ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ (ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ) “ΜΕΑ”… ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ!.. (ΤΕΛΙΚΟ).
Κες και Κοι αναγνώστριες και αναγνώστες, κυρίως όμως εσείς στην “ΕΥΠ” και ιδιαιτέρως… οι εξ υμών επιχειρησιακοί!
Α. Με αφορμή την εύρεση (!) του εξοπλισμένου θαλασσίου “ντρόουν” στην Λευκάδα, γράφουμε και θυμίζουμε τα παρακάτω:
→ Όσο θα πλησιάζουν οι εκλογές, όπως έχουμε ήδη γράψει, τόσο θα πρέπει να αναμένετε και να αναμένουμε, γεγονότα που θα προσβάλουν καίρια την Κ-Β και τον Π-Θ, [εκτιμούμε 1, 2 “μεγάλα” και σοβαρά συμβάντα, αλλά και αριθμό μικρών, αλλά ικανών για δυνατή, προς την “πλέμπα”, αντι-Κ-Β κή σπέκουλα, όπως η Αριστερά (Κομμουνιστική και σημερινή Μεταλλαγμένη και πολυπρόσωπη / πολύμορφη) θεωρεί τον λαό], αφού οι Παγκοσμιοποιητές “ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΙ” θέλουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ.Μ., όπως φυσικά το αυτό επιθυμεί διακαώς και μια σειρά άλλων, (Οργάνων τους και μη), για μια σειρά και πάλι από λόγους!
Τέτοια Όργανα των “Δ.Ε.” και μη είναι η εγχώρια Αντιπολίτευσή μας,
[με πρώτους όλων εξ αυτής την αυτοαποκαλούμενη “Διεθνιστική Ριζοσπαστική Αριστερά” και το ποινικό παρακράτος της, (που δεν “έβγαλε” τυχαίως από τις Φυλακές με Νόμο ο Καλογήρου, το πιο σημαντικό αυτό πιόνι, απ’ όλα τα πολιτικά τότε πιόνια του “ΧΟΥΝΤ(Α)ΛΕΞΗ”, -ήταν Δντης του Πολιτικού του Γραφείου- λίγο πριν “πέσει” ο διεθνιστικός “Σόρος-Σύριζα” από την εξουσία), ένα τερατώδες συνοθύλευμα αποτελούμενο από τον “Σόρος-Σύριζα”, την “Νέα (sic) Αριστερά”, τον “Ανταρ-CİA” (όπου “CİA” το κομμάτι αυτό της υπόψη Υπηρεσίας επί Κ-Βσεως των Α/”ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ”, με κύριο μέλος τους και επικεφαλής τους τον ραμολί Αμερικανο-Εβραίο Γερουσιαστή ΣΑΝΤΕΡΣ), την “ΑΝΤİ-FA”, “Αναρχικές… Συλλογικότητες”, τον πρακτόρικο Στρατό του Σόρος (όσοι έμειναν στην χώρα, μαζί με τυχόν άλλους που θα έρθουν και πάλι), κλπ, κλπ, κλπ, και με… παρακολουθούντα (sic) τον πολιτικό (!), κατ΄εμάς, … ΝΕΡΩΝΑ Διεθνιστή Τσίπρα ή πρώην “Σόρος-Τσίπρα” και νυν “Ροτσιλντ-ό-παιδο”],
είναι ακόμα η τουρκική “ΜİT” (δεν χρειάζεται περαιτέρω επεξήγηση / αναλυτικότατα εδώ σας έχει απαντηθεί το “γιατί”), η ρωσική “FSB” (επίσης δεν απαιτείται περαιτέρω επεξήγηση / για τον ίδιο με τις τ/”Μ.Υ.” λόγο), αλλά, όπως πλέον ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ και μπορούμε πια ξεκάθαρα να το γράψουμε, με το ανακαλυφθέν και αποκαλυφθέν Ουκρανικό “ντρόουν”, όπως από τα Τ/Ο Κανάλια ενημερωθήκαμε και εμείς, όπως φυσικά και όλος ο ε/λαός, ότι αυτής της εθνικότητος είναι, και οι ΜΥ των Ουκρανών!
