλπ)!.. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟΨΥΧΟΙ, ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ, ΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΕΝΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΤΤΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ… ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ “ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ” ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ!..
- Ο άνθρωπος “έφυγε” μαζί με άλλους από το “ΚΚΕ”, αφού εκεί ήξερε πως δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει το Κόμμα αυτό, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, ποτέ εξουσία, ειδικά μάλιστα μετά από την πτώση παγκοσμίως του Κομμουνισμού, και έτσι πονηρά εισήλθε στον δυτικό Κόσμο, με σκοπό να τον… κατακτήσει, όπως το αυτό έπραξαν και αρκετές χιλιάδες άλλων φανατικών Κομμουνιστών από μόνοι τους ή εκμεταλλευόμενοι προγράμματα – σχεδιασμούς κυρίως των Η.Π.Α. (της “CİA” του “Δ.Κ.”), προγράμματα περί εκδυτικοποιήσεως όλων όσων, ειδικώς από τις πρώην κομμουνιστικές χώρες, “έφυγαν… τρέχοντας” μετά που έπεσε το “Σύστημα” και πρωτίστως εκδυτικοποιήσεως των νέων ανθρώπων! Ο γιος του Χουνταίου Μεγαλο-εργολάβου της “Χούντας των Σχων”, περνώντας από όλα τα Κομμουνιστικά “Κατηχητικά”, και όντας σ’ αυτά άριστος μαθητής, έγινε ένας επίσης άριστος σύγχρονος Σοφιστής, (“Σοφιστής” όμως ενταγμένος στην Κομμουνιστική διδασκαλία), ήτοι ένας δικολάβος, ένας υποκριτής, ένας επαγγελματίας ψεύτης, ικανός να παρουσιάζει το άσπρο μαύρο και τούμπαλιν, ένας βαθιά εκδικητικός άνθρωπος, ένα άτομο που ΔΕΝ ΟΡΡΩΔΕΙ ΠΡΟ ΟΥΔΕΝΟΣ ΕΜΨΥΧΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΨΥΧΟΥ!
- Μίλησε, στην συγκέντρωσή του χθες στο Θησείο, για ΗΘΙΚΗ, για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ποιός; Αυτός ο πολιτικά βρωμιάρης και ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΑΝΗΘΙΚΟΣ άνθρωπος, αυτός που άλλαξε την απόφαση του λαού μας μετά από ένα ολόκληρο λαϊκό δημοψήφισμα, αυτή η πολιτική κοπριά, που πούλησε, (έτσι έγινε, αλλά και παρέμεινε Π-Θ / ως αντάλλαγμα δηλαδή) το όνομα της Μακεδονίας μας, την ιστορία, την γλώσσα, ακόμα και… την εθνότητα της ελληνικοτάτης αυτής γης, υπογράφοντας μια συμφωνία που “δέθηκε” έτσι, ώστε να αλλάζει μόνον με πόλεμο, αυτός που εδώ μας λέει να φορολογηθεί ο πλούτος, αλλά όταν το 2015 του έλεγαν στην “ΕΕ” να τους φορολογήσει, αυτός επέλεξε να φορολογήσει σκληρά και να τσακίσει την ε/”Μεσαία Τάξη” (όρα δηλώσεις Γιούνκερ στο ντοκιμαντέρ του “ΣΚΑΪ” “Στο Χιλιοστό”), να μας “περάσει” το “ΕΚΑΣ”, και άλλα ωραία… “Κατρουγκάλεια”* και μη, αν θυμάστε, αυτός που μας φόρτωσε το 3ο Μνημόνιο, μετά από τα 2 πρώτα των Σημιτο-Ραφηνο-Καραμανλήδων, που, ως “Γάτοι”, τα “φόρτωσαν” στον άδολο, δυστυχώς, και πολιτικά εύπιστο “ΓΑΠ”, αυτός που υποθήκευσε την χώρα για 99 χρόνια, χρεώνοντάς μας άλλα 100 δις Ευρώ, αυτός που έφερε το Υπερ-Ταμείο, απ’ το οποίο τελευταία στιγμή “βγήκε” η εντός ευρεθείσα, δι’ ολίγον ευτυχώς, “ΑΚΡΟΠΟΛΗ”, αυτός που στα πρώτα 3 χρόνια της εξουσίας του παρακολουθείτο στο “ΜΑΞΙΜΟΥ” στενότατα από την “MİT”, αυτός που έφερε τα “Φανς”, αυτός που “έστησε” την “ΝΟΒΑΡΤΙΣ”, αυτός που γελάγανε μαζί του στις Η.Π.Α, λόγω των Αγγλικών του, όλα τα Πρωτοπαλήκαρα των “Διεθνών Εβραίων”, όπως κάτι Μπιλ Κλίντον ή “Μπιλ ο Γλυκοτσούτσουνος”, κλπ, αυτός, αυτός, αυτός, ………. !……………….. !………………… !…………….
