Βοήθειααααααααα!.. Πληροφοριούλες Ξανά!..

Φίλες και Φίλοι!

1. Προς το γνωστό “Τσατσο-σάϊτ”: Πράγματι η “ΕΠΣ” αφορά τις ΤΕΔ και όχι εμάς (!), αλλά όχι κλήσεις για συμμετοχή σε άσκηση στην Α. Θράκη, αλλά για άσκηση “ΕΠΣ”, που διεξάγουν οι ΤΕΔ κάθε Φθινόπωρο. 

Γράψαμε, ότι μας προκάλεσε ενδιαφέρον το γεγονός ότι κάλεσαν από τώρα οι ΤΕΔ “κόσμο”, διίοτι ακόμα δεν έχει “φύγει” η Άνοιξη!.. Δεν ασχολούμαστε με την ουσία σε ό,τι αφορά τ/… Επιστρατεύσεις (sic), αφού οι ΤΕΔ δεν χρειάζεται να επιστρατεύσουν προσωπικό, προκειμένου να πολεμήσουν πχ τους… φίλους τους Έλληνες, αφού η αναλογία σε προσωπικό είναι κοντά πια στο 1:5!

Τέτοιες κλήσεις, προφανώς κυρίως “Πυρήνων”, είναι προς διερεύνηση καθε φορά, όταν γίνονται -κατ’ εμάς τους “ΑΓΓΕΛΟΥΣ” πάντα- … άκαιρα ή ορθότερα… γρήγορα!.. Είναι πάντα, μια τέτοια τ/ενέργεια, ένα στοιχείο που το βάζουμε στα “Υπόψη” θέματά μας, ώστε να το χρησιμοποιήσουμε, ίσως (!), αργότερα στο… πληροφοριακό μας τ/”παζλ”!.. Καταλάβατε!..

Γαλλιστί “Κοπρανεβού”!..

Μας διαβάζει, φίλες και φίλοι του “kranos.gr”, σχεδόν όλη η Γη, (δεν αναφερόμαστε στους Έλληνες, λαμόγια του αντικειμένου και μη), όπως μπορεί να σας διαβεβαιώσει και η οικεία Δνση Η/Π του ε/ΓΕΕΘΑ! Δεν θα ήταν λοιπόν κακό να μας διαβάζατε και εσείς συχνότερα, ώστε να μην γράφετε… αστοχίες (sic), όπως πχ σήμερα με την “ΕΠΣ”… στην Α. Θράκη!..

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 10ΕΤΙΕΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΟΙ “ΑΓΓΕΛΟΙ” ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ Η Ε/ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ (ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ… “ΠΕΙΡΑΤΙΚΗ”) ΚΑΙ Η ΑΠ’ ΑΥΤΗΝ ΕΚΠΕΜΠΟΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ Ο ΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ!!!..

ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΝΤΟΝΩΣ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΙΣ Η.Π.Α., ΤΗΝ 10ΕΤΙΑ ΤΟΥ 1950, ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ… ΑΛΛΟΠΑΡΜΕΝΟΙ (SİC) ΝΕΑΡΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΥΡΣΑ ΤΟΥΣ, ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΟΝΤΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟ ΑΥΤΩΝ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟ ΓΚΡΕΜΟ!..

ΝΙΚΗΤΗΣ ΑΝΕΔΕΙΚΝΥΕΤΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ, (ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟ… ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΤΕΡΜΑ, “ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ” ΣΕ ΧΡΟΝΟ “DT”), ΟΣΟ ΚΟΝΤΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ!

ΕΤΣΙ “ΧΑΘΗΚΑΝ” ΤΟΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ “ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ” ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΕΙΔΩΛΟΥ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ ΤΖΕΪΜΣ ΝΤΙΝ, Ο ΟΠΟΙΟΣ -ΤΊ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ- “ΠΗΓΕ” ΤΕΛΙΚΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ, ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ, ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΥΡΣΑΡΑΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ!..

2. 240 δις ΤΛ φέρεται ότι θα μοιράσει στους αγρότες ο ΡΤΕ!.. Οψόμεθα!