[Οι “ΜΥ” του ΖΕΛΕΝΣΚΙ, που είναι άτομο ανάξιο πάσης παροχής εμπιστοσύνης*, έστω και της ελαχίστης, όπως πολλάκις, 4 χρόνια τώρα, γράφουμε εδώ), γνωστού όντος ότι ο ΖΕΛΕΝΣΚΙ είναι ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΟ ΤΩΝ “Δ.Ε.”, συνεπώς δεν θα αρνείτο ό,τι αυτοί θα τον διέτασσαν, ακόμα και κάτι εναντίον της Ελλάδος, που, παρά την… φτώχεια της, ΕΝΤΙΜΩΣ (!) εξ αρχής τοποθετήθηκε και τον συνέδραμε και συνδράμει πολλαπλώς και μάλιστα στρατιωτικώς πολυποίκιλα, από την έναρξη της… Ρ/”Ειδικής Επχ-σεως” κατά της χώρας του, έως σήμερα, ενώ παράλληλα ο ίδιος ο… Κωμικός Ο/Πρόεδρος…, διατηρεί ΑΡΙΣΤΕΣ σχέσεις με τον ΡΤΕ και την Τουρκία, της οποίας οι “ΜΥ” συνεργάζονται πάρα πολύ στενά με τις Ουκρανικές, όπως βεβαίως και μ’ αυτές των Ρώσων, αλλά όχι τόσο στενά, όπως αυτές των Ουκρανών!.. ]
* Ως τέτοιο άτομο άλλωστε, δεν είχε χαρακτηρίσει τον Ζελένσκι και ο… κακός τάχα, ο… σατανικός δήθεν, κλπ, κλπ, κλπ, ΤΡΑΜΠ, (κατ’ όλους αυτούς τους παραπάνω… ύποπτους… “ντεμέκ” δημοκρατικούς “τύπους”), μετά από την 1η τους συνάντηση στην Ουάσιγκτον, μετά που ο ΤΡΑΜΠ εξελέγη για 2η φορά Πρόεδρος των Η.Π.Α.;
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν!..
– Τα παραπάνω εγράφησαν, διότι εκτιμούμε (αν δεν είμαστε βέβαιοι) ότι με το “ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ” αυτό ευρεθέν Ο/”ντρόουν”, ετοιμαζόταν ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΤΑ ΣΤΟΧΟΥ Η (ΔΙΑΖ) ΣΤΟΧΩΝ (ΗΤΟΙ “ΠΟΛΛΑΠΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ” / ΣΤΟΧΟΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΙΘΕΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ), ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΥ… ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟΥ (SİC), ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΥ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ,
- ΟΙ ΡΩΣΟΙ, Η (ΔΙΑΖ)
- ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ Η (ΔΙΑΖ)
- ΤΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑΜΟ ΣΥΡΙΖΑΙΪΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ, ΜΕ ΤΑ “ΤΕΜΠΗ”!
[ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ “ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ” ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΚΛΠ, ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΨΑΧΝΑΝ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΝΑ… ΙΣΟΦΑΡΙΣΟΥΝ (SİC) ΤΟ “ΜΑΤΙ” ΚΑΙ ΤΗΝ “ΜΑΝΔΡΑ”, Η (ΔΙΑΖ) ΕΣΤΩ ΝΑ… ΜΕΙΩΣΟΥΝ (SİC) ΜΕ ΚΑΤΙ “ΜΕΓΑΛΟ” ΣΕ 1-2… , ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΜΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ, ΩΣ ΑΤΟΜΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ, ΔΕΝ “ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ”, ΟΝΤΑΣ ΟΙ “ΜΑΓΟΙ” ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ]!..
ΟΙ “Δ.Ε.” ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΜΟΝΟΝ… ΑΠΛΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΛΕΓΕ ΜΕ “ΘΕΩΡΙΑ”) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΤΙ… ΜΕΙΖΟΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ (“ΠΡΑΞΗ”), ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΝΤΟΠΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ (ΑΠΟΛΙΤΙΚΉ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ / ΟΡΘΟΤΕΡΑ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΩΣ ΠΡΑΞΗ) ΝΑ “ΡΙΞΕΙ” ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ… ΣΦΑΛΜΑ (SİC) ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ “ΕΘΝΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΗ” ΤΡΑΜΠ, ΕΚΤΙΜΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΟΦΕΛΟΣ / ΚΕΡΔΟΣ!!!..