- Αυτός ο πολιτικός αλήτης “έβαλε στο στόμα του” χθες και πάλι το τεράστιο εθνο-λαϊκό πατριωτικό και γνήσια ελληνικό ΠΑΣΟΚ του Ελληνολάτρη και αληθινού φίλου του λαού μας, “ΑΝΔΡΕΑ του ΛΑΟΥ”, ήτοι τον “Α.Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ”, αναφερόμενος στα πρώτα χρόνια της αλλαγής, φέρνοντας το δικό του… “κοριτσάκι στην αφίσα”, αλλά και μιμούμενος και πάλι χυδαία, χωρίς ακόμα τον φόβο του “Εισαγγελέως της Ιστορίας”, τις κινήσεις, τον τρόπο ομιλίας, ακόμα και την εκφορά του λόγου του ΑΘΑΝΑΤΟΥ (!) “ΑΝΔΡΕΑ”!..
- Αυτοί είναι οι επιμένοντες στο κρυφό και στο ύπουλο, μη αλλάζοντες, Κομμουνιστόψυχοι! Δεν μας έφτανε ο “ΓΙΔΟΓΑΜΗΣ” και η παρέα του που προσβάλλουν σήμερα βάναυσα την λέξη “ΠΑΣΟΚ”, τώρα έχουμε και πάλι και το παιδί από την… ΚΥΨΕΛΗ, με τα 2 όμορφα φτωχικά του σπίτια στον Διόνυσο,,, να τον ξεπερνά!.. (Ίσως να του πήρε η σύζυγος του ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ κανένα σκάφος, για να πηγαίνει βόλτες στο… Ιόνιο και στην Ιθάκη… του, σκάφος σαν εκείνο, της πρώην “Κορδελιάστρας” και πάλι, συζύγου του θανόντος πια ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ και “ΛΑΦΥΡΟΥ” – κάποτε- ΤΩΝ ΑΦΩΝ ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑ (καλησπερίζουμε την “ΕΥΠ”) εφοπλιστού / επχ-τία, κλπ, που μετά που μας είχε “πηδήξει” ο “Αλέξης”, του το είχε δώσει για να ξεκουραστεί!… (Ήταν τότε που η Κα ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, συναγωνιζόταν με την Κα ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, στο ποιά θα δείξει πως είναι πιο πολύ ΣΥΡΙΖΟΠΟΥΛΑ)!..
- Αυτός ο πολιτικός αλήτης τόλμησε να υπερασπιστεί, “τάχα μου και δήθεν”, τους Παλαιστινίους, από τους… κακούς Ισραηλινούς, αντί να έδειχνε, σαν… μεγάλος πολιτικός ηγέτης που το “παίζει”, (που τάχα μας έλλειπε και έγινε στην χώρα “της Πόπης” και ήρθε αυτός πάλι να καλύψει το αντιπολιτευτικό κενό και να μας σώσει), πως πχ έχει ένα όραμα για την Μ. Ανατολή, όπου -έστω να έλεγε- ότι και οι δυστυχείς Παλαιστίνιοι, αλλά και οι δύσμοιροι Ισραηλινοί, Ισραηλινοί που δεκαετίες τώρα ζουν από το καθεστώς τρομοκρατίας και απειλών για ολική Κ/Φ της χώρας τους από τους Παλαιστινίους, αλλά και από τους τρελλούς Μουλάδες του Ιράν, θα πρέπει να ζήσουν Ε-ΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ (!) ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ!..