3. Ο Τ/ΥΠΕΞ Χ. ΦΙΝΤΑΝ, έγινε δεκτός από τον Γερμανό Καγκελάριο ΜΕΡΤΣ! Είχαμε και πάλι τα ίδια! Τουρκικά παράπονα για την μη ένταξη της Τουρκίας στην “ΕΕ”, (αυτήν την φορά ομολογουμένως εκπεφρασμένα με πολύ εύσχημο τρόπο) και έμμεσες υποσχέσεις του απογόνου των ΝΑΖΙ, Νο “1” Πολίτη σήμερα της Γερμανίας και εκλεκτού των “Δ.Ε.” για ένταξη, με αναφορές και πάλι στο πόσο ανάγκη έχει η Ευρώπη την Τουρκία, καθώς και πόσο πρόοδο έχουν κάνει οι Τούρκοι στον στρατιωτικό τομέα και στην αμυντική τους βιομηχανία!..

 Η ΟΛΗ ΑΥΤΗ… ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ Τ-Γ “ΙΣΤΟΡΙΑ” ΘΥΜΙΣΕ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΡΤΕ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΧ ΔΗΛΩΣΕ, ΠΩΣ «Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΠΙΟΤΕΛΕΊ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΕΕ”», ΠΩΣ “ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΜΕ / ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ, ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ, (Ενν. αν μπει η Τουρκία στην “ΕΕ”), ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ!..

4. Ο Πολωνός ΥΦΕΞ, Κος ΠΟΣΑΣΚΙ, δήλωσε πως η Τουρκία για τους Πολωνούς είναι χώρα “κλειδί” και στρατηγικός εταίρος!.. Μάλιστα!..

Θες να μας πεις, ρε φιλαράκο Μάρτζιν, ποιά θα είναι… η επόμενη Ομάδα του Λεβαντόφσκι; Θα του τα “σκάσουν”, λες, οι Άραβες;

Υγ. Οι “Άγγελοι” γνωρίζουμε τα πάντα που αφορούν τις στρατιωτικές σας σχέσεις, (ασχοληθήκαμε αρκετά με την σχετική στρατηγική σας διμερή συμφωνία του 2025) και λυπούμεθα ειλικρινώς που οι Οθωμανοί ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΗΔΗΞΑΝ, ΟΣΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, ΣΚΛΑΒΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!.. Ουστ!..

Υγ. Σκλαβάκια ναι, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό, όσο οι Σουηδοί, των οποίων οι Τούρκοι “έφαγαν” ίσως έναν από τους καλυτέρους Π-Θ τους και έναν από τους πιο διακεκριμένους πολιτικούς της Ευρώπης, λέγε με Όλαφ ΠΑΛΜΕ και κυριολεκτικώς τους ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ (!), προκειμένου, προ ολίγων μόλις ετών, να πάρουν το “Ο.Κ.” τους και να εισέλθουν στο ΝΑΤΟ!..

5. Πρωτοσέλιδο (17-05-2026) με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Διαβάστε το προσεχτικά!

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ! ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ (ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΕ ΤΗΝ Τ/ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ), ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ Τ/ΑΝΤΙ-ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ (!!!) ΝΕΟΛΑΙΑ!

ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ Η (ΔΙΑΖ) ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ, ΡΕ ΣΥ ΠΕΡΙΝΤΣΕΚ *; 

* ΚΕ ΝΤΟ(Γ)ΟΥ ΠΕΡΙΝΤΣΕΚ! ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕΣ, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΛΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ “MİT”!.. ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΟΜΩΣ Ο… ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ, Ε; (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ… ΧΕΛΩΝΑ)!.. 

Aydınlık Gazetesi İlk Sayfası

6. Του πήγε δώρο του ΡΤΕ, ο Πρόεδρος της ΓΑΛΑΤΑ ΣΑΡΑΪ, την φανέλα της Ομάδος, με το ονοματεπώνυμο του ΡΤΕ στην πλάτη και με το νούμερο 53, λόγω του ότι πήρε το τ/Πρωτάθλημα φέτος η Γαλατά και “ως είθισται” ο Πρόεδρος συγχαίρει γενικώς τις Ομάδες που διακρίνονται εντός και εκτός Τουρκίας! Αυτό όμως δεν είναι είδηση! Είδηση, θα λέγαμε, ήταν η ατάκα του ΡΤΕ, ο οποίος δήλωσε, με την ευκαιρία αυτή, πως “ΑΝΕΒΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΗΝ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ, ΠΑΝΤΟΥ”! (Ενν. η Κ-Β του όλα αυτά τα χρόνια που κυβερνάει το “ΑΚΡ” και ενν. σε όλους τους τομείς)!..