ΟΙ “Δ.Ε.” ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο Ε/ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΝΥΝ Π-Θ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΟΤΟΝΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
“ΑΚΡΙΒΕΙΑ”,
(ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ -ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ- ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΩΣ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΥΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ / ΤΊ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ;),
“ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ”
[ΘΕΜΑ 10ΕΤΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ “ΕΣΤΗΣΕ” ΚΑΤΑ ΤΗΣ Κ-Β ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ Ο “ΣΟΡΟΣ-ΣΥΡΙΖΑ”, ΟΝΤΑΣ “ΚΥΡΙΟΣ” ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ / ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΠΟΧΗΣ ΑΚΟΜΑ ΥΠ. “ΠΡΟ-ΠΟ” ΤΟΥ ΑΡΧΙ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΥ Ν. ΤΟΣΚΑ,
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΟΜΙΜΩΣ (!) ΚΑΙ Η ΝΥΝ Κ-Β ΚΑΤΑ ΤΟΥ “ΓΙΔΟΓΑΜΗ”, ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ “ΕΕ” ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΩΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ] ΚΑΙ
“ΟΠΕΚΕΠΕ”
(ΘΕΜΑ 40+ ΕΤΩΝ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΜΠΛΕΚΟΙΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ),
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΕΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ, ΓΕΝΟΜΕΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΩΘΗΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ!.. ΟΙ “Δ.Ε.” ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ!..
Β. Ειδικότερα τώρα, και σε ό,τι αφορά αυστηρά το πολεμικό, ήτοι εξοπλισμένο – επιθετικό “ΝΤΡΟΟΥΝ“!
Εμείς, εφ’ όσον είναι Ουκρανικής κατασκευής, (κάτι που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το έχουν μόνον οι Ουκρανοί, εκτός αν οι Υπηρεσίες μας είναι απολύτως σίγουρες ότι ανήκει στις “ΟΕΔ”, κλπ), πιστεύουμε ότι:
→ Δεν ήρθε από την Δ. Λιβύη, όπως εγράφη και διαβάσαμε, λόγω του γεγονότος ότι εκεί υπηρετούν 200 Ο/Στρατιωτικοί και ανάμεσά τους και Ο/ειδικοί στο αντικείμενο των “ΜΕΑ” (επιθετικών και μη) και συνεπώς ίσως και ειδικών στα θαλάσσια επιθετικά “ΜΕΑ”, αλλά πως αυτό, σε συνεργασία των “ΜΥ” Τουρκίας και Ουκρανίας, όπως και των “ΕΔ” των 2 αυτών χωρών, αρχικώς μετεφέρθη στην Αλβανία, όπου υφίσταται τ/Ναυτική Βάση, (Αυλώνα), και απ’ εκεί σε συνεργασία και γνώση και των ΑΕΔ – Α/”ΜΥ” μετεφέρθη νότια, ποντίστηκε και κατευθύνθηκε νότια και με συγκεκριμένη (!) αποστολή, αποστολή που είτε κάπου “κόλλησε”, είτε ανεστάλη, είτε ανεβλήθη, είτε τελικώς για κάποιους λόγους, λόγους κυριολεκτικώς της “τελευταίας στιγμής”, ανεκλήθη και το “ΜΕΑ” αφέθηκε μερικώς στην τύχη του, και λέμε “μερικώς” αφού είτε η τύχη βοήθησε τους 2 Έλληνες αδελφούς, επαγγελματίες αλιείς, και το εντόπισαν, είτε μερίμνησαν προς τούτο (!) οι 2 Βούλγαροι (!!!) και το έστειλαν “πάνω” στους 2 αδελφούς Έλληνες αλιείς, αφήνοντάς το μετά (;) / (δεν δημ/κε κάτι περισσότερο γι΄ αυτούς τους Βουλγάρους), στην τύχη του, ήτοι ακυβέρνητο!..
→ Οι “ΑΓΓΕΛΟΙ”, επομένως, εκτιμούμε ότι το “ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ” αυτό “Μη Επανδρωμένο Θαλάσσιο Πολεμικό Όχημα” δεν ήλθε από την “Δ. Λιβύη”, όπως ακούσαμε να λέγεται, (στην ανάλυση είναι ασφαλώς και αυτή μια πιθανότητα), κάτι που εμείς δεν νομίζουμε, αφού κάτι τέτοιο δεν θα ήταν επιχειρησιακά τουλάχιστον έξυπνο σε περίοδο ειρήνης (εκτός αν οι λόγοι ήσαν πειραματικοί, που τότε όμως δεν θα ήταν έμφορτο / εξοπλισμένο, ήτοι πολεμικώς έτοιμο ή θα ήταν εξοπλισμένο αλλά επιχειρησιακώς “νεκρό”, που όμως δεν ήταν όπως είπαν), αφού επίσης ο έλεγχός του, ειδικώς κατά τον χρόνο της προσβολής θα ήταν πλημμελής! (Δεν εννοούμε βεβαίως τον έλεγχο της κινήσεώς του, που και αυτός ακόμα για τόσο μεγάλη απόσταση θα ήταν αμφισβητούμενος επιχειρησιακά, όσο και ηλεκτρονικώς να ελεγχόταν αυτό το “ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ/ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΟΧΗΜΑ”, αφού οι πιθανότητες να εντοπιζόταν στην πορεία του από την Αφρική στην Ευρώπη / Ελλάδα θα ήσαν πάρα πολλές, όσο και αυτό το επιθετικό θαλάσσιο “ΜΕΑ”να είναι λόγω της κατασκευής του δύσκολα παρατηρήσιμο και εντοπιζόμενο, αφού πλέει σχεδόν επί της επιφανείας της θαλάσσης)!