- Υπερασπίστηκε όμως ουσιαστικά και τους τρομοκράτες της Ιρανικής “Χεζμπολλάχ”, μιλώντας για τους Ι/αεροπορικούς εκεί βομβαρδισμούς!.. Καλά, ρε, λίγη ντροπή, δεν έχετε, εσείς όλοι οι… προοδευτικοί του κόλου, τα καλύτερα ΣΚΥΛΙΑ και οι καλύτεροι ΛΑΚΚΕΔΕΣ των “ΔΙΕΘΝΩN ΕΒΡΑΙΩΝ”; Άρα είσαι με τους Ιρανούς και εσύ, ρε ΤΣΙΠΡΆΚΟ, έτσι;
- Πόσα χρήματα “βγάλατε”, ρε, εκεί στο πρώην “Σόρος-Κόμμα” σου, από το λαθρεμπόριο ανθρωπίνων ψυχών, που χρόνια τώρα κάνατε με το κομματικό “μιξ”, ήτοι ελληνο-διεθνές, παρακράτος σας, με εντολή του Σόρος και της “Νέας Τάξεως Πραγμάτων”, γεμίζοντάς μας με εκ-ρια ξένων; (Φιλάκια Κε Παπαδημούλη)!.

* Ο… ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ, τώρα “Υπάλληλος” στον Ο.Η.Ε. (του Σόρος και της παρέας του και αυτός ο Οραγνισμός), ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ Η.Π.Α., ΕΛΑΒΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΩΡΑΚΙ ύψους 150.000 ΕΥΡΩ, προκειμένου να προμοτάρει βιβλίο του Κινέζου Προέδρου Σι Τζι Πινγκ! Θυμάστε που γράφαμε εδώ, την αγαστή σχέση συνεργασίας αμερικανικού “Δ.Κ.” και Κινέζων, επί “μαύρης καλλονής” Ομπάμα, αλλά και επί “Γέρο Τζο”, 2 κράτη και Κ-Β σεις που συνεργάστηκαν για να ρίξουν τον Τραμπ (1η θητεία του); Θυμάστε από πού ακριβώς στην Κίνα “δραπέτευσε” ο φονικός ιός “ΚΟΒΙΝΤ”-19, ποιοί τον έφτιαξαν, κλπ; Θυμάστε μήπως ότι στην πόλη αυτήν, δίπλα στους Κινέζους… Ιολόγους, επιστήμονες και μη, στρατιωτικούς και μη, γράφαμε πως ήσαν και Αμερικανοί… συνάδελφοί τους, κλπ;
Εκτός του Κατρούγκαλου, καλόν είναι να δείτε επίσης, ποιοί και πόσοι άλλοι υπάλληλοι του “Ο.Η.Ε.” τα έχουν “αρπάξει” από τους Κινέζους κατά καιρούς, μέχρι και σήμερα και για ποιούς λόγους και αιτίες!..
-/-
ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΣ ΧΡΟΝΟΥ, ΠΑΜΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
ΑΡΚΕΤΑ ΟΜΩΣ ΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΛΕΣΙ, ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟΨΥΧΟ ΚΑΙ… ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΔΙΕΘΝΙΣΤΗ “ΑΡΧΙ-ΕΛΑΣΙΤΗ” ΤΣΙΠΡΑ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ… ΑΞΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ! (“ΒΓΗΚΕ” ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ Ο Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ “ΕΔΕΣ”, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΣΤΙΚΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΤΕ ΤΡΙΠΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΤΑΧΑ ΣΧΕΤΙΚΑ, ΚΛΠ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟ “ΣΟΡΟΣ-ΚΟΜΜΑ”, ΔΙΟΤΙ Η ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΆ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ “ΕΔΕΣ”, Ο ΜΠΟΥΛΗΣ ΑΥΤΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ “ΚΑΙ ΚΑΛΑ”, ΕΓΡΑΨΕ: “ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟ” ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Ο “ΕΔΕΣ”, ΚΛΠ! ΔΗΛΑΔΗ, ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ, “ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΣΤΗΡΙΞΩ”, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ, …. ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΚΟΜΑ Ε/ΕΔΑΦΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΜΑΣ)!
ΡΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕ ΚΟΥΡΑΔΑΡΧΗ ΚΑΜΜΕΝΕ! ΤΊ ΕΓΙΝΕ, ΡΕ ΣΥ, ΜΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΗΛΟ-ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΕΩΣ ΥΠΕΞ ΚΟΤΖΙΑ Η (ΔΙΑΖ) “ΑΠΗ” (ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ ΘΕΟΣ); ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΣ ΟΤΙ “ΤΑ ΕΠΙΑΣΑΝ” ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ “ΓΛΕΙΦΕΙΣ” ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ Η ΣΥΓΚΥΡΙΑ;
ΑΥΤΆ ΤΑ ΟΛΙΓΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΤΣΙΠΡΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΩΝ “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ” ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑ Ε/ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΙΣΩΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΑΣ (ΜΕ ΤΟ “ΜΑΣ” ΕΔΑΦΙΚΑ ΕΝΝΟΩ, ΑΦΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ / ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΡΟΤΣΙΛΝΤ), ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο “ΑΛΕΞΗΣ” ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ! ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΩΣ “ΧΕΙΡΙΣΤΗ” ΤΟΥ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΚΑΓΚΕΜΑΡΙΟ, ΤΗΝ ΚΑ ΑΓΓΕΛΑ ΜΕΡΚΕΛ Η (ΔΙΑΖ) “ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΠΑΣΤΟΡΑ”, ΔΟΤΗ ΤΟΤΕ ΑΠΌ ΤΟΥΣ “Δ.Ε.” Π-Θ ΤΗΣ “ΕΕ”! ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ “ΧΕΙΡΙΣΤΗ” ΤΟΥ! ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΠΊΣΩ, “ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΡΩΤΗΜΑ”, ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο “ΑΛΕΞΗΣ” ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΚΥΝΕΡΝΗΤΩΝ ΤΗΣ “ΕΕ” “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ”! ΑΠΛΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟΙ (ΠΡΟΣΩΠΑ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ή ΚΡΑΤΗ), ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ “Δ.Ε.” ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΦΕΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ!
ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΝ… ΑΝΔΡΑ!..
6. Ξαναμίλησε χθες, στη παρουσίαση ενός νέου και πάλι βιβλίου των Κων ΦΊΛΗ και ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ, (όποτε χάνουν… στο “ΣΤΟΙΧΗΜΑ” αυτοί οι δύο “βγάζουν” πάντα βιβλίο……..), ο Πολιτικός από την Ραφήνα ή “Ο Γυροβολιώτης” ή “Ο Τουρκο-Κουμπάρος”, παρουσία του “Προδότη” ή “Ναβαρινιώτη” ή “Πυλιώτη” ή “Ιούδα” ή “Αστράτευτου”!.. (Και οι 2 εμφανίζονται στην πολιτική ζωή μας πάντα ως “Γκουρού” ή ως “Πυθίες”!Αχαχαχαχαχαχαχαχα! “Πιάστε” δυνατά τα παπάρια σας)! Και, πολύ περιληπτικά, μεταξύ των άλλων, είπε και τα ακόλουθα ο Καραμανλής ο Β’: (Δίπλα στην πλαγιαστή γραμμή ” / ” ακολουθεί και σύντομος σχολιασμός μας)!
- Με τους Τούρκους, δυσανάλογο είναι το κόστος από τα “ήρεμα νερά”! / Πότε Πρόεδρε ήταν πιο… ήρεμα τα Ε-Τ νερά; Σήμερα με τον… Τουρκόδουλο και πολιτικά παλιάνθρωπο Κ.Κ.Μ. ή τότε που είχες παντρέψει Ερντογανική κλήρα, αν δεν σφάλλουμε μαζί με τον Αλβανό Ελληνο-Γενίτσαρο και Όργανο του ΡΤΕ, Αρχιμαφιόζο και βαθύ Ανθέλληνα Ράμα; Για πες μας, αν θες!..
- Δεν είναι… αναμάρτητη η Ευρώπη στην Ουκρανία! / Τώρα τα λες αυτά! Όταν όμως γράφαμε εμείς εδώ σχετικά, πού ακριβώς ήσουν; Τέσσερα (4) χρόνια “σε πήρε” για να καταλάβεις και εσύ ότι η Δύση των αφεντικών σου “Δ.Ε.”… αυτοκτόνησε και συνεχίζει να… αυτοκτονεί στην Ουκρανία! Είχες και Ρωσόφιλους ακροατές “από κάτω” και ένοιωσες την ανάγκη να πεις και αυτήν την… ατάκα ή σου “βγήκε… πηγαία”;
- Τα “τρολς” του Διαδικτύου είναι γάγγραινα! / Όσα δεν σε… υμνούν προφανώς λεβέντη μας, έ;
- Η Δικαιοσύνη στην χώρα μας χειραγωγείται σήμερα! / “Επί ημερών” σου, τί ακριβώς συνέβαινε με την Δικαιοσύνη; Χειραγωγείτο και τότε ή όχι και αυτό συμβαίνει μόνον σήμερα με τον “κακό” Κ.Κ.Μ; Για πες μας, Κωστάκη!..