7. Είναι εξόχως ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο ΡΤΕ κάνει δεκτούς και δεκτές στο “ΑΚΡ”, στελέχη του “CHP”, τα οποία επιθυμούν να ενταχθούν σ’ αυτό!..

ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΑΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ Α/ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ Ο ΡΤΕ (Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΖΕΛ, “ΨΑΧΝΕΙ” ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ… ΚΛΕΦΤΗΣ, … ΜΙΖΑΔΟΡΟΣ ΚΑΙ… ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙΑΣ) ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ, ΑΝ Η ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΡΑ… ΕΡΝΤΟΓΑΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΚΕΜΑΛ, ΘΑ ΕΧΕΙ (ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΠΟΣΗ), ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΕΙΖΟΝ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ “ΑΚΡ”, ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ Τ/ΕΚΛΟΓΕΣ!..

8. Ρε Τούρκοι, γράφετε σοβαρά ότι σας απασχολεί το “πού” θα τρέχει κάθε πρωϊ στην Άγκυρα, τον Ιούλιο κατά την Σύνοδο των ηγετών των χωρών του ΝΑΤΟ που θα γίνει εκεί, ο Γάλλος Πρόεδρος, όταν θα κάνει την πρωϊνή του γυμναστική;

9. ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ (στο παρακάτω πρωτοσέλιδο τ/ε-φ), ΡΕ ΤΟΥΡΚΟΙ, Η “ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ” ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΚΛΑΒΑ ΑΚΟΜΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΑΣ, ΛΕΓΕ ΜΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ !!!

“ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ, [ΕΝΝ. ΟΤΑΝ (ΘΑ) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΡΙΣΕΙΣ]”, Η ΚΩΝ-ΠΟΛΗ!..

Milat Gazetesi İlk Sayfası

10. “Κυκλοφόρησε” πρόσφατη επχ-ση της “MİT” σε 4 Νομούς της Τουρκίας και συλλήψεις 7 συνολικά ατόμων με τον επικεφαλής τους με τα αρχικά Β.Ε.! Τα άτομα αυτά, όπως αναφέρθηκε, συγκέντρωναν “ευαίσθητες πληροφορίες” που αφορούσαν “Δ.Υ.”, “Μ.Κ.Ο.”, “Εθνοτικές Ομάδες”, Οργανώσεις, Συνδέσμους, κλπ, και ακολούθως τις έδιναν σε 2 (!) ξένες “Μ.Υ.”!.. (Το “ΜΠΟΛΝΤ” περιεχόμενο μπορεί να δοθεί / να τεθεί για ανάλυση σε άσκηση προκεχωρημένων στελεχών “Πληροφοριών”)!..

11. Το αγγλικό ΥΠΑΜ ανακοίνωσε ότι θα στείλει στο “Στενό του Ουρμούζ” πολεμικό πλοίο και επιπροσθέτως συστήματα επιθετικών “ΜΕΑ” και πολεμικά α/φ “Eurofighter Typhoon“, προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφάλεια των αγγλικών και συμμαχικών συμφερόντων!

Ο Άγγλος ΥΠΑΜ, Κος… Ιωάννης (sic) ΧΕΪΛΙ δήλωσε ακόμα ότι θα εξασφαλίσει η χώρα του 115 εκ-ρια στερλίνες, για πολεμικά συστήματα “ΜΕΑ”, καθώς και για συστήματα εκκαθαρίσεως ναρκών, διότι η Αγγλία επιθυμεί να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ασφάλεια των υπόψη Στενών!

Επιτέλους (!), αλλά… “να τα δούμε όλα αυτά πρώτα”!.. 

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!

ΕΛΛΗΝΑΣ

-/-

ΥΓ. ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΟΤΙ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ, ΦΙΛΕ! “ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΒΟΗΘΕΙΑ”!!!

“ΠΑΜΕ” ΛΟΙΠΟΝ!

ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΥΠΤΓΟΥ (ΠΖ) – (Ε.Α.): ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ (ΣΣΕ: 1986), ΤΗΝ “ΕΚΟΨΕ” Ο ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝ ΑΥΤΗΝ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ “ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝ-ΜΙΟΥ” ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑΣ, ΕΞ ΑΧΑΪΑΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ, (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟΝ ΑΞΚΟ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΝΕΟΚΛΗ ΣΑΡΡΗ) ΚΑΙ ΤΟΝ “ΕΚΟΨΕ” ΔΙΟΤΙ Ο “ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ” ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΤΡΙΒΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΙΧΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΡΡΗ, ΜΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ… , ΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΘΑ!

ΤΟΝ “ΕΚΟΨΕ” ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ  ΠΟΥ ΕΒΑΣΙΖΕΤΟ ΣΤΑ ΟΣΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο Σ. ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗΣ, ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ ΗΣΑΝ ΑΠΟ Τ/Ε-Φ!..

ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ ΣΤΗΝ “ΣΕΘΑ” ΤΗΝ “ΠΗΡΕ” ΜΕΤΑ Ο ΑΝΤΓΟΣ (ΤΘ) – (Ε.Α.): ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ (ΣΣΕ: 1988), ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΟΥ Σ. ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΝ ΚΟ ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑ, (“ΓΝΩΣΤΟ” ΤΩΝ ΑΦΩΝ ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗ), ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ!..

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ, ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ, (“ΜΙΛΗΜΕΝΟΥΣ” ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑ), ΠΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΗΣΑΝ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΨΗΦΟΖΟΝΤΕΣ, ΟΥΔΕΙΣ ΕΔΩΣΕ ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ “ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ” Ο ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ!

ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ, Ο ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ, ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η… ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ (SİC), ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ, ΚΛΠ!.. ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ, ΠΛΗΝ ΤΟΥ “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ” ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΙ ΠΩΣ ΜΟΝΟΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΟΙ ΚΑΙ 100%… ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΟΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΦΕΙΛΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ… ΤΙΜΗΤΙΚΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΘΕΤΙΚΟ ΨΗΦΟ, ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΣ ΕΠΙΠΟΝΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ ΑΞΚΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙΣΑ Δ/ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΤΟΥ!..

ΟΙ ΜΑΣΚΩΤΟΙ  “Χ. ΑΥΓΙΤΕΣ” ΤΟΥ “ΠΑΝΤΕΙΟΥ” ΚΕΡΔΙΣΑΝ, ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ “ΕΕΔ”, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ, ΕΠΑΙΡΝΑΝ “FAKE” ΤΙΤΛΟΥΣ!…………. (ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ “ΛΑΖΑΡΙΔΗ” ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙΠΟΤΕ, ΤΟΤΕ ΛΥΠΟΥΜΕΘΑ)!..

ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ, ΕΠΙΣΗΣ, ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΣΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ” ΤΩΝ “ΕΕΔ”, ΛΕΓΕ ΜΕ ΑΦΟΙ ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΤΟ “ΚΥΚΛΩΜΑ” ΤΗΣ… “ΑΡΑΧΝΗΣ”, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΛΕΓΕ ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Φ. ΦΡΑΓΚΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΣΑΝ “ΔΙΚΟΙ” ΤΟΥ, ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ!..

Ο ΥΠΟΨΗ ΑΞΚΟΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕ, ΩΣ ΑΡΝΙ, ΣΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΛΥΚΩΝ! ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ “ΤΟΥΡΚΟΛΟΓΙΑ” 4 ΦΟΡΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΕΠΡΩΤΕΥΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΣ/ΔΕΚΠ ΤΟΝ “ΕΚΟΒΕ” ΚΑΙ ΕΣΤΕΛΝΕ ΠΧ ΤΟΝ 5ο, ΤΟΝ 8ο, ΚΛΠ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΥΠΕΧΡΕΩΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ “ΣΛΑΒΟΛΟΓΙΑ” ΣΤΗΝ ΘΕΣ-ΝΙΚΗ (“ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ”), ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ 2ος ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ “ΕΚΟΨΑΝ”!.. ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΜΕΤΑ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ – ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ: “ΕΧΩ ΤΥΨΕΙΣ! ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΚΑΙ ΛΕΥΚΗ ΚΟΛΛΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΩ”!.. ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΠΟΥ “ΠΗΡΑΝ” ΤΟΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ Α/ΓΕΣ ΛΑΛΟΥΣΗ, ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΦΡΑΓΚΟΥ – ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗ!..