→ Υπάρχει βεβαίως και η περίπτωση, (πολύ μικρά ως πιθανότητα, υπαρκτή όμως), για κάποιους λόγους, που… πνευματικώς (sic) μπορούμε να τους βρούμε / ανακαλύψουμε, να μας το έδωσαν κάποιοι ως “δώρο” το θαλάσσιο αυτό επιθετικό (εξοπλισμένο) “ΜΕΑ”, κατόπιν συνεννοήσεως δικής μας μαζί τους, κάτι που φυσικά, ως σενάριο – πιθανότητα, είναι “τραβηγμένο”!.. (Ο ρόλος των 2 Βουλγάρων ίσως να είναι πολύ σημαντικός, στην περίπτωση αυτή! STOP εδώ όμως)!..
Γ. ΠΙΘΑΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ Η (ΔΙΑΖ) ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ “ΝΤΡΟΟΥΝ”, ΑΝ ΠΧ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΚΤΙΟΥ ΑΚΟΜΑ, (ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑ “ΚΑΙ ΚΑΛΑ”), Η (ΔΙΑΖ) ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ!
Δ. ΕΙΣΗΓΗΣΗ
– ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΥΡΕΘΕΙ ΕΥΚΟΛΩΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΑΥΤΗ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΝ ΔΡΑΣΤΗ Η(ΔΙΑΖ) ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ, ΛΕΓΕ ΜΕ “ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ” ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΟΥΣΗΣ (;) ΕΠΧ-ΣΕΩΣ, ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΑΥΤΟ “ΜΕΑ” ΗΤΑΝ “ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ” (ΕΧΕΙ ΦΕΡΟΥΣΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΩΝ 300 ΚΙΛΑ), ΕΝΑ “ΜΕΑ” ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ… ΜΙΛΗΣΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΡΑΞΕΙ!..
– ΕΜΕΙΣ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ (ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΟΙ – ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ), ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΣΗΜΩΣ, ΔΙΑ ΤΗΣ “ΕΥΠ”, ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΩΣ ΟΙ “Μ.Υ.” ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥΡΚΙΑ – ΟΥΚΡΑΝΙΑ – ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΙΑ ΤΗΣ Ε/Κ-Β ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ Κ-Β ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ “Δ. ΛΙΒΥΗΣ”! (ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ “ΜΟΣΑΝΤ” ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ “ΕΚ ΤΩΝ ΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ”)!..
– ΕΠΙΣΗΣ! ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΩΣ, (ΠΛΗΝ ΤΗΣ “CİA”, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΒΟΗΘΕΙΑ – ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΘΕΙ), ΚΑΙ Η “ΜΙ6”, (ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΗ Κ-Β), ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΑΓΓΛΙΔΑ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΕΣ “ΜΥ” ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.. ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ… ΣΤΟΡΓΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ “MİT”, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ… ΚΕΦΑΛΙΟΥ!.. ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!.. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟΙ!..
Ε. ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ! ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ, ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ – ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ” ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΙ” ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΠΧ ΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ!.. (ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ, ΟΤΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ Π-Θ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ.. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΙΑ ΑΛΛΙΩΣ…, ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΗΚΗ ΚΥΜΑΤΟΣ)!
ΤΕΛΟΣ, ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΕΩΣ, ΠΛΗΝ ΤΩΝ “Δ.Ε.”, ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΑΣΦΑΛΩΣ, ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΙΓΟΥΡΟΤΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΡΑΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ… ΣΤΟΙΧΕΙΑ / ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΗΤΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, ΚΟΜΜΑΤΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΣ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!..