- Οι υποκλοπές, παράνομες ή “τύποις” νόμιμες πλήττουν την Δημοκρατία! / Το “τύποις” νόμιμες δεν το καταλάβαμε!
- Κε Πρόεδρε! Αν δεν ήσαν οι υποκλοπές, σήμερα ίσως να μην ζούσες, μετά πχ από την ορθή σας, ως Κ-Β στάση, (για την ακρίβεια εσού και της τότε ΥΠΕΞ Κας Μπακογιάννη), στο θέμα της εντάξεως της τότε “πΓΔΜ” στο ΝΑΤΟ, αλλά και στο θέμα της ονομασίας τους!.. Ακόμα! Τις υποκλοπές στην Ελλάδα τις ανακάλυψε ο Κ.Κ.Μ. , έ Πρόεδρε; Δεν θα άκουσες μάλλον κάτι σχετικώς με εκείνον τον υπάλληλο της “Βόνταφον”, που επί ημερών σου είχε βρεθεί… κρεμμασμένος, κλπ, κλπ, κλπ, ούτε θα ξέρεις ασφαλώς κάτι για τα όσα είχε πει ο τότε Υπουργός “Δημοσίας Τάξεως” / σημερινό “ΠΡΟ-ΠΟ”, για το ποιοί ήσαν “από πίσω” από τις υποκλοπές που είχε αναφέρει, δείχνοντας μάλιστα μέχρι και σχεδιαγράμματα, κλπ, κλπ, κλπ, με αποτέλεσμα μετά να τον κάνεις… “Ουστ”!.. Και κάτι ακόμα! Είσαι σίγουρος πως πίσω από τις παράνομες υποκλοπές είναι η ΝΔ; Μήπως ήταν / είναι ο “ΣΟΡΟΣ-ΣΥΡΙΖΑ” με τους τότε Χουντοσυνεργάτες του;
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΓΡΑΦΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ, ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
– ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, ΕΙΣΤΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, Ο “ΓΙΔΟΓΑΜΗΣ”, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ “ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ”, ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ “ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ” ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΚΑΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΟΝ 90% ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΛΟΥΤΟΥ!.. ΚΑΙ Ο Κ.Κ.Μ. ΗΤΑΝ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΡΑΜΠ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΩΝ “Δ.Ε.” (ΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΜΕ ΕΤΣΙ), ΚΑΙ ΤΑΣΣΟΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΡΑΜΠ, ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ-ΤΗΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ, ΚΑΤΕΣΤΗ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ “Δ.Ε.”, ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ – ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ “Δ.Ε.” ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΝΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ Α/Κ-Β ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΡΑΜΠ ΜΕ ΤΟ Ρ/ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ!.. (ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΣΥΝΟΧΗ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΟ “ΓΙΑΤΊ”, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΠΟΤΈ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ “ΑΝΟΙΚΤΑ” ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΜΟΛΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ)!..
ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο “ΓΑΠ”, ΚΛΠ, “ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΤΕ” ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ” ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΟΡΓΑΝΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΑΝΤΑ! ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΣΥ, ΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΟΪ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ -ΠΡΑΓΜΑΤΙ- ΘΕΙΟΥ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ “ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ” ΟΧΙ ΚΑΙ… ΕΘΝΑΡΧΗ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΛΕΤΕ, ΕΝΩ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ Κ/Φ, ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 1922 ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ!.. (ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΕΣ Κ/Φ ΔΕΝ ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΙ… ΕΘΝΑΡΧΕΣ)!…
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΣΥ, ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ “ΙΟΥΔΑ” ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΟΝ ΦΘΟΝΕΙΤΕ (!!!), ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΧΩΝΕΨΕΤΕ ΠΩΣ, ΕΠΙ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΟΥ “ΔΙΚΟΥ” ΣΑΣ “ΓΕΡΟ ΤΖΟ”, ΗΤΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΪΝΤΕΝ, ΣΥΣΣΩΜΟ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΩΜΑ, ΛΕΓΕ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 2 Α/ΚΟΜΜΑΤΑ, ΟΡΘΙΟΙ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ, ΕΠΙ 10′ ΙΣΩΣ, ΣΥΝΕΧΩΣ, ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ, ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ Α/ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ! ΜΟΝΟΝ Ο “ΓΑΠ” (!) ΤΟΝ ΣΥΝΕΧΑΡΗ ΓΙ΄ΑΥΤΟ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΗΘΟΣ, ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΣ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΣ ΙΔΕΟΛΓΙΚΗΣ… ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΥΡΙΟ Π-Θ ΜΑΣ!.. ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΒΓΑΖΕΤΕ, ΠΕΤΑΤΕ ΚΑΙ ΧΥΝΕΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ Π-Θ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ “ΠΕΘΑΝΕΤΕ” ΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ!..
ΤΟΝ ΦΘΟΝΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΛΟΓΟ! ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΡΙΣΤΟ “IQ” ΤΟΥ, ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΒΛΟ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ (ΡΟΖ), … ΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ “ΣΤΑ ΙΣΑ” ΠΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Ο ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ-ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΟ Ε-Τ ΤΟΤΕ… ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ “ΚΑΖΑΝ – ΚΑΖΑΝ”, ΉΤΟΙ “ΚΕΡΔΟΣ ΕΣΥ – ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ”!..
ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΗΛΑΔΉ Ο Κ.Κ.Μ., ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΟΤΑΝ Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ Ή ΟΡΘΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗΤΗ ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ… “ΠΕΤΑΓΕ” ΩΣ ΧΩΡΑ!.. ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΕΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ “ΔΥΝΑΜΙΣ” ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΑΝΤΟΥ ΛΟΓΟ, ΕΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ “ΕΕ” ΚΑΙ ΣΤΙΣ “Η.Π.Α.”, ΠΩΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ “ΛΙΓΟΥΣ” ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΔΟΤΟΥΣ ΤΩΝ “Δ.Ε.” ΗΓΕΤΕΣ, Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ, ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, “Η ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ”!..
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΣ ΚΟΙΝΑ ΜΕ ΕΣΑΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΟΥΝ -ΚΑΚΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ- ΟΤΙ ΤΟΥΣ “ΠΟΥΛΗΣΕ”, ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ (!) ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ 2 ΝΑ “ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ” ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΑΥΤΟ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΖΗΛΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΕΥΕΛΠΙΣΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΙΑ ή ΓΙΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΑΣ ΙΣΩΣ, ΑΦΟΥ ΕΣΕΙΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ… ΣΟΛΕΣ (ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΗ “ΤΣΙΡΙΣΙ” ΜΑΛΙΣΤΑ), ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΕΤΕ!, ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΥΦΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΡΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΜΑΣ!..
ΑΥΤΑ, ΚΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΙΣΤΗ! ΣΚΛΗΡΗ, ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΗΣ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ, ΟΠΩΣ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟ Π-Θ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΑΚΟΠΙΣΤΗ, ΣΧΕΔΟΝ… ΑΕΝΑΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ!..
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ, ΚΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΟΥ ΝΑ “ΒΓΕΙ” ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ “ΙΟΥΔΑ” ΠΟΥ “ΕΡΧΕΤΑΙ”, ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΜΕ, ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ, (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΈ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΗΣ ΣΤΟΦΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ ΤΟΝ “ΙΟΥΔΑ” ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΣ “ΝΔ”), ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο “ΠΑΚΗΣ” ΠΟΥ ΩΣ ΥΠΕΣ ΣΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ 2008 ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, (ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΟΜΟΣΤΑΒΛΟΣ ΡΟΖ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΠτΔ), ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΤΕ! ΝΑΙ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ, ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ!.. Ή ΌΧΙ;
“ΤΑ ΛΕΜΕ”!
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ, “ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ“!
“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
ΥΓ. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΡΕΤΣΟ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΚΕ ΜΑΡΙΝΑΚΗ!.. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΠΙΑ!.. ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΑΣ!..
-/-