Ο ΕΝΔΡΟΜΙΔΑΣ ΚΩΝ-ΝΟΣ ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗΣ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ” ΑΝΑΛΥΣΗ ” ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΣΥΓΓΕΝΗ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ… ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΔΝΤΗ ΤΟΥ Ε’ ΚΛΑΔΟΥ, ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΑΤΑΒΕΛΛΗ ΕΚ ΚΑΛΑΜΩΝ!.. Ο ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ “ΑΝΑΛΥΣΗ”, ΟΠΩΣ  ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙ 3, ΚΟΓΩ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ, ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΕΚΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΤΩΝ 2 “Μ.Υ.” ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΧΑΝ “ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ” ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΩΣ ΥΠΙΛΑΡΧΟΣ, ΣΑΝ “ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ” ΣΤΟ Ε/ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ!..

ΤΟ ΙΔΙΟ “ΚΥΚΛΩΜΑ” (Σ.Κ.) ΤΟΝ “ΕΚΟΨΕ” ΑΠΟ ΤΗΝ “ΕΥΠ”, ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΚΕΙ, ΕΝΩ ΕΒΑΛΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΝ “ΛΙΓΟ” ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΝΑΝΟ (ΚΑΙ ΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ – ΑΤΟΜΟ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΕΜΑΣ), ΕΚ ΚΑΒΑΛΑΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟ Α/ΓΕΣ ΤΕΛΛΙΔΗ, (ΕΠΙ “ΧΟΥΝΤΟ-ΣΥΡΙΖΑ” ΤΟ 2016) ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ “ΒΓΕΙ” ΤΟΤΕ 1ος ΣΤΗΝ ΣΕΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠ-ΚΗ ΤΟΥ ΣΕΙΡΑ!.. ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, [Ο ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 20 ΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 10 ΣΤΟ (ΠΖ)], Ο ΚΟΣ Α/ΓΕΣ ΕΙΠΕ: “ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ”!… ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΙΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΗΣΑΝ ΠΑΡΟΝΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ!.. ……………………………………

ΤΟΝ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΤΙ “ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΤΡΩΓΕ ΤΟ ΨΩΜΙ”, ΕΝΩ ΗΞΕΡΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΞΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ!……….

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ “ΕΞΥΠΝΑ”* ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ… “ΠΕΤΑΞΟΥΝ”!..

ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΦΙΛΑΡΑΚΟ, ΚΑΙ ΕΙΔΕΣ ΠΧ ΟΤΙ… “ΕΠΕΣΕ” Ο ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ, Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΎ ΤΩΝ ΑΦΩΝ ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΓΓΕΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ!……

* “ΕΞΥΠΝΑ” ΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟ Ο ΤΟΤΕ ΥΠΤΓΟΣ ΔΝΤΗΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟΝΟΥΣ, ΠΡΩΗΝ “ΑΚΑΜ” ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΑΚΟΜΑ “πΓΔΜ”), Ο ΟΠΟΙΟΣ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ Η (ΔΙΑΖ) ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙ (SİC) NA ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, (ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΗΞΕΡΕ “ΦΑΡΣΙ” ΤΟΥΡΚΙΚΑ, ΤΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ 1 ΤΕΚΝΟ, ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ 3, ΚΛΠ), ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ:

“ΕΛΑ ΒΡΕ, ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΥΤΑ! ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ; ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ”!.. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!..

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!.. “ΚΑΙ ΔΙΗΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ”!.. ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ… ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ (!!!) ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΥΤΟ, ΩΣ ΕΝΑΣ ΚΑΠΟΤΕ… ΑΣΗΜΑΝΤΟΣ ΑΞΚΟΣ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ – ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ”, ΕΛΑΒΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΕΙ ΤΟΥ Ε’ ΚΛΑΔΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΤΟΤΕ “ΔΝΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ” (τ/”ΥΣΠ”) ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΙΣΜΑΗΛ ΧΑΚΚΙ ΠΕΚΙΝ!..

STOP ΕΔΩ ΟΜΩΣ!..

-/-