ΑΡΑ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ “ΡΙΞΟΥΝ”! (Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ “ΜΟΣΑΝΤ”, ΚΟΣ ΝΤΙΛΙΑΝ ΑΥΤΟ-ΠΡΟΔΟΘΗΚΕ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο… ΝΙΞΟΝ “ΕΠΕΣΕ” ΜΕ ΤΟ “WATER GATE”, ΚΛΠ!.. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΒΑΘΥΤΕΡΑ)!..
ΤΕΛΟΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΛΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ “İQ” ΤΟΥ ΝΥΝ Ε/Π-Θ, ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ, ΤΟ ΠΌΤΕ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΣΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗΣ!
ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΑ… ΕΠΙΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 2027, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΘΕΣΜΙΚΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ – ΑΠΟΨΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΆΛΙ Ο,ΤΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΤΟ 1920, ΟΤΑΝ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΚΩΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΤΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΣΕ, ΑΝ ΚΑΙ… ΕΝΙΚΗΣΕ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΨΗΦΩΝ, ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΜΑΣ Κ/Φ, ΑΦΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΕΤΑ “ΕΠΕΣΕ” ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΛΑΪΚΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΤΑΧΑ ΜΟΥ.. ΦΙΛΕΙΡΗΝΙΣΤΩΝ… ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΩΝ… ΥΒΡΙΔΙΩΝ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΜΑ, ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΩΣ… ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΚΑΙ… ΜΥΡΙΖΟΥΝ (ΜΟΣΧΟΒΟΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ) ΩΣ… “ΖΙΒΑΝΣΙ”, “ΠΑΚΟ ΡΑΜΠΑΝ”, ΚΛΠ, ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΣΜΗ ΑΡΡΩΣΤΩΝ ΜΑΛΙΣΤΑ… ΚΟΠΡΑΝΩΝ, ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ… ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ!..
“ΕΛΛΗΝΑΣ“
-/-
ΥΓ.
1. ΟΙ 2 ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ, ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΗΣΑΝ “ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ” ΤΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ (ΕΜΠΟΡΟΙ ΟΠΛΩΝ) ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ, ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ (ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ // ΣΤΙΣ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ” ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΟΙ… ΑΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ), ΠΩΣ Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ “ΣΙΚΕ”!..
ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΥΚΡΑΝΟΥΣ, (ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ “ΜΑΦΙΑΣ” / ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΠΙΑ Η ΜΑΦΙΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ “ΕΔ”, ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΟ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ), ΜΙΑ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙ ΕΣΣΔ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΩΝ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ, ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ “ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ”, ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΠΛΩΝ, Η… ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ “ΡΕΠΛΙΚΑ”, ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ “ΜΕΑ” ΓΕΝΙΚΩΣ! (ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΣ – ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ, ΚΛΠ). ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ (ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΗ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ), ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ 10ΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1990 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ 10ΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙ. ΔΙΕΞΑΓΟΤΑΝ “ΕΜΠΟΡΙΟ… ΜΙΚΡΟΠΥΡΗΝΙΚΩΝ”, ΜΕ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ “ΜΥ” ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥΣ “ΜΑΦΙΩΝ” (ΕΛΛΑΔΟΣ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ! ΥΠΗΡΞΑΝ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΟΝ… ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ, ΤΟΥΡΚΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗΣΑΝ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ “ΜΥ” ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥΣ)!..
2. ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΘΕΤΙΚΟ, ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ (ΚΑΙ!) ΤΟ ΥΠΟΨΗ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑ Η ΕΛΛΑΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΥΠΑΜ ΤΟΝ ΦΕΡΟΜΕΝΟ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ “ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ”, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ “ΑΓΓΛΩΝ”, ΚΟΝ Ν. Γ. ΔΕΝΔΙΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΒΡΕΤΤΑΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ “ΝΤΡΟΟΥΝ” ΑΥΤΟ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!..
3. ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ, ΟΤΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΟΜΑΝΤΟΣ (ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΑΛΧΕΡ ΤΩΝ ΤΙΡΑΝΩΝ / ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠ-ΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΑΛΒΑΝΟΥΣ … “BORDO BERELİ”), ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ (ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ), ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ… “ΜΟΥΤΣΟΙ”, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, (ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ), ΣΕ ΓΙΟΤ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ, ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ, ΚΛΠ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΚΥΡΙΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ME O,TI AYTO ΣΗΜΑΙΝΕΙ!..
-/-
